|   15:07:40
  משה חסדאי  
תחקירן, פובליציסט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

אני יהודי-ישראלי אוהב מולדתו

יש לנו אותה מטרה: שלום עכשיו. אנחנו נבדלים רק בשיטה. ולכן אני אוהב את הכיפה הסרוגה. חובשי הכיפה הסרוגה רציניים יותר והם מגלים אחריות חברתית רבה, במיוחד בתחום הנשכח של אהבת המולדת. החינוך הדתי לאומי, אשר אנשי גוש אמונים הם הטובים שבבניו, מייצר נוער ישראלי בעל ערכים. המטבח הכשר ניצח בתחום החינוך את המחשבים המודרניים
05/03/2013  |   משה חסדאי   |   מאמרים   |   תגובות
ההתנחלויות יביאו את השלום [צילום: פלאש 90]

אני מעריך עמים האוהבים את מולדתם ואת עצמם בלי תסביכים של אובייקטיביות. אני מזדהה לחלוטין עם אפרים קישון ועם האג'נדה שלו, ממש במילים שלו כפי שאפרט, וכפי שהיא נשקפת בעוצמה הישראלית והיהודית בספר 'קישון'.

כעיוורים וחרשים כולנו, בטרם נגלה את חוק הברזל של טבע האנוש, שהשנאה הגזעית חזקה יותר מכל מחשבה רציונלית. הגילוי המקומם הזה שולט בהשקפת העולם גם בכל הנוגע לסכסוך הערבי-ישראלי. האנושות חלתה בתסביך יהודים כרוני, ואינה מצליחה להשתחרר ממנו עד היום הזה. כל סרט שלישי עוסק גם היום ביהודים, במרכז או בשוליים. מספר עצום של אנשי התקשורת המקומית והעולמית יושבים קבע בישראל ומשחרים לטרף יהודים כמו ארז גרשטיין ז"ל. אנחנו הטירוף של האנושות חשוכת המרפא.

ההכעס הערבי מרשים את המערב

יש פתגם רומי האומר "כשיופיטר כועס, סימן שהוא טועה". יכול להיות שזה הכלל על האולימפוס, אבל אצל בני אדם זה לא עובד. איך מתנהג נאשם שהורשע אבל בטוח בצדקתו? אם טרם שברו את כוחו הנפשי, הוא לא יתנצל, אלא ישתולל: "אני עוד אראה לכם" יצרח, "בני חושך שכמותכם, עוד ניפגש בחוץ!". החיה האנושית מכירה היטב את הצופן הזה ובזירה הפוליטית משתמשים בו ללא מעצורים. אני כועס, אני משתולל, אני מטמין פצצות במטוסים, אני שוחט תינוקות, סימן שאני צודק. הטרוריסטים הערבים הם חיות טרף, אבל הנשמות העדינות במערב הנאור מתרשמות נורא מן הכעס שלהם, כי אם הם כל כך רועשים, אז בטח יש להם סיבה. המיזוג של שאגות, שנאה וברוטאליות, אלה הסגולות ההופכות את הטרוריסטים לנושאי הערצה בכל רחבי העולם. זו האמת.

כל אדם הגון ובעל מצפון, יהודי או לא יהודי, חייב לתמוך במדינה הננסית והנרדפת שלנו, הנאלצת להילחם בשארית כוחותיה לא רק באויביה האדירים, אלא גם בידידיה המפוקפקים. ולא רק בידידיה המפוקפקים אלא לצערנו הרב, גם ביוצרים צברים ויהודים מוכשרים, האומרים פחות או יותר מה שאוזנו של האנטישמי המצוי מבקשת לשמוע היום.

להיות יונים מטורפות

מי שקורא לי נץ טורף הוא מטורף. אלא שטרם השתכנעתי כי הערבים מתכוונים להסתפק בפשרה. לפי המציאות הממשית הנפרשת לנגד עינינו הם משתמשים במוקדם או במאוחר בטריטוריות שנמסרות להם כקרש קפיצה לחיסולה של ישראל, הן על-ידי הגברת מירוץ ההתחמשות לממדים אפוקליפטיים והן על-ידי אילוץ מדינת היהודים להחזיק צבא אדיר בכוננות מתמדת. אינני רוחש להם אמון ברבע אגורה. אנו כולנו ניצולי השואה וצאצאיהם, ואותי לא יקנו עוד במתק שפתיים.

עד שמדינות ערב המממנות, מסיתות ומנצלות את המרד הערבי הפלשתיני, לא יעקרו מראשן את חזון השמדתה של מדינת ישראל, צריך לחשוק שיניים ולא לוותר על קוצו של יוד. עד אז צריך לרדוף אחרי ילדים זורקי אבנים, ולגרש מטיפים לג'יהאד, ולהרוג סכינאים, ולכלוא תעמלנים, ולהסתערב, ולהתנהג כקשוחים ומטורפים בדיוק כמו אויבינו. עד אז עלינו להיות יונים מטורפות.

ההתנחלויות יביאו שלום

אני שוחר שלום שרוף. גם אני אינני מתלהב ממדינה דו לאומית. ההבדל המהותי ביני לבין שמעון פרס ובנימין נתניהו ושאר שוחרי החזון האפוקליפטי של הקמת מדינה פלשתינית, הוא במידת החשדנות שמקורה בניסיוננו היהודי והישראלי העדיף בתורת שנאת היהודים וישראל.

מה שיביא את השלום אלו ההתנחלויות. אין לעולם הערבי כל סיבה אחרת להתפשר איתנו. שכנינו יושבים על שטח שהוא גדול פי שניים מזה של אירופה, אין להם אפוא כל סיבה לעזוב את הכורסה הגדולה שלהם ולדבר איתנו. הם יכולים להשקיע בשקט את כל הכנסותיהם האסטרונומיות בפיתוח סוגי נשק בלתי קונוונציונליים, להגדיל את חילותיהם לממדים מחרידים ולחכות בסבלנות להתפוררותנו הפנימית, נוכח הטרור היומי המנוהל נגדנו בשלט רחוק. הזמן והאו"ם עובדים בשביל הערבים, למה להם להזדרז? מה הם יכולים עוד להפסיד, מה הסיכון שלהם? ההתנחלויות, זה הסיכון. הפחד שלהם, שלמרות כל המהפכים בארץ, יוסיף מספר היהודים יושבי יהודה ושומרון וגוש עציון ודרום הר חברון, והגליל והנגב, וביפו ובעכו ובצפת וחיפה ובכל תפרושת מפת הגרעינים התורניים, לגדול, וקרש הקפיצה הערבי למחיקת המדינה היהודית יילך פייפן.

אכן, אותם המזוקנים "השנואים" כפי שמציירת אותם התקשורת הישראלית והמערבית, העוברים בקרוואנים "העלובים" שלהם ומתיישבים בכל מקום שיהודים נרצחים בו, הם הם שיושיבו את הערבים לשולחן הדיונים, ולא מזכיר/ת המדינה האמריקני/ת ו/או חברת הכנסת זהבה גלאון, הרואים בהתנחלויות מכשול לשלום.

לשמחתי אני משתייך לקהילות המתנחלים, כלומר למתיישבים החלוצים היהודים, וגם לקהילות הספרדים ובני עדות המזרח, שהביאו איתם מארצות מוצאם את היחס הנפשי הבריא והנכון למולדת, בלי רפיון של תסביכים ובלי התנצלויות. אלה יהודים היודעים עדיין לשנוא את האויב, כמו שאדם נורמאלי שונא את מבקשי נפשו. בתוך אלה שהפגינו בתל אביב באמצע מלחמותינו ומבצעינו נגד הטרור הערבי, מעשה שהוא תבוסתני ואנרכיסטי לתפארת, כמעט ולא מצאת מתנחלים ובני עדות המזרח, אלוהים יברך אותם ברוב דגן ותירוש.

היהודי העלוב - הדמות האהובה

הגעתי למסקנה, שאלפיים שנה של רדיפות שכנעו את יהודי המערב, שהם נועדו להיות שה אלוהים, קרבן תמיד, וזה ממש נכנס בהם דרך הגנים של אבותיהם אל תוך המטען התורשתי. ככה נולדו החוגים האינטלקטואלים הלוקים באוטו-אנטישמיות יהודית, המאוכלסים כמעט רק על-ידי אשכנזים. ככה צצו בקרבנו כל יפי הנפש המקצועיים המדווחים וכותבים על המדינה, על תושביה ועל מנהיגיה בלשון המעוררת ביהודי הישראלי רצון להגר.

אני שונא שנאה עצמית. הייתי בהחלט מטיל עונשים כבדים, לא רק על טיפוסים כמו וענונו, רוכל סודות האטום של דימונה, אלא גם על צלם הטלוויזיה הישראלי, שכמוהו לא מעט מסתובבים בינינו, שבעבור בצע כסף משהים את המצלמה והמיקרופון שלהם במשך שלושת רבעי השעה על חיילים המכים שני מיידי אבנים פלשתינים. רשת הטלוויזיה האמריקנית שמשדרת את צילומיהם לא הראתה מה עוללו השניים לפני שהוכו, וגם לא הראתה אותם קמים מיד בריאים ושלמים. מכל התקריות האלה, מרוויחים הערבים הפלשתינים, מרוויחים הצלמים והכתבים, מרוויחים ערוצי הטלוויזיה העוינים, ומדינת ישראל מפסידה.

היום שונאות את מדינת ישראל המדינות בעולם המערבי, האוהבות רק את דמות היהודי העלוב, הזעיר בורגני, המוטרד יומם ולילה. זו הסיבה להצלחתם הכבירה של סופרים ויוצרים יהודיים כמו: וודי אלן ופיליפ רוט ועמוס עוז ודוד גרוסמן וארי פולמן ויוסף סידר וירון שני וגיא דוידי ודרור מורה וחיים יבין. אני קורא לסופרים, לעיתונאים ולאנשי הקולנוע והטלוויזיה האלה, בארץ ובגלות: "הפושרים", מפני שהם מספקים את החומרים הרעילים המזינים את הנחשול הגואה של אנטישמיות בעולם. הם עושים זאת תמורת שכר כספי גבוה ופרסום בינלאומי נדיב, אגב העמדת פנים של רודפי שלום ליברליים.

מגעילים אותי העיתונאים והפרשנים יפי הנפש, המרעישים עולמות בתל אביב נגד החיילים המסתערבים, פאר הנוער הישראלי, המסכנים את חייהם אי שם. הייתי דן את הליברלים האלה לטיול רגלי בעזה ללא מצלמות וללא נשק. סוגיית ההתפכחות ו/או כובד העונש המגיע להם, הייתה נפתרת מאליה.

אני אנטי ליברלי. אנשים מסוגי מתעניינים יותר במנת גורלם של בני משפחת פוגל ומשפחות יהודיות שנפלו קרבן לטרור, מאשר בילדותם הקשה של הרוצחים, והליברלים דואגים יותר לנשותיהם, הצפויות לסכנות ברחובות חשוכים, מפני שהם דואגים לכך שאסירים ישתתפו בחוגי דרמה יוצרת. אנחנו לא חושבים שילדינו חייבים להסניף קוקאין כדי לשלם את מחיר החופש, ואנחנו לאומנים שכמונו, חושבים, כי היהודים חזרו למולדת אבותיהם כדי לפתור את הבעיות של העם היהודי הנרדף, ולא את אלה של עשרים ואחת ארצות ערב.

יש לנו אותה מטרה: שלום עכשיו. אנחנו נבדלים רק בשיטה. ולכן אני אוהב את הכיפה הסרוגה. חובשי הכיפה הסרוגה רציניים יותר, שפתם עשירה יותר לאין ערוך, והם מגלים אחריות חברתית רבה, במיוחד בתחום הנשכח של אהבת המולדת. החינוך הדתי לאומי, אשר אנשי גוש אמונים הם הטובים שבבניו, מייצר נוער ישראלי בעל ערכים. המטבח הכשר ניצח בתחום החינוך את המחשבים המודרניים.

תאריך:  05/03/2013   |   עודכן:  05/03/2013
משה חסדאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אני יהודי-ישראלי אוהב מולדתו
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
זה הלאום שלי
5/03/13 15:37
2
חפץ חיים
5/03/13 18:00
3
נירון קיסר
5/03/13 19:04
 
לוגי
7/03/13 07:52
4
לוגיקה
6/03/13 05:50
5
קורןנאוה טבריה
6/03/13 06:11
 
נירון קיסר
6/03/13 15:18
 
כדי להביא מכבי אש
7/03/13 08:38
6
segfam
6/03/13 10:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רציתי לדעת אם יש עתיד לאוטובוסים סגרגטיביים? שמעתי גם שמעתי שאין עתיד לסרבני שוויון בנטל. שמעתי גם שמעתי שאין עתיד למכחישי ערכו של מעמד הביניים. לא שמעתי אם יש עתיד לאוטובוסים הנוסעים רוורס, אחורה, עד ללואיזיאנה של 1890, עד למחוקקים ההם שחוקקו את החוק התובע כי לבנים ושאינם לבנים לא יורשו לנסוע יחד, לא ברכבות ולא ברכב ציבורי ממונע אחר, אך המבטיח עם זאת, בחסדו, שוויון בטיב השירות הניתן לנוסעים שקרבתם הפיזית אלה לאלה מסכנת את האנושות. לא שמעתי ועל כן יש אולי שוב עתיד לרוזה פרקס ולמרטין לותר קינג. מלאכה רבה כנראה מחכה להם. כאן. כנראה כאן. מוכרח להיות שהם יקומו לתחייה. לכך, ואיני מדבר על מיסטיקה, יש כנראה גם יש עתיד.
05/03/2013  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
מאז נכנס יאיר לפיד לפוליטיקה הוא חזר והכריז כי פניו לפוליטיקה חדשה בלי שטיקים ובלי קומבינות. כתוצאה מכך הכניס לרשימתו רק מועמדים שלא היו קודם בכנסת, למעט שלקראת הסוף הציע לציפי לבני את המקום השני.
05/03/2013  |  שמעון זיו  |   מאמרים
השבוע שקדם ליום האחרון בחודש פברואר 2013 היה מלא בהתרחשויות, שאפשר ששינו את התפיסה של תוכנית הגרעין האירנית ואת הסיכויים להגיע לפתרון לא מלחמתי לבעיה. ראשית, התפרסם הדוח התקופתי של הסוכנות הבי"ל לאנרגיה אטומית בעקבות הביקורות שערכה באירן, הכולל כמה פרטים חדשים על פעילויות הגרעין של אירן; שנית, התקיימו יומיים של שיחות בין מדינות ה-P5+1 לבין אירן באלמטי שבקזחסטאן, ועושה רושם שבמהלכן הוצגו לאירן פחות דרישות לצד ויתורים חדשים; שלישית, עיתון ה-טלגרף הבריטי פירסם מאמר מאת ג'ק סטראו, שר חוץ לשעבר של בריטניה, ובו הוא ממליץ שהעולם יכיר במצב ויאמץ מדיניות של "הכלה", ובכך למעשה מקבל את העובדה שלא ניתן למנוע מאירן מלהפוך למדינה גרעינית .1
05/03/2013  |  אפרים אסכולאי  |   מאמרים
בנימין נתניהו, ראש הממשלה היוצא והנכנס, התבטא בחריפות נגד התופעה המכוערת של החרמת ציבור שלם בידי מפלגות מסוימות. אין להחרים ציבור שלם, חרדי, או ערבי, או אחר. המעשה אמור לקומם כל יהודי, קל וחומר את מי שמדבר גבוהה-גבוהה על שוויון ועל נאורות.
05/03/2013  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
בפסטיבל ימי שירה במדבר, המתקיים פעם בשנה כבר שנים רבות בשדה בוקר, מופיעים משוררים, סופרים וחוקרי תרבות במפגשים, בשיחות, במופעי קריאה ובסדנאות. לפני שנתיים הייתה לי הזכות לקרוא את שירי באודיטוריום מורשת במדרשת בן-גוריון, כשבין הנוכחים היה רבה של תקוע, הרב מנחם פרומן. כשירדתי מהבמה זכיתי ללחיצת יד חמה של הרב. בתום שיחה קצרה הענקתי לו את ספר שיריי, "מורה ללשון עברית מובסת", בהוצאת "ספריית פועלים".
05/03/2013  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
גיל לימון. עדיין פקיד [צילום: גדעון שרון]
מיכאל דבורין
מי הסמיך את מר לימון לעשות לימונדה מתפקידו ולציין את הרפורמה של הממשלה בצורה נגטיבית?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il