בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מוחמד רזה-ראחיני, סגן נשיא אירן, העביר אותנו משנת 2012 לשנת 1840 ● מאבק צודק לשלום בין ישראל לפלשתין קיבל ממנו מכה קשה
|
הטירוף של רזה-ראחיני הרקיע לשחקים של עלילת דם [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
מוחמד רזה-ראחיני, סגן נשיא אירן, העביר אותנו משנת 2012 לשנת 1840, שנת עלילת דמשק, ולעוד שורה ארוכה של מועדים ומעמדים, שהפגישו את העולם התרבותי עם גילויי אנטישמית שהרעילה את החברה האנושית. ללא ניד עפעף, נחרץ בדעתו קבע מוחמד רזה ראחיני, סגן נשיא אירן, בהופעתו בוועידה בינלאומית נגד השימוש הסמים, כי יש לו את המידע למקור נגע הסמים - "הציונים מעורבים ישירות בהפצת סמים לא חוקיים כדי לפגוע בתרבות האנושית..." הטירוף של רזה-ראחיני הרקיע לשחקים של עלילת דם - "גניקולוגים נוהגים להרוג תינוקות בפקודת הציונים". רזה -ראחיני התיימר לגלות את מה שהוא מציין בקיאותו בתלמוד, ממנו הוא למד - "התלמוד רואה את העולם כדי שכל עמי העולם ישרתו אותו". לצערי, אין כאן תלמוד ואין כאן נעליים - יש כאן אמירה בוטה של אנטישמי ושנאה חסרת מעצורים לעם היהודי. לטירוף של סגן נשיא אירן אין תמרורי עצור. הוא מרבה לספק לנו מתובנותיו כמעט בכל מגזרי החיים, וקשה שלא לגחך את השיפוט והערכה שלו את אירועי 1917 ברוסיה , לפיהם מהפכת אוקטובר היא מזימה יהודית ולדבריו - "הוכחה לכך שאף לא יהודי אחד נפגע". אני כמי שיש לו הערכה רבה לתרבות האיסלאם, מביע את זעמי למשמע הנאום האנטישמי המצמרר של סגן נשיא אירן, שהוא למעשה פגיעה קשה מאוד בתרבות האיסלאם. אני כמי שנוצר בלבי הערכה לתרבות האיסלאם, כמי שחותר לבניית גשרים לעולם הערבי, מצר על כך שלא נשמעה זעקה מסתייגת נחרצת בכל רחבי העולם הערבי מהנאום האנטישמי של סגן נשיא אירן. אני אשאר נאמן להמשך המאבק לכינון שלום צודק ונגד המשך המציאות הכואבת של עם שולט ועם נשלט. אני מצר, שמאבק צודק לשלום בין מדינת ישראל ומדינת פלשתין, שחייבת לקום, קיבל מכה קשה מידי סגן נשיא אירן בנאום אנטישמי.
|
תאריך:
|
29/06/2012
|
|
|
עודכן:
|
29/06/2012
|
|
איתן קלינסקי
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
אנדרי
|
29/06/12 16:19
|
|
|
|
זקן
|
1/07/12 15:23
|
|
2
|
|
י.ש
|
29/06/12 17:15
|
|
|
|
א.נ
|
29/06/12 19:14
|
|
|
|
י.ש
|
29/06/12 21:37
|
|
|
|
ע. הנביא
|
29/06/12 22:38
|
|
|
|
נביא בישראל
|
30/06/12 20:17
|
|
3
|
|
אנדי
|
29/06/12 17:45
|
|
4
|
|
איש עצוב
|
29/06/12 18:04
|
|
|
|
שאיפתו כנה
|
29/06/12 23:04
|
|
|
|
אנדרי הפטריוט
|
30/06/12 07:40
|
|
5
|
|
אהוד פרלסמן
|
30/06/12 01:13
|
|
|
|
מגיב..
|
30/06/12 16:57
|
|
|
|
ראיס-פוטין-בוטוקס
|
30/06/12 20:35
|
|
6
|
|
אילנה_כפס
|
30/06/12 04:23
|
|
|
|
כן, אנחנו נמשיך
|
30/06/12 14:15
|
|
|
|
מאיר1
|
30/06/12 21:21
|
|
|
|
רני
|
30/06/12 23:48
|
|
|
|
ידידיה
|
1/07/12 13:49
|
|
7
|
|
קורןנאוה טבריה
|
30/06/12 21:40
|
|
|
|
ראיס-מקייבליסט
|
1/07/12 14:47
|
|
8
|
|
מגיב ותיק
|
1/07/12 00:28
|
|
|
|
שולה .
|
1/07/12 14:43
|
|
אנו בפתחה של התמודדות עם החלופה לחוק טל. לכן חשוב בשלב זה למצות את הסיכוי להגעה, להבנות ולהסכמות רחבות ככל הניתן, תוך דיון עם כלל הגורמים הנוגעים בדבר ובעיקר נציגי הקהילה החרדית. יצירת הסדר חברתי חדש כחלופה לחוק טל יסייע לקדם ארבעה נושאי מפתח בחברה הישראלית:
|
|
|
לקראת הבקו"ם: קצינות לבריגדה החרדית, רכבות או לשכת גיוס, הגן הפגום של מר"צ
|
|
|
אחד המוטיבים הנקשרים בפרשת חוקת, שנקרא השבת, הוא נושא השלום. בהיבט הגלוי הוא מופיע בפניית ישראל לאדום ולסיחון לאפשר להם מעבר בארצם בדרכי שלום. למרבה הצער העמים לא נענו לבקשה, והשיבו במלחמה. אולם במיוחד ברצוני להפנות את הזרקורים לשני מנהיגים מרכזיים של עַמנו - מרים הנביאה ואחיה אהרן הכהן, שהלכו לעולמם בפרשתנו, כשאחת המידות שהצטיינו בהן הייתה השלום.
|
|
|
הקיץ כאן. ים, שמש ושש-בש. אני מרים לרגע את ראשי ממגרש השש-בש ורואה ילד קטן עומד ומחזיר את המים ששתה, בקשת, ישירות אל תוך הגלים, כמי שמבקש לומר לים הגדול: "גם אני יודע לעשות גלים וקצף". ברגע הזה נפל לי האסימון. כולנו רוצים לעשות גלים וקצף. אחד לוקח מים, מזקק אותם ומכין עבור האנושות משקה צונן ומרווה, ואחד אחר משתין במים. כל אחד על-פי יכולתו. סיכום שבועי של גלי שתנן
|
|
|
בשבוע שעבר דיברנו על קורח ועל קרחת, שכתוצאה מהמחלוקת שלו נוצרה פתאום קרחת בעם ישראל, כאשר קבוצה גדולה נבלעה פתאום באדמה ועקבותיה נעלמו. במקומה נותר חלל, מקום פנוי. מאז האירועים המתוארים בפרשת קרח ועד לפרשת השבוע שלנו, פרשת חֻקַּת, חלפו עשרות שנים וכעת נמצאים כבר בשנה הארבעים, השנה האחרונה במדבר, לקראת הכניסה לארץ המובטחת. למרות זאת התורה שמה את פרשת חֻקַּת בסמוך לפרשת קורח ובלי ספק יש בזה מסר עבורנו. מורנו הרב גינזבורג שליט"א מסביר כי התבוננות בשתי האותיות העיקריות של כל אחת מהמילים, מגלה כיצד הפרשה שלנו מציעה תיקון לחטאו של קרח; חק כתרופה ל-קח. קרח ביקש לקחת לעצמו מה שלא שייך לו ובכך יצר קרחה בעם ישראל; היצמדות לחק, ל-חֻקַּת הַתּוֹרָה, מונעת מראש סטיות כאלה וממילא שומרת על שלמות עם ישראל.
|
|
|
|