|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
אבי חימי. היא התחילה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

חשיפה: גירסת אבי חימי למשטרה

גרסתו של אבי חימי למשטרה נודעה ל-News1 חימי טוען כי עו"ד הילה יחזקאל היא שפיתתה אותו בקפה ארומה כשהציגה בפניו תמונות עירום שלה ומאז התקיימו כמה מפגשים ויחסי מין בהסכמה מלאה חימי מאזכר שמותיהם של שני גורמים לפחות שיוכלו להעיד על מפגשים מיניים, בהם: עו"ד רוני עזרא ואיש העסקים עמוס פרג'ון המשטרה והפרקליטות הן שיכריעו: האם מדובר בעבירה פלילית מצד שניהם (המלצה לשיפוט בהמשך מכוח קשרים אינטימיים ומפגשי מין); או שמדובר בהטרדה מינית מצד חימי
01/07/2023  |   יואב יצחק   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
[צילום: דוברות הכנסת]

עו"ד אבי חימי נאלץ לפרוש מראשות לשכת עורכי הדין עקב החשדות נגדו לפיהם הטריד מינית את עו"ד הילה יחזקאל. חימי הוצג על-ידי העיתונאית אילה חסון כמטרידן, עבריין מין, טורף. יחזקאל הוצגה כקורבן תמים. חימי טוען כי נעשה בו לינץ' בגלל התנגדותו לרפורמות המשפטיות. לדבריו, הוא לא הטריד מינית, ויחסיו עם יחזקאל שהחלו מיוזמתה לאחר שהיא פיתתה אותו, התקיימו בהסכמה מלאה. יחזקאל הציגה גירסה הפוכה. לדבריה, הוא ניצל לרעה את מעמדו והטריד אותה מינית.

נקדים ונאמר: הח"מ פנה אל עו"ד הילה יחזקאל בהצעה לקבל תגובתה לגבי שני אירועים המפורטים בהמשך. אך גם היא וגם בא-כוחה, עו"ד צ'רלי סבג, נמנעו ממתן תגובה או התייחסות.

לפי מידע שהובא ל-News1, אבי חימי סיפר כי החיים שלו נהרסו בגלל פרסומים שיקריים מצד אילה חסון. תמונות עירום שלו הופצו, המשרד שלו נהרס, הוא נאלץ לפרוש מראשות לשכת עורכי הדין, הוא מטופל אצל פסיכיאטר ופסיכולוגית ולא מצליח להרדם ללא כדורי שינה. חימי מאשים גם אישים פוליטיים שבשמם נקב. לדבריו, הם ביצעו בו סיכול ממוקד מטעמים פוליטיים הטעונים לדבריו חקירת משטרה.

כדי לנקות את שמו, ציין, וכדי להיערך לחקירה משטרתית וגם להגשת קובלנה פלילית פרטית נגד הילה יחזקאל ותביעת דיבה נגד ערוך 13 ואילה חסון, הוא אסף חומרים. המידע המלא שמור במערכת News1. חלק ממנו מובא בהמשך.

קטעים מגרסתו של אבי חימי
הילה יחזקאל. קורבן להטרדה או יחסים בהסכמה [צילום: חדשות 12]

ברשימה שלהלן נציג כמה קטעים מגירסתו - כפי שהובאה למשטרה, שבה הוא מתאר שרשרת של מפגשים מיניים. בשל רגישות העניין, וכדי למנוע פגיעה אנושה בעו"ד יחזקאל, נימנע מהצגת פרטים מסוימים - במיוחד המוכמנים שבהם. אלה שמורים במערכת.

מי התחיל

לא היה ביננו רומן "רומנטי" אלא מפגשים מיניים מעת לעת, גם מפגשים שבהם קיימנו יחסי מין, וגם מספר שיחות אירוטיות בפייס-טיים.

כפי שאמרתי, פגשתי אותה ב"ארומה" הסמוך לבית המשפט בראשון לציון. שם הייתי בדיון. אינני זוכר את התאריך. אני מעריך שמדובר בספטמבר 2020 מפלט איכונים שהוצאתי בצו של בית משפט.

ככל הזכור לי היא ניגשה וישבה איתי בשולחן.

תוך-כדי השיחה הראתה לי תמונות עירום שלה בטלפון הנייד. אמרתי לה - או אולי שלחתי לה הודעה - שאני הולך לשירותים ואם היא רוצה - שתצטרף אליי.

הלכתי לשירותים, וכעבור דקה-שתיים היא דפקה בדלך ונכנסה אחריי. קיימנו יחסי מין, נפרדנו וכל אחד הלך לדרכו.

שלוש פעמים בביתה

כפי שאמרתי לאחר שעבר זמן ולא זומנתי לחקירה, רציתי להוכיח את חפותי. אז פניתי לבית משפט וביקשתי צו לקבל איכונים של הטלפון שלי ושל הרכב שלי. לבסוף חברת איתוראן הסכימה להעביר איכוני הרכב ללא צו ולגבי הטלפון שלי ניתן צו וקיבלתי איכונים של השיחות היוצאות שלי.

מהאיכונים אני יכול להגיד לכם שאחד המועדים שהייתי אצלה בבית וקיימנו יחסי מין היה 18/04/22.

את התאריך של המפגש השלישי אינני יודע. ישנם ימים רבים בהם אין נתונים לגבי איכון הרכב, וגם את סדר המפגשים אינני יודע. אבל ככל הזכור לי זה היה בשעות הערב.

בוודאות הייתי אצלה בבניין שלוש פעמים. פעמיים קיימנו יחסי מין. ופעם אחת, בשעות הבוקר, היא לא ענתה והלכתי לדרכי.

עד מס' 1: רוני עזרא

בנוסף היא הייתה אצלי במשרד. פעם או פעמיים, אתם וודאי יכולים להוציא פלט איכונים של הטלפון שלה - ושל הרכב שלה. גם לה היה רכב מרצדס, אז אני מניח שיש לו איתוראן - ותוכלו לראות מתי היינו מאוכנים יחד.

באחת הפעמים שבאה רוני עזרא, עורך דין לענייני משפחה שחולק איתי את המשרד, ראה אותה ודיבר איתה.

קיימנו מין אוראלי, אצלי בחדר.

עד מס' 2: עמוס פרג'ון

היה לנו מפגש מיני נוסף גם בבית של חבר, בשום עמוס פרג'ון, שמתגורר בהרצליה, ככל הנראה בסוף חודש ינואר תחילת חודש פברואר 2022.

דיברנו על מפגש והצעתי שנלך לבית של חבר, עמוס, שהוא גרוש, ונוכל להיות אצלו. אני הלכתי עצמאית וגם היא - אז אני מניח שהרכב של שנינו - והטלפון של שנינו ושל עמוס יהיה מאוכן שם.

ישבנו כמה דקות עם עמוס ואז הוא הבין שאנחנו רוצים להיות לבד - והלך - וקיימנו יחסי מין בסלון בביתו.

לאחר שסיימנו, היא אמרה שאגיד לעמוס לעלות. כשהוא עלה היינו עדיין חצי עירומים. עמוס נכנס - אמר שלום - והיה נראה שהובך מהסיטואציה - והלך לכיוון החדר שלו - הילה...

[את ההמשך נמנע מפרסום, י.י.]

עמוס יכול להעיד ולאמת את הדברים.

חוות דעת

אין אחד שפנה אלי וביקש ולא נתתי לגביו חוות דעת.

כפי שסיפרתי, הקשר המיני בינינו התיל חודשים ארוכים לפני שפנתה אליי בנוגע למועמדותה לשיפוט.

היא ביקשה ממני - למיטב זכרוני בשיחה טלפונית - לכלול אותי ברשימת הממליצים שלה לשפיטה, כפי שעושים עורכי דין נוספים - עמיתים וחברים כאחד. לא חשבתי שאני צריך לגרוע ממנה חוות דעת מקצועית רק בגלל שקיימנו יחסי מין. וידעתי טוב מאוד לעשות את ההפרדה ולהקפיד שחוות הדעת תהיה מקצועית נטו.

בנובמבר 2021 נעשתה אליי פניה מהנהלת בית משפט; מתי שהוא בדצמבר היא פנתה אליי ואמרה לי שמסרו לה שחוות הדעת לא נשלחה - ואז דאגתי לכתוב אותה ושתישלח.

מדובר בטופס שמקבלים בהנהלת בתי המשפט שבו אתה נדרש לדרג את עורך הדין מספרית ומילולית.

הואיל ואיננו עובד על מחשב כלל, עורך דין מהמשרד שלי מדפיס לי את טופס ההערכה - ואני ממלא בכתב יד - לעיתים אני יושב עם עורך הדין ומספר לו על המועמד ואז הוא ממלא - ואני עובר על זה.

אינני זוכר מה היה בעניינה - אבל ככה או אחרת, הדירוג בהתאם לרמת ההיכרות המקצועית - דירוג ענייני - ובעיקר אמיתי - ללא שמץ של גוזמה או הפרזה. הערכתי אותה מאוד בתחום הנוער.

לא כתבתי "ראויה להיות שופטת" כפי שאני כותב בחוות דעת אחרות, כי חשבתי שהיא עדיין צעירה במקצוע ולא הייתי בטח לגבי בשלותה.

המלצתי לה (כמו למשל לטל לויטס), לעשות תואר שני בנושא נוער בסיכון, כדי להשכיל וכדי להיות מתאימה יותר לוועדה למינוי שופטים כשופטת נוער.

לא קידמתי את המועמדות שלה בוועדת המשנה, במישרין או בעקיפין.

לא שוחחתי עם מי מחברי ועדת המשנה או מישהו אחר שרלוונטי לעניין.

בעיני לא היה כל פסול למלא את חוות הדעת הזאת - כפי שעשיתי בעניינם של מועמדים אחרים.

מה שאני יודע עליה היום - אחרי מה שעשתה לי - בוודאי שלא ראויה להיות שופטת - אבל בזמנו הערכתי אותה מקצועית.

אני מניח שאילו היה לי איתה רומן אמיתי - הייתי מסרב למלא את הטופס, אך לחלוטין לא הייתה התאהבות מצד מי מהצדדים בשני. סקס בלבד ולעיתים נדירות. בתקופת הכרותי איתה - היו לה כמה בני זוג שסיפרה לי עליהם, הייתה לה זוגיות מעת לעת, דהייו, היה ברור לשני הצדדים שאין רומן בינינו ואין דבר פרט ליחסים מיניים, ובהחלט ידעתי לעשות את ההפרדה.

לצד זה - הכרתי בכישוריה כמשפטנית. התרשמתי מיכולת הכתיבה שלה בפוסטה - הייתה "מרת נוער"; התרשמתי שהיא מאוד מסורה לעבודה, מאוד חרוצה, אשת שיח, הייתה אהודה בקרב הקולגות.

עבירה מצד שניהם או הטרדה


כאמור, הבאנו לעיל חלק מגירסתו של עו"ד אבי חימי. נושא זה מצוי בחקירה משטרה. בחודשים הקרובים יוכרע: האם התקיימו יחסי מין בהסכמה בין אבי חימי לבין הילה יחזקאל שהובילו בהמשך להמלצה לשיפוט - דבר המהווה עבירה לכאורה מצד שני הצדדים; או הטרדה מינית מצד אבי חימי כלפי עורכת דין תמה, מקצועית ושוחרת צדק.

תאריך:  01/07/2023   |   עודכן:  01/07/2023
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: גירסת אבי חימי למשטרה
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ינקה
1/07/23 15:55
2
אופיר
3/07/23 08:46
3
רויטמן פסח
3/07/23 08:52
4
אזרחית
4/07/23 18:32
5
דרור23
14/07/23 16:41
6
ירושלמית
16/07/23 16:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במסמך שנאלצו שופטי נתניהו לפרסם בעניין הצעתם לפרקליטות לשקול לחזור בה מעבירת השוחד - כלומר להטביע את ספינת הדגל שלה - מוסיפים השופטים בשולי המסמך ובסוגריים, כי קיים צורך בסיום המשפט מהטעם של מה שהוגדר על ידם "טובת העניין והמדינה".
01/07/2023  |  יוסי דר  |   יומני בלוגרים
ה"וושינגטון פוסט" חושף שראש ה-CIA ויליאם ברנס ערך במהלך חודש יוני ביקור חשאי בקייב, שבו נועד עם הנשיא זלנסקי ושורת בכירים נוספים, מרביתם מקהילת המודיעין של אוקראינה. ע"פ גורמים שמעורים במפגש, במהלך השיחות חשפו האוקראינים בפני ברנס אסטרטגיה שאפתנית לשחרר שטחים נרחבים מכיבוש רוסי, מתוך כוונה לפתוח במו"מ מול מוסקבה להפסקת אש עד סוף השנה.
01/07/2023  |  יאיר נבות  |   יומני בלוגרים
בימים אלה של דיון על עילת הסבירות, צייץ עו"ד יהודה שפר, המשנה בדימוס לאכיפה כלכלית של פרקליט המדינה: "שאלה לוועדת החוקה - לו היה החוק המוצע לביטול עילת הסבירות בתוקף בשנת 1953 האם היה ניתן פסק הדין קול-העם? שם נפסק כי שר הפנים אינו מוסמך לסגור עיתון על-פי סמכותו בסעיף 18 לפקודת העיתונות אם אין ודאות קרובה לפגיעה בביטחון. בלשוננו היום - זו החלטה לא סבירה".
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - קרציות וערפדים, לא משמרים, מעלו בתפקידם, המורה נזפה, באין מדד וזעם
העם מחולק לשניים לחלק אחד עלה השתן לראש במוצאי הבחירות לחלק השני ירד הלב לתחתונים בדיוק באותו מועד אנו שוב בשאלה הגששית הישנה מי ימצמץ קודם, מי יקדים שלום זה שעלה לו השתן או זה שירד לו הלב על-מנת לשמור על שלום הבית המשותף שלנו, על-מנת שגברי לא יפוצץ את היד של גברת זליבנסקי, על-מנת שהפח שבידה לא יתפזר בחדר המדרגות, עלינו לטפל בשני הצדדים ולהיפגש באמצע
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il