הכתבה מאת:
לירון קטלן, בעליה של סוכנות ניהול מוניטין
מוניטין בגוגל וברשתות החברתיות הפך לכרטיס הביקור של כל עסק או אדם
החשיבות הגדולה של מוניטין באינטרנט העלתה את המודעות לתדמית ורושם ראשוני ברשת בקרב מרבית העסקים בישראל, אנשי הציבור, הבכירים בחברות השונות ואפילו אנשים פרטיים. בעידן הדיגיטלי ניתן לחפש ולאתר כל מידע עליכם בגוגל וכן גם ברשתות החברתיות, עסק או אדם ללא מידע באינטרנט או מידע זניח או משעמם אינם בולטים ונחשבים לעיתים כלא קיימים, עסקים או אנשים בעלי מוניטין שלילי כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל מתמודדים עם מצב מסוכן שמרחיק מהם אנשים שמחפשים מידע עליהם. כדי לשפר את התדמית ברשת צריך להיכנס אל תחום ניהול מוניטין בעולם השיווק הדיגיטלי.
ניהול מוניטין עצמי: איך לשפר את המוניטין לבד?
עסקים וחברות בכל ענפי המשק בישראל וכן גורמים ציבוריים ופרטיים שונים בוחרים בשירותי ניהול מוניטין, אם אתם רוצים קודם לנסות בעצמכם ויש ברשותכם את הזמן להשקיע עבור מספר פעולות, תוכלו לשפר בעצמכם במעט את התדמית שלכם ברשת.
המקום הטוב ביותר לשיפור המוניטין שלכם לבדכם הוא הרשתות החברתיות, ההמלצה הגורפת היא להתמקד במספר רשתות חברתיות במקביל ולבחור בשפה אחת משותפת (אם אתם עסק: מיתוג אחיד), בחירה מושכלת של הנראות שלכם ברשתות החברתיות, העלאת פוסטים מגוונים בתחום שלכם והקפדה יתרה על איך שהדף/פרופיל שלכם מוצג ברשת החברתית.
השקעה ברשתות חברתיות תאפשר לכם לשפר את המוניטין שלכם כשמחפשים אתכם באותו האתר, בנוסף אתם עשויים להשפיע על התוצאות בגוגל כחלק משמכם. אם בחרתם בניהול מוניטין לבד, חשוב לזכור שההשפעה שלכם מוגבלת כל עוד אתם לא משתמשים בכלים שיווקיים דיגיטליים רבים לניהול מוניטין באמצעות חברת ניהול מוניטין מקצועית עם צוות דיגיטלי מיומן.
חברה מקצועית לניהול מוניטין שירותי ניהול מוניטין מקצועיים מציעים מענה במצב בו אתם רוצים לשפר את התדמית שלכם וכן גם אם אתם רוצים לטפל במוניטין שלילי בגוגל, ניתן להשתמש בכלים מגוונים כדי לדחוק את התוצאות הלא רצויות וכדי לקדם תוצאות חיוביות מותאמות, בין היתר ניתן להשתמש בכתבות חיוביות ממונות באתרי התוכן השונים, בניית אתר תדמית או אופטימיזציה לאתר, קידום סרטונים ותמונות ועוד.
לניהול המוניטין ניתן לצרף גם קידום אתרים כדי להתחרות טוב יותר בעסקים או בגורמים שונים בתוך הענף או התחום שממנו אתם מגיעים, בניית אתר תדמית לעסקים ואנשי ציבור וקידום ממומן (פרסומות ומודעות באינטרנט) כדי לקדם קמפיין לטווח הקצר.
אם תרצו לעלות שלב אחד נוסף לליגה של הגדולים, תוכלו לשלב אוטומציה שיווקית לעסק: צ'אט בוט בפייסבוק וברשתות החברתיות הנוספות, מערכת שליחת SMS לעסקים ואנשי ציבור, ניוזלטר (מייל שיווקי) ועוד.