|   15:07:40
  דרור אידר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
לסגור את אונר"א [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]

אתה האיִל ואתה הסבך

אנחנו בזמן מיוחד הדורש תיקונים היסטוריים: פעולה ברמדאן, סגירת אונרא, טיפול שורש בחינוך האנטישמי ברשות הפלשתינית ופעולה בלבנון ועל שיעור שלימד יצחק שדה את המשורר יעקב אורלנד
09/03/2024  |   דרור אידר   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות
ציפיות נמוכות
איננו עוסקים בכוונות האויב ביו"ש אלא במעשיו, מכיוון שאנחנו אחוזים עדיין ב"קונספציה" כאילו מדובר בעם נורמלי המבקש לחיות לצדנו אם רק נפתור את הסכסוך הטריטוריאלי. אנו בוחנים את האויב בהתאם להשקפת עולמנו וחוטאים בגזענות של הציפיות הנמוכות.


חודש טוב

רמדאן בפתח, כולם במתח. מדוע? אסור לשנות תוכניות בשל חשש מהאיומים הקבועים לקראת החודש המוסלמי. צריך פשוט להיערך מול האיומים ולהבהיר שכל הפרת סדר תיענה בחומרה. בשבוע שעבר קראנו על משה ששהה בהר סיני ארבעים יום שבהם לא אכל ולא שתה. מבחינת הקוראן, משה שהה בהר שלושים יום שבהם "נועד עם ריבונו" והאל האריך את שהותו בעשרה ימים נוספים. כך נולד צום חודש רמדאן.

מה שאמור להיות חודש של צדקה ותשובה ותיקון הנפש והמידות, הפך לחודש של ג'יהאד ופרעות ביהודים. הגיע הזמן לשנות את המשוואה. רמדאן הוא זמן טוב לטיהור רפיח. אם תושבי עזה לא למדו מאנשי נינווה ולא שבו "אִישׁ מִדַּרְכּוֹ הָרָעָה וּמִן הֶחָמָס אֲשֶׁר בְּכַפֵּיהֶם", צריך לעזור להם. במיוחד באדר, בחודש "אֲשֶׁר שִׂבְּרוּ אֹיְבֵי הַיְּהוּדִים לִשְׁלוֹט בָּהֶם - וְנַהֲפוֹךְ הוּא! אֲשֶׁר יִשְׁלְטוּ הַיְּהוּדִים הֵמָּה בְּשֹׂנְאֵיהֶם".

לסגור את השקר עכשיו

שני ארגוני פליטים באו"ם: אחד לפליטי כל העולם והשני רק לפליטים הפלשתינים (לכמעט מיליון הפליטים היהודים מארצות ערב לא הוקם ארגון. ישראל קלטה אותם). הארגון הראשון מכיר רק בפליטות המגורש או הגולה ולא מאפשר להעביר את מעמד הפליט לצאצאיו. ברגע שהפליט התיישב במדינה אחרת וקיבל אזרחות, פגה זכותו. באופן זה הוסדרו עשרות מיליוני פליטים במאה האחרונה.

לעומת זאת, הפלשתינים יכולים להעביר את זכות הפליטות מדור לדור גם אם קיבלו אזרחות במדינה כלשהי. כך נופחו חצי מיליון פליטים ב-1948 ליותר מחמישה מיליון כיום. אגב, בניגוד לכל הפליטים בעולם שחיו במקומותיהם מימים ימימה עד שגורשו או גלו משם, על-פי אונרא, פליט פלשתיני הוא מי שמקום מגוריו היה בפלשתינה שנתיים בלבד לפני הקמת ישראל. ערבי שהגיע מסודן, למשל, ב-1945, מקבל עד היום זכויות פליט, הוא וצאצאיו. שקר הנכבה גלוי.

במה שונה זכותם מזו של 11 מיליון פליטים סוריים מהעשור האחרון? אה, היהודים. העולם לא מתרגש מהרג מוסלמים בידי מוסלמים. זו הגזענות של הציפיות הנמוכות. אולם כשהיהודים בוחרים לא למלא את תפקיד הקורבן שהועידו להם בהיסטוריה אלא להשיב מלחמה שערה, העולם מתרגש וכועס. וכשהפליטות נובעת ממלחמה מול היהודים יש להשתמש בזה נגדם.

כך הפך אונרא מארגון סעד לארגון להנצחת הסכסוך והשנאה כלפינו. חמור מזה, חמאס השתמש בארגון כדי להלבין כספי טרור ושיבץ מאות מחבלים בין עובדי אונרא שנהנו מכספי התרומות של האדיוטים השימושיים ברחבי העולם. עכשיו, כשנחשפו עדויות מרשיעות כלפי "ארגון הסעד" הזה, חובה לנצל את השעה ולסגור אותו. ויפה שעה אחת קודם.

עזה בחזקת תשע

בעוד עינינו מופנות לרצועת עזה, מתכוננים אלפי מחבלים בתחפושת של שוטרי הרשות הפלשתינית ל-7 באוקטובר נוסף. הפיגוע האחרון בעלי בוצע בידי שוטר הרש"פ. שומרון ויהודה מנומרות בסיסי טרור ידועים. מטבע הדברים, הצבא וגורמי הביטחון פועלים כשיש מידע על פעולת טרור העומדת לצאת לפועל. איננו עוסקים בכוונות האויב בשומרון ויהודה מכיוון שאנחנו אחוזים עדיין בתפיסות הישנות, ב"קונספציה", כאילו מדובר בעם נורמלי המבקש לחיות לצדנו אם רק נפתור את הסכסוך הטריטוריאלי אתו. מתוך כך, ישנן הקלות והורדת מחסומים ומחוות נוספות בהנחה שירגיעו את השטח. אנו ממשיכים לבחון את האויב בהתאם להשקפת העולם שלנו, כאילו מה שמעניין אותו זו רווחתם הכלכלית של נתיניו. אנחנו חוטאים בחטא הגזענות של הציפיות הנמוכות.

פעם אחר פעם נוכחנו לדעת שהתפיסה הזאת לא מנקה את השטח ואינה מרחיקה את הסכנה. להזכירנו, עזה נמצאת בגובה פני הים וראו מה קיבלנו ממנה. לעומתה, הרש"פ נמצאת בגובה של כ-900 מטר מעל פני הים. האם נשתבשה עלינו דעתנו שנסכים להקמת עזה בחזקת תשע על גב ההר, בסיס טרור עצום שישלוט על לב הארץ? איננו מטפלים בשורש הבעיה: החינוך האנטישמי ברש"פ מכשיר את דור המחבלים הבא, ספרי הלימוד, המסגדים, תשלומי המשכורות לרוצחי יהודים, ההסתה ברשתות. זה אפשרי. מדוע להמתין לאירוע ל-7 באוקטובר?

חילול השם בצפון

המצב בצפון הארץ, שעה שחיזבאללה גרם לפינוי עשרות אלפים מאזרחינו ויורה לעבר ערינו במין שגרה ארורה - כאילו כך טבעו של העולם, ששטח לבנון יהיה מקור "לגיטימי" לזריעת הרס, מוות ואימה בישראל - הוא חילול השם. הנביא יחזקאל, שישב עם גולי יהודה בבבל, לימד עוד במאה השישית לפנה"ס שהשפלת עם ישראל היא חילול השם ולהפך. לכן, הגלות שבאה בעקבות חורבן הארץ היא חילול שמו של האל: "וָאָפִיץ אֹתָם בַּגּוֹיִם (בעמים) וַיִּזָּרוּ (התפזרו) בָּאֲרָצוֹת... וַיָּבוֹא (עם ישראל) אֶל הַגּוֹיִם אֲשֶׁר בָּאוּ שָׁם - וַיְחַלְּלוּ אֶת שֵׁם קָדְשִׁי, בֶּאֱמֹר לָהֶם (אומות העולם אומרות עלינו), עַם ה' אֵלֶּה, וּמֵאַרְצוֹ יָצָאוּ".

על אחת כמה וכמה חמור הדבר, שעה שישראל שוכן בארצו ומחבלים מלבנון גורמים ליהודים להיות גולים בתוך ארצם תוך שהם מחריבים את בתינו ופוגעים בחקלאות ובתעשיה. אסור להסכין עם החרפה הזאת. חילול השם הזה פוגע בחיינו בהווה וגם בהרתעה העתידית.

מה שיצחק לימד את יעקב

השבוע חל יום הזיכרון הלועזי למשורר יעקב אורלנד. בגיל שש היה עד לפוגרום בעיירת הולדתו טטייב באוקראינה כחלק מפרעות פֶּטְליוּרָה. שמונה מבני משפחתו נרצחו לנגד עיניו. בספרו "נתן היה אומר" הוא מספר על הזמנתו של יצחק שדה לסייר באתרי הקרבות בלוד ורמלה, ימים ספורים לאחר כיבוש המקום במלחמת העצמאות.

"יוֹם כָּבֵד מִנְּשֹׂא צִפִָּה לִי. פִּצְעֵי הַקְּרָב הָיוּ עֲדַיִן פְּעוּרִים בְּכָל פִּנָּה./ הַס וָהֶרֶס בָּרְחוֹבוֹת. מַבָּטֵי נִפְחָדִים. חַטְטָנֵי עִיִּים./ הַגִּ'יפּ חָלַף בֵּין חֲלָלִים שֶׁטֶּרֶם נִקְבְּרוּ, עֵינַיִם קְפוּאוֹת. פֹּה וָשָׁם/ כְּרֵסוֹת נְפוּחוֹת שֶׁל יְלָדִים. שַׁלְמֵי הַשָּׁוְא הַנִּצְחִיִּים./ אֱלֹהִים אַדִּירִים... דְּמֵי חֵרוּת הָאָדָם וְעִוְרוֹנוֹ נִגָּרִים בְּחוּצוֹתֶיךָ,/ וְאַתָּה אֵיפֹה אַתָּה, אַיֶּךָּ? מְקֻפָּל בַּתְּנָ"ךְ, בַּקּוֹרְאָן, בַּבְּרִית הַחֲדָשָׁה?//
כָּל הָעֵת עִרְפְּלוּ אֶת עֵינַי בְּעִרְבּוּבְיָה חֶרְדוֹת הַמְּצִיאוּת וְזַוְעוֹת הַזִּכָּרוֹן./ מַרְאוֹת טֶעטיֶעב שֶׁלִּי. הַפּוֹגְרוֹמִים. פִּגְרֵי סָבִי וְסָבָתִי, דּוֹדִי וּבְנוֹתֵיהֶם.../ מַה נוֹרָא לִצְפּוֹת בַּעֲקֵדָה נָכְרִית וְלָדַעַת שֶׁאַתָּה הָאַיִל תָּמִיד/ וְאַתָּה הַסְּבָך./ יִצְחָק הִבִּיט בִּי: 'אִם אֵינְךָ יָכוֹל - נַחֲזֹר. חָשַׁבְתִּי שֶׁסוֹפְרִים/ צְרִיכִים לִרְאוֹת. כְּדֵי לָדַעַת. כְּדֵי לִזְכֹּר'".

קראתי שוב ואז ראיתי את החיבור המדהים שיצר אורלנד. מיד אחרי הידיעה המכה בו "שֶׁאַתָּה הָאַיִל תָּמִיד וְאַתָּה הַסְּבָך", כתב: "יִצְחָק הִבִּיט בִּי". אבל בפעם הזאת בהיסטוריה, יצחק (שדה) לא הביט אל אביו אברהם חסר אונים ותהה "הִנֵּה הָאֵשׁ וְהָעֵצִים, וְאַיֵּה הַשֶּׂה לְעֹלָה?" אלא נסך גבורה ביעקב (אורלנד) להיות עֵד לתבוסת ישמעאל ולרשום זאת עד דור אחרון.

תאריך:  09/03/2024   |   עודכן:  09/03/2024
דרור אידר
+נחוץ: פסיכולוג במשרה מלאה
08:17 10/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לפני שנים לא מעטות בהיותו עדיין שר תחבורה הציע השר כ"ץ שישראל תבנה נמל בחופי עזה  ▪  היא תבדוק שהייבוא לרצועה אינו כולל נשק לארגוני הטרור, אבל תאפשר לעזתים לנהל את חייהם האזרחיים ללא תחושת המצור והחנק שכפתה עליהם ישראל  ▪  מי ששמע את הרעיון הנבון של כ"ץ ידע כי לא יתגשם לעולם
הצעה של ישראל כ"ץ [צילום: חסן ג'די/פלאש 90]
+ביידן: רוצה לחזור לישראל ולנאום בכנסת; מחריף ביקורתו על נתניהו
06:28 10/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מסרב לומר האם אפשרות זו נדונה בפועל והאם יהיה צורך בהזמנה של נתניהו או של הרצוג  ▪  "נתניהו מזיק לישראל יותר מאשר עוזר לישראל, בכך שהוא גורם לעולם לראות את ישראל בצורה הפוכה לעקרונותיה"  ▪  סבור שניתן להשיג הפסקת אש ביממה הקרובה ואומר שעושה כל שביכולתו כדי להפסיק את סבל האזרחים ברצועה
אחד החשודים, מחמד חאלד חלאילה, עמד בקשר עם תשתית חמאס מרצועת עזה
ביידן בביקורו בארץ בשבוע השני של המלחמה [צילום: חיים צח, לע"מ]
+הגרי: ערוכים לצאת להתקפה רחבה יותר בצפון בהינתן פקודה
22:46 09/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+משלחת משרד התחבורה תצא לקפריסין לבחינת פתרונות לוגיסטיים ותרחישים ביטחוניים
20:38 09/03/24  |  עידן יוסף
בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, משלחת של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, בראשותו של יו״ר חברת נמלי ישראל, עוזי יצחקי, ראש רשות הספנות צדוק רדקר ואנשי רשות הספנות, נמלי הים וחברת נמלי ישראל תצא ביום שני ללרנקה שבקפריסין, כדי לבחון פתרונות מנמל לרנקה לתרחישים בטחוניים ולאומיים, ובמטרה לבחון מענים לאתגרים בסוגיית השינוע הימי.
+קצין מילואים בחטיבת הקומנדו נפל בקרב בח'אן יונס
20:24 09/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עמישר בן דוד, שהיה מפקד חפ"ק של מפקד חטיבת הקומנדו, נהרג במהלך היתקלות בשכונת חאמד  ▪  זהו החלל ה-18 של מכינת בני דוד בעלי, והחלל ה-247 מתחילת התמרון הקרקעי
רס"ן (במיל') עמישר בן דוד
+וול סטריט ג'ורנל: קטר איימה לגרש את מנהיגי חמאס בדוחא
20:13 09/03/24  |  עידן יוסף
קטר איימה לגרש את בכירי חמאס ממקום מושבם בדוחא, אם לא ישכנעו את מנהיגי הארגון בעזה להסכים לעסקה. כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל" מפי גורם רשמי בחמאס ובכירים מצרים. בכיר חמאס חוסאם בדראן הכחיש כי הוגש איום כזה. לפי הדיווח, סינוואר, שהיה מנותק ברובו מהשיחות עד לאחרונה, דורש מישראל להתחייב לדון בהפסקה קבועה של הלחימה - בניגוד לדעת שאר בכירי ארגון הטרור. כך לפי גורמים הבקיאים בשיחות.
+אני מאשים את נתניהו בהתעצמות החמאס
20:09 09/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לחלופה, שאותה טיפחו בישראל לרשות הפלשתינית, נפתחו כל השערים ועשרת מיליונים של דולרים זרמו לידי ראשי החמאס  ▪  כל נותני הכסף ידעו שהכסף אינו מגיע לידי הנזקקים לפת לחם אלא הוא מושקע כולו בחפירת מנהרות אימה והכנת אמצעי לחימה נגד מדינת ישראל
ארגון רצחני [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+הרמטכ"ל וראש השב"כ אישרו תוכניות להמשך המלחמה בפיקוד הדרום
19:58 09/03/24  |  עידן יוסף
לקראת הרחבת המערכה לכיוו רפיח, הרמטכ״ל הרצי הלוי וראש השב״כ רונן בר קיימו השבת אישור תוכניות להמשך המלחמה בפיקוד הדרום, יחד עם מפקד פיקוד הדרום אלוף ירון פינקלמן, סגן ראש השב״כ ומפקדים נוספים.

בתדריך שקיים דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי, הוא נשאל מדוע טרם החל פינוי האזרחים מרפיח, והשיב: "הסתכלנו על כל הדברים הנכונים ביותר לעשייה מבצעית ביטחונית. קבלת ההחלטות שלנו צריכה להיות לפי מטרות המלחמה. מה ישיג בצורה טובה ביותר את מטרות המלחמה. אני לא אפרט כאן מה אנחנו נעשה ומתי, אנחנו צריכים להמשיך ולפעול כנגד חמאס ומנהיגיו בכל מקום ובכל נקודת זמן ובכל מקום ברצועת עזה או איפה שיידרש".
+ממלכתיות לשעתה, מסע חובק צילום
19:53 09/03/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
בני גנץ, הממלכתי האציל, איש החיבורים, כלנית מוגנת, המכיל, הסופג, המאחד, הגשר על המים הסוערים, התקווה הישראלית למנהיג מזן אחר, ממלכתי הזכרנו?
גנץ. ממלכתי [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+נתניהו: ישראל לא תקבל הטפות מוסר מתומך ברוצחים ואנסים
19:42 09/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה מגיב להשוואתו להיטלר, מוסוליני ווסטלין ומזכיר לנשיא טורקיה ארדואן כי הוא מעלים מתנגדי משטר ועיתונאים וטובח כורדים בתוך מדינתו
ארדאן במסיבת עיתונאים עם נשיא אוקראינה [צילום: פרנסיסקו סקו/AP]
+המוסד: חמאס מתבצר בעמדתו וחותר להבעיר את השטח ברמדאן
19:28 09/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש המוסד דדי ברנע נועד אתמול עם ראש ה-CIA ברנס כחלק מהמגעים לעסקת חטופים  ▪  נתניהו דחה בקשה של חלק מהדרג המקצועי שמנהל את המגעים להרחיב את הסמכות של המשלחת הישראלית למשא-ומתן
ראש המוסד דוד ברנע [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+משחק מכור
19:11 09/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
נתניהו הוא אבי-אבות החטא, הוא שסירב לחסל את יחיא סנוואר והוא שהאמין כי הכסף הקטרי יקנה שקט והוא רצה למנוע כל משא-ומתן עם הפלשתינים ולכן העדיף את שלטון חמאס בעזה על פני הרשות הפלשתינית
נתניהו. כמו גולדה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+איציק משה: הקול של ישראל בעולם
18:30 09/03/24  |  מאיר חוטקובסקי   |   לרשימה המלאה
משה מרגיש כחייל הנמצא בחזית ואינו מוכן לנטוש את עמדתו  ▪  "במשך שנה, מיום פרסום ניסיון ההתנקשות בחיי פתחתי 18 נציגויות תחת סכנות ממשיות וייסדתי אידאולוגיה הסברתית שלא נוצחה בידי משמרות המהפיכה של אירן"
איציק משה [צילום: ד"ר דניה שפירא]
+לוחמי צה"ל חיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים בקרבות פנים אל פנים
13:02 09/03/24  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
לוחמים מחטיבת ביסל"ח הרגו כ-20 מחבלים במרחב ח'אן יונס  ▪  לוחמים מחטיבת הנח"ל חיסלו כעשרה מחבלים במרכז הרצועה  ▪  לוחמים מחטיבת גבעתי פשטו על שכונת 'חמד', עצרו מספר מחבלים של ארגוני הטרור ברצועה ואיתרו מטעני נפץ לצד אמצעי לחימה נוספים במרחב
דובר צה"ל: הלוחמים השמידו תשתיות טרור וחיסלו עשרות מחבלים
לוחמים ברצועה בקרבות פנים אל פנים [צילום: דובר צה"ל]
+חברת התעופה הלאומית של אזרבייג'ן מחדשת הטיסות לתל אביב
12:46 09/03/24  |  יואב יצחק
חברת התעופה הלאומית של אזרבייג'ן, AZAL, תחדש את הטיסות מבאקו לתל אביב ובחזרה החל מה-19 במרץ, וזאת לאחר שהטיסות הופסקו בגלל מלחמת חרבות ברזל. בתחילה תציע חברת התעופה שלוש טיסות בשבוע, בימים: שלישי, חמישי וראשון. החל מאפריל תגדיל את תדירות הטיסות ל-9 בשבוע.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
שמו של איציק משה עלה לכותרות בעקבות כתבת תחקיר בערוץ 13 על ניסיונות של האירנים לחסל יהודים/ישראלים בעלי השפעה. משה, יזם ואיש-עסקים ישראלי בגאורגיה, המקדיש את רוב זמנו להסברה על מדינת-ישראל, היה גם הוא יעד להתנקשות.
לוחמי צה״ל חיסלו עשרות מחבלים ביממה האחרונה, חלק ניכר מהם בקרבות פנים אל פנים. לוחמי צה"ל ממשיכים בפשיטות וסיכולים בצפון ובמרכז הרצועה. במהלך הלילה הותקפו מספר עמדות צבאיות במרחב מרכז הרצועה, מהן בוצעו שיגורים למרחב העיר שדרות.
09/03/2024  |  יואב יצחק  |   חדשות
חלק ראשון של דיון עומק שבועי על מלחמת "חרבות ברזל", שאותו הנחֵיתי ובו טענתי כי צה"ל לא הפיק לקחים משום מלחמה, וגם לא יפיק לקחים מן המלחמה הנוכחית בעזה מול החמאס ובגבול לבנון מול החיזבאללה, בגלל אופיו האנטי-אינטלקטואלי, בגלל עקרון השרידות ובגלל המערכת הפוליטית המרכּסיסטית-סטליניסטית שגיבשו בן-גוריון וחבריו והיא מאפיינת את התרבות הישראלית בכלל, עם שינויים והתאמות שהתחוללו במאה העשרים מאז ראשית העלייה השנייה של האבות המייסדים של היישוב והמדינה.
09/03/2024  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
צה"ל סלל כביש המפצל את הרצועה לשניים - מהגבול של ישראל עם הרצועה, ועד הים התיכון. אורכו של הכביש המכונה: "מסדרון נצרים" הינו כ-6.5 ק"מ (כ-7 דקות נסיעה). כך מדווחת רשת CNN, המסתמכת על צילומי לווין. באמצעות כביש זה יוכל צה"ל להניע במהירות, בתוככי הרצועה, כוחות גדולים, כולל טנקים ומשאיות אספקה, ולשלוט ברצועה.
09/03/2024  |  יואב יצחק  |   חדשות
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הכריז אמש בשיחה עם כתבים (יום ו', 08.03.24) כי ישראל היא זו שתאבטח את הרציף הימי שיוקם על-ידי ארה"ב בים מול צפון רצועת עזה. שום חייל אמריקני לא ידרוך ברצועה, אמר. כ-1000 חיילים אמריקנים יעסקו בהקמת הרציף, אך ישראל תהא אחראית לאבטחה ומניעת הברחות נשק ותחמושת דרך רציף זה. מנגנון זה מבטיח את המשך השליטה של ישראל בזרימת הסיוע ההומניטרי לרצועה, ובסיכול הברחות נשק ותחמושת לארגוני הטרור ברצועה.
09/03/2024  |  יואב יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il