|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

בעוד הוא קורא לרוסים לחזור לשגרה

פוטין ממשיך בבידוד עצמי

הנשיא הרוסי כמעט ולא יוצא מדירתו, מקיים פגישות בווידאו ומי שנפגשים עימו פנים אל פנים נדרשים לבידוד מוקדם של שבועיים - מדווח ניו-יורק טיימס
04/10/20  |   איתמר לוין   |   מיוחדים ברשת   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
פוטין בחדר הווידאו בדירתו [צילום: AP]

בעוד הנשיא ולדימיר פוטין קורא לרוסים לשוב לשגרה, הוא עצמו אינו עושה זאת – קובע ניו-יורק טיימס. העיתונאים המקומיים המסקרים את פוטין לא ראו מקרוב מאז חודש מארס. מי שנפגשים איתו, נדרשים לרוב לבידוד של שבועיים לפני כן. את פגישותיו עם שרי ממשלתו ואנשי מועצת הביטחון הרוסית, מקיים פוטין באמצעות הווידאו.

רוסיה הושוותה לארה"ב וברזיל בנוגע לקורונה, אך התנהגות הנשיאים שונה לחלוטין. בעוד דונלד טראמפ וחאיר בולסונארו זלזלו בסכנה, פוטין הכניס את עצמו לריחוק חברתי מוקצן. כאשר הסיר את הסגר בחודשי האביב, הוביל פוטין טקסים שביקשו להפגין חזרה לשגרה; אך מאחורי הקלעים, המצב הוא הכל חוץ מאשר שגרתי. מאמציו של פוטין להגן על עצמו בולטים במיוחד אל מול העובדה שממשלתו הכריזה למעשה שהדבירה את הקורונה.

מתנגדיו של פוטין טוענים, כי המגבלות הוסרו כדי לרומם את מצב הרוח לקראת משאל העם ב-1 ביולי, על השינויים בחוקה המאפשרים בפועל לפוטין להיות נשיא כל ימי חייו. אבל כאשר הודיע פוטין באוגוסט שרוסיה פיתחה את החיסון הראשון לקורונה, נראה היה שהמדינה מנחיתה את המהלומה הניצחת לנגיף. משפחות מילאו את חופי הים השחור ותלמידים חזרו לבתי הספר ב-1 בספטמבר.

אלא שפוטין עצמו ממשיך בבידודו. את רוב הפגישות הוא ממשיך לקיים בווידאו מאחוזתו נובו-אוגריובו שבפאתי מוסקבה. חדר שיחות הווידאו של פוטין – כסא בצבע בז', טלפונים, מחשב תוצרת דל, תמונה בודדת של הקרמלין – נעשה כה מוכר, עד שהטלוויזיה הממלכתית שידרה לאחרונה כתבה עליו. "אלו הם המיקרופונים על שולחנו של הנשיא", תיאר הכתב. "כאשר האור האדום דולק, הקול לא מועבר". הרשות שניתנה לכתב לבקר את פוטין ולראיין אותו בחודש אוגוסט הייתה היוצאת מן הכלל; הקרמלין ניתק מאז מארס את המגע בינו לבין התקשורת, כולל עיתונאים שהיו רגילים לשוחח עימו באופן קבוע.

דובר הקרמלין סירב לענות לשאלות הטיימס. הוא אמר כי מושלים, אנשי עסקים ופקידים בכירים המבקשים לשוחח עם פוטין, יכולים לבחור בין שתי אפשרויות: שיחת וידאו או בידוד של שבועיים לפני פגישה פנים אל פנים. "העבודה היא לחלוטין מרחוק", אומר העיתונאי אנדריי קולסניקוב, המסקר את הקרמלין מאז 2002. "מאחר שחסר לו המגע האמיתי עם אנשים, כנראה אפשר לשתות איתו תה אחרי הפגישה" – ולכן רבים יסכימו להיכנס לבידוד כדי לפגוש את פוטין במישרין.

זהירותו היתרה של פוטין אינו נובעת רק מגילו – הוא בן 67, מה שמכניס אותו לקבוצת סיכון גבוה יחסית לחלות בקורונה בצורה קשה – אלא גם ממה שמבקריו מתארים כפרנויה אותה סיגל לעצמו במהלך שירותו בקג"ב. פוטין תפס כותרות במפגש הפסגה של G20 בטוקיו בשנה שעברה, כאשר שתה מהספל האישי שלו, בעוד יתר המנהיגים לגמו מכוסות יין.

על-פי אתר הקרמלין, רק אדם אחד נפגש עם פוטין פנים אל פנים יותר מאשר פעם אחת מאז חודש אפריל: איגור סצ'ין, קצין קג"ב לשעבר וידיד קרוב של הנשיא מאז שנות ה-90. סצ'ין מנהל כעת את רוסנפט, ענקית הנפט שבבעלות ממשלת רוסיה; הוא נפגש עם פוטין בחודש מאי ולאחר מכן בחודש אוגוסט. אתר התחקירים הרוסי Proket דיווח בשבוע שעבר, כי הרשויות ייחדו שני אתרי נופש גדולים בעיר סוצ'י עבור מי שנכנסים לבידוד לפני פגישותיהם עם פוטין. על-פי האתר, בחודש שעבר שהו 30 מדעני גרעין בבידוד ולאחר מכן הוטסו לקרמלין לפגישה עם הנשיא. דובר הקרמלין אמר בתגובה, כי חלק ממי שנפגשים עם פוטין שוהים בבידוד בשבוע, חלקם ימים אחדים, וחלקם – בכלל לא.

עמיתיו של פוטין מן האיחוד האירופי חידשו את נסיעותיהם ברחבי היבשת, כולל פגישת פסגה פנים אל פנים בבריסל. פוטין לא יצא מרוסיה מאז ינואר. דובר הקרמלין אמר בשבוע שעבר, כי הוא יחדש את נסיעותיו רק לאחר שיחוסן נגד הקורונה – אם כי הדבר לא יקרה בקרוב, למרות שפוטין הודיע שבתו קיבלה את החיסון. "באופן טבעי, כאשר מדובר בראש המדינה, יש צורך באמצעי זהירות מיוחדים", הסביר.

תאריך:  04/10/20   |   עודכן:  04/10/20
איתמר לוין
+תחזית קודרת לעשירונים התחתונים בארה"ב
08:00 05/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בעוד עושרם של המיליארדרים זינק במאות מיליארדי דולרים בשיא המגיפה, השכבות החלשות מצויות במצוקה גוברת  ▪  טיים מזהיר מפני החמרת המצב, בשל חוסר המעש של הקונגרס: ילדים רעבים, משפחות שייזרקו מבתיהן בחורף, רבבות עובדים שיפוטרו
28,000 עובדים יפוטרו [צילום: רפאל יגוזבדה, AP]
תוכנית הסיוע הפדרלית הסתיימה [צילום: וילפרדו לי, AP]
+האדמו"ר מפיטסבורג מת מקורונה
01:01 05/10/20  |  עידן יוסף
‏אבל בעולם החסידות: האדמו"ר מפיטסבורג, רבי מרדכי מאטיל ישכר בער לייפער, מת כתוצאה מקורונה במרכז הרפואי לניאדו צאנז בנתניה. בן 64 היה במותו. העיתונים החסידיים המודיע והמבשר עצרו את הדפסת העיתון של מחר על-מנת לעדכן את הגיליון בפטירתו.
+גמזו ימליץ: אין לפתוח את מוסדות הלימוד בחודש הקרוב
00:28 05/10/20  |  עידן יוסף
ממונה הקורונה, הפרופסור רוני גמזו, ימליץ יחד עם צוות משרד הבריאות לקבינט הקורונה שלא לפתוח את מוסדות הלימוד, כולל הישיבות, בחודש הקרוב. לפי המלצתו הצפויה של פרופסור גמזו, אם נתוני החולים יהיו טובים יותר, ניתן יהיה לשקול את פתיחת המסגרות לגיל הרך - ובכללם את גני הילדים וכיתות א' בלבד (כאן חדשות).
+קרית יערים: המשטרה פיזרה אירוע חרדי
23:42 04/10/20  |  עידן יוסף
בעקבות דיווח שהגיע על קיום אירוע ״שמחת בית השואבה״ בישוב קריית יערים הגיע למקום כוח משטרה שפיזר בשיתוף ראש המועצה את הקהל.
[צילום: דוברות המשטרה]
+שיעור החולים המאומתים שוב בעלייה
23:40 04/10/20  |  עידן יוסף
900 חולי קורונה במצב קשה, אחוז המאומתים לנגיף מכלל הבדיקות שוב בעלייה, ועומד על 11.7%.
+דרעי למ"מ המפכ"ל: עד שהשוטרים הגיעו לשכונות החרדיות ההנחיות נשמרו
23:16 04/10/20  |  עידן יוסף
בעקבות תגובת המשטרה להפרות החוק בריכוזים החרדים, שוחח כעת יו״ר ש״ס השר אריה דרעי עם מ״מ מפכ״ל המשטרה מוטי כהן, והתריע בפניו כי ההתנהגות הקשה, כלשונו, של השוטרים תגרום לאווירה קשה ולפגיעה בשמירת ההנחיות בתוך ציבור שרובו המוחלט שומר על כל ההנחיות וההוראות. לטענת דרעי, עד כניסת הכוחות לרחובות הריכוזים החרדים, היה שקט מוחלט ושמירה מלאה של כל ההנחיות. כהן התחייב בפניו כי יבדוק את הנושא לעומק ויפעל להוריד את ההנחיות לשטח.
+דיווח: השרה גמליאל שנדבקה בקורונה ניסתה להטעות
22:37 04/10/20  |  עידן יוסף
השרה גילה גמליאל ניסתה להטעות את משרד הבריאות אחרי שחלתה בקורונה. בתחילה טענה כי נדבקה מהנהג שלה, אך בחקירה האפידמיולוגית התברר שההדבקה לא יכולה הייתה להיות ממנו. לאחר מכן סיפרה גמליאל כי ביקרה עם משפחתה בבית כנסת ביום כיפור, ונבדקת האפשרות שנדבקו שם (הארץ).
+המשטרה: השוטר הגיע לאכוף ולא להתברך
21:30 04/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המשטרה מציגה סרטון שממנו עולה כי השוטר שהגיע לסוכת האדמו"ר מקרעטשניף בקריית גת כלל לא ביקש את ברכתו כפי שדווח, אלא פעל לפיזור ההתקהלות הלא חוקית  ▪  המשך ההפרות הבוקר עלה לחסידים בקנסות
(השוטר מסביר לאדמו"ר )
+כמיליון וחצי איש התבקשו להיכנס לבידוד
20:32 04/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנתונים שהגיעו ליו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ צבי האוזר: מאז ה-1 ביולי קרוב ל-1.5 מיליון אזרחים התבקשו להיכנס לבידוד
([צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+מתיחות בכחול לבן: גנץ מכנס ישיבת סיעה
20:25 04/10/20  |  עידן יוסף
כחול לבן תתכנס הערב לישיבת סיעה מתוחה. בעוד שלושה ימים תצטרך הממשלה להחליט האם לאשר את הארכת האיסור על הפגנות בשבוע נוסף. למרות שיש ח״כים במפלגה שחושבים שהחוק התגלה ככישלון, ההערכה היא שכחול לבן תתמוך השבוע בהמשך האיסור, ותפעל לשינויו רק בשבוע הבא אם תהיה ירידה בתחלואה (חדשות 12).
+ראש ועדת החוקה דורש מהמשטרה לשנות ההתנהלות כלפי חרדים
20:16 04/10/20  |  עידן יוסף
בעקבות התיעוד של מקרי אלימות שוטרים בריכוזים החרדים, שוחח יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר עם הפיקוד הבכיר במשטרה ועם ניצב בדימוס אריק יקואל ראש צוות הייעוץ למגזר החרדי, ודרש את התערבותם המהירה לשינוי ההתנהלות מצד השוטרים בשטח.
+ר"ע ב"ב: המשטרה לא לומדת מטעויות העבר
20:14 04/10/20  |  עידן יוסף
ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין בתגובה לאלימות המשטרתית כלשונו בסמוך לבית הכנסת חסדא: "מצער מאוד שהמשטרה לא לומדת מטעויות העבר ומבצעת פעילות אכיפה ללא תיאום עם גורמי העירייה, תוך הפעלת אלימות קשה כנגד מתפללים, אני דורש הבהרות ברורות מפיקוד המרחב, ולעצור מיד את האלימות הקשה הזו, תוך בירור מעמיק על התנהגות השוטרים במקום".
+מידע סותר על מצבו של טראמפ
19:42 04/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קונלי אמר שמצבו של הנשיא משתפר והוא עשוי להשתחרר מחר מבית החולים - אך גם מסר שקיבל טיפול בסטרואיד אשר לפי המלצת ארגון הבריאות העולמי מיועד רק לחולי קורונה במצב קשה  ▪  הבית הלבן לא מסר בזמן אמת שטראמפ סבל מחום גבוה ונזקק לתוספת חמצן; רופאו מסביר: לא רצינו למסור מידע שיסתור את הגישה החיובית שלנו ושל הנשיא
קונלי הערב. "מצבו באמת טוב" [צילום: ז'קלין מרטין, AP]
איחולי החלמה ליד בית החולים וולטר ריד [צילום: קליף אואן, AP]
+2,576 מאומתים חדשים אתמול
19:41 04/10/20  |  עידן יוסף
2,576 מאומתים חדשים אתמול (03.10) מתוך 25,144 תוצאות בדיקות שהתקבלו. נכון לשעה זו: 265,932 מאומתים מפרוץ המגפה. 890 חולים שמצבם מוגדר קשה. 215 מונשמים. 1,707 מתים במצטבר מפרוץ המגפה.
+13 עצורים במהלך התפרעויות בבני ברק
19:30 04/10/20  |  עידן יוסף
בעקבות דיווח על התקהלות אסורה בבית כנסת ברחוב דסלר בבני ברק , הגיעו למקום כוחות משטרה לביצוע אכיפה. במקום הבחינו השוטרים במאות מתקהלים שנמצאו במקום. מלבד העובדה כי התקנות אוסרות על שהייה בתוך בתי כנסת הרי שרובם שהו במקום ללא מסיכות וללא שמירת מרחק כנדרש תוך סיכון חייהם.

לאחר שניתנו להם דוחות בגין התקהלות אסורה, החלו להתנגד והפרו את הסדר הציבורי. המשטרה עצרה 13 מתקהלים וחולקו דוחות בגין התקהלות בלתי חוקית.
+נתניהו: בחמישי נדון בהמשך הסגר
19:28 04/10/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני רוצה לחכות 10 ימים בכדי לראות האם המגיפה באמת נבלמת, ת ההחלטות לגבי אחרי מוצאי שמחת תורה נקבל רק ביום חמישי".

בסוף השבוע שוחח נתניהו עם חיים ביבס לקראת אפשרות של החזרת תוכנית הרמזור. לשכת ראש הממשלה קבעה פגישה של נתניהו עם כל ראשי הערים ליום רביעי הזה. בפגישה מרכז השלטון המקומי יציג הצעות לייעול תוכנית הרמזור והיערכות לקראת היציאה מהסגר.
+הקורונה בצה"ל: 3 חיילים במצב קשה
19:27 04/10/20  |  עידן יוסף
נכון להיום (א'), 1,135 משרתים בשירות סדיר, קבע ועובדי צה"ל מאובחנים כחולים בקורונה במצב קל. שלושה משרתי צה"ל מאובחנים כחולים במצב קשה. נכון ליום א', כ-10,867 משרתים נמצאים בבידוד.
+ליברמן: הצלת הכלכלה רק בהחלפת הממשלה
16:56 04/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו ערך כנס חירום כלכלי שערך יחד עם עשרות ראשי ארגונים במשק  ▪  "במקום שהממשלה תעסוק בליבה ותציל את העסקים הקטנים במדינת ישראל היא מקבלת החלטות פוליטיות מבלי להתבסס על נתונים וחונקת את המשק"
([צילום: ישראל ביתנו])
+חשש: הבית הלבן - מפיץ-על לקורונה
16:34 04/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
150 איש השתתפו באירוע בגן הוורדים בשבוע שעבר, חלקם נדבקו בקורונה - אך הבית הלבן אינו פונה אליהם כדי לבצע איתור מגעים  ▪  הרשויות במינסוטה וניו-ג'רזי פועלות לבדן לאתר את המשתתפים באירועי בחירות של טראמפ ביומיים שקדמו להודעה על מחלתו
גן הוורדים, 26 בספטמבר [צילום: אלכס ברנדון, AP]
מינסוטה, 30 בספטמבר [צילום: ג'ק רנדליך AP]
+גנץ בביקור במוקד לאזרחים ותיקים: "לא נשאיר אף אחד מאחור"
15:03 04/10/20  |  מירב ארד
שר הביטחון, בני גנץ, סיים כעת ביקור במוקד לאזרחים ותיקים של המשרד לשוויון חברתי, בהובלת השרה מירב כהן, בבני ברק. גנץ וכהן קיבלו סקירה על פעילות המוקד, על העלייה בפניות בימי הסגר והסוגיות המרכזיות המטרידות את האזרחים הוותיקים ובראשן- נושא הבדידות, קבלת תרופות ומזון. בסיום הביקור אמר גנץ: "האוכלוסייה שהקורונה פגעה בה יותר מכל היא האזרחים הוותיקים. אנחנו לא נשאיר אף קשיש לבדו- עמדתי על כך שתעבור בקבינט הקורונה תוכנית סיוע לאוכלוסייה המבוגרת שאותה ריכזה השרה מירב כהן, ואנחנו נכפיל את מספר הבדיקות, ונאפשר לבני משפחה לבקר קשישים בודדים. אני קורא לכולם לשים לב לשכנים ולהעניק קשב מיוחד למבוגרים בעת הזו."
+הרב יצחק מאיר שיף ז"ל
14:44 04/10/20  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
כשקראתי השבוע שהוא נפטר ממגפת הקורונה, נדהמתי מהשוד והשבר שנפל על משפחה אחת - סבא, סבתא ואבא נפטרו בחטף תוך מספר ימים ונותרה אלמנה ושנים עשר ילדים יתומים
(קופות צדקה [צילום: איתמר לוין])
+ככר פריז והכותל: שתי תמונות, שני עולמות
14:34 04/10/20  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
כאן בכותל, אנשים דתיים וחרדים וגם חילוניים, ויתרו, למען שלום הציבור, למען בריאות הציבור, אבל שם בסיועם של אלופי ה"דמוקרטיה", המממנים העלומים, של חזיון התרעלה הזה, הם וצאצאיהם, משתוללים
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
[צילום: יונתו זינדל/פלאש 90]
+ח"כ איימן עודה אובחן חיובי לנגיף הקורונה
14:29 04/10/20  |  מירב ארד
יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה נמצא חיובי לנגיף הקורונה. ח״כ עודה סובל מתסמינים קלים, מרגיש טוב ויכנס לבידוד כנדרש. ח״כ עודה: ״מלבד חום קל אני מרגיש בסדר ואמשיך לעבוד למען הציבור מהבידוד. אני קורא לכולם לנהוג ביתר זהירות ולהשמע להנחיות המסיכה, מרחק והיגיינה. הנגיף הוא אמיתי, מסוכן, ומדבק.״
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, מאשים את הממשלה בקבלת החלטות פוליטיות שאינן נשענות על נתונים באופן שחונק את פעילות המשק ואת העצמאים הנאבקים על העסקים שלהם.
04/10/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
הבית הלבן אינו פועל ליידוע הנוכחים באירוע המוני בגן הוורדים, בראשותו של הנשיא דונלד טראמפ, למרות שכבר ידוע שכמה מן הבכירים שהשתתפו בו לקו בקורונה. כך מדווח (יום א', 4.10.20) וושינגטון פוסט.
04/10/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
לא הכרתי את הרב יצחק מאיר שיף ז"ל מהקהילה החסידית באשדוד. אודה, כשנתקלתי בשמו בידיעה קצרה באתר "סרוגים", מצאתי עצמי נסער וזה בא לידי ביטוי גם בעת כתיבת שורות אלו.
שתי תמונות חורכות לי בנשמה. האחת יום קודם ערב כיפור (26.9.20): מראה הכותל המערבי השומם. הרחבה ריקה (למעט כ-200 איש שהגיעו רובם לצורך ארגון והפעלת הטקס המסורתי, הנערך שם במועד הזה, מדי שנה). המראה זועק ומספר את סיפור ויתורם של 100,000-200,000 המתפללים, דתיים, חרדים וגם חילוניים רבים מאד, שהיו מגיעים להתפלל שם מדי שנה. הכותל כידוע הוא מקום פתוח, תחת כיפת השמיים, מותר להתכנס, לא? אבל הם ויתרו. מדוע? כי שלום ישראל חשוב להם, כי בריאותכם ובריאותם חשובה להם, כי נפשם סלדה מההתכתשות הצפויה עם השוטרים. ומה יעשה קומץ שוטרים מול מאה אלף איש, אם אלה אכן יחליטו להגיע?
04/10/2020  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) ו-97 עותרים נוספים מבקשים מבג"ץ (יום א', 4.10.20) לבטל את הגבלת ההפגנות למרחק של קילומטר ממקום מגוריו של המפגין. הם טוענים, כי האיסור נקבע תוך ניגוד עניינים חמור ופסול בו נתון ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
04/10/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il