|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
ערוץ 14. מתפרנסים מהגביר [צילום: מסך]

מה הבעיה במכונת הרעל של הימין הקיצוני

בזמן שסגל, שיקלי, רוטמן ונתניהו מבזים ומביישים מיליוני יהודים ופוגעים בשמה של ישראל, מעמיקים את הפער בין ישראל לעולם, אנחנו נמשיך להיאבק עליה ולמענה. אנחנו נראה את הפנים היפות, הליברליות והדמוקרטיות של ישראל. נלחם על העתיד של הילדים שלנו כמו שההורים והסבים שלנו נלחמו למעננו. אתם לא מפחידים אותנו
15/06/2023  |   שני גרנות-לובטון   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות
הפגנות בניו-יורק. בהתנדבות וללא תקציב [צילום: גילי כץ]

מה הבעיה במכונת הרעל של הימין הקיצוני? הם ממציאים שקרים ואז את נדרשת להתייחס אליהם. זו השיטה של השופר אראל סגל וערוץ 14.

את כל ההפגנות בניו-יורק ובעולם אנשים מרימים בהתנדבות. גם אני. בלי תמיכה ארגונית או פוליטית. בלי תקציב. אחרי שעות העבודה ואחרי שהתינוק נרדם. ערה עד השעות הקטנות של הלילה. מוציאה מאות דולרים מכיסי ואוספת תרומות קטנות, מבקשת מאנשים שמציעים לעזור פשוט להזמין דגלים וחולצות.

עד לפני כחודש עבדתי בג'יי סטריט, ארגון מהמם וציוני שמייצג את המיינסטרים היהודי בארה"ב, אנשיו אוהבים את ישראל ואוהבים דמוקרטיה ושלום. במסגרת העבודה פגשתי בלי סוף קהילות יהודיות מופלאות שמביטות באימה וכאב על מה שהממשלה הנוכחית מעוללת לישראל שהם כל כך אוהבים ומוקירים.

בשום שלב ההפגנות שארגנתי פה לא היו חלק מהעבודה בג'יי סטריט. האקטיביזם שלי היה מעבר לשעות העבודה ובעיקר על חשבון שעות שינה. אל המחאות בניו-יורק הצטרפו אלפים מהקהילות היהודיות ומהקהילה הישראלית כאן - וכעת כולם, בגלל שהם לא כורעים ברך לממשלת נתניהו, נקראים בוגדים, אנטישמים, נאצים.

היום נקראנו פעילי BDS. זו השיטה. האמת היא שהיו אצלנו על הבמה בהפגנות א.נשים מדהימים. יזמים ומנהלות בכירות, קצינים, טייסים וחובלות, א.נשי הייטק לצד רבנים ורבות, אנשים שמכניסים מיליונים לקופת מדינת ישראל מדי שנה, ראשי ארגונים יהודיים שחברים בהם מאות אלפי יהודים - אבל מה זה משנה?

שיקלי ואראל סגל וינון מגל - הם לא רוצים בטובת היהודים, הם לא רוצים בטובת ישראל - הם רוצים בטובת נתניהו. הגביר שממנו הם מתפרנסים. אז אם אני נתונה למתקפה, יאללה. בסדר. אני לא הראשונה ולא האחרונה שנכנסת לכוונת של מכונת הרעל. מכונה שמתכוונת להשמיד את הדמוקרטיה הישראלית, ועל הדרך לפגוע גם בכלכלה, במעט הרווחה שנותרה ובערכים עליהם גדלנו. בסולידריות הישראלית.

לזה בדיוק אנחנו חייבות וחייבים להתנגד. בזמן שסגל, שיקלי, רוטמן ונתניהו מבזים ומביישים מיליוני יהודים ופוגעים בשמה של ישראל, מעמיקים את הפער בין ישראל לעולם, אנחנו נמשיך להיאבק עליה ולמענה.

אנחנו נראה את הפנים היפות, הליברליות והדמוקרטיות של ישראל. נלחם על העתיד של הילדים שלנו כמו שההורים והסבים שלנו נלחמו למעננו. חוצפה ישראלית עם נינוח בינלאומי. אתם לא מפחידים אותנו.

נתראה בביקור הבא שלכם בניו-יורק, מבטיחה לעשות לכם קבלת פנים חמה.

תאריך:  15/06/2023   |   עודכן:  15/06/2023
שני גרנות-לובטון
+סנקציות על גוטליב: לא תכהן באף וועדה
22:38 15/06/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סיעת הליכוד הטילה סנקציות חמורות על ח"כ טלי גוטליב: תבוטל חברותה בשלוש וועדות, תישלל ממנה זכות הדיבור במליאה בשם הליכוד והיא לא תוכל להעלות הצעות חוק  ▪  גוטליב קראה לחברי הליכוד לבוא חשבון עם יו"ר הקואליציה, אופיר כץ
ח"כ גוטליב, השבוע לאחר ישיבת סיעת הליכוד [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+לפיד: אין מו"מ ללא מינוי ועדה לבחירת שופטים
20:51 15/06/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה הצהיר כי לא יתקיימו שיחות עם הקואליציה בבית הנשיא כל עוד לא ייבחרו כל חברי הוועדה לבחירת שופטים  ▪  את ההאטה באינפלציה הוא מייחס לבלימת הרפורמה המשפטית
לפיד. "הצלחנו תמיד לתאם עמדות עם גנץ" [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+ה-88
19:42 15/06/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אחרי שביבי שיקר בעזות מצח כה מרחיקת לכת הגיע הזמן שהרצוג יבוא עימו חשבון, ולא חלבי-צמחוני
קלינטון. ברוח דבריו [צילום: Business Wire/AP]
+רגב: בהעדר הסכמה - הרפורמה תועבר בצורה אחראית ויציבה
17:18 15/06/23  |  עידן יוסף
השרה מירי רגב מגיבה לתוצאת ההצבעות אתמול בכנסת ואומרת: "כדורגל משחקים 90 דקות. אנחנו רק בהתחלה ואני מבקשת להאזר בסבלנות. הצביעות של לפיד וגנץ נחשפה, למרות שקיבלו מה שרצו, הם מנסים לפוצץ את השיחות בבית הנשיא". בוועידה הלאומית לבנייה ותשתיות ״גשרים לעתיד״, אמרה רגב: אנחנו מנסים להביא רפורמה בהסכמותה אבל והיה ולא תהיה הסכמה, אנחנו נפעל להעביר אותה בצורה אחראית ויציבה".
[צילום: דודו סאסי]
+גוטליב: הבוגדים בליכוד מוכיחים שאין לנו רוב להעברת הרפורמה
17:12 15/06/23  |  עידן יוסף
טלי גוטליב בטוויטר: "‏ואחרי יום אתמול קבלו את האמת. לא תהיה רפורמה. בתוך הליכוד יש 4 בוגדים לפחות שהצביעו לנציגת יש עתיד. אותם בוגדים מוכיחים שאין לנו רוב להעברת הרפורמה. כמה נוח. מהלך ׳גאוני׳. במקום שני נציגי קואליציה בהסכמה קיבלתם הצצה לחוסר משילות ימין. כפי שאמרתי בהיעדר הסכמה הצטערתי להיות צודקת".
+קרן המטבע: הרפורמה עלולה לפגוע במשק
15:38 15/06/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
"כמו בכל מדינה, שמירת חוזקו של שלטון החוק חשובה להצלחה כלכלית"  ▪  הקרן משבחת את ביצועי המשק בשנת 2022 וצופה השנה ירידה בצמיחה וחזרה לגרעון תקציבי הולך וגדל
"ביצועים כלכליים יוצאי דופן" [צילום: אנדרו הרניק, AP]
+אני מאשים! (את מי?)
13:32 15/06/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ד"ר שקמה ברסלר ודן חלוץ ומשה (בוגי) יעלון הזהירו, שהוא שוב משקר; שאינו מסוגל אחרת; וגם אני ידעתי זאת, אבל קיוויתי שיגבר על יצרו הרע ולוא רק פעם אחת, ולא היא
נתניהו. לוקה במחלת השקר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+זוכרים את "המורדים"
11:24 15/06/23  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
הניסיון מלמד שבדומה לעדר קרנפים עיוור, כעת ייעשו בטלי גוטליב שפטים  ▪  אותם גורמים נמוכי קומה מוסרית, נעדרי יושרה, אינטרסנטיים ו"פרגמטיים" יעשו הרבה, אולי ככל יכולתם, להעניש, לגנות, לנדות ולפגוע בטלי גוטליב
גוטליב. יישר כוחך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סוכות: פיצוץ השיחות - עילה לחקיקה חד-צדדית
11:14 15/06/23  |  עידן יוסף
ח"כ ‎צבי סוכות (הציונות הדתית) בראיון לרדיו 103 על קידום החקיקה המשפטית באופן חד-צדדי: "אם השיחות בבית הנשיא מתפוצצות - אז בהחלט כן. אנחנו מחויבים לבוחרים שלנו וזה מה שהתחייבנו. מהרגע הראשון חשבנו שהמהלך הזה צריך להיות בהסכמות רחבות, אבל אם השיחות יתפוצצו, כפי שזה נראה, אז כן".

+למרות מצג החזית האחידה: פערים בין לפיד לגנץ
09:19 15/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מאחורי הקלעים יש פער לא קטן בין יש עתיד למחנה הממלכתי לגבי התנאים שיאפשרו את חידוש השיחות בבית הנשיא  ▪  באופוזיציה טוענים: אנשי המו"מ מטעם הקואליציה העלו דרישות שלא עלו בעבר
לפיד וגנץ. אחדות כלפי חוץ [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+מה גורל הוועדה לבחירת שופטים
09:05 15/06/23  |  גיא לוריא   |   לרשימה המלאה
אחרי בחירת קארין אלהרר, מה יעלה בגורל הוועדה לבחירת שופטים? כל השאלות והתשובות  ▪  בינתיים, שר המשפטים לא מכנס את הוועדה, על-אף שיש מספר שופטים שצריך למנות לבתי המשפט השלום והמחוזי במקום שופטים שפרשו  ▪  כיום יש מחסור בשופטים בבתי המשפט
אלהרר. "בעד" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+טרופר: נתניהו לא מצליח לשלוט באנשים שלו
08:49 15/06/23  |  עידן יוסף
ח"כ חילי טרופר (המחנה הממלכתי) בראיון לגלי צה"ל‎: "חוסר האמון בנתניהו מדאיג, הוא לא מצליח לשלוט באנשים שלו. כמובן שהתוצאה יכלה להיות הרבה יותר גרועה, אם אלהרר לא הייתה נבחרת יש סיכוי שהיינו רואים שחזור של ליל פיטורי גלנט מבחינת המחאות".
+רון דרמר סומן כמועמד להחלפת יריב לוין
08:46 15/06/23  |  עידן יוסף
אחד ממקורבי נתניהו טוען כי יש מועמד להחליף את השר יריב לוין אם יתפטר מתפקיד שר המשפטים - השר רון דרמר. דרמר נחשב מקורב מאוד לנתניהו אבל גם מקובל מאוד על צוותי המו"מ של האופוזיציה בבית הנשיא מאחר שהוא נתפס כאדם מתון ופרגמטי (ידיעות אחרונות).
+נתניהו איבד שליטה על השד של מכונת הרעל
08:32 15/06/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קיים קשר ישיר בין הפארסה/דרמה אתמול בכנסת לבין ההסתה הבלתי-פוסקת בשידור חי במשפט נתניהו  ▪  במקביל, גנץ ולפיד חייבים לחזור לשיחות בבית הנשיא
כל התכונות השליליות יחדיו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+ברכת הדרך לנשיא המדינה
08:21 15/06/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
לו אני בנימין נתניהו הייתי מבהיר לאזרחי המדינה בנימוס מופלג כי כראש הממשלה המקבל את ההכרעות המורכבות והמאתגרות של מדינת ישראל אני שמח על הישארותי בבית, לעבוד למען אזרחי ישראל בשלל נושאים בוערים
הרצוג ונתניהו. [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה הבעיה במכונת הרעל של הימין הקיצוני
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מומי
15/06/23 19:58
2
עובד 1
16/06/23 15:08
3
סיני
18/06/23 15:09
4
אברהם 101010
18/06/23 17:30
5
בבון.
19/06/23 10:57
6
דון שוורץ
24/09/23 04:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
למרות החזית האחידה שהציגו יאיר לפיד ובני גנץ, מתברר שמאחורי הקלעים יש ביניהם פער לא קטן לגבי התנאים שיאפשרו את חידוש השיחות מול הקואליציה בבית הנשיא. מבחינת יש עתיד, אין די בהקמת הוועדה לבחירת שופטים בלבד והשלמת הנציגים החסרים בוועדה, היא גם דורשת שהוועדה תכונס בסמוך להקמתה ותתחיל לבחור שופטים בפועל. כמו-כן, גורמים באופוזיציה טוענים כי אנשי המו"מ מטעם הקואליציה העלו דרישות שלא עלו בעבר, כך פורסם (יום ה', 15.6.23) בכאן חדשות.
15/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
לפי תקנון הכנסת, בהעדר די קולות בעד שני המועמדים לוועדה, יתקיימו בתוך חודש בחירות חדשות לנציג שנותר. עוד קודם לכן, ב-20 ביוני, ייערכו הבחירות ללשכת עורכי הדין שאם נציגיה יכרתו ברית עם הקואליציה היא תוכל למנות את שופטי הערכאות הנמוכות.
15/06/2023  |  גיא לוריא  |   כתבות
כל התכונות השליליות של בנימין נתניהו התנקזו אתמול (14.6.23) לדרמה סביב בחירת נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים. אפילו יריביו של נתניהו מודים שהוא ברוך כשרונות בצורה נדירה, לא רק בישראל אלא בקנה מידה עולמי. אבל אם לתומכיו הייתה טיפת יושרה, הם היו מודים בכך שיש לו גם לא מעט פגמים מהותיים: שקרנות חסרת מעצורים, כניעה ללחצים, מניפולטוריות, דחיינות כרונית.
15/06/2023  |  איתמר לוין  |   כתבות
לו אני ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, הייתי מזמין עצמי לשכת נשיא המדינה, לאחר שיחת נימוסין בארבע עיניים, והייתי מקיים בשעת השיא מסיבת עיתונאים מתוכננת ומתואמת כאשר לצידי עומד הנשיא יצחק הרצוג, מאחורינו דגלי מדינת ישראל. הייתי מגייס את כל כישורי הבמה שהתברכתי בהם, ואז בקול בריטון מפויס, רך ונעים, הייתי מישיר מבט לעיניו של הנשיא יצחק הרצוג ומאחל לו בשם כל אזרחי מדינת ישראל ביקור מוצלח בארה"ב כשליח מדינת ישראל ואזרחיה.
חלק מראשי הקואליציה לוחצים על ראש הממשלה להאיץ את החקיקה המשפטית בהמשך להצהרתו. עם זאת, בנימין נתניהו עדיין מתנגד לקידום התוכנית כולה, ומביע חשש כי חלק מחברי הקואליציה יתנגדו גם בהצבעות הבאות, כפי שאירע בבחירת קארין אלהרר.
14/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il