בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
|
זמן המענה לפניות קוצר ל-11 ימים [freeimagegenerator]
|
|
|
יותר מ-800 אלף ש"ח הוחזרו לצרכנים מספקיות התקשורת
|
נתוני דוח פניות הציבור של משרד התקשורת לשנת 2023 חושפים שיפור משמעותי בשירות, החזרים כספיים לצרכנים והתערבות אקטיבית לטובת הציבור
|
משרד התקשורת מפרסם (יום ד', 17.4.24) את דוח פניות הציבור בתחום התקשורת לשנת 2023. הדוח מציג נתונים מעודדים המעידים על שיפור משמעותי בטיפול בפניות ציבור ועל התקדמות משמעותית בהתמודדות עם תלונות בנוגע לשירותי התקשורת. עיקרי הממצאים: - ירידה בפניות הציבור - התקבלו 7,093 פניות בשנת 2023, ירידה של 5% ביחס לשנת 2022.
- טיפול מהיר - 100% מהפניות שטופלו ב-2023 הסתיימו עד מרס 2024. זמן המענה הממוצע עמד על 11 ימי עסקים, ירידה משמעותית מ-13 ימים ב-2022.
- החזרים כספיים - הוחזרו 832,994 ש"ח לצרכנים בעקבות התערבות המשרד, עלייה של 46% ביחס ל-2022.
- נושאי התלונות העיקריים - תיקוני תקלות (14%), הצטרפות לסיבים אופטיים (10%), איכות קליטה סלולרית (9%), הפסקות שירות (7%) וחיובי יתר (7%).
- פניות לפי שירות: 53% מהפניות עסקו באינטרנט, 38% בסלולר, 5% בטלפוניה קווית.
- תלונות מוצדקות - 46% מהתלונות שנבדקו נמצאו מוצדקות, כאשר 53% מהן בתחום האינטרנט ו-35% בתחום הסלולר.
|
- פניות ל-10,000 מנויים - סלקום, פלאפון ופרטנר מובילות בסלולר; טריפל סי, הוט נט ובזק בינלאומי באינטרנט; סלקום ופרטנר בטלפוניה קווית, אינטרנט ותשתית.
- שיעור הפניות מוצדקות - פלאפון, גולן טלקום וסלקום מובילות בסלולר; טריפל סי, הוט נט וטלזר באינטרנט; סלקום ופרטנר בטלפוניה קווית, אינטרנט ותשתית.
- השפעת התערבות המשרד - צמצום עמלת הוראת הקבע, הודעה מפורטת על חיובי חו"ל, הטמעת eSIM, שיפור קליטה, נגישות מידע על פריסת סלולר, הגנת ילדים ועוד.
שר התקשורת, ח"כ שלמה קרעי: "חברות תקשורת המטפלות בפניות ציבור באופן משביע רצון, מהיר ככל הניתן ולעיתים אף לפנים משורת הדין, הן חברות מוערכות יותר ומצליחות יותר. בשנה שחלפה, כפועל יוצא של פניות הציבור שקיבלנו למשרדנו, ביצענו מספר שינויי אסדרה ופעולות לטובת הציבור". מנכ"ל משרד התקשורת, עינבל משש: "הדוח מאפשר מבט רחב ומעמיק על פניות הציבור בתחום הטלקום ועורך גם השוואה בין ספקיות התקשורת השונות. הגופים המפוקחים חייבים להתנהל כנותני שירות בשוק תחרותי, ולפעול לשיפור מתמיד של השירות הניתן לצרכנים. אני קוראת לכם לפנות למשרדנו בכל עניין רלוונטי".
|
|
תאריך:
|
17/04/2024
|
|
|
עודכן:
|
17/04/2024
|
|
עידן יוסף
|
יותר מ-800 אלף ש"ח הוחזרו לצרכנים מספקיות התקשורת
|
|
שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש (יום ד', 17.4.24) עם שר החוץ של בריטניה דיוויד קמרון ושרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק. "המתקפה הפרועה שלה על מדינת ישראל הוכיחה שאירן מסכנת את היציבות האזורית באמצעות הטרור שלה ושל שלוחותיה. עכשיו זו ההזדמנות שלנו לשנות את האזור ולקרוא למשמרות המהפכה בשמם האמיתי - ארגון טרור ולהטיל סנקציות כואבות על פרויקט הטילים של אירן", אמר כ"ץ.
|
|
|
גבר שהוכפש בידי גיסתו לשעבר בטענה שבגד באשתו/אחותה יקבל מן המשמיצה פיצוי של 40,000 שקל בתוספת הוצאות בסך 20,000 שקל. כך קבע שופט בית משפט השלום בחדרה, יניב הלר, בפסק דין שניתן בחודש מארס והותר כעת (15.4.24) לפרסום.
|
|
|
דירקטוריון חברת נמל אשדוד אישר (יום ד', 17.4.24) את מינוי רו"ח ניסן לוי לתפקיד מנכ"ל חברת נמל אשדוד. המינוי כפוף לאישור וועדת המינויים ברשות החברות הממשלתיות ולאישור שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, והממונה על רשות החברות, השר דודי אמסלם.
|
|
|
הביקוש לחיבור לטלפונים קוויים של בזק גדל במאות אחוזים מיום ראשון שעבר, לאחר שראש עיריית חיפה, יונה יהב, התריע בישיבת מועצת העיר כי לנוכח ההתפתחויות הביטחוניות כדאי לתושבים להתקין טלפונים קוויים בדירות ובממ"דים מחשש לקריסת מערכות הטלפונים ה סלולריים.
|
|
|
צוותי הקרב של חטיבות 401, נח״ל, חטיבת האש 215 ויחידות נוספות בפיקוד אוגדה 162 ממשיכים בפעילות הממוקדת במרכז הרצועה לחיסול מחבלים והשמדת תשתיות טרור. כחלק מהפעילות במרכז הרצועה, כלי טיס של חיל-האוויר חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים והשמידו תשתיות טרור. באחת התקיפות, כלי טיס תקף חוליית מחבלים שהפעילה רחפן חמוש לעבר הכוחות שפעלו במרחב.
|
|
|
|