אחד ההיבטים הזכורים ביותר של מערכת הבחירות הנוכחית לנשיאות ארה"ב, יהיה כנראה המוצרים שמוכרים המועמדים: ספל "דמעות המיליארדרים" של אליזבת וורן, מגרד הקרח הממותג של איימי קלובוכר וכמובן הכובעים האדומים של
דונלד טראמפ. המוצרים הללו מכניסים כסף, מספקים הזדהות ופותחים שיחות; וושינגטון פוסט בחן את החנויות של המועמדים העיקריים.
דונלד טראמפ לקח את מיסחור הקמפיין למחוזות חדשים לגמרי ב-2016. כובעי "Make America Great Again" שלו נראו בכל מקום. היום הקמפיין שלו יודע כיצד לייצר במהירות מוצרים חדשים ולרכב על רגשותיהם של תומכיו, במקביל לעידכון הסממה ל-"Keep America Great". בין המוצרים הפופולריים ביותר מצויה חולצה ועליה דיוקן בלתי מחמיא של אדם שיף, ציר בית הנבחרים שהוביל את הליך ההדחה. המחירים: מ-15 דולר לחבילה של עשר קשיות, דרך 29 דולר לכובע ועד 30 דולר לחולצה.
ברני סנדרס, אלוף גיוס התרומות ההמוניות, משתמש במוצרים כדי להעניק השראה לתומכיו, תוך שימוש נרחב במאפיינים הייחודיים שלו: שיער פרוע ואגרוף קפוץ. המוצרים גם משקפים את האופי הצעיר של בסיס תומכיו (למרות היותו המועמד המבוגר ביותר). סנדרס גם משווק חולצות הפונים במיוחד לבוחרים הלטיניים, שתמיכתם חיונית אם ברצונו לזכות במועמדות הדמוקרטית לנשיאות. לצד זאת, כרזות מהללות את הופעתו עם כוכב הרוק סטרוקס. מדבקה עולה חמישה דולרים; חולצה וכרזה – 27 דולר כל אחת.
אליזבת וורן מדגישה את העובדה שהיא מסרבת לקבל תרומות מתאגידים ובעלי אינטרסים, והדבר בא לידי ביטוי גם במוצרים של הקמפיין. היא הצטלמה פעמים רבות שותה מספל "דמעות המיליארדרים" תוך כדי קריאה לתרום אפילו חמישה דולרים. כאשר עלתה השאלה האם אישה יכולה להיבחר לנשיא, וורן דווקא החלה להדגיש במוצריה את המגדר שלה. הספל הידוע עולה 25 דולר; סיכה לבגד – 12 דולר.
מייק בלומברג אינו צריך למכור מוצרים כדי לממן את הקמפיין שלו; אחד מעשירי העולם כבר השקיע 500 מיליון דולר מכספו. לכן, הוא מוכר את המוצרים במחירי העלות, כמו 22 דולר לחולצה, 20 דולר לכובע ועשרה דולרים לספל. חלק מן המוצרים נושאים ססמאות המשקפות את אופיו של בלומברג, כולל "מייק" בעברית (תזכורת ליהדותו החמה), תזכורת לאימפריית התקשורת והנתונים שלו ("אנחנו בוטחים באלוקים; כל השאר צריכים נתונים") ותמיכתו בפיקוח על הנשק ובטיפול בשינויי האקלים.
ג'ו ביידן מדגיש את התוכן על פני העטיפה, ומטהו אומר שהוא אינו מתעסק בגודל הקהל ובססמאות אלא במהות. המוצרים שלו משקפים את האופי הישיר של הקמפיין נגד טראמפ, באמירות כמו "תקווה במקום פחד", "מדע במקום בדיון" ו"אמת במקום שקרים". מוצרים אחרים כוללים חיקוי של משקפי הריי-באן המפורסמים של ביידן או פשוט את שמו; החנות כוללת מוצרים מעטים למדי וקמפיין ביידן נמנע מלשלוח תמונות לכתבה של הפוסט.