|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

זאת לא מלחמת דת חבוב, זאת מלחמה בדת! <br>

כל מי שנתקל ולו במעט בתורה החומייניסטית או תורות איסלאמיות קיצוניות (אמנם פופולריות) אחרות, נמלא בבעטה
08/01/2008  |   News1 News1   |   מאמרים   |   תגובות
מאת: אלי אסף  |    |  תגובות
   רשימות קודמות
  להיסטוריה של הדת, או היסטוריה של אלימות
  שביתתו של השכל הישר
  משפט ההיסטוריה
  טלוויזיה אאוט - טלוויזיה אין
  אשם עד שלא יוכח אחרת

המגיפה הנוראית והאכזרית מכל, שהמיתה יותר בני אנוש מכל המגיפות האחרות יחדיו, שדלדלה רידדה והמאיסה את החיים על היצור החי, במין תערובת אימתנית של סדיזם ומזוכיזם בו זמניים, היא המגיפה הדתית, הגולם הדתי קם על יוצרו כמעט מרגע לידתו אך מעולם לא היה מסוכן כמו בצורתו האבולוציונית הנוכחית, הצורה האיסלאמית. תעשו עם זה משהו לעזאזל.

טווח הדיון המערבי שגם הפוליטי קורקט וגם הבלתי קורקט מוכנים לעסוק בו בנוגע למלחמה המתחוללת בין מערב למזרח בימים אלו מתחיל במתחסדים המזויפים ביותר שכלל אינם רואים מלחמה כזו, עובר לכנים יותר המוכנים להודות במלחמת תרבויות, מלחמת ציוויליזציות המתרחשת למול עיננו העייפות, ונעצר באלה שמוכנים להודות שאנו עדים למלחמת דתות, בין נצרות לאיסלאם, בין איסלאם ליהדות, אך אף אחד אינו מעיז לומר בפה מלא, זוהי מלחמה בדתות, כי זאת מלחמת הדתות בנו, ביצורים תאווי החיים והחופש, ועלינו, על כל מי שרוח באפו, להשיב מלחמה עכשיו בטרם יהיה מאוחר.

כל מי שנתקל ולו במעט בתורה החומייניסטית או תורות איסלאמיות קיצוניות (אמנם פופולריות) אחרות, נמלא בבעטה, שלילת החיים מפעפעת שם כארס של עכנאי, לא יאומן כיצד יצור חי מסוגל להתמלא בעזה שבשנאות לחיים עצמם, אך השנאה לחיים, לקיום, אינה ייחודית דווקא לאיסלאם או לזרמים מסוימים בו, כל הדתות כולן נשאו ונושאות עליהן תמיד בגאווה את דגל שוללי החיים, מיאוס התאוות, תיעוב התענוגות, ביזוי החומרי, זהו הרי הרעיון הבסיסי ביותר המשותף לכל הדתות, תחושת המיאוס מעולמנו זה, מקיומנו העכשווי וניסיון עלוב למציאת מפלט במוות, בהגעה לעולמות דמיוניים ונשגבים מאיתנו - עלובי החיים, המוות הוא המטרה הסופית והמקודשת ביותר עבור כל הדתות, שכן עולמנו נעדר האלוהות, נעדר הנשגבות, הוא במקרה המתון והטוב פרוזדור נסבל אל המוות ובדרך כלל פרוזדור בלתי נסבל עבורם.

כל הדתות, ובמיוחד אלו שכעת יוצרים את משולש המלחמה, היהדות, הנצרות, האיסלאם, באו לעולם כפיתרון לתחושת עליבותו של האדם מתוך הקיום הטפל, והביאו לעולם העצמה אדירה של אותה תחושת ביזוי ועליבות שהקיום מקנן בתוכנו, זאת על-ידי הדחקה והתכחשות עד כדי שנאה לקיום העכשווי, ה"זמני", החומרי, ואשליית שווא בדבר האלוהים והעולם הנשגב הממתין לאחר המוות. כל הדתות שקדו לאורך כל הדורות כיצד להוריד מעל האדם את "עול" הקיום, להסיר ממנו את המציאות החומרנית, לנטוע בו בוז עמוק כלפי החיים ושלל הצעותיהם הנלוות, אכילה, שינה, מין, הנאה, תענוג, כל אלו מושגים שהבוז השנאה והאיסורים המשונים עליהם רווחו בכל דת שהיא, וככל שהבוז גובר תוצאתו הבלתי נמנעת היא שנאה אדירה לחיים עצמם כמעקבי האדם מלהגיע אל הנעלה, אל הנשגב, אל הטוב האמיתי, שכולו יתגלה במוות בלבד.

לא מכבר התבטא נשיא אירן אחמדינג'אד, ביטוי שהוא אולי תמצית האיום הדתי בכללותו, תמצית מרוכזת של שלילת החיים והערצת המוות, באומרו אף אומה לא תוכל לנצח אותנו, אנחנו אומה שמוכנה להקריב את עצמה בכל רגע, אין מי שיוכל לנצח אותה. אנו הם הבלתי מובסים, אם נצליח להרוג ולהשמיד את האויב (קרי: העולם המערבי) הרי שניצחנו, ואם נמות כולנו יחד עם האויב במלחמת הקודש הרי שגם כן ניצחנו בזכותנו בחיי הנצח של השהידים, עבור אחמדינג'אד המוות הוא הוא הניצחון, עבור מיליוני מוסלמים בכל העולם כולו המוות הוא המשאלה הגדולה ביותר שיוכל האדם לבקש לעצמו ולסביבתו, ומנקודת מבטם של אלו זה אכן נראה מבטיח, איזה אדם חי יוכל לנצח את המתאבד? איך ביכולתך להביס את מי ששש אלי מוות, את מי שמבקש את התבוסה?
אך זוהי בדיוק תשובתנו, תאווי החיים והחופש, לאחמדינג'אד, ולכל שוללי החיים. זוהי בדיוק גאוותנו, ורק על כך ומתוך כך ניצחוננו. בעוד שתקוותך האחרונה לניצחון ולהגשמה עלי אדמות הוא המוות, בעוד שכל הגשמתך תבוא בהעדר הגשמה, בעוד שכל מהותך ומהות תרבותך היא שלילת החיים, שלילת התענוגות, שלילת החופש, הרצון למוות בכל מכל כל, תקוותנו האחרונה והכבירה עלי אדמות הם החיים, החיים באשר הם הם מוצאנו הראשון והאחרון. על כן אנו ננצח בכל מקרה, ואין זה משנה בכלל מי הוא שיישאר חי אחרון בעולם הזה, אמריקני או אירני, ישראלי או פלשתיני, כל עוד יוותר יצור חי אחד יוותר לפיד אחד בוער של החיים והרצון לחיים, כל עוד לא יימחו החיים מעל פני האדמה אנחנו ניצחנו, האדם החי האחרון הוא תקוותנו האחרונה, כל עוד יוותר יצור אשר נשמה באפו הרצון לחיות גבר על כל שוללי החיים, על כל מהוללי המוות, על כל מסניפי ההרג, תקוותך האחרונה היא המוות, תקוותנו האחרונה היא החיים, המשך אתה בדרכך ונמשיך אנו בדרכנו.

אך אויבי החיים הללו עוד לא הוציאו את כל נשקם, עדיין רחוקים מלהביע את כוחה האדיר והמלא של שנאת החיית ושלילת הקיום, עוד נכונו לנו ימים קשים מאלה, לא ירחק היום שבו אנשי הדת, אנשי שלילת החיים, יפסיקו להסתתר מאחורי אותם תירוצים עבשים ששתלו בפיהם אינטלקטואלי המערב בכדי לזרוע את המוות וההרג בכל מקום, יבוא יום ובו אנשים בעלי תפיסה דתית קיצונית יותר מכל מה שהכרנו עד עכשיו יבקשו בגאווה את המוות כי הוא מוות, יבקשו את ההרג, יבקשו את הזוועה, כי החיים עלובים הם והמוות נעלה הוא, יבוא יום ובו כוחות ההרס האנושיים יצאו לקרב מאסף, רק בכדי להרוג ולהיהרג, לפוצץ ולהתפוצץ, יבוא יום שבו כל משאלת אויבנו תהיה למות ולהמית כמה שיותר רק בכדי לשתול מוות בכל מקום, רק בכדי להביא לקיצו של הקיום הבזוי, אז יבוא יום דינם של הדתות כולם.

אף שהאדם מעודו לא חזה במשאלת מוות איומה כזו את הניצנים הראשונים לה בהחלט ניתן לראות כבר היום, כאשר אב רוצח את ארבע בנותיו במצרים רק כי פחדתי שיבוא יום ובנותיי תהיינה מופקרות, כאשר בפקיסטן אב משסף את גרון בתו הבכורה ושלוש אחיותיה מחשש שיינשאו מאהבה, כאשר באירן אב רוצח את בתו כדי שלא תתקלקל ותאבד את התמימות בבגרותה, כאשר בכל יום ויום נשים וגברים נרצחים על חילול כבוד המשפחה, כאשר מיליוני ילדים גדלים על ברכי מות השהידים, כאשר המוות מוערץ ומהולל בכל מקום, כאשר אבות גודעים את גזע חלציהם, אלו הן ניצניה הפורחים של משאלת המוות, תוצרה האיום והנורא של שטיפת המוח הדתית על מיאוס החיים.

לא בכדי ההיסטוריה הדתית היא היסטוריה של אלימות, הדתות מעצם תפיסתן מסכנות ומכחידות את השאיפה העזה לחיים ומנציחות ומנביטות את השאיפה אל המוות, אל העולמות הנשגבים המצפים אחריו, זוהי הסכנה הראשונה והגדולה ביותר שבדתות, ואילו אחותה הצעירה והמסוכנת לא פחות היא האתגר שמציבות כל הדתות כולן לכל המתונים שבין המאמינים, כל מאמין מתון הוא לנצח יהיה בחזקת "מאותגר דתית", הקיצונים הדתיים מסמלים בכל דת בכל מקום שהוא אדיקות וכנות דתית טהורה יותר, המתונים הדתיים תמיד היו ויהיו נחותים מאחיהם הקיצוניים הדתיים, לנצח מי שקיצוני יותר בקרבתו אל אלוהים ואל הדת יוכל לקרוא "כופר" "בוגד" לאחיו המתון, ראו איך בכל העולם כולו הולכים הדתיים ונעשים קיצוניים יותר מיום ליום, אם אצל המוסלמים שם מן המפורסמות היא הוקעתו של כל מי שנחשד בחשש מתינות הקל ביותר על מזבח הבגידה באומה והכפירה בדת, אם אצל הנוצרים האוונגליסטים באמריקה שג'ורג' היקר נמנה על שורותיהם, ואם אצל הציונות הדתית כאן בישראל שעוברת תהליך מהיר ומדאיג של דהרה לעברי פי פחת קיצוניים יותר ויותר.
עלינו, הרוחות החופשיים, להציב אתגר הפוך בפני כל המתונים דתית כולם, שכיום הם אולי הרוב אך אם לא נציב מולם אתגר אמיתי וזהה לזה שמצבים בפניהם הקיצוניים הדתיים הללו יסחפו במהרה לקיצוניות המשחרת לטרף, על המוסלמים המתונים בעולם כולו לדעת כי אם לא יעצרו בגופם את הסחף הקיצוני וההרסני אליו מושכים נציגי המוות שבתוכם, אם יצליחו אותם שוללי חיים, אותם מבקשי מוות, לסחוף את העולם למלחמת עולם שלישית בשם האיסלאם, בשם הדת, בשם הג'יהאד, התוצאה ההכרחית תהיה הוצאתו הגמורה של האיסלאם מחוץ לחוק האנושי בכל מקום אשר רוח אנושית עוד תפעם בו.

אם האיסלאם מאיים להפוך לתנועה פשיסטית המסוכנת אף יותר מכל התנועות הפשיסטיות שקדמו לו בדין הוא שינהג בו העולם החופשי כפי שנהג בכל התנועות הפשיסטיות שקדמו לו, נידוי והחרמה. נידוי והחרמה והרחקה מן היישוב. אין לנו ואין לכם ברירה אחרת. הא לכם אתגר אמיתי, כל המתונים הדתיים שבסביבותינו, אם רצונכם למנוע זאת, אם רצונכם שהדת לא תועבר מן העולם כליל, אם רצונכם לחזק את הדת, את המתינות הדתית, מנעו בכל כוחכם מן הדת להיסחף לידי הקיצונים שביניכם, והיה זה שכרכם.

תאריך:  08/01/2008   |   עודכן:  08/01/2008
אלי אסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זאת לא מלחמת דת חבוב, זאת מלחמה בדת!
תגובות  [ 12 ] מוצגות   [ 12 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רחמים
8/01/08 15:08
2
פנחס
8/01/08 16:37
3
דניאלי
8/01/08 17:45
4
אחא
8/01/08 18:04
5
בן ימין
9/01/08 11:14
6
אליעד ישראל
9/01/08 12:23
7
זלמן שני
9/01/08 20:54
8
תומי
10/01/08 19:38
9
חמורו של משיח
10/01/08 21:57
10
צ'אטוריאן
10/01/08 22:03
11
רחמן
10/01/08 22:11
12
עוקב אחרי הרוח
19/09/08 15:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הבחירות במדינת איווה סיפקו למפלגה הדמוקרטית התלהבות ותקוות לקראת הבחירות הכלליות. נראה כי המסר המרכזי של שינוי ותקווה אכן נקלט וגרם למצביעים רבים לרוץ לקלפיות. רבים החליטו להיות שותפים לאקט הדמוקרטי וגילו מעורבות רבה מבעבר.
08/01/2008  |  דוד שרן  |   מאמרים
הדת, כמו פיתולי מבוך אינסופי שככל שהעמקת בהם יותר כך יימשכו פיתוליך לנצח, ככל שתעמיק שהותך שם כך תקשה עליך היציאה החוצה. נדמה שאין דבר שהאנושות פיתלה בו את עצמה יותר מאשר נפתולי הדת והאמונה למיניהם. המאמין שנולד היום אל תוך המציאות הדתית לרוב אינו מסוגל לדמיין יציאה מאותו מבוך, הכל שם נראה לו כה חזק ברור ונצרך, עד כי כל מחשבה אחרת נראית לו בלתי אפשרית בלתי נתפסת והוא הולך ושוקע באמונה יותר ויותר, אף טיעון הגיוני אינו מספיק טוב בכדי לשכנע, אף פרימת קשר לא תחלץ אותם מן המבוך.
08/01/2008  |  אלי אסף  |   מאמרים
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע מהם המבחנים במסגרתם תסווג הכנסה משכירות כהכנסה מעסק, ואולם מותיר פתח נרחב לסיווג שונה - בהתבסס על תכלית החקיקה הספציפית לעניינה נבחנת השאלה.
הוויכוח על הקמת עיר הבה"דים ברמת חובב הוכרע ככול הנראה. משרד הביטחון וגורמים נוספים שדחפו להקמתה, בהליך תכנוני מזורז, פרשו לנו את חזון פיתוח הנגב וביטלו את כל הטענות לסיכון החיילים וכל אלו שיתגוררו וישהו בבסיסים. המתנגדים לחזון זה ניסו לשכנע כי טרם הובררו כל הסיכונים הנובעים מהקמת בסיס כה גדול בקרבה למפעלים המזהמים ברמת חובב. כרגיל יש מי שמנסה לצייר את "הירוקים" כטרדנים וכמכשול על דרך הקדמה ואת ההסתייגויות כהפרעות של גורמים הנהנים פשוט להפריע.
08/01/2008  |  עו"ד גולדלבט משה  |   מאמרים
אפתח באפיזודה אישית: לפני ההחלטה על מהלך ההינתקות האומלל ב-2006, במסגרת ניסיונותינו הנואשים לבטלה, נסענו משלחת רבנים המייצגים כ-350 רבנים מישראל מטעם הקונגרס לוושינגטון, כדי להסביר את עמדתנו לאנשי ממשל אמריקנים. באחת מפגישותינו עם סנטור ידוע, הסברנו לו את ההלכה היהודית הרואה בנסיגה סכנה נוראית לתושבי ישראל. בתגובה הוא חייך ואמר, "ראביי, אתם לא צריכים להסביר לי, אני מבין את ההיגיון בנושא גם ללא ההלכה, הסבירו זאת למדינאים הישראלים, הם אלו שמשכנעים את הממשל בוושינגטון לתמוך בנסיגות"
08/01/2008  |  הרב יוסף גערליצקי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il