|   15:07:40
אריק באך פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?

חוצפת מבקר המדינה!

גם נסראללה וגם נשיא אירן צודקים במיליון אחוז כשהם קובעים, מבחינתם בשמחה לאיד ומבחינתנו באבל גדול, כי מדינת ישראל מחסלת את עצמה בעצמה, ולראיה הם מציגים את נורמות השחיתות והשוחד והשקר של כל צמרת השלטון והמשפט והתקשורת בישראל
05/11/2006  |     |   מאמרים   |   תגובות

צודקים אלה המאשימים את מבקר המדינה לינדנשטראוס בחוצפה. השאלה היא אם ללא חוצפה ניתן לחדור את שריון השחיתות. צודקים גם אלה המאשימים אותו בלהיטות יתר. השאלה היא אם מבקר צימחוני יכול היה לנעוץ שיניים בראשי הפשע המאורגן בארץ, שכבר מזמן השתלט לנו על עיקרי מערכות השלטון, ההון, המשפט והתקשורת.

אבל מצחיקים אותי נורא כל אלה שמשתוממים הכיצד מעז מבקר המדינה לבצע חקירות ולהמליץ ליועץ המשפטי לממשלה המלצות לבחינה פלילית של אספקטים בממצאי הביקורת, בדיוק כמו שעשו כל קודמיו. מה הם רצו, שגם הוא יתייחס לתפקידו במוסד הזה כאל פנסיה מוקדמת? יאנוס את המזכירה שלו כשמשעמם לו, יחלטר בסחר סיבובי בנדל"ן שאותו יממן באמצעות מכירת קישקושים שתעשה אישתו כשהיד שלה פולטת צבע, ויקבל שוחד מסוחרי נשק, אנרגיה ואילי הון בתמורה לשוד נכסי המדינה והאינטרסים הביטחוניים שלה, לטובת אנשי עסקים המבססים את בטחונם בארמונות פאר בחו"ל?

דומני שמהזבל הארור הזה יש לנו די והותר ואותם דווקא יש להדביר ולא לתת למניפלציות היח"צניות שלהם להרפות את ידיו של מבקר המדינה לחסל את כל המושחתים.

אלה שמתקיפים את חיבתו של מבקר המדינה לתקשורת, הינם או נוכלים או טיפשים, המבקשים להתעלם מהכלל היסודי המהווה תנאי-יסוד לתקינות חברתית וביעור השחיתות: "אור השמש הוא חומר החיטוי הטוב ביותר", ורק שקיפות תבטיח שהמיקרובים השולטים במערכות השלטון והמשפט בישראל לא ימשיכו להצמיח תחב ועובש ורקב בזכות האפלה שבחסותה הם ממנים שופטים ושוטרים ופרקליטים ולנהל את ענייני המדינה כולה...

אלה המתרעמים על שמבקר המדינה מקיים את חובתו לחקור הכל מכל וכל, הם שרלטנים המנסים להטעות את הציבור כולו. הם מתעלמים מכך שה"מדינה" שאותה הוא אמור לבקר (מבקר ה... מדינה!) איננה רק משרדו של איזה משגיח כשרות באיזו עיירה דרומית שלאף אחד חוץ מלמשגרי הקאסמים איכפת ממנה, אלא גם לחילוניים שמאלניים צפונבונים ילדי השוקולדה ואגזוזני הצמרת יש חובה לקיים את החוק ולהפסיק לחלל בעצמם את מה שהם מטיפים במילים גבוהות ומשקפיים עגולות לכל האחרים לקדש.

אלה המשתוממים מדוע המבקר מעז להמליץ ליועץ המשפטי לממשלה להורות להעמיק את החקירה באמצעות כלי החקירה המסודרים של מוסדות המדינה (פרקליטות, משטרה) כדי לבחון אספקטים פליליים העולים מתוך ממצאי מבקר המדינה - הינם עבריינים או משפטנים ועיתונאים בכירים אשר אינם אלא דוברים של עבריינים, המודעים היטב לכך שכל מבקרי המדינה נהגו כך ואי אפשר לנהוג אחרת ואוי ואבוי אם גם המבקר הזה יתייחס בפיהוק לתפקידו ויראה בדוח שהוא מגיש לתיוק בגינזך סוף פסוק, במקום תחילתה של מסכת טיהור והדברת המזיקים מכל רשויות ודרגי השלטון.

יש להדביר את כל המתקיפים את מבקר המדינה ועוד יותר את העבריינים המושחתים שאותם הם משרתים במתקפה זו, כמו שמבערים כינים ושאר טפילים: לחסל אותם לפני שהם ימצצו את כל הדם של כולנו. הם כבר מזמן לא רק עברייני צעצוע של שכונות המצוקה - העבריינים הגדולים במדינה מנהלים אותה, מנהלים את מערכות הביטחון, המשפט, החוץ, הכלכלה, החינוך, הבריאות, הרווחה והתקשורת שלה. בלי שוחד וקשרים וטובות הנאה - כלום לא זז. רק למי שיש לוביסטים שישלמו שוחד לנבחרי הציבור, מצליח להזיז משהו אצל מישהו. והיום הם כבר בפוזיציות המאפשרות להם למנות שוטרים וחוקרים ומבקרים ושופטים כך שהשחיתות של מדינת ישראל לכודה במעגל שוטה שהנרדף רודף על גב הרודף ולכן אין סיכוי בכלל שהוא יתפס...

מדינה המתעוררת בוקר אחד ורואה שהתקשורת כולה מתכחשת לפרשה החמורה בהיקפה בהרבה מזו של קו 300: הפרקליטות הודתה שהיא שיקרה לבית המשפט, כהכחישה שהיו האזנות סתר בתיק רמון, והעלימו - כרגיל - חומר ראיות שהצטבר במהלך חקירת המשטרה מהנאשם וסניגוריו, כדי שחס וחלילה לא יעשה בזה שימוש להוכיח את חפותו - מי יודע כמה חפים מפשע יושבים בכלא בגלל נורמה חמורה ופסולה זו, וכמה מהפושעים האמיתיים ממשיכים להלך חופשי רק בזכות הרשעות הכזב ומדיניות השקר והטעיית בתי המשפט של הפרקליטות. לעזאזל רמון ולעזאזל הנשיקה המצחיקה הזו. אבל איך ייתכן שאותה פרקליטה ששיקרה בבית המשפט גם הפעם, כמו ששיקרה בתיק המפוברק הקודם שניהלה (נגד שר המשפטים הקודם, נאמן) עדיין יושבת בפרקליטות ואף מקודמת, במקום לשבת במעצר מיידי ובכלא לכל ימי חייה?!?

כשמדינת ישראל פותחת בבוקר אחד את שלושת העיתונים המובילים, המתנהלים מטבע הדברים בנפרד, במידור זה מזה ובמירוץ מתמיד אחר ייחודיות וסקופים, ומגלה שבמקום תחרות ועויינות ביניהם - הם מתוזמרים למתקפה מתואמת וממוקדת ואחידה נגד מבקר המדינה על שהוא מעז לחקור (כן, כך!) כדי לגבש ממצאים להתנהלות בלתי תקינה של בכירי השלטון, וכשבאחד מהעיתונים הללו מופיעה מודעת תקיפה נגד המבקר בתשלום עתק, מפי בכירי האקדמיה המשפטית בישראל המשרתת היטב רק את העבריינים החשודים והמושחתים ובשום צורה ואופן לא את החוק והמנהל הציבורי התקין, צריך להיות ברור לכולנו שלא החיזבאללה, ולא הגרעין של אירן או הבוטנים של החמאס הם אוייבי המדינה, וכי גם נסראללה וגם נשיא אירן צודקים במיליון אחוז כשהם קובעים, מבחינתם בשמחה לאיד ומבחינתינו באבל גדול, כי מדינת ישראל מחסלת את עצמה בעצמה, ולראיה הם מציגים את נורמות השחיתות והשוחד והשקר של כל צמרת השלטון והמשפט והתקשורת בישראל.

אכן, לכולנו צריך להיות ברור: אף גוף אסור לו שיהיה חסין מפני ביקורת. גם לא מבקר המדינה ועובדיו הבכירים. כולנו ראינו איזו שחיתות נוראית מתפתחת בגופים שהצליחו לחמוק מביקורת והפכו למעוזי השוחד, השחיתות, המרמה והפשע: הפרקליטות ומערכת המשפט.

כן, חובה לבקר גם את מבקר המדינה ומותר בהחלט להפר גם את החוק הפסול האוסר להעביר ביקורת נכונה וחריפה על שופטים מושחתים. זה הוא חוק בלתי חוקי בעליל, המטפח שחיתות, והיום זה כבר מוכח ולא רק טענה בעלמא: בתי המשפט בישראל נחשבים בין מוסדות המושחתים ביותר במדינה. מינויים של מקורבים בלבד, טובות הנאה וחלוקת שלל עם כונסי נכסים, שוחד מיני ותיאומי פסקי דין עם הפקליטות, עצימת עיניים וחיפוי ממעשי עבריינות ועדויות שקר של פרקליטים וקציני משטרה, ומתן פסקי דין לפי מעמדו של בעל העניין והקשר הישיר או העקיף שלו לשופט ולחבריו ובני משפחתו ובעיקר חשבון הבנק שלהם.

אך עצם קיומם של פגמים אצל מבקר המדינה או מי מעובדיו, אם יתגלו, אסור שיסיטו את תשומת הלב מהעיקר אל הטפל. לכולנו חייב להיות ברור, כי במדינה שבה רק המושחתים יכולים להתקדם לתפקיד כלשהו שמעבר לגובה דשא, אין סיכוי למצוא בשום תפקיד בכיר אדם ללא רבב ואבק של קומבינה.

ולכן, כמו שבכל מערכת משפטית מהוגנת מטיבים עם עבריינים כדי לחשוף בסיוע שלהם מעשי עבריינות חמורים יותר ומזיקים יותר, כך גם עלינו להתייחס אל הטענות נגד הלוחמים בשחיתות. כל עוד הממצאים שלהם נכונים, וכל עוד הם לא מתנהלים בסלקטיביות כלפי מגזר אחד או מחנה פוליטי אחד או מענישים אחד על אותו דבר שהם מזכים ממנו אחר - האינטרס הציבורי הוא להתייחס בביטול לדמעות התנין של הקוזאקים הנגזלים על להיטות יתר של מבקר המדינה בחקירותיו. זו איננה ביקורת - זו מניפולציה של עבריינים לשלול את הלגיטימציה של אלה העומדים לחשוף את הפשעים שלהם ולהכניס אותם לכלא.

המלחמה בשחיתות במערכות השלטון, המשפט והתקשורת היא מלחמת קיום. מדובר במחלת סרטן ממארת המאכלת כל מוסד ומפילה גם את הישרים והטובים שבעובדי הציבור חלל. במלחמה הזו הכל מותר, הכל כשר, ואסור שיהיה לאף אחד מעצורים. כי זה או השחיתות, או אנחנו.

השחיתות גורמת לזה שצה"ל ויתר מערכות הביטחון שלנו יבזבזו את תקציביהם על שטויות שלא צריך, על חשבון אמצעי מיגון ולחימה ואימון שחייבים ממש. והתוצאה היא לא רק שוד קופת המדינה לטובת סוחרי הנשק התורמים ברוחב לב לקידומם של פליטיקאים לתפקידים בכירים, אלא איום ממשי וקיומי על קיומה ובטחונה של מדינת ישראל.

השחיתות גורמת לכך שהפושעים הגדולים נהנים מחסות וחסינות מוחלטת של מערכות האכיפה: בתי המשפט, הפרקליטות והמשטרה, וכתוצאה מכך הפשעים שלהם רק מחמירים, והיכולת של הציבור להתמודד מולם משותקת, כי הם אלה שקובעים מי ימונה לחקור ולשפוט ולבדוק את הפושעים, ואז אין פלא שהפושעים הגדולים מקבלים לגיטימציה ונחשבים לאנשים עסקים ופוליטיקאים ונושאי משרה בכירים ויוקרתיים, במקום לשבת בכלא - והמשטרה והפרקליטות רודפת רק אחרי פושעים קטנים ושוליים, לצד סיכול ממוקד וניצול סמכויות המעקב והמודיעין והחקירה והמשפט כדי לחסל יריבים פוליטיים, עיתונאים ומתחרים עיסקיים באמצעות תפירת תיקים, האשמות שווא ודה לגיטיציה מאורגנת היטב בידי מנגנון התעמולה של הפשע המאורגן השולט בבכל מערכות השלטון של מדינת ישראל. אחזור שוב: בכל מערכות השלטון של מדינת ישראל.

תאריך:  05/11/2006   |   עודכן:  05/11/2006
אריק באך
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוצפת מבקר המדינה!
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דולי גלבוע
5/11/06 18:16
2
אזרחית קטנה
5/11/06 18:23
 
רק אני
5/11/06 22:20
 
אזרחית קטנה
6/11/06 08:07
3
@@מ.ל.@@
5/11/06 19:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אם ישנו דבר מצער בגילוי הדעת של חמשת הפרופסורים כנגד מבקר המדינה - הדבר המצער הזה נעוץ בתמיהה כיצד זה התפתו ארבעה מתוך חמשת הפרופסורים הללו לחתום על הנייר המקולקל הזה.
05/11/2006  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
לא האמנתי שיגיע היום שבו אשבח את ח"כ אופיר פינס. בהיותי מתנגד חריף לתפיסת עולמו המדינית ממש קשה לי לשבחו. אולם על צעדו האמיץ בו ויתר על השררה, נטש את מנעמי השלטון ליד שולחן הממשלה, על כך הוא ראוי לצל"ש מיוחד, צעד כזה נדיר במקומותינו. מי ייתן ויירבו שרים כמותו בישראל, הנאמנים לדרכם והמסרבים למכור עצמם בנזיד עדשים.
05/11/2006  |  גורי גרוסמן  |   מאמרים
איתרע מזלם של מפקדי האוגדות שבמפקדותיהם נערכים בימים אלה תחקירים נוקבים על דרך התנהלותם במלחמת לבנון השנייה. ובצדק נשמעים הקולות ומפנים אצבע מאשימה לכיוון פיקוד הצפון והמטכ"ל. מאחר שלא יתכן מצב שבו כביכול אשמים מפקדי האוגדות ולא אשם הדרג הפוקד עליהם.
05/11/2006  |  גרשון אקשטיין  |   מאמרים
במהלך עשרות השנים שבהן אני עוסקת בתביעות נגד רשלנות רפואית, נמנו בין המקרים הקשים ביותר שהגיעו לטיפולי - תינוקות שנגרמו להם נזקים נוירולוגיים חמורים בגלל "החיסון המשולש" שקיבלו. זוהי אחת הבעיות הרפואיות והמשפטיות שלא נפתרה באופן חד-משמעי, עד עצם היום הזה.
05/11/2006  |  עו"ד אילנה זינגל  |   מאמרים
לאחרונה היה העולם כולו עד להתפתלויותיו של האפיפיור, שמצד אחד ניסה להרגיע את העולם המוסלמי בהקשר להצהרתו שהוא אלים, ומצד שני כעומד בראש הכנסייה הקתולית לא יכול היה להודות שהוא טעה. כידוע עפ"י הדוגמה הקתולית, לאפיפיור ולאלוקים תכונה אחת משותפת - שניהם אינם מסוגלים לטעות.
05/11/2006  |  חנוך ובר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il