|   15:07:40
  איתן קלינסקי  
משורר ומורה לתנ"ך
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
פנטזיה משיחית [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]

ממשלה המדברת בשני קולות

מצער מאוד שלמרות ההצטרפות של "המחנה הממלכתי" לממשלה, יש לנו ממשלה שמדברת בשני קולות, כשקיימת עוצמת פער בין הקולות
10/11/2023  |   איתן קלינסקי   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

לאחר המתקפה הרצחנית של כוחות אסלם מטורף ב-כ"ב בתשרי, שהפכו את יום שמחת תורה ליום הטבח האכזרי של מאות רבות של חיים נקיים - חיים ישראלים - ביישובי הנגב, קמה בישראל ממשלה חדשה. "המחנה הממלכתי" בראשות בני גנץ התגייס לעזרת ממשלת ישראל כדי לשלב כוחות במלחמה שנכפתה עלינו על-ידי הטרור הפלשתיני.

מצער מאוד שלמרות ההצטרפות של "המחנה הממלכתי" לממשלה, יש לנו ממשלה שמדברת בשני קולות, כשקיימת עוצמת פער בין הקולות. אנו עדים לקול צורם וחזק מאוד בממשלה, שתובע כיבוש רצועת עזה והקמה מחודשת של ההתנחלויות. את החמאס הרדיקלי מזינים הקולות בממשלת ישראל הדורשים כיבוש עזה והקמת התנחלויות, קולות אלו מזינים את הטירוף, שהשתלט על ציבור גדול בארגונים הפלשתינים.

לעומת הקול הצורמני של כיבוש עזה נשמעים הקולות שמובילים בעיקר יואב גלנט מהליכוד ובני גנץ מ"המחנה הממלכתי" המדגישים, כי ישראל אין לה עניין לכבוש את רצועת עזה ולחדש מפעל ההתנחלויות.

מוזר, שבימים אלו אנחנו עדים לפעילות פרלמנטרית של חברי כנסת מהליכוד, המחנה הציוני ועוצמה יהודית, המקדמים בכנסת את הצעת החוק לתיקון חוק ההינתקות. מטרת החוק להעניק אפשרות לתנועה חופשית של ישראלים ברצועת עזה כדוגמת האפשרות הקיימת לישראלים לנוע חופשי ביהודה ובשומרון. מסתבר, שלהצעת החוק הזו יש רוב פרלמנטרי וקיימת כמעט ודאות מוחלטת שהחוק הזה יחוקק.

ישנה סכנה בחוק הזה שהוא למעשה פרי של פנטזיה משיחית, שמובילים חברי כנסת כמו עמית הלוי מהליכוד, השר למורשת ישראל, עמיחי אליהו, השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, שר האוצר, בצלאל סמוטריץ'. אני פוחד מממשלה, שיש בה שני קולות. אני פוחד מהקול של הפנטזיה המשיחית, שמזין את האסלם המטורף.

תאריך:  10/11/2023   |   עודכן:  10/11/2023
איתן קלינסקי
+נתניהו ביקר פצועים בבית החולים ברזילי באשקלון
20:30 10/11/23  |  יואב יצחק
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר (יום ו') פצועים ובני משפחותיהם במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים ברזילי באשקלון.

ראש הממשלה שמע מהלוחמים על הקרבות העזים בם השתתפו ועל פציעתם במהלך הלחימה, והודה להם על גבורתם ואומץ לבם. נתניהו אמר ללוחמים שנפצעו: "אנחנו לא מפסיקים, אנחנו לא עוצרים. חברים שלכם שעכשיו בפנים מכים בהם חזק".

רה"מ נתניהו עודכן ממנהל בית החולים ברזילי פרופ' חזי לוי על מצבם הרפואי של הפצועים ועל הטיפול הרפואי שניתן להם במחלקה. הוא הודה לצוות הרפואי ואמר: "אתם עושים עבודת קודש. אתם מלאכים ומלאכיות שמטפלים בגיבורים וגיבורות". לביקור בביה"ח התלווה גם ראש העיר אשקלון תומר גלאם.
[צילום: חיים צח /לע"מ]
[צילום: חיים צח /לע"מ]
+צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בתגובה לירי שגרם לפציעה קשה של 4 חיילים
19:34 10/11/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
שלושה חיילים נפגעו מירי טיל נ"ט למוצב צבאי  ▪  חייל נוסף נפגע מנפילה של כלי טיס עויין שחדר משטח לבנון  ▪  המרכז הרפואי זיו: מצבו של אחד הנפגעים קשה מאוד
[צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+הליגה הערבית זומנה לדיון חירום בריאד כדי לדרוש הפסקת אש ברצועה
18:52 10/11/23  |  יואב יצחק
סעודיה ומצרים יזמו פסגת חירום בריאד, סעודיה - אליה הוזמנו נציגי הליגה הערבית, כדי לדון במלחמה בין ישראל לחמאס, ובמה שהם מכנים: ההרג ברצועה של אזרחים מצד כוחות צה"ל. לפסגה שתתקיים בשבת הוזמנו נשיאים ונציגים בכירים של המדינות החברות בליגה הערבית. נשיא סוריה בשאר אסד הגיע (יום ו') לסעודיה כדי להשתתף בדיונים. העיתון אל-ערבי אל-ג'דיד היוצא לאור בקטר, פרסם כי מצרים וסעודיה מתאמות עמדות כדי להגיע להחלטה/הצהרה מוסכמת כבר בדיוונים בשבת, שתכליתה: לדרוש הפסקת אש מיידית מצד הצדדים בכלל וישראל בפרט.
+כלי תקשורת פלשתינים: נכדתו של הנייה נהרגה בתקיפה של חיל-האוויר
18:43 10/11/23  |  יואב יצחק
כל התקשורת הפלשתינים מדווחים כי ד"ר רואא המאם הנייה, נכדתו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, נהרגה בתקיפה של חיל-האוויר על מטרות בעיר עזה. בני משפחה נוספים של הנייה נהרגו לפני כשבועיים בתקיפה של חיל-האוויר.
רואא המאם הנייה, נהרגה
+נתניהו לראשי הרשויות: שליטה ביטחונית בעזה גם אחרי המלחמה
15:54 10/11/23  |  עידן יוסף
הסתיימה פגישת ראשי הרשויות בעוטף עזה עם ראש הממשלה. ראש הממשלה נתניהו אמר לראשי הרשויות בעוטף עזה איתם נפגש היום שאחרי חיסול חמאס תהיה שליטה ביטחונית ישראלית כוללת על רצועת עזה, כולל פירוז מלא, כדי להבטיח שלא יהיה יותר איום מעזה על אזרחי ישראל. לא כוחות בינלאומיים.
+בגלל אנטישמיות: משרד החינוך מבטל את המשלחות לפולין
15:51 10/11/23  |  עידן יוסף
‏נוכח המלחמה והיקף אירועי האנטישמיות ברחבי העולם: משרד החינוך מודיע על ביטול משלחות התלמידים לפולין בחורף הקרוב. מדובר ב-215 משלחות הכוללות כ-24,000 תלמידים ואנשי חינוך, שהיו מתוכננות לצאת לפולין החל מחודש פברואר 2024.
+החי"ר והמודיעין מכווינים, חילות האוויר והים תוקפים
15:46 10/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צה"ל תקף יותר מ-15,000 מטרות של ארגוני הטרור ברצועת עזה השמיד והחרים כ-6,000 אמצעי לחימה מתחילת הלחימה
לוחמה של כוחותינו בשטח בנוי [צילום: דובר צה''ל]
+מגעים לשחרור 100 חטופים ישראלים תמורת מחבלות כלואות
15:30 10/11/23  |  עידן יוסף
מגעים לשחרור 100 חטופים ישראלים - כולל הנשים והילדים - בתמורה לשחרור האסירות הביטחוניות שבידי ישראל (אל ערבייה).

גורמים מדיניים אומר שישראל מנסה להוביל לעסקת חטופים משמעותית, שתכלול שחרור של חטופים רבים ולא עסקות קטנות. תמורת עסקה שכזו, תסכים ישראל לשחרר גם אסירים ביטחוניים.
+"ב-7.10 התרחש ליל בדולח נוסף, קשה יותר"
15:24 10/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הכנסת אוחנה בנאום לפרלמנט האוסטרי לציון 85 שנה לליל הבדולח: "ישראל נמצאת בקו הקדמי של המלחמה נגד האיסלאם הרדיקלי — אם הם לא יובסו אף חברה מערבית לא תהיה בטוחה מפניו״  ▪  נשיא הפרלמנט האוסטרי סובוטקה: ״ב-1938 היה זה היטלר עם חבורת המרצחים שלו. היום זה איסמעיל הנייה והטרוריסטים של חמאס, שביצעו מתקפה על יהודים באוסטריה היא מתקפה על כולנו
אמיר אוחנה בפרלמנט האוסטרי
+יורטו שני כלי טיס עוין שניסו לחדור לגליל העליון
15:12 10/11/23  |  עידן יוסף
אזעקות הופעלו בגליל העליון ובאצבע הגליל בעקבות ניסיון שסוכל לחדירת שני כלי טיס עויינים (כטב"מים) מלבנון. אזעקה הופעלה גם בשתולה.
+אזעקה הופעלה בערב אל עראמשה
14:15 10/11/23  |  עידן יוסף

+אזעקות הופעלו במרכז ובשפלה; שתי פצועות באורח קל-בינוני
13:31 10/11/23  |  עידן יוסף
אחרי שלוש יממות של שקט בירי לטווח רחוק, בוצעו שיגורים ספורים לעבר מרכז הארץ ובעקבותיהם כמה ירוטים. אזעקות הופעלו בקריית אונו, אור יהודה, רמת גן, חולון, אזור, פתח תקוה, גני תקווה, גבעת שמואל, משמר השבעה, חמד, גנות, אשדוד, הרצליה, פארק תעשיות פלמחים, נטעים, מקווה ישראל, מזרח תל אביב ובית דגן.

אישה כבת 30 נפצעה בינוני ואישה כבת 40 במצב קל.
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+פוטרו עובדי עיריית ירושלים שסירבו לשתול פרחים בצורת מגן דוד
13:12 10/11/23  |  עידן יוסף
עובדי קבלן ערבים מטעם עיריית ירושלים סירבו לשתול פרחים בצורת מגן דוד בשכונת בית הכרם, לאחר שצוות אחר התבקש לבצע את השתילה גם הוא סירב לכך. כלל העובדים פוטרו מעבודתם (ידיעות ירושלים).
0
+צה"ל עצר הלילה 41 מבוקשים ביהודה ובשומרון
12:50 10/11/23  |  עידן יוסף
כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה ברחבי איו"ש וחטיבת הבקעה והעמקים 41 מבוקשים, מתוכם 14 מחבלי חמאס. מתחילת המלחמה נעצרו יותר מ-1,540 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, למעלה מ-930 מהם משויכים לחמאס.

במבצע בחברון הכוחות אטמו בית דפוס והחרימו בו ציוד אשר שימש להדפסת חומרי הסתה של חמאס. במבצע במחנות הפליטים אל ערוב, דהיישה ואלעיידה שבחטיבת עציון, הכוחות תחקרו חשודים רבים וסרקו מבנים. נעצרו 22 מבוקשים. במהלך הפעילויות מחבלים יידו אבנים והשליכו מטען לעבר הכוחות שהגיבו בירי לעבר אחד החמושים, זוהתה פגיעה.

במהלך סריקות הכוחות אחר אמצעי לחימה ברחבי יהודה ושומרון איתרו הלוחמים והחרימו שני אקדחי אוויר, שלושה רימונים, תחמושת, ציוד צבאי ומספר מטענים מאולתרים.
[צילום: דובר צה''ל]
+חיל-התותחנים משיב באש לעבר מקורות הירי בגבול לבנון
12:43 10/11/23  |  עידן יוסף
לפני זמן קצר מחבלים שיגרו טיל נ"ט משטח לבנון לעבר מוצב צה"ל במרחב מנרה. כוחות צה"ל תוקפים את מקור הירי בארטילריה.
+דובר צה"ל בערבית פרסם סרטון של תושבי עזה מתפנים דרומה
11:47 10/11/23  |  עידן יוסף
דובר צה״ל לתקשורת הערבית, אביחי אדרעי, פרסם בחשבון הטוויטר שלו תיעוד של תושבי עזה מתפנים מצפון הרצועה לדרומה. בציוץ הוא כתב שהסרטון צולם לפני חצי שעה, והודיע על האפשרות של התושבים לנוע מהצפון לדרום בשעות 16:00-10:00.
+דיווחים מעזה: כוחותינו פועלים בבתי החולים
11:37 10/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הושלם כיתור בית החולים שיפאא ומתנהלים חילופי אש בפאתי בית החולים בין כוחות צה"ל למחבלי חמאס  ▪  מנהל בית החולים טוען על ארבע תקיפות מהבוקר  ▪  טנקים של צה"ל נמצאים מאחורי בית החולים רנתיסי
פעילות כוחותינו בעזה [צילום: דובר צה''ל]
+דיפלומטים אמריקנים הזהירו את ביידן מאיבוד התמיכה בציבור הערבי
11:23 10/11/23  |  עידן יוסף
ממשל ביידן קיבל אזהרות חריפות מדיפלומטים אמריקנים בעולם הערבי כי תמיכתו בישראל, במערכה הצבאית בעזה "גורמת לו להפסיד את הדור הנוכחי בציבור הערבי".
+אז מה מתכננת ישראל לעזה ביום שאחרי?
09:30 10/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נראה שהתשובה אינה ידועה אפילו לישראל עצמה, כותב ניו-יורק טיימס  ▪  האפשרות הסבירה ביותר היא כיבוש ישראלי, לפחות בתחום הביטחוני ולפחות לזמן מה; איש אינו יודע מהו הפתרון לטווח הארוך
אוהלים של תושבי עזה בדרום הרצועה [צילום: עטייה מוחמד, פלאש 90]
+בית הבירה ורצועת עזה
09:30 10/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מאה שנה לפוטש של היטלר והלקחים ליחסינו עם הפלשתינים  ▪  מדוע איננו יכולים להפציץ כמו בעלות הברית  ▪  שימו לב לתגובת נתניהו לדברי ההבל של אליהו  ▪  משמעותה של שנת הבחירות בארה"ב  ▪  האנטישמיות שוב מרימה ראש
מארק פלטון: הפוטש של בית הבירה / Mark Felton Productions
א"ה וא"ה. ראשי ממשלה חוקיים
+צה"ל חיסל מחבלים שנטלו חלק במתקפת 7 באוקטובר
08:51 10/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חוסל אחמד מוסא, ממפקדי הפשיטות לבסיס זיקים וקיבוץ זיקים  ▪  אותרה והושמדה מכולה בחוף הים ובה 20 משגרי רקטות
מכולת הרקטות [צילום: דובר צה"ל]
+"אני חושש מאוד שכל אזרח הרוג יגדיל את מספר חברי חמאס"
08:04 10/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
פקידים אמריקנים המצוטטים בניו-יורק טיימס: זמנו של צה"ל בעזה מוגבל בשל הכעס במדינות ערב והתסכול בארה"ב על האזרחים ההרוגים; ככל שנמשכת המערכה הקרקעית, גוברת הסכנה להתרחבות המלחמה  ▪  התבטאותו של בראון - ביטוי פומבי נדיר לחילוקי הדעות בין וושינגטון לירושלים
הריסות בית ברפיח, 9 בנובמבר [צילום: עבד אל-רחים חטיב, פלאש 90]
+צה"ל תקף בסוריה בעקבות פגיעת הכטב"מ באילת
07:59 10/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קבע שהכטב"מ שוגר בידי ארגון הפועל משטח סוריה ולא בידי החות'ים בתימן  ▪  מזהיר: המשטר הסורי אחראי באופן מלא על כל פעולת טרור שמבוצעת משטחו
פגיעת הכטב"מ אתמול [צילום: עיריית אילת]
+נתניהו: ישראל לא רוצה לשלוט ברצועת עזה
07:58 10/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אומר בראיון לפוקס ניוז: נצטרך למצוא ממשלה אזרחית שתשלוט ברצועה, אך בעתיד הנראה לעין אנו צריכים לוודא שאירועי 7 באוקטובר לא יחזרו על עצמם
"נגיע אל מנהיגי חמאס" [צילום: דנה קופל, פול]
+הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בקרבות
07:57 10/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
החובש סמ"ר גילעד רוזנבליט מגניגר נפל בקרב בצפון רצועת עזה, והלוחם יהונתן יצחק סמו שנפצע שלשום במרכז הרצועה מת הבוקר מפצעיו  ▪  תושב ניר יצחק, אורן גולדין, שנעדר מתחילת המלחמה הוכרז כחלל וגופתו מוחזקת בידי החמאס
סמ״ר יהונתן יצחק סמו ז"ל הי"ד
סמ"ר גילעד רוזנבליט ז"ל הי"ד
+סדר תקציבי חדש: סמוטריץ' קיצץ 70% מהכספים הקואליציוניים
02:35 10/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר האוצר סיכם במכתב להנהלת משרדו עבודת מטה של שלושה שבועות ומודיע על קיצוץ של כ-4 מיליארד שקל בכספים הקואליציוניים ובתקציבי המשרדים
שינוי המקורות והשימושים לטובת המלחמה והעורף [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ממשלה המדברת בשני קולות
תגובות  [ 16 ] מוצגות   [ 16 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מגיב ותיק
10/11/23 10:58
2
למגיב הוותיק
10/11/23 12:51
 
מגיב ותיק
10/11/23 18:42
3
ה.א
10/11/23 14:40
4
ב.ל
10/11/23 14:57
5
ה.א צודק
10/11/23 16:08
 
ה.א
11/11/23 05:44
 
ה.א לא מבין
11/11/23 18:42
 
ה.א מבין
12/11/23 16:12
 
ה.א
13/11/23 09:36
6
מאירה..
11/11/23 09:30
7
מאירה... למגיב ה.
11/11/23 09:40
 
ה.א
11/11/23 18:14
8
מאירה.
12/11/23 08:28
 
מגיב ותיק
13/11/23 21:47
9
בן ציון
12/11/23 09:48
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
כאשר אמר שישראל תשמר שליטה ביטחוני בעזה "לתקופה בלתי מוגבלת", בנימין נתניהו הפעיל את צלצולי האזעקה בוושינגטון ושאלות מבית. ממשל ביידן מיהר להגיב: "אנחנו ברורים לגמרי – לא לכיבוש מחדש, בדיוק כפי שהיינו ברורים לגמרי לגבי לא לעקירת אוכלוסייה פלשתינית", אמר שר החוץ, אנתוני בלינקן (8.11.23). הוא הותיר פתוחה את האפשרות של "תקופת מעבר" לאחר סיום המלחמה, אבל השלטון בעזה "חייב לכלול ממשלה בהובלה פלשתינית, ואיחוד של עזה עם הגדה המערבית תחת הרשות הפלשתינית".
10/11/2023  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
מאה שנה לפוטש של היטלר והלקחים ליחסינו עם הפלשתינים מדוע איננו יכולים להפציץ כמו בעלות הברית שימו לב לתגובת נתניהו לדברי ההבל של אליהו משמעותה של שנת הבחירות בארה"ב האנטישמיות שוב מרימה ראש
10/11/2023  |  איתמר לוין  |   כתבות
צה"ל ושב"כ חיסלו מחבלים מיחידות נוחבה של חמאס, ביניהם מחבלים שהשתתפו בטבח בעוטף עזה - מסר (10.9.23) דובר צה"ל.
10/11/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
זמנו של צה"ל בעזה מוגבל, לפני שהכעס במדינות ערב והתסכול בארה"ב ובמדינות אחרות בשל המספר הגדל של אזרחים הרוגים ימנע מישראל להשיג את היעד של חיסול חמאס – אומרים פקידים אמריקנים המצוטטים בניו-יורק טיימס (10.11.23). לדבריהם, ככל שנמשכת המערכה הקרקעית, גוברת הסכנה להתרחבות המלחמה ובמקביל גדלה האהדה בעולם לפלשתינים.
10/11/2023  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
חיל-האוויר תקף (10.11.23) בשטח סוריה את הארגון ששיגר אתמול כטב"מ שהתפוצץ בבית ספר באילת. צה"ל הגיע למסקנה, כי כלי הטיס שוגר משטח סוריה ולא בידי המורדים החות'ים בתימן, המנסים בשבועות האחרונים - ללא הצלחה - לפגוע באילת בטילים ובכטב"מים.
10/11/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il