|   15:07:40
  חננאל ובר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

הצביעות, הגזענות, היהדות - והפתרון!

את שיא הצביעות והזלזול באינטליגנציה של העם מגלים השמאלנים כאשר מצד אחד הם נלחמים נגד אופייה הציוני-יהודי של המדינה, ומצד שני הם נלחמים בעד מדינה "פלשתינית" כדי לשמור על ישראל כמדינה יהודית היהודים חייבים לומר בריש גלי: שיטת אהרן ברק לא תעבוד פה
18/01/2011  |   חננאל ובר   |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
אסור שהדמוקרטיה תהפוך לכלי שיחסל את העם היהודי היושב בציון [צילום: פלאש 90]

כאשר יהודי קונה בית בפקיעין התוצאה היא פוגרום שבנס לא הסתיים במוות. כל יהודי יודע היטב שכל כפר ערבי לעולם יישאר "יודנריין". מתי מחו אנשי השמאל על אי-הסימטריה הדמוגרפית הזו? מעולם לא, כי כולם יודעים שחוקי הדמוקרטיה הליברלית שהביא לנו אהרן ברק חלים רק על היהודים

לפני כעשור דווח בתקשורת שח"כ ממפלגת מרצ (שאת שמו לא אגלה מטעמי לשון הרע) התוודה שאם אחד מילדיו יפנה אליו ויודיע לו על כוונתו לשאת נוכרי, הוא יתקשה למצוא טיעונים כנגד אותה החלטה. תגובתו של אותו ח"כ מראה במדויק את גישתו של השמאל הליברלי והחילוני ליהדות כולה, וכיוצא מכך, לכל תוֹלַדות הערכים היוצאים ממנה - כגון תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. לכן, כאשר אנשי שמאל זועקים נגד קריאת הרבנים לא למכור ולהשכיר בתים לערבים, יש להבין את מקורם.

כידוע, השמאלנים הפוסט-ציונים - שמטרתם העליונה היא להפוך את ישראל ממדינה יהודית למדינת כל אזרחיה - לא חשים כל בעיה מוסרית כאשר הם מביאים את מעשי האנטישמים באירופה בזמן השואה כטענה נגד היהודים בארץ, שאותם הם מאשימים באותה שנאת זרים. ברם, אפילו הם יודעים שזו השוואה מרושעת. מדוע? כי בניגוד לערביי ישראל, שמטרתם המוצהרת היא לכבוש שוב את הארץ ולהופכה למדינה מוסלמית, יהודי אירופה מעולם לא איימו לכבוש שום מדינה אירופית. יהודי אירופה לא שרפו יערות, לא רצחו גויים בתקווה לזכות לחיי נצח עם בתולות, לא ראו בגויים קופים, חזירים וכלבים, ולא הכריזו שום מלחמה - רוחנית או צבאית - נגד שום מדינה אירופית. הם גם לא ניסו לגייר גויים בשום דרך - לא בסיף ולא בפה. בקיצור, היהודים באירופה היו אזרחים למופת מבחינתם של הגויים באירופה. האם אפשר לומר זאת לגבי ערביי ישראל או לגבי המוסלמים בדרך כלל?

את שיא הצביעות והזלזול באינטליגנציה של העם מגלים השמאלנים כאשר מצד אחד הם נלחמים נגד אופייה הציוני-יהודי של המדינה, ומצד שני הם נלחמים בעד מדינה "פלשתינית" כדי לשמור על ישראל כמדינה יהודית. במלחמה הראשונה הם דורשים דמוקרטיה טהורה בה ישראל תהפוך למדינת כל אזרחיה, על-פי המודל האמריקני שהביאו לנו אהרן ברק ותלמידיו. על-פי אותו מודל יש לבטל את חוק השבות ה"גזעני", ויש לבטל את ה"תקווה" מכיוון שהמיעוט הערבי אינו מסוגל להזדהות עימם. ברם, אין לשמאלנים שום בעיה להיאחז בקצה השני של המקל, קרי לאיים עלינו, הרוב היהודי, שאם לא נחסל את אחיזתנו בלב מולדתנו, קרי יהודה ושומרון, נסכן את ישראל כמדינה יהודית! הרי חיסולה של המדינה כיהודית הוא מטרתם העליונה של הפוסט-ציונים. האם כבר אמרנו שלשמאל הקיצוני אין טיפת כבוד לעם, ואין לו טיפת יושר?

יהודים ציונים בארץ הקודש צריכים להבין שאסור שהדמוקרטיה - שהיא צורת השלטון הטובה ביותר עד ביאת המשיח - תהפוך לכלי שיחסל את העם היהודי היושב בציון או שתגרום לגירושינו השלישי. יש היום מלחמה על כל הארץ - ולא רק על יהודה ושומרון. ערבים קונים קרקעות מחקלאים יהודים בגליל. ערבים קונים דירות בצפת, בכרמיאל, בעכו, בנצרת עילית ועוד. חמולת ערבים אחת נכנסת, ומיד היהודים רוצים לברוח. מחירי הדירות צונחים, וגל ערבי נוסף פורץ לשכונה יהודית שנבנתה במשך שנים רבות. מנגד, כאשר יהודי קונה בית בפקיעין התוצאה היא פוגרום שבנס לא הסתיים במוות. כל יהודי יודע היטב שכל כפר ערבי לעולם יישאר "יודנריין". מתי מחו אנשי השמאל על אי-הסימטריה הדמוגרפית הזו? מעולם לא, כי כולם יודעים שחוקי הדמוקרטיה הליברלית שהביא לנו אהרן ברק חלים רק על היהודים.

בניגוד ליהודים הליברלים, הערבים הוציאו מספר פסקי-הלכה הקובעים שערבי שמוכר קרקע ליהודי דינו מוות. וזה המצב כמובן גם ברשות הפלשתינאצית, לפחות משנת 1997, שאז הכריז מי שהיה ראש תיק "המשפטים" שהרשות תַטִיל עונש מוות על כל פלשתיני שימכור קרקע ליהודים. לשמאלנים כל זה לא מפריע כלל. אין שום כתבות גנאי בנידון ב"עיתון של המדינה", והכל מובן מאליו - חוץ מהפנמת העובדה שאם "הרשות" או החמאס ישתלטו, אי-פעם, חס וחלילה, על יהודה ושומרון, גורלם של היהודים המתגוררים שם יהיה זהה לגורלם של יהודי חברון שנרצחו ב-1929. כמובן, שזה כלל לא מטריד את אנשי השמאל. ברם, מה שכן מטריד אותם הוא גורלה של שכונת שינקין. אכן, כדאי להם להביא בחשבון שגם שכונתם תהיה בסכנת קיום ממשית. את העובדה שכולנו - כל היהודים - באותה סירה, עדיין לא קלטו השמאלנים המשכילים.

לכן היהודים חייבים לומר בריש גלי - שיטת האינטגרציה האמריקנית בין שחורים ולבנים שהביא לנו אהרן ברק, דרך פוטש חוקי היסוד שהוא בישל עם אמנון רובינשטיין ודן מרידור - לא תעבוד פה. בניגוד לשחורים שרוצים להשתלב בחברה האמריקנית, הערבים רוצים לכבוש אותנו. אחמד טיבי, בצביעותו, כינה את הרבנים הדואגים לגורלו של עם ישראל "רבנים גלויי ראש". ברם, במאי 1997, אחרי רציחתו של סוכן הנדל"ן ה"פלשתיני" פריד אל בשיטי, שתיווך במכירת קרקעות ליהודים, הכריז אותו טיבי שערבי שמוכר קרקע ליהודים "מוכר את נפשו לשטן".

תורת ישראל אינה גזענית

כולנו שונים, על-פי קביעתו של הקב"ה. כפי שה' ברא את האור ואת החושך, כך הוא ברא את בני נח ואת ובני ישראל - שונים! האם זו גזענות? לא ולא. זו רק הכרה בדרכו של ה' בבריאת האדם

באשר ליחס לגרים שבתורה, צריך להבין שמפרשי התורה הבינו שהמצווה לאהוב את הגר, כוונתה לגרי צדק - גויים שהתגיירו. הראיה לכך נמצאת ב"הלכות מלכים" של הרמב"ם. שם הוא קובע שכדי לאפשר לנוכרים לגור בארץ, חובה עליהם לקבל מספר תנאים: לקבל על עצמם את שבע מצוות בני נח, ואחר-כך עליהם להיות "נבזים ושפלים למטה, ולא ירימו ראש בישראל... ולא יתמנו על ישראל לשום דבר שבעולם" [פרק ו', הלכה א'].

געוואלד! התורה היא גזענית, חס וחלילה! הרמב"ם הוא גזען, חס וחלילה! עדיף לוותר על התורה, חס וחלילה! אלה תגובות של שמאלנים - המזדהים, לא עם אבותינו וחכמינו, אלא עם התרבות המערבית הניאו-מתייוונת והצבועה, שהביאה עלינו את הדמוקרטיה כסוס טרויאני כדי לחסלנו סופית. לכן, עלינו להגיב כך: הקב"ה ברא את התורה ואחר-כך את האדם ולאחר-מכן את היהודי. בני נח חייבים בשבע מצוות בלבד. היהודים לעומתם חויבו ב-613 מצוות. לצדיקים של הנוכרים יש חלק לעולם הבא - במחלקת חסידי אומות העולם. לצדיקים יהודים יש חלק לעולם הבא במחלקת היהודים. כולנו שונים, על-פי קביעתו של הקב"ה. כפי שה' ברא את האור ואת החושך, כך הוא ברא את בני נח ואת ובני ישראל - שונים! האם זו גזענות? לא ולא. זו רק הכרה בדרכו של ה' בבריאת האדם.

עד ביאת המשיח נסכים לדמוקרטיה המתאימה לנו בנסיבות שבהן אנו נמצאים. ברם, לא נסכים להתאבד. די לאינטגרציה בין שונאים. אי-אפשר לדרוש מהכבש לחיות עם הזאב, ליהודי עם ה"ישמעלקי". פה בארץ דו-קיום פירושו separate but equal - נפרד אך שווה. מה נענה לאהרן ברק שהביא לנו את הדעות הדמוקרטיות האמריקניות בסיטונאות, וביניהן שאי-אפשר ליישם את העיקרון "נפרד אך שווה"? נאמר לו שבעיית ישראל וישמעלק לא זהה לבעיית הלבנים והשחורים בארה"ב. ארה"ב היא מדינת כל אזרחיה, אך זה עומד בסתירה בלתי ניתנת לפישור למדינת ישראל כמדינת העם היהודי.

בנוסף לפתרון של "נפרד אך שווה" בין יהודים וערבים, מכיוון ש-53% מן העם היהודי תומך במדיניות ממשלתית שתעודד את הגירתם של הערבים ממולדתנו, צריך לקרוא לממשלה או להסתדרות להקים קרן גדולה שתיתן תמריץ כספי לערבים שמהגרים מארצנו. כל ערבי שיורד שווה במאזן הדמוגרפי בין ישראל וישמעלק לחמישה יהודים שעולים. לכן, אם חפצים אנו לפתור את בעיית הערבים בדרכי נועם, עלינו לעודד את הגירתם לא פחות מאשר את עליית היהודים.

היעד של המדינה היהודית - אם חפצת-חיים היא - להגיע למצב שבו אחוז הנוכרים בה אינו עולה על עשרה אחוז, ובו-זמנית שאחוז המוסלמים בה אינו עולה על חמישה אחוז. ומדוע חמישה אחוז? כי בבדיקות כל מדינות העולם שבהן אחוז המוסלמים עובר את עשרת האחוזים, מתחיל אותו מיעוט אירידנטי בפעולות אלימות ובהמרדה.

השאלות הגדולות שנותרו הן: 1) האם התקשורת השמאלית והאקדמיה החילונית השולטות במדינה ביד רמה מסוגלות להתגבר על המחשבות ה"תקינות" שבהן הן שבויות ולהתעלות ולהגיע לדרך שתציל את עם ישראל? ו-2) האם הרוב היהודי-ציוני מוכן להילחם על עתידה של ישראל כמדינתו של עם ישראל?

הכותב הוא רואה חשבון (ישראל וארה"ב), M.B.A., ופרשן פוליטי, שמאמריו מופיעים באתרי אינטרנט שונים.
תאריך:  18/01/2011   |   עודכן:  19/01/2011
חננאל ובר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הצביעות, הגזענות, היהדות - והפתרון!
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אחד מהרחוב
19/01/11 12:14
2
ירון זכאי
19/01/11 12:52
 
מורה נבוכים
19/01/11 20:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השתלטות המפלגה הקומוניסטית בנובמבר 1917 על האימפריה הרוסית, בניגוד לסיפורי ההיסטוריונים שלה, לא בוצעה במהפכה מזוינת של לוחמים-גיבורים נגד צבאות הצאר, כי הצאר ניקולאי הלא-יוצלח העביר את השלטון מרצונו, כשלושת רבעי שנה לפני כן, לידי ממשלה דמוקרטית שדגלה בסיסמת חופש-שוויון-אחווה. השתלטות הקומוניסטים על הממשלה הדמוקרטית נעשתה באמצעות מסע תעמולה והפחדה תוקפני, שהופנה נגד דמוקרטיה טרייה שלא למדה להתגונן מפניו. וכך, "הדיוויזיות של קרנסקי" (ראש הממשלה הרוסי), שנועדו להגן על הדמוקרטיה, נטשו אותו ואיפשרו לקומוניסטים "לכבוש" את בית הפרלמנט ללא קרב.
18/01/2011  |  יוסף דוריאל  |   מאמרים
במוצאי שבת האחרונה (15.1.11) נערכה בתל אביב הפגנה למען הדמוקרטיה בישראל. אלמלא סיבה טכנית, הייתי משתתף בהפגנה זו, שהרקע שלה היה קידומה של הצעת חוק לחקירת מקורות המימון של ארגוני השמאל. כרב חרדי, הייתי מגיע להפגנה זו למרות שרוב המשתתפים (היהודים) היו ציונים, ובין רובם לבין דת ישראל שורה רק תהום הנשייה. למרות הכל, הייתי סותם את האף, האוזניים והעיניים, וצועד עימם. וכל זאת מדוע? עבורי, הפגנה זו איננה "דמוקרטית" במובן החילוני והנוכרי, אלא הפגנה להגנת קבוצות המיעוט מפני הדיקטטורה של "דמוקרטיית" הרוב, מה שנקרא "עריצות הרוב".
18/01/2011  |  הרב אליהו קאופמן  |   מאמרים
בעולם העסקים ידועה התופעה של מותג ההופך לשם גנרי: פלאפון, כספומט, ארטיק - אלו רק כמה דוגמאות בולטות. גם בפוליטיקה יש מקרים כאלו, אך הם הרבה פחות מחמיאים מאשר מקביליהם העסקיים. רחמים כלנתר הוא אולי המקרה הבולט ביותר בפוליטיקה הישראלית.
18/01/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
אם תשאלו את אהוד ברק מה דעתו על עצמו, ודאי תקבלו תשובה חד-משמעית: אסטרטג גדול, אולי אפילו אחד האסטרטגים הגדולים שקמו לעם היהודי בארצו. מתברר שגם אסטרטגים גדולים מועדים לטעויות קטסטרופליות, ובראש ובראשונה נפילה אל תוך אוטיזם פוליטי-ציבורי מתקדם. אחרת אין אפשרות להסביר את מהלך פרישתו ממפלגת העבודה.
18/01/2011  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
תומכי מפלגת קדימה וחבריה צריכים להצדיע למאיר שטרית, שהפגין בסוף השבוע מנהיגות בקדימה, כאשר בניגוד לדעת הקהל הפופוליסטית החליט להגיע ולתמוך בהפגנת השמאל. שטרית הגיע להפגנה, למרות שאינו מזדהה עם פעילות הארגונים השמאלנים שהיו בהפגנה, כי הוא מבין ש"קנה האקדח" שהיום מכוון כלפי ארגוני השמאל מחר יכול להיות מכוון כלפי קדימה וכלפי אזרחים אחרים במדינה. בצעד מנהיגותי גינה את הכוונה של מפלגת ליברמן והקיצונים בליכוד לחסל את ארגוני השמאל, כשהוא מתריע מההשלכות העתידיות של רדיפת השמאל על הדמוקרטיה הישראלית, ופחות עוסק בוויכוח המדיני. כחבר ופעיל בקדימה, אני גאה בכך ששטרית נכח בהפגנה, אבל באותה מידה אני מאוכזב מכך שציפי לבני לא הגיעה להפגנה, ושוב "ויתרה" על המנהיגות שנדרשת ממנה כיושב-ראש האופוזיציה.
18/01/2011  |  דניאל גיגי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-ערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
נתניהו שיגר מסרים חשאיים לנשיא סוריה  /  איציק וולף
ממשל אובמה לוחץ לקראת מו"מ ישראלי-סורי  /  איציק וולף
"ניו-זילנד העדיפה מכירת כבשים לערבים על סוכני המוסד"  /  איציק וולף
אל תגידו לא ידענו  /  עמוס גבירץ
הכתר והגחלים  /  אורי אבנרי
הרתעה אסטרטגית - מהפך  /  צבי כסה
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il