|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

תחזית אסטרולוגית שבועית

תחזית שנתית לבני מזל אריה החוגגים יום הולדת החודש וגם: תחזית שבועית לילידי כל המזלות
23/07/2008  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

ואיזו אנרגיה מביאים איתם הכוכבים בשבוע זה?

כוכב האהבה וונוס, עבר למזל אריה - שמחה וששון!
כוכב התקשורת מרקורי, נמצא במזל סרטן - רגישות ואמפטיה...
כוכב העשייה מרס, נמצא במזל בתולה - עשייה זהירה.

ונוס, אלת האהבה והיופי, היא כוכב לכת שכולנו אוהבים לאהוב. השפעותיה רבות וטובות ובעיקר בתחומי אהבה וכספים. היום עברה ונוס למזל אריה, כך שהיא מביאה במעבר זה משב רוח רענן, שמחה ועליצות ובעיקר רצון לאהוב ולהיות נאהבים.

אין כמו מזל אריה עם האנרגיה החמה והנעימה שלו שיודע לאהוב ולפנק. זהו זמן לבילויים, הנאות ויצירת שמחות מכל הסוגים. נראה שלכל מזלות האוויר (מאזניים, דלי ותאומים) ולכל מזלות האש (אריה, קשת וטלה) מחכים בשבוע זה כמה ימים יפים ומהנים. זה הזמן להרשות לעצמכם קנייה של חפצי ערך שכבר מזמן רציתם ובכך לעשות לעצמכם טוב, וגם הזמן מתאים לפנק את האהובים עליכם.

נראה שגם מזלות המים (דגים, עקרב וסרטן) והאדמה (בתולה, שור וגדי) יוכלו ליהנות השבוע מאנרגיה יותר זורמת ונעימה וזאת בגלל שהות כוכב התקשורת במזל סרטן. תהיה לכם הזדמנות לבטא את עצמכם טוב יותר, צורת הביטוי שלכם תהיה קלה, הרמונית וזורמת ובעיקר תוכלו לקבל מענה לכל הבקשות והצרכים שלכם בכל התחומים שלאחרונה הרגשתם שיש בהם נסיגה, והדברים לא זרמו בקצב ובדרך שציפיתם.
עד עכשיו חיכיתם תקופה ארוכה שיהיה לכם כוח פנימי להזיז פרויקטים שונים. זה הזמן לקום ולבצע אותם, ומעתה הם יתחילו להתגלגל וזאת מבלי השקעה יתרה. זה הזמן שלכם לדחוף את עצמכם במעלה ההצלחה - ולהצליח בכך!!!

הכוכב מרס מקושר עם עשייה ואנרגיה של יצירה, מבקר כרגע במזל בתולה, עובדה שתקל על כל עשייה שהיא. אין כמו מזל בתולה לעשייה זהירה, מתונה וצנועה כך שאין כאן מקום לטעויות בגל התנהגות אימפולסיבית. העובדה שהכוכב מארס נמצא גם ליד הכוכב סטורן, הידוע באנרגיה הקשה שלו כעוצר ומגביל כל צעד, מוסיפה לכך שהעשייה תהיה עניינית ומתונה. זה הזמן לבדוק את הנושאים אותם רציתם ליישם בכל תחומי חייכם, כיוון שנראה שהאנרגיות בשמים אכן משתלבות יחד ובאות לקראתכם.

להצלחה בכל תחום יש לשלב השבוע, בדיקה זהירה ומתונה של הנושא תוך שיתוף אחרים בתוכניותיכם. ביחד תוכלו להצליח וליהנות מפרות ההשקעה.


מזל החודש - אריה


תאריך המזל: בערך בין ה-22.7 ועד 23.8

אלמנט: אש, יציב

סמל המזל: אריה

איבר בריאותי רגיש: לב

נאמנות: בהחלט כן, אם כי קיימת נטייה לפלרטט - בעיקר לחיזוק האגו.

תכונות חיוביות של המזל: אנשים מלאי עוצמה ומרשימים בנוכחותם, טובים בארגון וניהול, בוסים טבעיים, רחבי לב, גאים ובעלי אגו חזק ביותר, בעלי כריזמה מרשימה ויכולת ביטוי מעולה, נעים להיות במחיצתם, חמים לזולת, יודעים ליהנות מהחיים.

תכונות שליליות של המזל: אנשים שתלטניים, מרוכזים בעצמם ובצרכים שלהם, חושבים שהיקום סובב סביבם ועל כן מגיע להם הכול, תאבי גדלות כך שהרצון לעשות הכול בענק עלול להוציא אותם מפרופורציה ומאיזון, חוסר רצון להתגמש לטובת הזולת, עקשנים.


תחזית כללית שנתית לילידי המזל

שפע
- בתקופה זו תהיו מופעלים על-ידי כוכב השפע בבית העבודה שלכם עד לסוף שנת 2008. זמן זה יהיה מצוין לשיפור היחסים שלכם בעבודה ולקידום תוכניותיכם. מאחר וכרגע נמצא כוכב השפע בנסיגה דווקא בבית העבודה שלכם, הרי שייתכן שיהיו נושאים שתכננתם, אך עדיין אינם יוצאים לפועל. רק לקראת סוף השנה תוכלו לנשום לרווחה ולהמשיך בתוכניותיכם.

גם נושאי בריאות עלולים להיות רגישים ואתם נקראים בשנה זו להקפיד יותר בכל הקשור לנושאי תזונה ובריאות. משנת 2009 ייכנס כוכב השפע אל בית הזוגיות שלכם וייתן לכם את האפשרות להכיר את בן הזוג הנכון ולהרחיב את המשפחה. אלו מכם החיים בגפכם, תהיה לכם שנה של פריצת דרך במובן האישי ותרגישו כי סוף סוף נפתחת עבורכם דלת ההזדמנויות. אתם צפויים להיכרויות וליחסים רומנטיים ארוכי טווח. אלו מכם החיים עם בן/בת זוג, יש לכם פוטנציאל לשפר את היחסים שלכם ולהעמיקם בכל הקשור בחברות אמת ואכפתיות הדדית.

קושי - השנה נמצא אצלכם כוכב סטורן בבית הכספים שלכם וגורם לכם להאטה בזרימה הכלכלית בחייכם. ההמלצה היא לשמור על כספכם ולא להיכנס להוצאות מיותרות ובלתי מתוכננות. אל תיכנסו למצב של ספקולציה בשום תחום כיוון שבית הכספים שלכם עשוי לסבול מתקופה של חסך. משמעת וחיסכון - יהיו מילת המפתח אצלכם גם למשך כל השנה הקרובה.

בזמן מעבר הכוכב לא תוכלו לנהוג כתמיד ושרשרת של אירועים יכריחו אתכם להאט ולעצור כדי לעשות חשבון נפש ולנהוג אחרת בנושאים כלכליים, שעד היום לא נתתם עליהם את הדעת. העצירה שתחושו בנושאי חייכם השונים תהיה כדי שתעשו הפסקה ותבדקו את הדברים בצורה שונה ממה שהייתם רגילים. רק לאחר שתעשו שינוי ותקבלו ייעוץ מקצועי מתאים, תוכלו לעבור את התקופה הקשה.


תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות


סרטן


השבוע יש לכם פוטנציאל לפגוש הרבה אנשים מעניינים שהגיעו מרחוק ובעלי רקע שונה מאוד מכם. יכול להיות שתאלצו להתמודד עם חשיפה לא נוחה של דברים אישיים בפני אנשים אלו, ולכן מומלץ לכם להיזהר במוצא פיכם. השבוע תידרשו ותיתבעו לתת את מיטבכם ולא בהכרח תקבלו משוב על מאמציכם. העבודה תהיה רבה והלחץ עליכם גדול. זמן טוב לערוך מסע קניות קטן, רק היזהרו מנטייה לעבור את הקו שהצבתם לעצמכם.


אריה

זהו זמן טוב לעיסוק במיסטיקה ולשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי. קצב ההתפתחויות יהיה מהיר עם צורך בהחלטות מהירות. תרגישו שמחים ונלהבים לקראת מצבים חדשים, נסיעות, לימודים ומלאי ביטחון עצמי לקראת ההתמודדויות. האינטואיציה שלכם בפעולה ואתם מסוגלים לקרוא את הרגשות של הסובבים אתכם. נסו לנצל זאת לפעולות חיוביות. החזיקו את עצמכם קצר בכל הנוגע להוצאות כספיות.


בתולה

ביחסים קיימים, בני זוג עשויים להפתיע בהצעה, או תוכנית משותפת קרובה. יש דגש על הקרובים אליכם והם חשובים לכם יותר מדברים אחרים, אם כי יש לכם נטייה להסתיר מהם את תוכניותיכם ולפעול מאחורי הקלעים. הימנעו מלבקש דברים שאתם יכולים אולי לסדר בכוחות עצמכם. היזהרו מהנטייה להעיק על אחרים בגלל הצורך שלכם בתמיכה רגשית. המחויבות שלכם לנושאי משפחה ובית למול הרצון האישי שלכם, יטרידו ויעיקו.


מאזניים

ענייני בריאות עלולים להאפיל על הכול, שימרו על תזונה ועל איזון כללי. מבחינה חברתית זהו חודש בו אתם יכולים לצאת יותר, להכיר ולקדם את חייכם האישיים והחברתיים. לפנויים ביניכם, זהו זמן מתאים לעיסוק בתחום הזוגיות ובמיוחד למפגשים רומנטיים. זה זמן טוב לבדיקת המטרות שלכם בחיים. נסו לראות מאיפה הדחפים והרצונות שלכם נובעים, והאם הדברים עדיין רלוונטיים. היו זהירים בדרכים, קיימת סכנה.


עקרב

בימים הקרובים אתם חייבים לשמור על הבריאות שלכם ולא לעבוד קשה מדי. עייפות מצטברת עלולה להפיל אתכם למשכב. שימרו על תזונה ועל איזון כללי. ימים אלה טובים לכל מגע עם הציבור הרחב ובמיוחד עם העיסוק שלכם קשור בציבור. בנושאי עבודה יגיעו אליכם הצעות לקידום דרך קשרים אישיים. אתם עשויים לבלוט בתחום המקצועי ומומלץ לכם לנתב זאת לנוחיותכם.


קשת

היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. זה הזמן להתחיל בפרויקט יצירתי. האם תמיד חלמתם לכתוב ספר או שיר? או אפילו להתחיל בתחביב כלשהו? השבוע יהיו לכם אנרגיות מצוינות לכך. אתם בימים חשובים בנושא קידומכם. זמן טוב לחתום על חוזים ולטפל בנושאים בירוקרטים הדורשים התייחסות מדוקדקת.


גדי

שמתם לב שאנשים מקשיבים לכם? וזאת בגלל ההתאמצות שלכם בפיתוח התקשורת הבין אישית. נצלו זאת לפיתוח הצרכים האישיים שלכם. ייתכן ובהמשך השבוע תרגישו צורך לברוח מהעולם ולהתבודד. מומלץ שתמצאו לכם פינה נוחה ומנותקת לשם כך. התעסקות בענייני הבית יגיעו לכלל פתרון במחיר של התמודדות, ויכוח והרבה מאמצים. אתם עשויים להרגיש חיוניות ואופטימיות בפתרון בעיות כלכליות.


דלי

לא מומלץ להתחיל עסקים חדשים או פרויקט רווחי חדש. לכל אלה מביניכם העוסקים בתקשורת יהיה זה זמן טוב למיצוי היכולת המקצועית. נסיעות ועוד נסיעות, השבוע תבלו יותר על הכבישים. נסו ליהנות מכך. התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. יש לכם נטייה לרכושנות רגשית וזה עלול לסבך אתכם ביחסים עם הקרובים אליכם.


דגים

האינטנסיביות הרבה בתקופה זו נובעת מהעובדה שהכוכב המביא איתו אנרגיה של עשייה נמצא אצלכם בבית הזוגיות. נצלו אנרגיה זו לפתרון בעיות אישיות רגשיות בתחום הבין אישי. עדיף לא להוציא כספים כרגע. היכולת שלכם לקבל החלטות בנושא זה אינה במיטבה. זמן לא קל במישור הפיננסי. הוצאותיכם עלולות להיות גבוהות מהרגיל. זהו זמן טוב לעשות בדק בית, והחלטות משמעותיות בתחום הקריירה.


טלה

יחסים יכולים להציק כרגע ולהוביל להרגשה של מחנק. נסו לא להיסחף לשליליות, זה יעבור. האינטואיציה שלכם בפעולה ואתם מסוגלים לקרוא את הרגשות של הסובבים אתכם. נסו לנצל זאת לפעולות חיוביות. מוכנים לתת מעצמכם? זהו זמן נפלא לכך. נסו לנצל זאת לחיזוק הקשר עם חברים וקרובים, אשר בימים אחרים לא תמיד יש לכם סבלנות אליהם. ענייני חו"ל יהיו על הפרק. יש סיכוי לפגוש אנשים אשר הגיעו ממקום רחוק.


שור

אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. בהמשך השבוע יחסים בין אישיים יכולים להציק לכם ולהוביל להרגשה של מחנק. נסו לא להיסחף לשליליות, זה יעבור. תקופה של מתחים הקשורים לדאגות ומועקות אותם טרם פתרתם. עזרה משמעותית עשויה להגיע ממישהו קרוב, היו פתוחים לקבל זאת. ייתכן ותאלצו לטפל בנושאי כספים המעיקים עליכם. עם זאת לא מומלץ ליזום התחלות חדשות משום סוג.


תאומים

זהו זמן בו מרגישים שאין סוף לבעיות ולמתחים. אתם מרגישים כמי שנמצא על פתח סיר לחץ המאיים להתפרץ. העובדה שאתם חייבים להחזיק את עצמכם ולשמור על פסון מתסכלת אתכם במיוחד, אך אין לכם ברירה כיוון שאתם משמשים דוגמה לאחרים הנמצאים בקרבתכם. מומלץ להתרענן באירוע חברתי ומפגש מהנה. קשר רגשי עם חברים מאוד חשוב לכם וניתן יהיה לנצלו להעמקת קשר קיים.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ להכין מפה אסטרולוגית.

תאריך:  23/07/2008   |   עודכן:  23/07/2008
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תמיד ידענו שהראש היהודי ממציא פטנטים, אבל בימים אלה ניתנה הוכחה מספרית לכך. נתונים סטטיסטיים שפרסם משרד הפטנטים האמריקני בחודש מרס השנה מגלים כי ישראל מדורגת במקום ה-15 ברשימת המדינות הרושמות פטנטים בארה"ב, ובחישוב המביא בחשבון את מספר הפטנטים ביחס למספר התושבים בכל מדינה, ישראל מדורגת במקום ה-9.
23/07/2008  |  עו"ד דורון שרצקי  |   מאמרים
שלשת האירועים האחרונים בירושלים מעידים על גל חדש של מפגעים, שלא בהכרח נשלחים על-ידי ארגוני הטרור אך אלו ממהרים לברך עליהם ולתת להם את חסותם.
23/07/2008  |  גרשון אקשטיין  |   מאמרים
בימים האחרונים אנו עדים להקצנה חסרת תקדים בהתנהלותה של מערכת המשפט כלפי ראש הממשלה אולמרט. מדי יום יוצאות הרשויות בפרסומים רשמיים, בהדלפות של עדויות ומסמכים במסגרת קמפיין שלם שנראה שנועד, כנראה, להדיח ראש ממשלה מכהן ואת שר המשפטים אותו מינה, ויפה שעה אחת קודם.
23/07/2008  |  עו"ד יראון פסטינגר  |   מאמרים
חישוב שכר העבודה הצפוי למורים בעקבות הרפורמה במערכת החינוך (אופק חדש), מלמד כי המורים צפויים להשתכר יותר בסך-הכל, אך בחישוב שכר העבודה לכל שעה, הם ישתכרו באופן יחסי פחות משכרם ללא הרפורמה. הנתון הזה מעורר הסתייגות בקרב מורים רבים, ורתיעה מיישומה.
23/07/2008  |  ד"ר אסנת דור  |   מאמרים
עיתון הניו-יורק טיימס סרב לפרסם השבוע טור שכתב המועמד הרפובליקני לנשיאות ג'ון מקק'יין בתגובה לטור שפרסם המועמד הדמוקרטי ברק אובאמה, באותו העיתון ממש, ימים אחדים קודם לכן.
23/07/2008  |  אודי איתן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il