|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מתי יש להזמין הובלה עם מנוף?
כתיבת המומחים
עמיטל נדלן מתקדמת לקראת רכישת בניין נוסף בבוקרשט!

איל הים נפטון - לטוב ולרע

בני מזל טלה, תאומים, מאזניים וקשת היכונו לשפע אהבה ורומנטיקה בני מזל דלי, אריה, עקרב ושור היזהרו מחוסר איזון נפשי תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
12/06/2008  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
כוכב נפטון

מהשבוע נמצא בנסיגה כוכב נפטון איל הים המקושר עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, הרוחניות והנתינה ללא גבולות המוכר כך בהשפעתו החיובית, ואילו בהשפעתו השלילית ידוע ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר וודאות וחוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אוביקטיבית עד כדי בלבול חושים. כוכב זה נמצא הפעם במזל דלי וישהה בנסיגה עד חודש דצמבר 08.

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית שכן זו אותה ההתאהבות לה כולם מחכים. אנרגיה של אהבה עילאית שקל להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה.

את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: טלה, תאומים, מאזניים וקשת. תרגישו הרבה יותר רומנטיים, יצירתיים ומאוהבים בצורה סוחפת אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר.

לעומת זאת יהיו מזלות אחרים ובעיקר אלו שנולדו בסוף המזל, אשר יושפעו בצורה שלילית מהקשר ואלו הם: דלי, אריה, עקרב ושור.

אלו מכם המושפעים בצורה שלילית על-ידי נסיגתו של כוכב נפטון, תחושו בבלבול, חוסר יציבות, תהיו הרבה יותר רגישים ויהיה לכם קשה יותר לחשוב בדרך רציונאלית, עובדה שתקשה עליכם להחליט החלטות חשובות בחייכם. יתרחשו אצלכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר וודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו. מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם – "הנפש התאומה" שלכם.

השפעתו הגרועה של נפטון היא בכך שהוא אינו מאפשר יכולת ראייה אוביקטיבית, אלא תעדיפו לראות את הדברים בדרך אופטימית גם כשהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה.

אותו רגש עילאי הוא החומר הכימי המופרש במוח הנקרא: פנילאתילמין. חומר זה מופרש במוח למשך כשנתיים/שלוש וזהו אכן הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו. התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש, שמחה והנאה. את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על-ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו.

הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "ורוד", כך שהכל נראה טוב, יפה ונהדר. הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות.

למעשה, בכל הזמן שחלף חיו בתוך בועה ולא ראו את בן/בת הזוג בעיניים הנכונות. ההתעוררות הינה קשה וכואבת שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים, ובינתיים כבר עברו כמה שנים.

במקרה הטוב, (ויש גם כאלו) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה. אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופורייה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכאוב של פרידה.

הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים. ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר וודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר עם תום מעבר כוכב זה.

אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד בהשפעה כוכבית זו ואולם חשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים, יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.

במקרה ואתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אוביקטיביים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

תאומים

תקופת יום ההולדת הינה תמיד תקופה בה מתעוררות שאלות ותהיות רבות בנוגע לסגנון העבודה, החיים והמטרות אליהן אתם שואפים. אחד הנושאים העולים על הפרק בימים אלו הוא נושא לימודים וחו"ל. יש לכם אפשרויות רבות חדשות למסד ולבסס את עצמכם ואולם "בוער" לכם בעצמות, לנסוע, לטייל ולבלות. השפעה זו ניכרת במיוחד על אלו שנולדו בסוף המזל ולכן זה הזמן הנכון לתכנן נסיעה, ואולם מומלץ לכם להתגמש במידת הצורך.

סרטן

זוהי אינה תקופה טובה לעשייה, כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים במצב המקשה עליכם את העשייה. חשוב שתבינו את מניעי התנהגותכם, ויהיה לכם יותר קל לעשות זאת דרך שיחות עם אנשים קרובים. מומלץ לכם להשקיע יותר זמן ומרץ בנושאי כספים כיוון שנושא זה עלול להוות בעיה במידה ולא תתעלו נכון את עשייתכם בפתירת הבעיות. הצורך שלכם להיות בסדר עם כולם, שוב עולה על הפרק ואתם נדרשים לבחור סדרי עדיפויות.

אריה

אלה ימים טובים מאוד לעשייה. יש לכם תחושה שהכוחות חוזרים אליכם ואתם מוכנים לצאת ולכבוש את היעד, גם אם הוא נראה כקשה ובלתי ניתן להשגה. מבחינה כספית הגיע הזמן שתתנו יותר את הדעת לדרך ההתנהלות הכלכלית שלכם ובהחלט יתכן שאתם זקוקים לעזרה מקצועית. במישור הרגשי עדיין אתם נמצאים בתקופה של חוסר יציבות ולכן, זהו גם אינו הזמן המתאים להחליט, אלא לחכות עד אשר תהיו בטוחים.

בתולה

יש לכם אפשרות ליצור מהפכים בחייכם, אך נראה שעובדה זו אינה משמחת אתכם. יש לכם קושי בסיסי בשינויים ולמרות שאתם מזל שאמור להשתנות עם הנסיבות, הרי שבכל זאת בבסיסכם אתם מעדיפים יציבות. נושאי עבודה וקריירה הולכים ונהיים יותר ויותר אקוטיים מיום ליום ואתם נדרשים לעשות החלטות. מאחר וכוכב מרקורי האחראי על המזל שלכם נמצא בנסיגה, השתדלו במידת האפשר לעכב החלטות עד לסוף החודש.

מאזניים

בתקופה זו אתם עסוקים עם האנשים הקרובים ביותר אליכם ונושאי בית ומשפחה הופכים יותר ויותר דומיננטיים עבורכם. האירועים האחרונים בחייכם הוציאו מכם אנרגיה רבה והחלטות רבות שנדרשתם לעשות היו מנוגדות לאופייכם הבסיסי. כדי להקל על עצמכם את התקופה ואת העובדה שאתם צריכים לפעול בניגוד לרגשותיכם, מומלץ לכם להפיגן בתחביבים שיעזרו לכם לשחרר אנרגיות.

עקרב

העובדה שכוכב מארס נמצא במזל אריה תורמת לכם אנרגיה רבה ואולם אנרגיה זו עלולה לגרום לכם להיות אימפולסיביים יותר מהרגיל. במהלך כל החודש הקרוב תהיה לכם נטייה להיכנס ללחץ מהר יותר ולפעול בהתאם. התגובה שלכם עלולה להיות מאוד אימפולסיבית ובדרך שכזו אתם יכולים להרוס קשרים. היזהרו במיוחד בתחום העבודה שכן נראה שמשם יגיעו אליכם מרבית הקשיים.

קשת

מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות ולכן, אתם בתקופה בונה לבדיקת הנושא לעומק ולהבנה מעמיקה של מה מתאים לכם. עד היום היו פעמים רבות ששמתם את טובת האחרים לפניכם ואולם עכשיו אתם לומדים לפנות לעצמכם מקום ובכך אתם מקפיצים את כעסם של האחרים עליכם. אל תיבהלו וגם אם החיים יכריחו אתכם לשנות, הרי שיהיה לכם יותר קל לזרום עם דרישות היקום ולבצע החלטות.

גדי

נושאי עבודה עדיין מעיקים עליכם ואתם כמהים מאוד לעשות שינוי, אך מצד שני הדברים אינם מסתדרים כפי שאתם רוצים. בכל אופן, מרביתם עדיין לוטים בערפל. להזכירכם כוכב התקשורת עדיין בנסיגה בבית העבודה שלכם, כך שכל הסכם שאתם עושים עם האחרים עלול לעלות על שרטון. אל תמהרו להסיק מסקנות וגם אל תתייאשו כל כך מהר, העדיפו לחכות ותפעלו כשתהיו בטוחים. גם נושאי הבריאות עדיין דורשים התייחסות וטיפול.

דלי

בימים אלה אתם חווים קושי ותסכול ביחס ליכולת שלכם להגיע להחלטות. עובדה זו נובעת מכניסתו לנסיגה של הכוכב נפטון המקושר עם חוסר וודאות ויציבות. גם נושאי זוגיות ושותפויות עולים אצלכם מחדש על הפרק ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. ולכן, כדי לא להמשיך ולהכניס עצמכם לחוסר יציבות כלכלית, מומלץ לכם לעצור, לעשות חושבים ולארגן מחדש את סדרי העדיפויות שלכם.

דגים

אתם חווים ימים מאוד לא קלים ובעיקר בגלל העובדה שאתם נמנעים מלקחת החלטות. כל הנושא המשפחתי צף לאחרונה מחדש ואתם אמורים להתמודד עם כל מה שעולה בתוך המשפחה. ההתמודדות למעשה אינה רק ביניכם לבין הקרובים לכם, אלא גם ביניכם לבין עצמכם וכל זאת בגלל העובדה שהחיים מעמתים אתכם עם נושאים שתהיו חייבים לקחת אחריות עליהם, אך עד היום דחיתם זאת.

טלה

זה הזמן הנכון עבורכם לטפח את סביבת המגורים הקרובה שלכם, שהיא למעשה השתקפות האישיות שלכם בעיני הסביבה. אתם יצירתיים מאוד בתקופה זו וזהו גם הזמן הנכון לבטא את הייחודיות שלכם בכל דרך אפשרית. אתם פתוחים לקבל תשובות ותובנות מעמיקות מתוך האני הפנימי שלכם ויהיה נכון עבורכם באם תוכלו לשלב תובנות אלו בדרך פעולתכם היום יומית.

שור

נושאי כספים עדיין מאוד רגישים ונראה שכל ההתנהלות הכלכלית שלכם סובלת מכך. עובדה זו נובעת מחוסר ארגון נכון של התכנים איתם אתם אמורים להתמודד ומהעובדה שעד היום ניסיתם להתנער מהצורך לבנות לעצמכם מערך כלכלי נכון וזהיר. רק התנהגות נבונה תעזור לכם לצאת מהקשיים הכלכליים. אל תצפו מאחרים שיפתרו לכם את הבעיות - כיוון שאתם היחידים שיכולים לאחוז במושכות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  12/06/2008   |   עודכן:  19/12/2013
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות

12/06/2008  |  הרב ישראל רוזן  |   מאמרים
דוד בן-גוריון ומנחם בגין בוודאי היו מתהפכים בקבריהם לנוכח השחיתות הפושה כיום על כל צעד ושעל. שני ראשי הממשלה של פעם התגוררו בדירות צנועות, לא בלטו באורח-חיים ראוותני, הסתפקו בארוחות הבית שהכינו להם רעיותיהם, והנכסים שבהם השקיעו את כספם לא היו יותר מאשר ספרי-הגות. זה היה כל עולמם העשיר.
12/06/2008  |  ראובן לייב  |   מאמרים
התקינה הבינלאומית החדשה הידועה בשם IFRS – International Financial Reporting Standards החלה כתקינת חובה על דיווח כספי של חברות ציבוריות החל מ-1.1.2008 והשימוש בה הוא בר רשות גם בחברות פרטיות. יש להניח כי בצד חברות ציבוריות, השימוש בתקינה יהיה מקובל גם על סוג מסוים של חברות פרטיות, במיוחד אלה העוסקות בנכסים-דלא-ניידי, לגביהן קיים התקן הישראלי מס.16 (נדל"ן להשקעה) שהוא זהה לתקינה הבינלאומית החדשה.
"הפוליטיקאים בחרו שלא להחליט כי הם מפחדים לעשות מהלכים דרמטיים. הם חושבים רק על הכיסא שלהם", אמר חקלאי מהדרום, לפי אתר Ynet, שהכתיר את הסיפור ב"מחכים לפתרון".
12/06/2008  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים

11/06/2008  |  דרור מרום  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
רשתות הפארם הגדולות שולטות בחלק גדול מהקניונים המרכזיים דרך חנויותיהן ובעלות משותפת עם רשתות השיווק    הצעת חוק חדשה מבקשת להגביל פתיחת חנויות פארם חדשות בקרבת מקום לחנויות קיימות כ...
צבי גיל
צבי גיל
במציאות הזאת אף שהמערכה בפנים היא קשה וסיזיפית, בחוץ היא תהיה יעילה יותר שכן הבן-גבירים והסמוטריצ'ים אף שהם מצויים בכול מקום אינם קובעים את סדר היום כפי שאלה קובעים אצלנו
דן מרגלית
דן מרגלית
עד היום אני סבור ש"ירושלים של זהב" הוא ההמנון הראוי לישראל גם אם פה ושם ניתן להחליף מילה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il