|   15:07:40
  יאיר דקל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

להכות ב-HOT בעודו חם

אורי אלוני: שלא בטובתי נקשרתי לחוזה התקנה ושירות של הוט לטלוויזיה בכבלים. היום אני עומד בתור עם עוד לקוחות ששונאים את הוט ותובעים את כספם חזרה
07/01/2010  |   יאיר דקל   |   מאמרים   |   תגובות
ממש "בידור" לצרכן...

רשומת אורח: אורי אלוני, שצבר ניסיון רב-שנים של עשייה במגוון ענפי המדיה בארץ - עיתונות, רדיו וטלוויזיה - ומי שהיה עורכו של שבועון הפופ המיתולוגי, להיטון, מתארח בבלוג שלי. אלו הם דבריו:

לו סיפרו לכם שמנכ"ל חדש התקבל לחברה בתנאי שכר של 100,000 שקל לחודש, בתוספת חבילה של אופציות בשווי של יותר מארבעה מיליון שקל, וכן הבטחה לפיצויי הסתגלות שמנים אם וכאשר יפוטר - הייתם בוודאי משוכנעים שמדובר בחברה מצליחה ומרוויחה, שבנתה לעצמה מוניטין, ולכן היא יכולה להרשות לעצמה תנאי העסקה שכאלה.

אכן, מדובר בחברה שצברה על שמה כמה וכמה שיאים בלבדיים. החל מהמקום הראשון במספר תלונות הלקוחות שלה - וכלה באתר אקסקלוסיבי, שבו מתבטאים כל לקוחותיה הלא מרוצים. יכול להיות שבשלב זה כבר זיהיתם במי המדובר. כן, מדובר בחברת HOT להעברת שידורי טלוויזיה בכבלים, שזכתה ביושר בין חברות התקשורת בארץ - באתר שנקרא על שמה: "אני שונא את הוט".

הבטחות ללא כיסוי
הרצל עוזר, מנכ"ל הוט [צילום: עידן יוסף]

כאשר הרצל עוזר - המנכ"ל החדש - קיבל לידיו את ניהול החברה לפני יותר מחצי שנה, הוא היה מודע לדימוי המזעזע שלה בתחום השירות. "הרבה פניות של לקוחות גרמו לקריסה של מוקדים, זמן ההמתנה הגיע ל-30 דקות וכל השיחות התחילו בצעקות", הודה בראיון לדה-מרקר והבטיח להשקיע 20 מיליון שקל לגיוס 500 נציגים שירות חדשים, כדי לקצר את זמן ההמתנה בטלפון מממוצע של 4 דקות - ל-32 שניות!

אבל בהוט כמו בהוט. לאחר ההצהרות היפות - המשיכו הדברים להידרדר וכיום ממתינים הפונים למחלקת השירות חצי שעה ויותר, זאת אם הם לא מנתקים בייאוש קודם לכן. מה שהרצל עוזר כן מיהר לעשות זה לפטר את מנהל מחלקת השירות, מיקי מרגלית, משום ש"לא עמד ביעדים", ואת יוני מנדל, עובד ותיק, משום שהעז להנהיג את עובדי הוט במאבקם להקים ועד ולהצטרף להסתדרות מקצועית.

כך נטלו המאבקים הפנימיים מהרצל עוזר את הדקות המעטות שאולי חשב להקדיש לשיפור השירות. התוצאה: אלפי גולשים וטוקבקיסטים ממלאים היום את האינטרנט בסיפורי זוועה על השירות של הוט, שמבוסס, לדעתם - וגם על-פי ניסיונו האישי של כותב שורות אלה - על עושק המנויים והתחמקות מהתחייבויות, תוך בניית מסכות-שקרים בזויים ונלעגים.

חמים אחרי הוט? תתקררו...

לסיום: אין לי שום מושג אם להרצל עוזר דוּוַח על המקרה שלי, או לא. אבל אני מעיז לנחש שזה לא ממש יזיז לו. בוודאי לא עם המשכורת שהוא מקבל מהוט ועם הריפוד שהכין לעצמו לימים שלאחר פרישתו או הפרשתו מהוט. אגב, זו אפשרות בהחלט נראית לעין כיום, לאחר שבעל המניות הגדול היום בחברה, איש העסקים היהודי-צרפתי פטריק דרהי, כבר מינה את ידידו הטוב, מייקל בוקובזה (מיכאל גולן) לתפקיד יועץ למנכ"ל. דרהי הדגיש כי "הייעוץ ייעשה ללא שכר... עד לקבלת החלטה אחרת על-ידי דירקטוריון החברה".

בינתיים, אם למישהו מכם הייתה איזושהי מחשבה להצטרף להוט - עצתי החד-משמעית היא: הישמרו לנפשותיכם. כי כמו בגוף אנושי - גם בגוף כלכלי בלתי-אפשרי לשנות הדנ"א.

טעימה קטנה ממוצר קלוקל

לאחר כמה ימים ולאחר שאנשי הוט גיבשו עמדה כלפיי, הודיעו לי: "הטכנאי היה אצלך בבית בזמן. הוא דפק בדלת ולא ענית. הוא גם התקשר טלפונית ולא ענית". תשובה שקרית, שנאמרה במצח נחושה

לצערי, אכן התנסיתי בחוויית השירות הטראומטית של הוט. היה זה כאשר ביקשתי להתקין בבית שקע נוסף לטלפון, כדי שאוכל להתחבר עם מדפסת משולבת פקס. תחילה, הודיעה לי נציגת השירות שהתקנת שקע תחייב תשלום של 36 שקלים. הסברתי לה, שאם שקע נוסף כרוך בתשלום - מדוע הטכנאי שהתקין את החיבור לא הודיע לי על כך מראש, ואז הייתי מבטל את ההתקנה.

רק כשדרשתי בתוקף התקנה ללא תשלום - ביקשה המוקדנית להמתין, וחזרה אלי לאחר כחמש דקות עם הודעה מפתיעה: "לפי התקנון שלנו מגיעים לכל מצטרף חדש ש-נ-י שקעים נוספים בחינם. מכיוון שלא הציעו לך אותם במקור - נשלח טכנאי ללא חיוב". איזה אושר. מועד ביקור הטכנאי נקבע ליום ראשון בין השעות 15:00-13:00 אחר-הצהריים. המתנתי לו אחרי 15:00 ועד בוש - ואיש לא הגיע.

מכאן החל מסע ההמתנות למוקד השירות והבטחות שיחזרו אלי בטלפון. לאחר כמה ימים ולאחר שאנשי הוט גיבשו עמדה כלפיי, הודיעו לי: "הטכנאי היה אצלך בבית בזמן. הוא דפק בדלת ולא ענית. הוא גם התקשר טלפונית ולא ענית". תשובה שקרית, שנאמרה במצח נחושה. כאשר דחיתי את הטענה ודרשתי את הפיצוי הקבוע בחוק על אי-הגעת טכנאי במועד (600 שקל על איחור מעל 3 שעות), הודיע לי "יוסי מהתמיכה הטכנית טלפון", שהדרישה שלי "לא עומדת בקריטריונים שרשומים אצלנו", ובזה נגמר הסיפור. את כתב התביעה לבית המשפט לתביעות קטנות כבר הכנתי והוא תוגש בקרוב.

תאריך:  07/01/2010   |   עודכן:  07/01/2010
יאיר דקל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להכות ב-HOT בעודו חם
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ממה שיסכמתם איתם-
8/01/10 10:29
2
לא הבנתי ?
8/01/10 15:01
3
איתי
10/01/10 11:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המלך אלכסנדר ינאי, נינו הישיר של מתיתיהו הכהן הגדול, נכנס לפנתיאון אימרות השפר הלאומי, בזכות אזהרתו את אשתו המלכה שלומציון מפני הצבועים והמתחסדים למיניהם: "אל תתייראי לא מן הפרושים ולא מן הצדוקים אלא מן הצבועים שעושים מעשה זמרי ודורשים שכר כפנחס".
07/01/2010  |  מנחם רהט  |   מאמרים
ביום שלישי, 5.1.10, פרסם נחמיה שטרסלר בעיתון 'הארץ' רשומה תחת הכותרת "תוכנית ויסקונסין עובדת". ברשומה הוא שב וחזר על הקלישאות הנבובות הרגילות ולפיהן "18,000 איש מצאו תעסוקה בעזרת התוכנית, וחייהם השתנו לחלוטין. הם חיים טוב יותר מעמל כפיהם ואינם נסמכים עוד על שולחן הממשלה". מי שקורא את מספרי התוכנית דרך החור של הגרוש, מתקשה להבין שתוכנית ויסקונסין, ההופכת את אזרחי ישראל המוחלשים והמובטלים (ולמעשה, גם בני מעמד הביניים במדרון התלול בדרך לשם) לאנשים החבים בציות בכל פרט הכי קטן בסדר יומם לאנשים אחרים, היא איום על הדמוקרטיה, במידה לא פחותה ואף רבה מן האיום שמהווים עבורה אותן קבוצות בקרב המתנחלים, החרדים והערבים אשר מאיימים על הדמוקרטיה באופן ישיר.
07/01/2010  |  ענבל בר-און  |   מאמרים
בתורה אין מקריות ואין משחקי מילים. כאשר התורה בוחרת בביטוי מסוים, יש לה כוונה - ולעיתים קרובות כוונות מספר - ואין זו בחירה סתמית. וכאשר ביטוי חוזר יותר מפעם אחת בהקשרים שונים, יש לבחון האם יש בכל זאת קשר בין המקרים, ואם כן - מהו.
07/01/2010  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בעולם הרחב נועד מעבר החציה לאפשר להולכי הרגל לחצות בבטחה את הכביש. לא בישראל, שבה הוא ממש משמש, כאיפכא מסתברא, מוקד לפגיעה בהם.
07/01/2010  |  ראובן לייב  |   מאמרים
כולם נגדנו
07/01/2010  |  הרב ישראל רוזן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il