רובנו לא שמנו לב לכך, דוברות רשות שדות התעופה הודיעה שבחודש יולי 2012 הייתה עלייה של 4.5% בתנועת נוסעים בינלאומיים יוצאים ונכנסים בנתב"ג בהשוואה ליולי אשתקד.
גם לא שמנו לב לכך שמכיוון שלא מוקם בינתיים שדה תעופה משלים לנתב"ג, רשות שדות התעופה מאריכה את מסלול 03-21, שאינו שמיש כיום, וכן משדרגת את מסלול 12-30 המקביל לכביש מספר 1, כך שבמקום להקים נמל תעופה נוסף, משקיעים כסף בטלאי על טלאי.
יתר על כן, בגלל ההתראה שניתנה, שלא יהיה בקרוב נמל תעופה בינלאומי חדש בלוח זמנים קצר, רשות שדות התעופה משתמשת בשיטת סלילה יקרה יותר - "כל אספלטי" - המקצרת את משך הסלילה בהשוואה לסלילה המקובלת.
מי משלם את המחיר? המיסים של כל אזרחי ישראל, אבל במיוחד תושבי חולון, ראשון לציון, משמר השבעה, בני עטרות, שוהם, טירת יהודה, קריית אונו ואלעד שזוכים למנה מוגברת של רעש מטוסים.
באוקטובר האחרון אמר השר
סילבן שלום על נמל התעופה בנבטים שבינתיים הוא רק לשימוש צבאי, "פשוט צריך להקים שם טרמינל, זה הכל. השדה מראש נבנה בסטנדרטים בינלאומיים. זהו פרויקט לאומי ממדרגה ראשונה. אין תושבים מסביב ואפשר יהיה להפעילו 24 שעות ביממה. הוא לא יפגע באיכות החיים, לא באיכות הסביבה, הזמינות מיידית, ולכן אם רוצים ללכת על משהו ריאלי - זה הדבר היחידי".
האם מישהו מקשיב?