|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קושניר. להבטיח עבודה רציפה של משרדי הממשלה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

אושרו שינויים בגובה כ-2.73 מיליארד ש"ח בתקציב המדינה

חלקו המכריע של הסכום הינו במסגרת העברת עודפי תקציב בין שנת התקציב 2021 לשנת התקציב 2022, במסגרת כך הועברו כ-1.67 מיליארד ש"ח עודפי משרד הביטחון, וכ-606 מיליון ש"ח עודפי משרד הרווחה חברי האופוזיציה תקפו את החלטת יו"ר הכנסת לקיים את הדיון ללא הסכמת ועדת ההסכמות
26/10/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת הכספים התכנסה (יום ד', 26.10.22), לדיון בנושא 'שינויים בתקציב לשנת 2022'. במהלך הדיון אושרו שינויים בגובה כ-2.738 מיליארד שקל, רובו המכריע של הסכום הועבר במסגרת העברת עודפי תקציב בין שנת התקציב 2021 לשנת התקציב 2022. הדיון נפתח בוויכוח סוער סביב קיום הדיון מתוקף סמכות יו"ר הכנסת, זאת לאחר שוועדת ההסכמות לא הגיעה להסכמה.

ח"כ יואב קיש: "אנחנו באירוע רע מאוד לכנסת ישראל, ההצעה שלי לסדר היא לבטל את הדיון בכללותו, הדיון מקורו בחטא, יש פה חברי כנסת שרוצים לשמור על הכנסת, הדיון נקבע שרירותית ע"י יו"ר הכנסת, פחות משבוע לפני בחירות, דיון בוועדת כספים על העברת מיליארדים ללא הסכמות. פניתי ליעוץ המשפטי, ואני מבקש לכל אורך הדיון לקבל את הנימוקים: איזו סמכות יש ליו"ר לעקוף את ועדת ההסכמות. לדעתי הסמכות הזו היא במסגרת החלטת ועדת הכנסת, היא רק במקרים מיוחדים, מעולם לא הייתה ועדת כספים שבוע לפני בחירות ללא הסכמה, בדקתי את זה"

ח"כ נירה שפק: "אני מקווה שכל מי שנמצא כאן ישב וקרא את הסעיפים, מי שבא כאן כדי לצעוק תקשורת, נראה לי שהוא לא בא לשרת את מדינת ישראל ואזרחיה. יואב לא הפתיע אותי, מי שלא נראה לו הזוי ש-3 שנים אין תקציב למדינת ישראל, למה שיראה לו הזוי שלא יאושרו סעיפי תקציב חשובים לאזרחי מדינת ישראל עוד חודשיים? אני לא אוותר על שאלות סעיף-סעיף, אתה מזלזל בכולנו? מה יעשו כל קציני המבחן, רווחה, רשויות מקומיות שצריכים לקבל מענים? אני לא רוצה לחכות עוד קצת, אנשים מבקשים לקבל מענה, זה לא משנה סעיף הזמן, אם יהיה עוד נושא דחוף נעצור? לא, נבחן כל נושא לגופו."

ח"כ מוסי רז: "גם אתנו לא תואמו ההעברות, ובכל מקרה אני לא מתכוון לאשר העברת 118 מיליון ש"ח להתנחלויות, בטח לא חלק מזה להתנחלויות הלא חוקיות. מה שצריך כרגע, זה לקיים דיון על כל דבר, ורק אם יש הסכמה פה אחד על סעיף, לאשר אותו. לכן אני מצטרף לדבריו של יואב, בואו נגיע להסכמות".

ח"כ ולדימיר בליאק: "התחלנו את התהליך הזה לפני החגים עם 37 פניות, כקואליציה מתפקדת, אנחנו צריכים לאפשר המשך שימוש של הממשלה. אנחנו מדברים על סיוע לנוער בסיכון, לחינוך מיוחד, חלוקת סלי מזון, הפעלת מוקד מיצוי זכויות למשפחות, ואני יכול להמשיך, יש לנו אחריות, אני יודע שלא אכפת לכם, לראייה שיתקתם את המדינה 3 שנים וחצי, לא ניתן לזה להמשיך".

ח"כ איתן גינזבורג: "אני לא מקבל את האמירות שלך יואב, הכנסת סוברנית, הכנסת מכהנת עד שנכנסת כהונה של כנסת חדשה, עד אז היא סוברנית להחליט כל החלטה שתבקש להחליט, כך ראוי להתייחס לכנסת ולחבר כנסת. אם נתחיל לעשות חישובי זמנים, אנה אנו באים. בכנסת ה-23, שגם אתה יואב וגם אני היינו חברים בה, ועדת הכספים הזו הייתה מאוד פעילה בתקופת הבחירות, והצד השני לא החרים ולא הטיל שם וטו על כל דבר. יש דברים בחיים שלא קשורים לבחירות בכלל, גם אתה הבאת כאלה כשישבת בממשלה, הכי טוב להגיע בהסכמה, צריך להגיע להסכמה, אבל גם אתה יואב צריך לנתק את הפוליטיקה בתקופה הזו, יש דברים שיכולים אולי להמתין ויש שלא."

ח"כ קיש: "היו הסכמות בוועדת ההסכמות, הם החליטו לדרוס את ועדת ההסכמות, לא אמרתי שהכנסת לא סוברנית, אך בתקופה כזו עובדים בהסכמות, זו דריסה מוחלטת של ההסכמות, על זה אני מדבר. הסכמנו להעביר כספים של רווחה וביטחון, אך יש פה 8 העברות של עודפים, ובעודפים מחכים בד"כ לדצמבר, אין פה אירוע בעיתי למשרדים עם המתנה כזו, כל ה-8 האלה לא דחופים, לכן כל הנימוק שלך הפוך, יש פה שבוע לפני בחירות דריסה של ועדת הסכמות, שאתה מגיע 6 ימים לבחירות, אתה לא עושה ועדה שלא בהסכמה, אלא אם יש אירוע חירום, חשוב, ואנחנו לא במקום הזה. לא יודע מה מתחבא במשרד האנרגיה, שזה כל מה שיש עתיד רוצה".

"לאפשר תפקוד רציף של משרדי הממשלה"

יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר: "במסגרת נוהל העבודה, אני מקבל פניות, הן עוברות ללשכה המשפטית, ואני פונה לוועדת ההסכמות לקבל אישור, הייתה תחושה הרבה זמן של בור שחור, שאתה שולח ולא יודע מה קורה עם זה. לפני הדיון האחרון פניתי לח"כ קיש, הגענו להסכמות בכמות סעיפים מאוד קטנה, מיד אחרי החגים לקחתי את כל ההעברות שלא הגענו להסכמה, ופניתי ליו"ר הכנסת שיש לו סמכות לאשר את זה. גם לי יש ביקורת על יו"ר הכנסת, כי היו צריכות להיות 37 העברות על השולחן הזה, כדי לאפשר תפקוד רציף של משרדי הממשלה. כולנו עבדנו במשרדי ממשלה, ומכירים את המצוקה של משרד שממתין לעודפים, שאתה לא יכול לשלם לספקים, זה פגיעה מאוד קשה, בשנה וחצי האחרונים הצלחתי להוציא את הפוליטיקה מהחדר, אני מבקש שנעבור סעיף - סעיף, ונשקול בוועדה אם לאשר או לא. אם הייתה לי את הסמכות, הייתי מעלה את כל 37 הפניות, ודן מה כן דחוף ומה לא, אולי אתם צריכים להסכים לזה, ונחליט יחד מה דחוף ומה לא".

בעקבות הדברים יצא הדיון להפסקה על-מנת לנסות להגיע להסכמות. לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמות, התחדש הדיון. לשאלת ח"כ קיש, הסבירה נציגת הייעוץ המשפטי כי על-פי תקנון הכנסת והחלטת ועדת הכנסת, יו"ר הכנסת רשאי להתיר לקיים ישיבות בתקופת הפגרה באישור ועדת ההסכמות, ובמבקרים בהם שלא הגיעה הוועדה להסכמה בדבר קיום ישיבה, רשאי היו"ר במקרים מיוחדים להורות על קיום דיון גם ללא הסכמתה.

הועברו כ-1.67 מיליארד ש"ח עודפי משרד הביטחון

ההעברות התקציביות בתקציב המדינה לשנת 2022:

כ-19 מיליון ש"ח למשרד הרווחה - התקצוב מיועד לתיכלול עבודת המטה בנושא אלימות במשפחה, המיזם לביטחון תזונתי, מענים לאזרחים אוקראינים, התערבות מניעתית בגיל הרך, בתי משפט קהילתיים, בני נוער עם מוגבלות, ותוכנית חומש לחברה הבדואית.

כ-73 מיליון ש"ח לרשויות מקומיות - התקצוב לצדו כ-427 מיליון ש"ח בהרשאה להתחייב, וכן שינויים פנימיים, מיועדים לצורך יישום החלטות ממשלה ויישום הסכמים קואליציוניים- מענקים אזוריים (הנחות ארנונה ותקציבי פיתוח לעוטף עזה, מענקי פיתוח ליהודה ושומרון), מענקים שוטפים לרשויות המקומיות (היערכות לחירום ביישובי החברה הערבית, תמרוץ מתן היתרי בניה, תגבור שוטף לקצרין, פיתוח כלכלי בעיר חריש, תגבור שוטף לירוחם, עיריית ירושלים, אבטחת ראשי רשויות מאוימים), מענקי פיתוח (הנגשת מבני ציבור ביישובי החברה הערבית, פיתוח החברה הבדואית, פיתוח החברה הדרוזית, פיתוח העיר בית שמש, קצרין, חריש, פארק נחל באר שבע, יישובי מטרה (נגב), פרויקט מטרה, מועצות מגילות ים המלח, פתרונות מיגון באשקלון), ולאיגוד ערים כנרת.

ח"כ מוסי רז: "ביקשתי לדעת לאיזה ישובים מיועדים הכסף בגין הפרויקטים ביהודה ושומרון, ולא קיבלתי תשובות, דובר על רשויות, אני מבקש לדעת לאיזה ישובים ברשויות האלה".

העברת עודפי תקציב שנת 2021 לתקציב שנת 2022:

כ-106 מיליון ש"ח עודפי המשרד לביטחון פנים - העודפים נוצרו במסגרת: תשלומי סוף שנה עבור שירות אזרחי, התקשרות עם רשויות מקומיות לטובת תקצוב פקחים, תפעול שוטף של הרשות להגנה על עדים. במסגרת רשות הכבאות וההצלה - תשלומי סוף שנה עבור שירות לאומי-אזרחי, תפעול שוטף ופרויקטים מתמשכים של הליכי רכש, במסגרת שירות בתי הסוהר - תשלומי סוף שנה עבור שירות לאומי-אזרחי, התפעול השוטף ופרויקטים מתמשכים, במסגרת משטרת ישראל – שכר, תפעול שוטף, רכישת שירותי כייא.

כ-1.67 מיליארד ש"ח עודפי משרד הביטחון - מטעמי סיווג פירוט יימסר לוועדה המשותפת לתקציב הביטחון.

כ-606 מיליון ש"ח עודפי משרד החינוך - העודפים במסגרת פעילויות מטה מרכזיות - פעולות ושכר (ביטוח תלמידים ורכוש במוסדות חינוך), חינוך מיוחד, יסודי וחטיבות ביניים, חטיבה עליונה, שירותי עזר, הסעות ומענקים לפיתוח (השתתפות המדינה), המינהל לחינוך התיישבותי (פנימייה, נעל"ה), פעילויות ופרויקטים, הארכת יום הלימודים (חוק ארוחה יומית לתלמיד, תוכנית פנימיות יום, תוכנית ניצנים, הזנה בצהרי היום), תנאי שירות והכשרת עובדי הוראה, תרבות יהודית (מדרשות ליהדות וללימודי ארץ ישראל).

כ-169 מיליון ש"ח עודפי משרד הרווחה - העודפים במסגרת חלוקת סלי מזון לנזקקים, שירותי מחשוב של המשרד, מרכזי הגנה לטיפול בקטינים נפגעי אלימות מינית, תוכנית לטיפול במשפחות הנמצאות בעוני, תוכנית לעידוד תעסוקה לבעלי חסמים להשתלבות, תוכנית טיפול לילדים ונוער בסיכון, שיפוץ פנימיות, שיקום נשים במעגל הזנות, מפעלי תעסוקה לבעלי מוגבלויות, מרכזי אבחון לבעלי מוגבלויות, תוכניות לנוער (לאספקת מזון, הלנה ועוד) המופעלות ברשויות, הלנות חירום לאוכלוסיות הלהטבייק, תוכנית לטיפול בזנות קטינים, התקשרויות להפעלת מעונות לדיור חוץ ביתי של בעלי מוגבלויות, קרן קצבת נכות, בינוי מעונות יום שיקומיים לפעוטות ובעלי מוגבלות שכלית התפתחותית, בינוי במגזר הדרוזי בהתאם להחלטת ממשלה, בינוי במעונות חסות הנוער בהתאם להתחייבות המשרד במסגרת בג"ץ בנושא והוצאות אחזקה עבור מערכות אלו.
כ-14 מיליון ש"ח עודפי הרשות לזכויות ניצולי שואה - העודפים במסגרת אמרכלות, טיפול רפואי ניצולי ושירותים.

כ-53 מיליון ש"ח עודפי משרד העלייה והקליטה - העודפים במסגרת מנהל ואמרכלות, דיור (דיור ציבורי לקשישים עולים ומרכזי קליטה), חטיבת הפרט (מדענים עולים, תושבים חוזרים, יזמים עולים, מלגות שכר לימוד) וחטיבת רשויות, ארגונים וקהילה.

כ-28 מיליון ש"ח עודפי משרד האנרגיה – העודפים במסגרת תפעול ופעולות, יחידות מקצועיות ומינהל האדמה והים – תפעול ופעולות.

במסגרת שיח בין הקואליציה לאופוזיציה במהלך הדיון, נקבע כי סעיף הנוגע לעודפי הדיור הממשלתי, ונוגע לבינוי קריות ומשרדי ממשלה, ושכירות משרדי ממשלה ותחזוקתם, אינו דחוף, וזה ירד מסדר היום בהסכמה.

תאריך:  26/10/2022   |   עודכן:  26/10/2022
מירב ארד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אלכס קושניר / Alex Kushnir   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עופר עיני   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אושרו שינויים בגובה כ-2.73 מיליארד ש"ח בתקציב המדינה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת החוץ הביטחון קיימה (יום ד', 19.10.22) סדרת דיונים על הסכם תיחום הגבול הימי הצפוני, בין ישראל ולבנון. ועדת המשנה למודיעין ושירותים חשאיים, ולאחר מכן מליאת ועדת החוץ והביטחון קיימו דיונים חסויים. בדיונים אלה השתתפו הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, ראש המוסד, דדי ברנע, ראש אגף המודיעין בצה"ל, אלוף אהרון חליוה וראש חטיבת המחקר באמ"ן, תא"ל עמית סער, וסקרו את היבטי ההסכם לחברי הוועדות וענו על שאלותיהם.
20/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
שלום, אסא. כתבת שני פוסטים שעוררו סערה גדולה לגבי שאלת הצורך לקיים דיון בכנסת בהסכם הימי מול לבנון. קראתי אותם בעיון ורציתי להגיב לדבריך ברוח הדיונים הנוקבים והרציניים הזכורים לי משיעוריך באוניברסיטת תל אביב, אלא שהאפשרות להגיב חסומה בעמוד שלך. לפיכך אני כותב לך מכתב פתוח, ובאותה רוח של חתירה לבהירות, מתוך ניסיון לרדת לשורש המחלוקת, בהנחה שכך גם תקרא את דברי.
17/10/2022  |  גדי טאוב  |   יומני בלוגרים
הממשלה מסרבת להעלות את הסכם הגז להצבעה בכנסת. ראש הממשלה היקר שלנו, יאיר לפיד, יודע שאין לו רוב בכנסת להסכם. אז הוא עוקף את הכנסת בניגוד להמלצה משפטית שקיבל.
רביזיה מצד יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר, במהלך דיון (יום ב', 3.10.22) בוועדה הביאה להזמנה בהפתעה של נציגי משטרת ישראל, לתת דין וחשבון על אירוע שבו "בואש", רכב הנושא מכונת התזה (מכת"ז) התיז סילון מים עם צבע על זוג זקנים עוברי אורח שהלכו לתומם ברחוב.
03/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
35 חברי כנסת מסיעות הקואליציה והאופוזיציה, החברים בשדולת ארץ ישראל בכנסת, שלחו מכתב לשרי מפלגות ימינה והתקווה החדשה בממשלה, בדרישה כי יטילו וטו נגד החלטת הממשלה המסתמנת, לאמץ את הסכם התרבות עם האיחוד האירופי. לדבריהם, ההסכם שערורייתי ומפלה לרעה באופן בוטה את יהודה ושומרון, רמת הגולן ואף חלקים מירושלים בירת ישראל.
22/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il