|   15:07:40
  רועי קיש  
מנכ"ל שיווק פשוט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

תודעת שירות: איך לא להבריח את הלקוח

לא לאחר, לא לשקר, לחייך - מקצת מן הפעולות שכדאי לנקוט אל מול לקוחות שונים
16/06/2010  |   רועי קיש   |   מאמרים   |   תגובות
הייה חיובי

אז כבר עשיתם שיווק, בניתם קמפיין, שילמתם כספים וקיבלתם לקוחות. מצוין. עד פה הכל תקין, אך בעלי עסקים רבים מפספסים רבות מהעסקים החוזרים שלהם ומעסקות שלא ממריאות בעקבות תודעת שירות לא הולמת, שלא נאמר גרועה במקרים מסוימים.

אם תבין שהתדמית שלך בעיני הלקוח חשובה, וההמלצה שלו יכולה להביא לך לקוחות רבים נוספים - בתנאי שהוא יהיה מרוצה ממך ויאמין בך - אזי תודעת השירות שלך תקבל ממד חדש לחלוטין.

קחו דוגמה: האם אי-פעם חיכיתם לנותן שירות (אינסטלטור, חשמלאי, מוביל)? שאלה רטורית. אך מתי התחלתם להתעצבן באמת? רק כאשר עברה השעה היעודה מזמן ההגעה שלו על-פי מה שהוא הבטיח. רק אז אנו מתחילים להתעצבן, לקלל ולאחל לאימא שלו דברים לא נעימים. אז כלל ראשון וקריטי ביותר בתודעת שירות: תמיד תעמוד במילתך, ולא משנה מהן הנסיבות! כמובן שאסונות טבע לא צפויים הם יוצאים מן הכלל, אך כמה פעמים כבר פוקד את ישראל הוריקן או צונאמי? אל תאחר בכלל ותמיד תתכנן את היום שלך בצורה נכונה, כך שאתה מגיע ללקוח 5 דקות לפני הזמן. אולי אתה חושב שזה חכם "לדחוף" עוד עבודה בין שתי פגישות, לאחר לשתיהן, להתנצל ו"לצאת מזה" איכשהו, אך הנזק התדמיתי גדול יותר לטווח הארוך. אם כבר נתקעת בפקק תנועה לא צפוי, התקשר ללקוח במהירות האפשרית (לא 5 דקות אחרי השעה היעודה) והסבר לו את המצב ותן צפי ריאלי לזמן הגעה חדש.

קחו דוגמה נוספת: אתם מחכים בתור לבנק והפקיד נותן שירות, אפילו יעיל ומהיר, אבל לא מחייך פעם אחת. נראה שהוא עצוב, או טרוד בנושא כלשהו. התחושה לא נעימה ולא מזמינה, ובאופן כללי לא ממש בא לך לקבל שירות מהאדם הזה, ולהבא אתה תשתדל ללכת לפקיד אחר. אז כלל שני חשוב: תמיד תיתן תחושה טובה ללקוח והרגשה שאתה עושה עבודתך בכיף! חיוך לא עולה כסף בפעם האחרונה שבדקתי, אך הוא נותן תחושה טובה ללקוח - וזה שווה הרבה כסף!

דוגמה שלישית ואחרונה להיום: האם יצא לך אי-פעם לסנן משהו? ספק או לקוח - זה לא משנה. המזכירה העבירה לך פנייה, נאמר מלקוח "נודניק" ואתה אומר לה למסור לו שאתה בפגישה ומעולם לא חוזר אליו. זאת טעות מאוד חמורה בתודעת שירות. אנחנו בטוחים שאתה עסוק, אך תמצא את הזמן בהקדם האפשרי לחזור ולדבר עם הלקוח, או לכל הפחות, שלח את המזכירה להתקשר אליו ולקבוע איתו פגישה עתידית. אז הכלל השלישי הוא: תמיד תיתן ללקוח תחושה שהוא לקוח מועדף ואהוב עליך! אם יש לך לקוח שאתה מתקשה איתו, מקצועית או ברמה האישית, אמור לו את זה והיפרד ממנו בצורה מכובדת. זה עדיף על עוגמות הנפש והשם הרע שהוא עושה לך כשאתה מסנן אותו.

תאריך:  16/06/2010   |   עודכן:  16/06/2010
רועי קיש
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תודעת שירות: איך לא להבריח את הלקוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בהמשך לפרסומים האחרונים, חלק ניכר מהציבור דעתו לא נוחה, בלשון המעטה, מוועדת טירקל שהוקמה וסמכויותיה. נראה כי אי-נוחות זו נובעת מהסיבות הבאות:
16/06/2010  |  גרשון אקשטיין  |   מאמרים
זה לא סוד שהתקשורת עוינת את בנימין נתניהו. העוינות הזאת יש לה כמה פנים. זה מתחיל ממאמץ חריג למצוא נקודה שניתן לנפח ואחר-כך למכור לאזרחים ככתם, ועובר דרך התעלמות מקטעי ארכיון שעלולים להביך את יריביו הפוליטיים.
16/06/2010  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
שכנים שלנו, בשכונה בה גרנו, היו חרדים המקבלים הבטחת הכנסה מהמדינה. שני בני הזוג לא עבדו עם תלושי משכורת מימיהם, הרי היא צריכה לגדל ילדים והוא צריך להיות חתום בכולל. בזמן מבצע "עופרת יצוקה", בשיחת מסדרון אקראית, חלקתי עימה את חששותיי לאחי-הסטודנט הנשוי הנמצא בעזה.
16/06/2010  |  ליאת נוקד-וינדר  |   מאמרים
השקפת עולמם של אל-קאעדה ושותפיו לדרך, הג'יהאד העולמי, הייתה ונותרה אנטי-יהודית ואנטי-ישראלית במהותה, ואין היא שונה מזו של גורמי איסלאם קיצוני אחרים שקדמו להם. לתפיסתם היהודים הם חלק מקנוניה עולמית, שבה הם משתפים פעולה עם "הצלבנים" (כינויים של הנוצרים, בשפתם), ב"מזימה היהודו-נוצרית", שאליה הצטרפו במהלך השנים יריבים מקרב ה"כופרים" המוסלמים, בראשם השיעים, וכן "בוגדים" מקרב המוסלמים הסונים. כל המחנה הזה בכללו הוא אויב האיסלאם שיש להילחם בו עד חורמה.
16/06/2010  |  יורם שוייצר  |   מאמרים
האם יש דבר כזה, לצחצח שיניים יותר מדי? למי יש שיניים לבנות כשלג? והאם לחיידקים יש זכות קיום בתוך חלל הפה? להלן כמה מיתוסים והפרכתם.
16/06/2010  |  ד"ר קלוד חייט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il