|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מתי יש להזמין הובלה עם מנוף?
כתיבת המומחים
עו"ד דפנה שגל פודור - הסדרת מעמד בישראל לבני זוג זרים: כל מה שצריך לדעת

תחזית אסטרולוגית שבועית

כיצד נסיגת ונוס משפיעה על כל מזל ומזל תחזית שבועית כללית וגם: בני מזל דגים יגיעו השבוע לנקודת שיא בחיי האהבה. הגיע הזמן לפעולה!
11/03/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

בשבוע האחרון נכנס כוכב וונוס, המשפיע על מערכות יחסים וכספים, לנסיגה, וישהה שם עד למחצית החודש הבא ה-17 באפריל, וגם לאחר מכן, ייקח עוד כשבוע עד אשר דברים יחזרו למסלולם.

אני חוזרת ומדגישה כי כל נסיגה באה תמיד להדגיש נקודות אותן העדפנו לא לראות ואפילו להתעלם מהן, כדי לא להתעמת איתן. הנסיגה גורמת לכל הבעייתיות ולכל הנושאים הבלתי פתורים לצוץ מחדש, במגמה לפתור אותם, וכמו תמיד, נסיגה היא תמיד זמן לפתירת בעיות.

כל מערכת כספית או אישית שלא עומדת בלחץ הנסיגה - סופה להתפורר או להתחזק, ולכן אין צורך להיבהל מהנסיגה, אלא לקחת אותה כדבר מאתגר.

להלן הנושאים בהם תשפיע הנסיגה על המזלות השונים:

טלה - אתם המזל היחיד שנהנה מהעובדה שוונוס בנסיגה במזל שלכם, כיוון שאותה וונוס מאפשרת לכם לבלות וליהנות יותר מהרגיל, מבלי להיכנס עמוק מדי לשאלות קיומיות שאין מקומן נוח עכשיו.

שור - יחסים בין אישיים נמצאים אצלכם בתקופת מבחן. נראה שהאירועים השונים בחייכם מכריחים אתכם לפעול בדרך שונה מהרגיל וגם במובן הכלכלי. בעוד כחודש יתבהרו הדברים ואז תוכלו להמשיך לפעול כרגיל.

תאומים - אתם נמצאים עכשיו בהתחלה חברתית חדשה בה יש לכם יכולת להכיר אנשים נוספים וחדשים אשר יעזרו לכם להעלות את מעמדכם החברתי. זוהי תקופה מעולה ליצירת קשרים ולקידום מעמדכם האישי.

סרטן - יחסים בין אישיים יהיו במרכז העניינים אצלכם בנושאי עבודה. זהו הזמן המתאים עבורכם לנסות ולקדם את מעמדכם המקצועי. בנוגע לחתימה על חוזים וכו', מומלץ לחכות לסיום הנסיגה.

אריה - ונוס קשורה אצלכם עם נסיעות וטיולים למרחקים קצרים או אפילו ארוכים. זה הזמן שלכם לחזק את הקשרים האישיים והעסקיים עם אנשים מעבר לים, וליהנות מיחסים קלילים ולא בהכרח מחייבים.

בתולה - היחסים האישיים שלכם יעברו שדרוג, ותחושו בצורך להביע את הרגשות שלכם בצורה פיזית ואינטימית. זוהי תקופה בה מומלץ לכם לחזק צורך זה שיביא אתכם לגבהים חדשים בזוגיות.

מאזניים - נושאי הזוגיות יעמדו על הפרק בחודש זה, ותרגישו שאתם מחזקים את היחסים הבין אישיים שלכם. יש לכם הזדמנויות להכיר אנשים נוספים ומעניינים, כך שמומלץ לכם לנסות ליהנות עכשיו מכל העולמות.

עקרב - נסיגת ונוס תחדד לכם את נושאי העבודה הבלתי פתורים שלכם. נראה שאתם מאוד מעוניינים להתחזק בנושא זה, אך הסביבה אינה מאפשרת לכם. אל תרגישו לא בנוח וחפשו לעצמכם מקום אחר.

קשת - יש לכם צורך עז לצאת ולהכיר אנשים חדשים כדי להתרענן ולהזרים דם חדש במערכת הסטטית שלכם מבחינה רגשית. אל תהיו בררניים יתר על המידה, והרשו לעצמכם להתפרש למקומות רבים ומגוונים.

גדי - נושאי המשפחה שלכם יהיו מאוד אינטנסיביים בתקופה זו, וייתכן ואחד מהקרובים לכם יצטרך את עזרתכם הרבה יותר מהר מכפי שחשבתם. זה הזמן שלכם להעמיד את המשפחה שלכם בראש סדר העדיפויות.

דלי - זוהי תקופה מעולה להיות במחיצת הסובבים אתכם, לשוחח איתם וליהנות מתחושה של חדווה ועשייה. זה הזמן לנסות ולשנות את הסביבה שלכם כדי להתרענן ולשנות אנרגיות.

דגים - כספים תמיד היוו מקור לדאגה עבורכם, ועכשיו יותר מתמיד אתם מוטרדים מכך שכל מה שתכננתם עד היום, נראה כדורש שינוי והתייחסות שונה ומתאימה יותר לנסיבות. עשו זאת - הגיע הזמן!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

דגים

בשבוע זה יהיה טוב עבורכם לבדוק את המאזן הכלכלי שלכם מחדש, וזאת בעקבות נסיגת הכוכב המשפיע על המצב הכלכלי בבית הכספים שלכם. יש לכם צורך אדיר בעצמאות, ולכן מומלץ לכם להיעזר באנשי מקצוע מתאימים כדי שלא תעשו טעויות כתוצאה מחיפזון יתר. עדיף לכם לשמור את דעותיכם לעצמכם, כיוון שנראה שכרגע השתיקה יפה לכם לפני שתחליטו לבצע שינוי מהותי בחיים.

  • טיפ לילידי השבוע – נושאי זוגיות ושותפויות יהיו מאוד משמעותיים לכם השבוע כיוון שנראה שהגעתם לנקודת שיא שממנה אינכם יכולים לסגת. הגיע זמנכם לעשייה ופעולה!


טלה

בימים אלה נמצאת ונוס במזל שלכם וגורמת לכם לרצות לנסוע, לבלות, ליהנות ולהכיר אנשים ואכן, זהו הזמן המתאים. ואולם בהמשך, תעמת אתכם נסיגתה של ונוס עם המחשבה מי מבין כל האנשים הם החברים האמיתיים שלכם שיהיו שם בשבילכם תמיד, ומי מהם חברים שטחיים. עובדה זו תהיה משמעותית להמשך. בינתיים הרשו לעצמכם לבלות כמה שיותר מבלי להיכנס למחשבות מעמיקות מדי.


שור

מערכות היחסים שבחייכם עשויות להיתקל בקשיים שונים שבגללם אתם נאלצים להסתיר מחשבות ולא לחשוף את רגשותיכם האמיתיים. התנהגות זו תוסיף לכם לתחושת הבדידות שחשתם לאחרונה. הנכון ביותר עבורכם בשלב זה לזרום עם הנסיבות מבלי לצפות לכלום מאף אחד. מבחינה מקצועית אתם עומדים בפני הפתעות והצלחות חדשות, בגלל ביקור כוכב השפע בבית הקריירה שלכם.


תאומים

משבוע זה ייכנס בית הקריירה שלכם לפעולה. מחכות לכם הפתעות חדשות ונראה שדלתות חדשות ייפתחו בפניכם. ייתכן שחלק מהדברים יגיעו אליכם מבלי שתכננתם דרך עזרה של אנשים קרובים. זה הזמן שלכם לבדוק עובדתית ונקודתית מהו הדבר הנכון לכם לעשות ולפעול בשיקול דעת. השתדלו לא להפעיל חשיבה רגשית מדי שיכולה להטעות – אלא לראות את העובדות כהווייתן.


סרטן

בית הקריירה שלכם נשלט כרגע על-ידי הכוכב ונוס הנמצא בנסיגה. בדרך כלל, כל ביקור של כוכב זה בבית הקריירה מביא לכם תנופה ועשייה ובעיקר דרך מעורבות עם אנשים שאתם מכירים באופן אישי. גם עכשיו תוכלו לקבל הצעות חדשות דרך מכרים ואולם, בגלל נסיגת הכוכב מומלץ לכם להיות יותר זהירים ולוודא שאתם מודעים לכל השורות הקטנות. ועד שתהיו בטוחים, נראה שנסיעות קצרות ומהנות יהיו הפתרון לחוסר המנוחה שלכם.


אריה

הכוכב יופיטר המקושר עם שמחה, שפע והנאה נמצא בבית הזוגיות שלכם ומאפשר לכם התחלות חדשות בכל הקשור לנושאי רגשות, זוגיות ושותפויות. מאחר וכרגע ונוס, נמצאת בנסיגה הרי שנראה שעדיין לא הגעתם למנוחה ולנחלה בנושאים בין אישיים ואתם עדיין לא בטוחים בנכונות דרככם הזוגית. בעוד כחודש ייצא הכוכב מנסיגתו ועד אז תדעו כבר לבטח מהם הנושאים האישיים בזוגיות בהם אתם עדיין צריכים לטפל.


בתולה

זוהי תקופת מחצית השנה עבורכם. זמן זה יהיה תמיד נקודת המבחן עבורכם לבדיקת מטרותיכם מחדש. מה שמתווסף הפעם הוא ההבנה שיש הכרח לשבור מסגרות ישנות שאינן מתאימות לכם, ולצאת החוצה אל תחומי חיים ועניין חדשים. ייתכן שהמקורבים לכם אינם אוהבים את דעותיכם החדשות, אך אתם חייבים להישאר נאמנים לעצמכם. עד חודש מאי יהיה הזמן הנכון לסיים תהליכי קבלת החלטות.


מאזניים

הכוכב ונוס נמצא בנסיגה בבית הזוגיות שלכם ועובדה זו עשויה להיות שנויה במחלוקת רגשית עבורכם. מצד אחד, יש לכם הזדמנויות חדשות בכל הקשור לנושאי זוגיות ורגשות, אך מצד שני עם סיום נסיגת הכוכב תאלצו לבחון מחדש את היחסים שלכם ולהבין עד כמה אתם יכולים להישאב אל הצרכים של הצד שמנגד, בעוד אתם מוותרים על הצרכים שלכם. אין יותר מה להוסיף בנושא, הבחירה והתוצאה תהיה כולה שלכם.


עקרב

מבלי שתשימו לב נפתחה בפניכם התחלה חדשה בנושאי עבודה. מצו את העניין כמה שאתם יכולים, כיוון שמזמן רציתם שינוי זה. חברים חדשים יעזרו לכם להתפתח ולהתרחב מבלי שתכננתם זאת, כך שההמשך עשוי להיות מבורך וגם יביא אתכם לתנופה כלכלית. זה הזמן לטפח את עצמכם וגופכם מבחינה אסתטית, וכל פעולה שתעשו שתעזור לכם לשפר את החזות החיצונית שלכם תהיה נכונה ומוצלחת בפרק זמן זה.


קשת

בשבוע זה יהיה נכון עבורכם לקחת החלטה רצינית ולערב בה את הנוגעים בדבר, על-מנת שתוכלו לקדם את העבודה שלכם ולהביאה לדרגת קריירה. יש לכם יכולת למנף את ההישגים שלכם ולהתקדם בתחומים החשובים לכם. ונוס, הכוכב המביא איתו אהבה וריגושים, נמצא בבית הרומנים שלכם כך שצפו לחדשות והתרגשויות בתחומים אלו. אלו מכם שיש לכם ילדים – שימו לב, ייתכן והם יצטרכו את כל תשומת לבכם!


גדי

אנשים הקרובים אליכם במעגל החברתי הראשון של חייכם נמצאים במצב בו הם זקוקים לכם ולעזרה שלכם. זה הזמן לפתור בעיות ישנות ומציקות שפוררו בעבר את חיי המשפחה. נראה שעברתם תקופת הבשלה והאנשים הקרובים לכם מוכנים לפתוח איתכם דף חדש. אל תחמיצו הזדמנות זו. זה גם הזמן לפתח ולשפר את הסביבה האישית בה אתם נמצאים ביום יום כדי לגרום לעצמכם תחושת רענון.


דלי

ההתחלות החדשות ידפקו על דלתותיכם, בתנאי שאכן תסכימו לשנות את חייכם לפי הצרכים האישיים האמיתיים שלכם. מבחינה כספית אתם נמצאים בשלב בו יש לכם הזדמנות לשפר את המאזן הכלכלי בו חייתם לאחרונה. ייתכן ותחוו קשיים מצד אנשים קרובים שיהיה להם קשה עם השינויים החדשים בחייכם, וזאת מכיוון שההתנהגות השונה שלכם מכריחה אותם להגיב אליכם בדרך שונה מבעבר.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  11/03/2009   |   עודכן:  11/03/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מכון וושינגטון למחקרי מדיניות במזרח התיכון פרסם לאחרונה מחקר חשוב ביותר הסוקר את הסכנות הטמונות בהמשך מדיניותה של אירן להצטייד בנשק גרעיני. היות והמדובר במסמך בעל חשיבות, מן הראוי להתייחס לממצאיו ברצינות. ראוי שגם קברניטי ישראל יקראו אותו וינתחו את משמעויותיו השונות יחד עם הגורמים הרלוונטיים.
11/03/2009  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
במגזר הערבי בישראל מוכרת פרקטיקה חברתית שלפיה מוותרות אחיות בהסכמה על מלוא זכויות הירושה במקרקעין לטובת אחיהן. פרקטיקת הוויתור נצפתה על-ידי סוציולוגים, אנתרופולוגים, מזרחנים והיסטוריונים, הן בעולם והן בארץ-ישראל. היא מאפיינת חברות פטריארכאליות. יש שהויתור מתבצע בבית הדין השרעי אך רוב ההסתלקויות נעשות מחוץ למסגרת של ערכאה משפטית.
11/03/2009  |  חיים זנדברג  |   מאמרים
בשלבים שעברתי בחיי רציתי לבצע דברים אך לא העזתי. לעיתים סברתי שאינני יכול, או שהנסיבות לא בשלו. שעדיף להמתין כי אולי הבעיה תסתדר מעצמה. כולנו מכירים את התחושה הזו. היא קיימת גם אצל מקבלי החלטות שנבחרים לכנסת ולממשלה.
11/03/2009  |  אריה דרוקמן   |   מאמרים
שלווה, רשרוש ענפי עצים ומשב רוח רענן מזכירים לך רגעים שכבר מזמן חלפו מסדר היום שלך? - אין ספק, הגיע הזמן לנער את האבק מהמזוודה, לארוז בגדים ולצאת לחופשה רומנטית בחיקו של צימר מפנק במגוון אתרים קסומים בארצנו שופעת הנופים. אם סוף סוף החלטתם שאתם רוצים להכניס קצת רומנטיקה לחיי היום יום או סתם להתנתק לרגע מכל הלחץ מסביב, צימר באווירה פסטורלית מהווה מקום מפלט מושלם. הנוחות, התפאורה ושלל הפינוקים הממתינים לכם יהוו זרז להעצמת שלהבת האהבה שדעכה לה עם הזמן...
11/03/2009  |  איתמר יזדי  |   מאמרים
פרחים - המרקם, הצבע, הריח, השפה שאי-אפשר לטעות בה. פרחים מביעים רגשות עמוקים. מתנת פרחים היא מתנה שנוגעת ללב, מחלחלת אליו, מחוללת ומעצימה בו רגשות. משלוחי פרחים מאפשרים להעניקם כמתנה גם מעבר לים. הם חוצים גבולות, מתורגמים לשפת הלב, שפה שאין איש בעולם שאינו מבין אותה, אף שאולי לא הכל מודעים לכך שהם דוברים אותה גם בשתיקתם. זר פרחים, או לחלופין, פרח אחד, יחיד ומיוחד, מבטאים קשת שלמה של רגשות. יש המעדיפים אותם אגודים בצרור. יש המבכרים להעניקם בתוך עציצים. במה שבה סידור פרחים הוא מרכיב מרכזי בקישוטה היא במה חגיגית, פרחונית, המעידה על טריות, על רעננות, על חיים.
11/03/2009  |  איתמר יזדי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
יש כל מיני כללים וכלים לפרשנות חוזים, והם משתנים ממדינה למדינה. גם אם החוזה כתוב בשפה ברורה, צריך להבין את ההקשר, הנסיבות והמטרה העסקית שלו. במקרה של ספק, השופט הוא הפרשן, והוא יכו...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק ההיסטוריונים יקבעו בעתיד - וגם אז תהיה מחלוקת - מה היה נכון ממה, אך הפור נפל ומבחינה רגשית הוא בוודאי עונה על ציפיותיי
דרור אידר
דרור אידר
חג הקציר ומועד הבאת הביכורים במקרא הוא גם חג מתן התורה, הבשורה המוסרית ששינתה את העולם    כיצד תיארו חכמינו את הבאת הביכורים בזמנם, ושלוש הערות אקטואליות לעשרת הדיברות
 נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, מימין, וראש ממשלת ארמניה, ניקול פשיניאן [צילום: אבגניה נובוז'נינה/AP]
יאיר נבות
הזעם הציבורי על רה"מ פשיניאן מתודלק בחלקו ע"י גורמי אופוזיציה, גורמים לאומנים שזועמים על מה שהם רואים כהשפלה איומה, וכמובן גם אינטרס רוסי, והשפעה רוסית ללא ספק
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אני מאמץ ללבי את קולה של האם עינב צנגאוקר, שבנה מתן נמצא בשבי החמאס, שזעקה אמש בהפגנה של משפחות החטופים: "כי עם ישראל מוכן לשלם את המחיר הכבד של העסקה..."
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il