|
ללמוד את לשווק את העסק באינטרנט [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
אתר חינם של חברת גוגל - יוזמה שנויה במחלוקת של משרד התמ"ת וחברת גוגל ישראל יצרה ייצור כלאיים של שיתוף פעולה בין חברה פרטית ומשרד ממשלתי והביאה לעולם את הדבר הזה שנקרא בפי אנשי גוגל "אתר אינטרנט בחינם".
המטרה של שני הגופים הללו, היא להעלות לרשת האינטרנט תוך שנה עשרים אלף עסקים חדשים. אם אתם עסק כזה ששוקל להיכנס לעולם האינטרנט אך קצת חושש מההוצאות הגדולות שכרוכות בכך- יש לכם כאן הזמנות מעולה, ליהנות מאתר אינטרנט בחינם לשנה הראשונה.
לאחר השנה הראשונה תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים להמשיך או להפסיק את האתר שלכם, שוב: אם אתם עכשיו בהתחלה, זה רעיון לא רע בכלל.
אתרי מאמרים רבים וזמינים מאוד - כמו שנציגי חברת גוגל אמרו הרבה פעמים, הרעיון מאחורי האינטרנט הוא לאסוף את מאגר הידע האנושי כולו ולקבץ אותו לעד ברשת האינטרנט.
נכון שיכולים להיות לזה צדדים שליליים מאוד, אך השורה התחתונה היא שאתם בהחלט יכולים לנצל הרבה מאוד אתרי מאמרים- שנועדו במיוחד למטרה הזו ולפרסם בהם מאמרים מקצועיים אודות התחום שלכם.
מה יכול לשכנע לקוח פוטנציאלי יותר מכך שתראו לו עד כמה אתם מקצועיים בכך שתכתבו עשרות רבות של מאמרים בדיוק על אותו נושא שהוא מתעניין בו כרגע? פשוט תרשמו באינטרנט את הביטוי אתרי מאמרים ותמצאו רשימה ארוכה מאוד של אתרים שמיועדים בדיוק להכיל את כל הידע המקצועי שלכם אודות תחום הפעילות שלכם.
פרסום בגוגל אדוורדס - אם אתם עסק מכל גודל שעכשיו מתחיל להיכנס לעולם האינטרנט, זה כלי מדהים בשבילכם. מדובר כאן על האפשרות להציג פרסומת בדף תוצאות החיפוש של גוגל עצמה כאשר התשלום הוא לפי קליק בלבד.
אתם מעלים את הפרסומת ומשלמים רק במידה ומישהו הקליק עליה. הגאוניות בפלטפורמה הזו, זה העובדה שאתם ממש לא צריכים לשלם הרבה כסף על פרסום וגם לא צריכים שום ידע טכני מיוחד.
בקלות רבה, עבודה של רבע שעה- אתם מעלים פרסומת מקצועית מאוד, כאשר אתם יכולים אפילו להגביל את התקציב שלכם. אם החלטתם שאתם מעוניינים להשקיע עשרה שקלים ביום- זה בהחלט אפשרי. בצורה כזו, אתם יכולים לתקצב את מסע הפרסום שלכם בכל סכום, גם אם זה רק מעט מאוד כסף.
פייסבוק - אנחנו ממש לא מדברים על השיטה שנקראת "פתיחת עמוד עסקי ותפילה", זה לא זה בכלל. הכוונה היא לקניית פרסומות באותה שיטה בדיוק שקיימת בגוגל. כל המאפיינים שתיארנו בפסקה קודמת- קיימים גם כאן: היכולת להגביל את התקציב היומי, נתונים מדויקים אודות הסטטיסטיקה של מה שקורה בקמפיין, יצירת פרסומת בקלות רבה, כאשר כאן ניתן אפילו לפנות לגולשים לפי גילאים.
כפי שאתם יכולים לראות יש הרבה מאוד דברים שאתם יכולים לעשות לבד באינטרנט, כדי להביא לקוחות. הכי מדהים שזה רק ההתחלה.