|   15:07:40
  יוסי בלום הלוי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

אחמד טיבי! היודע אתה לאן אתם הולכים?

האם חושב אתה ברצינות, שבריחתך מן המציאות הקשה, אל סאמארה של ההסתה והטרור נגד היהודים, תמלט אותך ואת בני עמך המוסתים מהפגישה עם מלאך המוות של עוד נכבה שאתם ממיטים על עצמכם במו ידיכם?
10/07/2014  |   יוסי בלום הלוי   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
אחמד טיבי. מהורסי הארץ הזו ומחריביה [צילום: פלאש 90]

הפגישה בסאמארה

רוצה אני להביא לאחמד טיבי, מנהיג המרד הפלשתיני נגד מדינת ישראל, את סיפורו של סומרסט מוהם, "הפגישה בסאמארה", כמשל נלמד לתוצאות הוודאיות של מעשיו, והדרך בה הוא וחבריו מובילים את הציבור הערבי בישראל לנאכבה הבאה.

על-פי הסיפור, משרתו של סוחר עשיר בבגדד ירד לשוק לקנות מזון. לפתע הדפה אותו בכיכר השוק דמות עוטה גלימה שחורה. בפנותו אליה ראה המשרת את מלאך המוות ניצב מולו. אחוז אימה ופלצות רץ המשרת המבוהל לבית אדונו, ושאל ממנו את המהיר בסוסיו, באומרו לעצמו: "ארכב הרחק מכאן אל סאמארה, כי שם לא ימצאני המוות". מיהר הסוחר אל כיכר השוק, ראה את מלאך המוות בין ההמון, ושאל אותו: "מדוע הבהלת את משרתי?" ענתה לו הדמות בשחור: "אני הוא שנבהלתי כאשר נתקלתי בו כאן בבגדד, שהרי פגישה לי עימו הלילה בסאמארה".

ואני שואל את אחמד טיבי: האם חושב אתה ברצינות, שבריחתך מן המציאות הקשה, אל סאמארה של ההסתה והטרור נגד היהודים, תמלט אותך ואת בני עמך המוסתים מהפגישה עם מלאך המוות של עוד נכבה שאתם ממיטים על עצמכם במו ידיכם?

צא ולמד, יה אחמד, לאן הובלתם את בני עמכם מפרעות 1921 ועד פרעות 2014? לאן רוצה אתה להגיע, ולאין אתה הולך, יה אחמד?
האם לחזור לפרעות ולמעשי הטבח הנפשעים של 1921? לרצוח סופרים שלנו, כיוסף חיים ברנר? שוב לטבוח ביהודים תמימים ההולכים ביפו וביאזור, ירושלים וחיפה? להגיע לפרעות 1929 לרצח מזוויע של קרוב למאה יהודים בחברון, שם אתם התחלתם בשריפת ילדים, יה אחמד, שם שרפתם נשים וטף בפרימוסים, ומשם עברתם לשרוף יהודים בצפת, ובחיפה, שם הבערתם בעיר התחתית דירות של משפחות יהודיות על יושביהן.

ובפרעות 1936 רצחתם ושרפתם יהודי בכל מקום שהשיגה ידכם-הרוצחת; והמשכתם הלאה, והלאה בשריפת בני משפחת מוזס, האם עופרה והתינוק טל שנשרפו חיים, האב אייבי ושלושה ילדים נוספים שנותרו נכים עד סוף חייהם, שהותקפו בבקבוק תבערה בערב פסח, אפריל 1987, על-ידי הרוצח הנתעב מקלקיליה, מוחמד עאדל חסין דאוד, יימח שמו וזיכרו, אותו דרשתם לשחרר ב-2014 מעונש מאסר העולם שהושת עליו.

והנה, גם בימים טרופים אלה, ובעת כתיבת שורות אלה, בני עמך רעולי הפנים, המוסתים על-ידי התלהמותך הרצחנית והאלימה, זורקים בקבוקי תבערה כדי לשרוף את אזרחינו היהודים, בכל מקום בו אתם נתקלים בהם, באום אל-פחם, בכביש נחל עירון, בתל שבע, ועומר בנגב, באבנים, בסכינים, בבקבוקי תבערה: גברים, נשים, זקנים וטף בלא הבדל. שם, חבריך המחבלים רעולי הפנים, עוצרים ושואלים: "היהודי אתה או ערבי משלנו?" והיהודי מוכה מכות רצח ורכבו מועלה באש, והסלקציה הזו, יה אחמד, היא סלקציה נאצית וגזענית לא פחות מההסתה לרצח העם היהודי בשואה מצדו של פושע המלחמה, המופתי הנאצי חאג' אמין אל חוסייני, בן בריתם של היטלר והימלר.

ואתה יה אחמד, עוד מעז לצרוח עלינו ברדיו ובטלוויזיה, הנותנים לך פתחון פה חצוף ומסית, לפתוח עלינו במלחמה, בשל שריפת נער אומלל אחד משועפט, זאת בעוד כל נפש יהודית בישראל מגנה את הפשע, ומנחמת את המשפחה. אבל אתה בשלך, יה אחמד, ממשיך לרקוד על הדם, כדי שעוד ועוד יישפך ממנו לתאוות הדמים שלך, כאשר עדיין, לא הוכחה האשמה של החשודים, וחזקת החפות, עדיין עומדת להם, במדינה יהודית ודמוקרטית כשלנו, כי אנו לא זורקים את אויבנו מגורדי השחקים כמו חבריך לחמאס בעזה, שכך נוהגים ביריביהם מהפאתח.... אין בלבי כל ספק, שדינם בבית המשפט של מדינת ישראל, ייחרץ לשבט, כדינם של רוצחי התינוקות ובני משפחת פוגל שנשחטו בסכינים על-ידי בני עמך, אחמד טיבי, 2 נערים רוצחים מתועבים, שלא הניחו אפילו לתינוק בן יומו - כאשר לאחר צאתם, בשומעם את בכיו, חזרו ושחטו אף אותו - ועל נקמת דם ילד קטן, כמו מיהו השטן - לא אתה תלמד אותנו מוסר, יה אחמד טיבי.

ומתי תיקחו אחריות על מעשיכם?

אתם אחמד טיבי, מציגים עצמכם "כצדיקים גמורים", ואין מתום במעשיכם הנלוזים. תמיד משחקים אתם "משחק סכום אפס", שבו "רק לנו, הערבים הזכויות, כביכול על אדמה הזאת, ואתם היהודים, פולשים אתם בני מוות כולכם - יהוד אל מוואת, בלשונכם". אתה אומר לנו, יה אחמד, "שמלח הארץ אתם" ולכם, ורק לכם שייכת ארץ זו כולה, ואתם היהודים, תחזרו לאירופה או שתשתו את מי הים של עזה, כדברי אדונך ערפאת, רוצח הילדים היהודים, ואחמד שוקיירי, מנהיגכם הקודם, שסתם רצה "לזרוק את היהודים לים".

לא מלח הארץ אתם, כי אם הורסי הארץ הזו ומחריביה, מאז פלשתם אליה בימי הביניים, ובמלחמתכם בצלבנים הפולשים, החרבתם את ארצנו עד היסוד, השמתם את אדמתה, הרסתם את עריה, מבצריה, שרפתם את יערותיה, והנהגתם כלפי "הכופרים" בני הדתות היהודית והנוצרית החיים בה, את משטר האפרטהייד הראשון והמתועב מכולם בהיסטוריה האנושית, את הדִ'ימִי (בערבית: ذمي) משטר שבו "הכופרים" הופכים בני חסות נדכאים למאמינים המוסלמים, המשלמים מס גולגולת (ג'זיה) לשליט המוסלמי, לבושם שונה משל המאמינים, ביתם עלוב משל המוסלמים ורכיבה על סוסים נאסרה עליהם, "לבל ירום לבבם מעל המאמינים".

ומי שחושב שהדִ'ימִי חזיון רחוק הוא, ילמד עליה מפי זקני הפליטים היהודים מארצות האיסלאם, שגורשו מביתם בשנת 1948, שבו למולדתם העתיקה, ועדיין זוכרים את האפרטהייד המשפיל ורמיסת זכויות האדם שנלוותה אליו.

שקרים והטיית האמת ההיסטורית, יה אחמד, הם המורשת הפלשתינית שלכם, הנארטיב השקרי על "העוול" שגרמו לכם, כביכול, היהודים במלחמת העצמאות 1948. אבל אתם! ובמו ידיכם, המטתם אסון ומוות כל בני עמכם במיוחד במרד הערבי 1936 - 1939, בו רצחתם אלפים במבני עמכם בסכסוכים הפנימיים בין חמולות חוסייני ונאששיבי, ובין אנשי שלום כחסן שוקרי ראש העיר חיפה, שעמד באומץ מול חברי כנופיית הרוצחים של עיז א דין אל קאסם בעיר חיפה, וביקש להשיג דו-קיום של שלום בין הערבים ליהודים.

שום מילה על מלחמת הג'נוסייד שהכרזתם על היהודים, לא נזכרת בנרטיב השקרי שלכם - "הנכבה חארטה", במלחמה בה קרוב לשלושת אלפים אזרחים יהודים (לא חיילים) נטבחו על ידיכם ב-1948 בכל רחבי ארץ ישראל, בדיוק כמו שאתם עושים היום בכל רחבי הארץ, מאז ומתמיד. בשנת 2000 נהרגו במרד הערבי שלכם 13 פורעים, שהפכו את הארץ לגיהינום של דם ואש, טרור וחבלה בכל רכוש פרטי, נכסי המדינה וסמליה. במאמץ כביר שלא להחריף את פעולות ההתגוננות של כוחות המשטרה נגדכם נהרגו, למצער, אותם פורעים, שחבריהם למרד הנוכחי, אז כמו היום, הקוראים למרד המזוין והאלים, המסוכן הרצחני והקטלני של זריקת אבנים ובקבוקי תבערה - "הפגנות לגיטימיות".

אבל כל הטרור שלכם, חברי הכנסת הערביים יחד עם "וועדת המעקב" הבוגדנית שלכם, לא יוביל אתכם רחוק. טוב תעשו אם תלמדו את לקחי הנכבה, כי מי שאינו למד מההיסטוריה, עתיד לחזור עליה.

תאריך:  10/07/2014   |   עודכן:  10/07/2014
יוסי בלום הלוי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אחמד טיבי! היודע אתה לאן אתם הולכים?
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יהודיה גאה
10/07/14 09:58
 
שמעון הצדיק
10/07/14 12:14
2
יוא"ב
10/07/14 10:20
 
בני בנקר
10/07/14 13:23
3
שמעון הצדיק
10/07/14 12:09
 
סתם אחד
10/07/14 15:47
 
ע.ב
10/07/14 20:14
 
מתחזה
10/07/14 22:28
 
rosg
10/07/14 22:29
 
צ.שירן
11/07/14 10:20
 
ajn
11/07/14 22:11
4
יוד יוד
10/07/14 22:23
5
פלא יועץ
11/07/14 08:41
6
צבי שטרן
11/07/14 10:38
7
צבי שטרן
11/07/14 10:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
בהמשך ל-יוסף עידן: "ויכוחים בין משרד האוצר והביטחון מונעים מיגון והוספת אוטובוסים ממוכני ביהודה ושומרון" 7.7.14
09/07/2014  |  אדוה נוה  |   מאמרים
שוטפים לנו את המוח כבר הרבה שנים שאנו כובשים השולטים על עם אחר ושזה המקור והשורש של כל צרותנו ולכן אנו חייבים להיפרד מהעם האחר הזה. פרשנים ומומחים הבטיחו לנו שאם רק נחריב את היישובים היהודיים הפורחים ונגרש מהם את מתיישביהם - רק אז יש סיכוי לשקט ושלווה וארגוני המחבלים לא יפעלו נגדנו, שכן כל מה שהם רוצים זה שלא נשלוט עליהם.
09/07/2014  |  זאב בן-יוסף  |   מאמרים
דבריו של האדמו"ר מסאטמר מונרו - הרב אהרון טיטלבוים, היו קרן האור שבקעה מתוך אפלת האופורטוניזם והקונפורמיזם שהשתלטו על היהדות החרדית. מישהו היה צריך לקום ולומר כי ההרפתקנות הדתית לאומנית מסכנת את חיי האדם - ובמיוחד את חייהם שלהם. מישהו מתוך היהדות החרדית היה צריך לקום ולומר כי דרכם איננה דרכינו וכי ישנם דתיים הלומדים תורה לשמה וישנם דתיים שלומדים אותה רק במסגרת מסכת "כיבוש הארץ". היה צריך לקום ולומר שה"מזרחי" הלאומני גרוע יותר בסכנתו הרוחנית והגשמית גם מאלה שאינם מקיימים מצוות, כמו שהורו לנו רבותינו. ובאמת, היה מי שקם ואמר זאת והזכיר כי בעצם החרדים והחרדיות אינם שייכים למתאבדי מצדה ולאלה שרצו לדקור את רבן יוחנן בן זכאי. והאיש שקם ואמר זאת היה האדמו"ר מסאטמר, וטוב שעשה כך.
09/07/2014  |  הרב אליהו קאופמן  |   מאמרים
בשתי הקדנציות האחרונות של הפרלמנט הישראלי - מאז בנימין נתניהו חזר לכס ראש הממשלה, נפתח עידן חדש ואנטי דמוקרטי, שמיום ליום מחמיר. אלה הם חוקי הרעל המיורטים שוב ושוב נגד היריבים מהשמאל, ובמיוחד נגד הערבים. לא לחינם התקשה הנשיא הטרי - ראובן ריבלין, למצוא מצביעים מתוך מפלגתו, מהליכוד.
09/07/2014  |  אליהו קאופמן  |   מאמרים
ארגון בצלם פרסם (6.7.14) את הודעה רשמית תחת הכותרת: "בצלם מגנה בתקיפות את מעשה חטיפתו והריגתו של מוחמד אבו ח'דייר".
09/07/2014  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
יירוטים מעל תל אביב; תקיפה בעזה  /  איציק וולף
"על ישראל והפלשתינים להסתכן למען שלום"  /  איציק וולף
מטח כבד; יירוטים באשקלון ואשדוד  /  איציק וולף, עידן יוסף
מה מטרות הסבב הנוכחי עם החמאס?  /  עמוס גלבוע
אסור לרצוח או לפגוע בערבי חף מפשע  /  אפרים זלמנוביץ
פירות השנאה  /  פסח רויטמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il