הרווח הנקי של רשת השיווק שופרסל עלה בתשעת החודשים הראשונים של 2021 בשיעור של 9.7% ועמד על 293 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 267 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השלישי לבדו ירד בשיעור של 15.4% ועמד על 82 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 97 מיליון שקל שנרשם ברבעון השלישי של 2020.
הכנסות קבוצת שופרסל ירדו בתשעת החודשים הראשונים של 2021 בשיעור של 1.8% ועמדו על 11.15 מיליארד שקל. זאת, לעומת הכנסות של 11.36 מיליארד שקל אשתקד.
הכנסות שופרסל במגזר הקמעונאות בתשעת החודשים הראשונים של השנה ירדו ב-2.9% ועמדו על 10.4 מיליארד שקל, לעומת כ-10.7 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. זאת, בשל היחלשות משבר הקורונה. המכירות בסניפי שופרסל ירדו ב-3.7% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, והמכירות בחנויות זהות ירדו ב-4%.
הכנסות מגזר הנדל"ן של שופרסל עלו בשיעור קל של 2.9% ועמדו על 139 מיליון שקל, לעומת 135 מיליון שקל אשתקד. הכנסות הרשת במגזר Be גדלו בשיעור של 16.6% ועמדו על 710 מיליון שקל, לעומת 609 מיליון שקל אשתקד. זאת, בעיקר בעקבות פתיחת סניפים חדשים, גידול בפעילות האונליין ומפעילויות חדשות בתחום בדיקות הקורונה.
הכנסות קבוצת שופרסל ברבעון השלישי ירדו בשיעור של 3.6% ועמדו על 3.8 מיליארד שקל, לעומת 3.9 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות מגזר הקמעונאות ירדו ב-5.3%, המכירות בסניפי שופרסל ירדו בשיעור של 6% והמכירות בחנויות זהות ירדו בשיעור של 6.2%. לעומת זאת, הכנסות מגזר Be זינקו בשיעור של 25.5% ביחס לרבעון השלישי של 2020 ועמדו על 271 מיליון שקל, לעומת 216 מיליון שקל אשתקד.
במסגרת הדיווח לבורסה הזכירה רשת שופרסל כי ב-9 בנובמבר ביצעה רשות התחרות חיפוש במשרדי החברה, במסגרת חקירת חשדות להסדר כובל. במסגרת החקירה לקחו החוקרים מסמכים וציוד מחשובי. מנכ"ל שופרסל,
איציק אברכהן, נחקר במשרדי רשות התחרות.
"אנו מציגים תוצאות טובות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021, בהתאם לתוכניות האסטרטגיות שהצבנו לעצמנו. לקבוצת שופרסל מגוון רחב של שירותים ומוצרים, תשתיות לוגיסטיות וטכנולוגיות מובילות, מערך אונליין איתן ויציב, הון אנושי מקצועי ופעילויות עסקיות מגוונות, לרבות בתחומי הפארם, העסקים (B2B), הפיננסים והנדל"ן המהוות פוטנציאל צמיחה משמעותי", אמרו איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, ויקי ודמני, יו"ר דירקטוריון הקבוצה. "אנו ממשיכים להוביל את שוק הקמעונאות בישראל, ונמשיך לבצע מהלכים אסטרטגיים והשקעות נוספות במטרה לשמר מעמד זה בהתאם למציאות המשתנה", אמרה.