|   15:07:40
דלג
  אליקים העצני  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

ברכות לשנה הבאה

מי ייתן, ובשנה הבאה תהיה ארצנו אבן שואבת לכל יהודי הגולה - גם מחסה ומפלט מפני רדיפת היהודים שאינה פוסקת וגם מקום שטוב לחיות בו
22/09/2012  |   אליקים העצני   |   מאמרים   |   תגובות
אובמה. שרק לא ינצח [צילום: AP]

מי ייתן,

ומעל לשמי אירן תופיע האמת בדמות טייסות, טייסות של מפציצים אמריקניים בשליחות בעלי העניין האמיתיים: סעודיה ונסיכויות המפרץ שגרעין אירני מאיים לשים קץ לשלטונן, ואולי גם סוף לחייהן; העולם הערבי הסוני, הנתון במלחמה לחיים ולמוות עם השיעה בהנהגת האייתוללות; עולם צרכני הדלק, שחלק עצום מן המלאים שלו בסכנה; המערב הנוצרי, שהגרעין האירני יאפיל על ההגמוניה שלו; אמריקה, שעיניה כלות לראות את עירק, על אוצרות הנפט האגדתיים שלה, בהם השקיעה שתי מלחמות, 5,000 מבניה וטריליונים מכספה, נופלת לידי המכנים אותה "השטן הגדול", לראות את כל מעמדה כמנהיגת "העולם החופשי" מתמוטט.

שישראל תתפוס את מקומה האמיתי, בשולי השוליים של הדרמה העולמית הגדולה - מפני שבניגוד לשכניה היא לא תהיה תלויה בנפט של המפרץ, היא רחוקה מהשגת ידה של טהרן ולה חץ להגנה וגרעין משלה להרתעה. שלא תנהג עוד כמבוהלת, שלא תידחק אל קידמת הבמה, שלא תציג את ההתמודדות הגלובלית כ"מלחמה יהודית", שלא תידרש שוב לשלם את המחיר בחלקים ממולדתה.

מי ייתן,

ולא ייפול עלינו "תהליך שלום" חדש. שהרפתקנים מדיניים לא ישחקו עם האויב "מונופול" על ארצנו ולא יעשו ניסויים מדיניים עם חיי אזרחים יהודים כקופי מעבדה. שבניין הרמייה של אוסלו יתמוטט ויקבור תחתיו את ארגוני הטרור אשר שלטון ישראלי מטומטם השליט על בני עמם. שעל כל מערב ארץ ישראל תיפרש סוכת הריבונות הישראלית, עם שלטון בית לעם האחר במקומות מושבותיו.

מי ייתן,

ויתקיים בנו הפסוק "הלאה הכיבוש!": שיהודי יהודה ושומרון ישוחררו מן הכיבוש הצבאי, מצוויו האכזרים והמתעמרים ומן המנהל האזרחי, המתייחס אליהם כאלו היו הם האויב. שכמו הערבים שכניהם יתבטל גם לגביהם הממשל הצבאי ולא יהיו עוד טרף לרדיפות של משפטנים שמאלנים עוינים.

מי ייתן,

ודוח השופט אדמונד לוי יאומץ על-ידי הממשלה. שסוף סוף, אחרי 45 שנים, עם ישראל יחליט בינו לבין עצמו, ואף יכריז בעולם, שהוא אינו כובש בארצו ומי שהתנחל בחברון, בבית אל ובשילה חזר לביתו.

שיעברו מן העולם 'היתרי העסקה', 'הצווים בדבר שימוש מפריע' וכל יתר המצאות פרקליטי השטן, שנועדו לדחוק את רגלי היהודים מאדמתם. שיוכשרו המאחזים, שתותר הבנייה ויוסרו הכבלים כהמלצת ועדת לוי. שנגיע במהרה בין הקו הירוק לירדן מכמעט 400,000 מתנחלים לחצי מיליון, עד שהארץ תאוחד סופית ועד שאחרון האויבים הזרים והצוררים מבני עמנו ירימו ידיים בייאוש.

מי ייתן,

ושפיכות הדמים הנוראה בסוריה תיפסק והמדינה תתפרק ותחזור למצבה הטבעי, לפני שהאימפריאליסטים שרטטו גבולות והקימו סוריה מלאכותית בדמות מדינת-לאום אירופית. שאמירויות של סונים, עלאווים, כורדים ודרוזים, חפות מלאומנות אירופית, יחיו במזרח תיכון ישן וטוב, משוחררים מכבלי סייקס-פיקו והזיות שמעון פרס.

שגם בארץ נהריים - סונים, שיעים וכורדים ישתחררו מן האילוץ ה"עירקי", מורשת בריטניה, ויפתחו בחיים חדשים, עדה עדה בסביבתה. שבלבנון השיעים, הנוצרים, הסונים והדרוזים יעשו כמותם. וגם בירדן, שהרוב הקורא לעצמו 'פלשתיני' והמיעוט הבדואי ילכו איש איש לדרכו. עד שלא יזדקקו עוד לחישוק של שנאת ישראל להחזיק אותם ביחד. מפני שלא יהיו יחד.

מי ייתן,

ויתגשם חזון "שתי מדינות לשני עמים": שבכל מערב הירדן תהיה ליהודים מדינה אחת ובמזרחו ל'פלשתינים' מדינה אחת. שלא תהיינה שתי מדינות לעם (פלשתיני) אחד - אחת ממזרח ואחת ממערב לירדן, וגרוע מכך: שלא תקום פלשתין ריבונית אחת משתי גדות הירדן, תוצאה מתבקשת, הרת אסון, מנוסחת בר-אילן של נתניהו.

מי ייתן,

ואובמה לא ייבחר לנשיא. גם מרומני לא בטוח שנלקק דבש. ממשלים רפובליקנים בעבר האכילו אותנו מרורים. "הידיד" ג'ורג' דבליו בוש כפה על שרון את המדינה הפלשתינית, את תחילת הקפאת ההתנחלות וגרוע מכל - את "מפת הדרכים", המסמך המסוכן והפוגעני ביותר מאז הספר הלבן. וזכורה לרע קונדוליזה רייס האיומה, שרת החוץ הרפובליקנית, שהזדהותה עם הערבים הייתה שלמה, לא פחות מאובמה.

ובכל זאת, שאובמה לא ינצח. מפני שביחס אלינו הוא דף כתוב מתחילתו ועד סופו, והכתב הוא ערבית. לעומתו, רומני הוא דף חלק, ואולי יימצא בו מקום גם לאותיות עבריות. שהוא ינצח.

מי ייתן,

ובשנה הבאה תהיה ארצנו אבן שואבת לכל יהודי הגולה - גם מחסה ומפלט מפני רדיפת היהודים שאינה פוסקת וגם מקום שטוב לחיות בו.

מי ייתן,

וארצנו - יבשה ודלת אוצרות טבע - תהיה קרן שפע של מים ואנרגיה, לעצמה ולזולתה.

מי ייתן,

והמשפט לא יבלע אצלנו את הצדק, משפטנים לא יבלעו צדיקים.

מי ייתן,

ונהיה קצת פחות תאבים ושאפתנים ויותר מאושרים.

שנה טובה!

תאריך:  22/09/2012   |   עודכן:  23/09/2012
אליקים העצני
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברכות לשנה הבאה
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הניה
22/09/12 14:23
2
בקרוב ממש
23/09/12 07:14
3
פועה
24/09/12 17:39
4
פועה
28/09/12 14:06
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוסיה וישראל לא חתמו ביניהן ברית של מדינות תאומות, ובכל זאת נראה כי יש ביניהן קשרים מיוחדים, שאינם כתובים בשום הסכמים או בחוזים רשמיים כלשהם. אלה הם קשרים בין אוכלוסיות יותר משהם קשרים בין ממשלות. מנמל התעופה בלוד יוצאים כל העת מטוסים לא רק למוסקבה ולסנט פטרבורג. גם ערים מרוחקות, ואפילו ערי שדה ברחבי ברית-המועצות לשעבר הן יעדים מבוקשים. זמן הטיסה קצר יחסית, ובתום ארבע שעות באוויר נוחתים במוסקבה. כבר בשדה התעופה אתה מתחיל לחוש בקירבה ה"תרבותית" בין שתי המדינות, קירבת הפרטאץ'. התחנונים של מערכת הכריזה בלוד שלא לנסוע עם "חאפרים" מתאימות גם לכאן. עשרות נהגי מוניות צובאים על כל מי שגורר מזוודה ומציעים הסעה העירה. הרכבת המיוחדת שנחנכה לא מזמן בין מרכז מוסקבה לבין שדה התעופה דמידובו פגעה בפרנסתם של הנהגים, אך הם רגילים לבוא לשדה לחפש נוסעים והם ממשיכים בכך. בכביש שלפני השדה מנסה שוטר זקן לעשות סדר בין המכוניות הפרטיות הרבות שנדחקות קרוב ככל האפשר אל שער הטרמינל והצפיפות היא גדולה. אתה מרגיש מיד שאינך נמצא במערב, בהית'רו, בסחיפול או בקלוטן: הרבה פנים ממרכז אסיה, מן "המדינות השכנות" - גאורגיה, אזרבייג'ן, אוזבקיסטן, קירגיסטן וכולי, והרבה פנים קלמיקיות ומונגוליות.
21/09/2012  |  עמוס גורן  |   מאמרים
אחת הירושות הנפשעות ביותר של בריה"מ לשעבר היא הדיסאינפורמציה.
21/09/2012  |  רחל ארנפלד  |   מאמרים
השנה ב-11 בספטמבר הייתי בדרום מנהטן בניו-יורק. אחת-עשרה שנה חלפו מאז אותו בוקר נורא, ויש להודות לארצות-הברית על שחיסלה את אוסמה בן-לאדן. אלא שמנקודת מבט היסטורית, בן-לאדן כן השיג אחת ממטרותיו: החלפת המשטרים הערביים הפרו-אמריקניים במשטרים איסלאמיים.
21/09/2012  |  עמנואל נבון  |   מאמרים
מספיק עם הרחמים! קראתי את טורו של גבי מירילשווילי בטור הדעות ב-ynet. לאחר מכן קראתי גם את הידיעה על הנהג הצעיר בנתניה שגרם לפציעתן הקשה של שתי נשים. וקראתי ושמעתי לפני פחות מחודש על שלוש המשפחות האומללות שנהרסו כשרוצח עם רישיון קיפד לשלוש נשים מהמשפחות האלה את פתיל חייהן. כתבתי על זה גם מספר פעמים גם בבלוג שלי. והידיעות ממשיכות להגיע, וכמותן של הידיעות רק עולה מיום ליום, על עוד נהגים שפוגעים ובורחים, רוצחים ונשארים חופשיים, בין אם בשגגה או בזדון, ואי-אפשר להמשיך כך.
21/09/2012  |  אודי בורג  |   מאמרים
לא ראיתי את הסרט על מוחמד ואינני מתכוון לראותו. ודאי לא קל להתמודד עם האיסלאם, ונכון שקשה למצוא דרך הגיונית לדו שיח עם האלימות והרצח שמשדרים מאמיניו בשמו של מוחמד: "דין מוחמד בסיף", אך אין כל ספק שסרט מהסוג הזה לא רק שהוא לא מתקן או משנה את התנהלותם של מאמיניו אלא מקצין שם עמדות. הוא גם לא תורם לשינוי משמעותי ביחס החברה המערבית כלפי מאמיניו. אין בפברוק וירטואלי ויזואלי פוגע משום תיקון או שינוי לטובה. ההיסטוריה הרחוקה והקרובה, העובדות של אתמול והיום הן הכלי דרכו ניתן לקבל מושג על הגישה וההתנהלות של חלק נכבד ממאמיניו הדומיננטיים של מוחמד, כשבמקביל בולטת שתיקתם של מאות מיליוני מאמיניו. למי שלא הספיקו מגדלי התאומים ו"קרבנות השלום" במקומותינו; הרצח הסיטונאי מסביב לגלובוס וההרג ההדדי של מאמיני מוחמד אלו את אלו בפקיסטן, אפגניסטן, לבנון, עירק, סודן, לוב, סוריה; ומלחמת עירק הסונית בראשות הרודן סדאם חוסיין באירן השכנה השיעית אחרי המהפך האיסלאמי של חומייני באירן, מלחמה בה נטבחו מעל מיליון מוסלמים משני הצדדים שארכה שמונה שנים תמימות משנת 2000 עד 2008. במלחמה הזו השתמשו העירקים בנשק כימי והאירנים - במתאבדים, כולל ילדים שנקראו ילדי המפתח על שום מפתח פלסטיק שהיה תלוי על צווארם, וזאת כדי לאפשר להם לפתוח את שערי גן העדן המובטח לאור הכנסתם לשדות המוקשים העירקים כדי שבמותם יבטיחו פיצוץ המוקשים ויצירת מעבר בטוח לחייל האירני והפצצות וירי רקטות מסיבי הדדי על מרכזי אוכלוסיה אזרחית. והחשוב לנו: נושא ה"פליטים" הפלשתינים. אחרי מלחמות בין מדינות, כולל המלחמות במאה העשרים, נעשו פעולות "טרנספר" - חילופי אוכלוסיות בין מדינות, ועל-אף המעמסה הכלכלית הן קלטו ושיקמו את הפליטים שהפכו לאזרחיהן לכל דבר ועניין. כך באירופה בין גרמניה לפולין וצ'כוסלובקיה, יון וטורקיה כך בהודו ועוד. יוצא מן הכלל - פליטי מלחמות ארצות ערב בישראל, זאת על-אף יוזמתן ומעורבותן של המדינות במלחמות, דהיינו אחריותן המעשית והמוסרית לסבלם, וזאת על-אף עוצמתן ומשאביהן הכלכליים. הן זנחו את אחיהם עניים ותלושים כפליטים מעל שישים שנה, וזאת בזמן שישראל קלטה מספר גדול יותר של פליטים מארצות ערב שהפכו לחלק אינטגרלי מאוכלוסייתה. למעשה בוצעו בפועל חילופי אוכלוסין של אנשים ורכוש בין מדינת ישראל לארצות ערב (הרכוש של היהודים עולה עשרות מונים על זה שהשאירו הערבים בישראל). מאות אלפי בני אדם נולדים זה 64 שנה למעמד של חוסר סטאטוס אזרחי. זו תופעה יחידה במינה בעולם. אין דוגמה אחרת בעת החדשה של פליטות העוברת בירושה שלושה דורות. אין להם בעיה לאמלל דור אחר דור כדי להשאיר פצע פתוח למאות אלפי בני אדם עשרות שנים, כשברורה להם לקובעי המדיניות הערביים ולכל אזרח ישראלי המשמעות האובדנית של החזרת הפליטים לתחומה של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית.
21/09/2012  |  יוסי שחר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il