|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

השפעת נפטון על המזלות

כל הקשור בעבודה לסוגיה השונים יהיה טוב ויועיל לכם לתיעול האנרגיות של נפטון בכיוון הנכון ולמימוש האני הפנימי שלכם. ובכל זאת, למרות שהכוכב לא יהיה בנסיגה בחודשים הקרובים יהיו גם כאלה שיושפעו לשלילה ממהלך כוכבי זה במפתם האישית
08/11/2011  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

בשבוע הקרוב אנו עדיין מצויים תחת השפעת כוכב נפטון. תפקידו של כוכב זה הוא לטעת בתוכנו אנרגיה של אהבה עילאית שקל להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה.

תרגישו הרבה יותר רומנטיים, יצירתיים ומאוהבים בצורה סוחפת אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר. כמו-כן, תהייה זו תקופה טובה להחצנת היצירתיות הטבעית שבכם כך שתוכלו להוציא אותה לפועל, כדי שגם אחרים יוכלו ליהנות.

כל הקשור בעבודה באומנות לסוגיה השונים תהייה טובה ומועילה לכם לתיעול האנרגיות של נפטון בכיוון הנכון ולמימוש האני הפנימי שלכם. ובכל זאת, למרות שהכוכב לא יהיה בנסיגה בחודשים הקרובים יהיו גם כאלה שיושפעו לשלילה ממהלך כוכבי זה במפתם האישית, ועדיין יהיו נתונים לתקופות של חוסר וודאות, חוסר איזון ויציאה מפרופורציה.

להלן נושאי האירועים אותם תחוו תחת השפעת התיישרות כוכב נפטון עד ליציאתו ממזל דלי בחודש פברואר / מרס 2012.

השפעת נפטון:

טלה - נפטון יושב אצלכם במקום מאוד מרכזי והוא בפתחו של בית תת ההכרה שלכם. ועל כן, השנה תהיו חשופים לשינויים פנימיים, מאוד מעמיקים שתקבלו אותם בברכה.

שור - מבחינה חברתית אתם עומדים לעבור תקופה שבה לעיתים לא תדעו מיהו חבר אמת ומי אינו חבר אמת. ולכן, הרשו לעצמכם להיות יותר בררניים בבחירת חברים.

תאומים - נושאי קריירה יהיו מאוד מבולבלים עבורכם. יהיו לכם שפע של הצעות ולא תמיד תהיו בטוחים שאתם בכיוון הנכון. מומלץ לכם לקבל עצות מאנשים חיצוניים ואובייקטיבים.

סרטן - הצורך שלכם להבין את המשמעויות סביב הדברים שמתרחשים בחייכם יגבר ולא תסתפקו בתשובות סתמיות שאולי פעם הייתם מסתפקים בהם. הצורך שלכם לחיפוש האמת יגבר אצלכם.

אריה - הצורך להתחבר לאני האמיתי שלכם בכל מחיר יגבר ונראה שתהיו בשלים בתוך עצמכם לשלם את המחירים הנדרשים עבור חיים של אמת, פתיחות ומערכות יחסים משמעותיות.

בתולה - כל הקשור לנושאי זוגיות יהיו במידה מסוימת חדשים עבורכם. תפיסת העולם שלכם תשתנה ואתם תהיו מוכנים לפקוח עיניים ולראות את האנשים הקרובים שלכם מזווית חדשה וטובה יותר.

מאזניים - כל הקשור לנושאי עבודה עומד להיות מאוד משמעותי בחייכם כיוון שאתם מנסים לעשות שינויי משמעותי בצורה ובתוכן העבודה. מומלץ לכם לקבל ייעוץ מקצועי לפני שינויים קיצוניים.

עקרב - הצורך שלכם בלהפוך תחביב לעיסוק מקצועי יהיה מאוד דרסטי בחייכם כיוון שאתם מבינים את הצורך הבסיסי שלכם והוא שההצלחה יכולה להגיע רק במידה, ואתם מחוברים רגשית לעבודה שלכם.

קשת - כל הקשור לנושאי בית ומשפחה חשוב לכם מאוד כיוון שאתם מתלבטים בכל הנושא הזה. וכל זאת בגלל שינויים משמעותיים שאתם מתכוונים לעשות ושעלולים להפוך לכולם את סדרי חייהם.

גדי - יש לכם צורך משמעותי בשינוי בכל צורת החשיבה שלכם וזאת בעקבות אירועים משמעותיים שקרו בחייכם. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות שינויים גם בצורת המגורים, במידה ותזדקקו לכך.

דלי - מבחינה כלכלית זוהי תקופה שבה אתם חייבים לבדוק עם עצמכם את הנסיבות והאירועים ולא להוציא כספים שאינכם חייבים, אלא אם כן השתכנעתם שאתם נאלצים לעשות זאת.

דגים - הכוכב נפטון שעומד לבקר במזל שלכם ירגיש שזהו מקומו הטבעי ולכן אתם תרגישו הכי טוב מבין כל המזלות. היצירתיות שלכם תגבר ואתם תרגישו שהנה הגיע זמנכם במימוש עצמכם.

והרי התחזית:

טיפ לילידי השבוע - נושאים כספיים יהיו מאוד משמעותיים השבוע כיוון שנראה שלאחרונה פרקתם כל עול בתחום זה ואתם נאלצים לבדוק את ההיערכות הכלכלית שלכם מחדש.

עקרב - מומלץ לכם להיזהר מלתת לפחדים להשתלט עליכם וללמוד להבין מהו פחד מדבר שאתם יודעים להצביע עליו, או חרדה שאינכם יכולים להגדיר ממה היא, אך לה אתם נתפסים בכל פעם שאתם מאבדים שליטה. הנושא הכספי בשלב זה הוא אשר גורם לכם להרגיש שאינכם בשליטה על חייכם כיוון שלאחרונה בזבזתם יותר מדי כספים. אתם בונים את עצמכם בשלב זה בחייכם ולכן, חשוב מאוד כי תשקיעו כמה שיותר בפגישות עם האנשים והחברים הנכונים לכם, שיכולים לעזור לכם בחיים.

קשת - אתם מרגישים שאתם פועלים רבות אך משום מה כל ההתנהלות שלכם היא מאחורי הקלעים ואתם אינכם יכולים לממש את תוכניותיכם כפי שאתם רוצים. נראה שהקצב הפנימי שלכם אינו מתיישר בקו אחד עם הנסיבות ואתם חייבים להבין שאין לכם ברירה אלא להסתגל לנסיבות הקיימות. ההבנה שלדברים יש את קצב ההתנהלות הטבעית משלהם, היא ההבנה הנכונה ביותר עבורכם בשלב זה.

גדי - השינויים הרבים אותם חוויתם לאחרונה גורמים לכם להתכנסות פנימה ולהבנה שיש דברים שאותם מאוד רציתם להשיג אך נראה שלא הצלחתם. אתם זקוקים לתובנות חדשות ומעניינות כדי שתוכלו לעזור לעצמכם להתגבר על הנסיבות הקיימות. למדו להקשיב לתת המודע שלכם, כיוון שמשם אתם יכולים לקבל את התשובות הנכונות על-מנת שתוכלו להצליח בהמשך דרככם.

דלי - אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת לדחוף את עצמכם מבחינה מקצועית אל המקומות החשובים אליהם אתם מנסים להגיע. אתם בולטים יותר בתחומכם ונראה שהגיע גם הזמן שלכם להילחם על המקום שלכם כדי להוכיח לכולם שאכן אתם מוצלחים ומצליחים. מבחינת יחסי האנוש זה הזמן לקדם את עצמכם בתחומים החשובים לכם על-ידי עזרה לאנשים קרובים לכם.

דגים - מבחינה כלכלית אתם נמצאים בתקופה שבה עליכם להיזהר מאוד בכל הקשור להיבט הכלכלי של חייכם. אתם נמצאים במצב שבו מצד אחד יש לכם אפשרויות להצליח בעבודה אך במקביל אינכם רואים את הכסף שמגיע לכם ואותו אתם יודעים שמגיע לכם לקבל. ולכן, היזהרו מאוד בכל הנוגע להוצאת כספים עד אשר תהיו בטוחים שאתם מקבלים את מה שאתם יודעים שמגיע לכם מבחינה כלכלית.

טלה - מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה שבה כוכב השפע יופיטר נמצא בבית הכספים שלכם, אך מאחר שהכוכב נמצא עכשיו בנסיגה הרי שההוצאות שלכם מרובות מההכנסות והכספים שתכננתם לקבל אינם מגיעים בקצב שאתם יודעים שאתם צריכים לקבל. רק לקראת סוף חודש דצמבר תצליחו להשתחרר במקצת מהכבלים שאתם חשים לאחרונה מבחינה מקצועית.

שור - אתם נהנים ממעבר כוכב יופיטר במזל שלכם, אך נראה שלמרות שההצלחה נראית בדרככם עדיין אינכם יכולים ליהנות ממהלך הכוכב וההוצאות עדיין רבות מההכנסות. אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת והגיע הזמן שלכם ליהנות ולא להניח לחשבונות הנפש לטלטל אתכם ברמה היום יומית. רק לאחר חודש דצמבר תרגישו שהחיים שלכם אט אט שבים למסלולם.

תאומים - אתם נמצאים בתקופה שבה אתם לוקחים כל דבר בחייכם ברצינות, ובעיקר את היחסים הבין אישיים שלכם. נראה שמבחינה בריאותית אתם נמצאם בתקופה שבה אתם משקיעים המון אנרגיה בעבודה ובכל הקשור להשקעה פרקטית במה שנראה לכם כהולם בחיי היום יום. הלחץ בו אתם נמצאים עלול להיות חזק מדי ואתם יכולים למצוא את עצמכם נטולי אנרגיה, וזאת כיוון שאתם חייבים לנוח ולהקשיב לגוף שלכם.

סרטן - במהלך כל החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הקשור להתנהלות נכונה עם הסביבה הקרובה בה אתם חיים , מתנהלים ומתפקדים ביום יום. נראה שאנשים קרובים לכם יהיו זקוקים לכם אך לא בהכרח יהיה לכם את הזמן והפנאי להשקיע כפי שמצופה מכם. האחריות שלכם כלפי הסביבה הקרובה הינה כל כך גדולה, עד שאתם שוכחים שלפעמים אתם קודמים לאחרים וחייבים לדאוג גם לעצמכם.

אריה - הכוכב מארס שמביא איתו תקופה של עשייה נכנס אצלכם לבית הכספים, כך שתקופה חדשה עולה אצלכם על הפרק. אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור למעגל המשפחתי הראשון בחייכם, אך עובדה זו יוצרת אצלכם קונפליקטים שאינכם יודעים כיצד לפתור אותם. למעשה, אף אחד חוץ מכם לא יכול לפתור את בעיותיכם ואתם תאלצו להקשיב לאני הפנימי שלכם בפתרון הבעיות שהבאתם על עצמכם.

בתולה - הכוכב מארס מגיע למזל שלכם, כך שאתם נכנסים לתקופה של עשייה שבה תוכלו להצליח בכל תוכניותיכם, תוך תכנון קפדני של המטרות שאותם תחליטו שאתם רוצים לממש. מבחינה מקצועית תהיה זו תקופה יותר טובה כיוון שתצליחו להתגבר על בעיות שעד עכשיו עמדו בפניכם ותרגישו שהכוחות חוזרים אליכם. השקיעו באנשים הקרובים לכם ואל תתנו לפחדים שונים מלעכב אתכם.

מאזניים - הכוכב מארס נכנס אל בית תת ההכרה שלכם וזוהי תקופה מצוינת להקשיב לאני הפנימי שלכם בכל סיטואציה שבה אתם נתקלים במאבקים פנימיים ואינכם יודעים מה להחליט. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה שבה תוכלו לקדם את מצבכם ברמה שתוכלו להיות מרוצים מקצב ההתנהלות. חוסר הביטחון שאפף אתכם לאחרונה יפוג ותוכלו לחוות חוויות חדשות ומספקות.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  08/11/2011   |   עודכן:  08/11/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חכמי חלם עובדים במרץ. לאחרונה התבשרנו על כך ששר הפנים חתם על תקנות המתירות פיצול דירות כדי להקל על מצוקת הדיור. עיקרן של התקנות:
08/11/2011  |  אהוד פינקלשטיין  |   מאמרים
אחד ההיבטים שחונקים את העסקים הקטנים והבינוניים בישראל הוא המערכת הבנקאית, שלה יש חלק משמעותי בריכוזיות במשק, שכן היא מערימה קשיים על מתן האשראי למפעלים אלו ומחזקת את כוחן של המפעלים הגדולים באופן לא שווה וצודק.
08/11/2011  |  דוד ארצי  |   מאמרים
בעוד השיח על ישראל בקמפוסים אוניברסיטאיים ממשיך להידרדר, ישנה דאגה גוברת כי חלק מן המלעיזים הקולניים ביותר של ישראל חצו קו אדום בין ביקורת מקובלת של ישראל לבין מתן לגיטימציה לאנטישמיות. חסויות שניתנו לאחרונה על-ידי מספר אקדמאים בינלאומיים בולטים, כולל ג'ון מירשהיימר מאוניברסיטת שיקגו, וריצ'רד פאלק מפרינסטון לספר אנטישמי בגלוי שנכתב על-ידי שונא יהודים ידוע לשמצה ממחישות מגמה מסוכנת זאת.
08/11/2011  |  פרופ' אלן דרשוביץ  |   מאמרים
תרגיעו. הירגעו. ניסוי הצופרים הצליח. אפשר לצאת מתחת לשולחנות. הכול בסדר. אין להם כלום. הכול אחיזת עיניים. הכול דמה. הכול כאילו. אין להם דבר. לא כלום. הכול קרטון. הכול הדמיית מחשב. הכול וירטואלי. לאירנים אין כלום.
08/11/2011  |  אברהם שרון  |   מאמרים
ביום חמישי האחרון התייצבו בגני התערוכה בתל אביב 2,060 איש ואישה נרגשים ומתוחים, על-מנת להיבחן בבחינות לשכת עורכי הדין, על-מנת לזכות בתואר הנכסף, הנקרא בישראל - עורך הדין.
08/11/2011  |  יובל לובנשטיין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il