|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

גברים ממאדים ונשים מנוגה

במידה ויש לנו בסיס טוב בבית הרי שהקשר בהמשך החיים יהיה קשר במובן החיובי, ובמידה והבסיס גרוע הקשר העתידי, יהיה קשר במובן השלילי - כובל וחונק.
לכן, חשוב מאוד לדעת מראש כיצד מתפקד הוונוס במפת האחר על-מנת שנדע אם הצרכים של הצד שכנגד מתאימים לנו ועל-ידי כך גם נוכל למזער נזקים
02/07/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: לרה הארט/פלאש 90]

הנושא המדובר ביותר בתחום האסטרולוגיה הוא היחסים הבין אישיים בכל התחומים. הכוכב המייצג נושא זה הוא וונוס שמלמד כיצד כל אחד צריך/זקוק לבטא את מערכות היחסים שלו. ולכן מעניין לשמוע עוד היבטים על תחום מעניין זה.

האגדה מספרת על כוכב וונוס ועל כוכב מארס שגילו זה את כוכבו של זו ויצאו לגלות את המניעים, הצרכים, סגנון ההתנהגות ובכלל כל דבר שנראה שונה ואטרקטיבי למה שכבר מוכר להם.

הנשים מכוכב וונוס התנהגו בצורה רכה, נשית, תומכת, מכילה ועם הרבה רצון לתת, לקבל ולשוחח על כל דבר לעומק. ואילו הגברים רצו כמו אנרגיית כוכב מארס להיות ישירים, ענייניים, יוזמים, בעלי עצות פרקטיות ועם מעט סבלנות ועם רצון מועט יותר לנתינה.

הבדל זה מתחיל כבר כתוצאה מההבדל הבסיסי בין המינים בו לאישה מעצם היכולת שלה לשאת ולהכיל הריון ואילו הגבר תפקידו יותר שטחי והוא זה שתפקידו לתת את הזרע, אך לא בהכרח יש לו את יכולת ההכלה כמו לאשה. מסתבר שמטבע הבריאה, תפקידו של הגבר שולי יותר בגידול ולכן היכולות הבסיסיות שלו הן יותר של מפזר (זרע) מאשר מקבל. למרות שגם גברים מעוניינים לקבל, הרי שמטבע העולם יש להם פחות יכולת להכיל, עובדה מצערת כשלעצמה.

ולמרות השינויים, ובגלל המשיכה שנוצרה בין המינים החליטו וונוס ומרס שבכל זאת מצאו חן האחד בעיני השנייה ללכת לשכון ביחד על פני כדור-הארץ, אך מאז הם שרויים במלחמה מתמדת, כשכל אחד מושך לצד שלו.

מבחינה פסיכולוגית, כדי להבין את הצרכים השונים אנחנו צריכים ללכת רחוק יותר עד יום היוולדנו. הגבר והאישה שונים האחד מהשני מבחינה אנטומית ובזה בעצם מתחיל כל העניין...(:

האישה היא בעלת היכולת להכיל, להעניק ולקבל בגלל שכך היא בנויה מטבע הדברים. היא זו אשר מכילה את התינוק בתוכה עד לרגע הלידה. מכילה = ה.כ.ל.

האישה בנויה כך שבדרך כלל האינטואיציה שלה חזקה יותר וגם יכולת העשייה שלה היא כזו שיכולה לעשות כמה דברים ביחד, כמו: לטפל בתינוק, לדבר בטלפון, לראות טלוויזיה, לבשל, לנקות וכו' . הגבר לעומת זאת בנוי כך מטבע הדברים שהוא מרוכז יותר בעצמו, הוא עושה דבר אחד וקשה לו לעשות כמה דברים יחדיו.

בגלל העובדה שאינה שרויה במחלוקת והיא השוני הפיזיולוגי בין המינים אנחנו חייבים להבין כי למעשה אנחנו באים גם מזוג הורים שגם להם סביר להניח שהיו בעיות אלו ואחרות והם אלו שמשפיעים על הבחירות, טיב התקשורת והצרכים שלנו בזוגיות. למעשה, מה שכבר הכרנו והבאנו מבית ההורים הוא זה אשר יקבע את דפוס ההתנהגות שלנו בהמשך בכל מערכות היחסים, יקבע למי נימשך לטוב או לרע וזאת כמובן, עד שנעשה שינויים מתאימים.

במידה ויש לנו בסיס טוב בבית הרי שהקשר בהמשך החיים יהיה קשר במובן החיובי, ובמידה והבסיס גרוע הקשר העתידי, יהיה קשר במובן השלילי - כובל וחונק.
לכן, חשוב מאוד לדעת מראש כיצד מתפקד הוונוס במפת האחר על-מנת שנדע אם הצרכים של הצד שכנגד מתאימים לנו ועל-ידי כך גם נוכל למזער נזקים.

ולסיכום, עצה שיכולה לעזור בנושא כיצד יש לנהוג ביחסים בין אישיים.

כדאי להיזכר במשל החבלים שבו שני חבלים רצו להיקשר זה לזה אך לא ידעו כיצד ואיך.... חיפשו דרכים שונות עד אשר הגיעו למסקנה שרק אם כל אחד ישחרר קצת חבל מעצמו למען הקשירה ובאותו האופן - יצליחו להיקשר יחדיו בצורה שוויונית, רק כך יצליחו לעשות זאת בצורה הנוחה ונכונה לשניהם.

תחזית שבועית כללית

טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי שנמצא במזל שלכם נותן לכם את ההבנה המעמיקה שאתם זקוקים לה, על-מנת לעבור מצבים רגישים שבהם נדרשת גמישות מחשבתית.

טלה - אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת עבורכם שיש בה השלכה לטווח הרחוק יותר מאחר שמה שאתם עושים עכשיו – את התוצאות תראו בהמשך. נראה שאתם פועלים לפי אימפולסים פנימיים הקוראים אתכם לחופש מכל מסגרת שהיא ואולם ייתכן שאנשים במעגל הראשון של חייכם מאוד מאוכזבים מההתנהלות שלכם ולכן במידה ולא תשנו מהתנהגותכם, תמצאו את עצמכם בבדידות בהמשך דרככם.

שור - אתם עמוסים מאוד עם כל מה שמתרחש בסביבת מגוריכם הטבעית בשלב הזה וקיימות אופציות מאוד משמעותיות עבורכם שיכולות לגרום לכם לרצות לעשות שינויים מרחיקי לכת כמו שיפוץ הקיים, או אף מעבר מקום מגורים שישנה את חייכם. כל הקשור עכשיו בשותפויות בחייכם עומד על הפרק ואתם לומדים לראות את הדברים מזווית חדשה ולמעשה נכונה יותר.

תאומים - כוכב השפע יופיטר נמצא במקום המחבר בין יצירה, הנאה רומנים וילדים. מסתבר שיש קשר בין הכל ולכן צפויה לכם שנה של התעוררות אישית לאחר תקופה שבה לא ידעתם בדיוק כיצד להמשיך ולהתנהל בהיבטים אלה. צעירים מכם מאוד יזדקקו לכם ונראה שההזדמנויות יתחילו להגיע אל חייכם ואתם תוכלו לברור מביניהן. כמו-כן, תרגישו בשבוע הקרוב פופולריים ונראה שעובדה זו תחמיא לכם עד מאוד.

סרטן - מסתבר שזו הולכת להיות השנה המוצלחת שלכם מעכשיו ועד ליום ההולדת הבא שלכם. הכוכב יופיטר עשה סיבוב של 12 שנים ויימצא בבית המשפחה הקרובה עד לסוף השנה. צפויות לכם הזדמנויות שבהן תרגישו שהנה סוף-סוף נפתחות הדלתות ואתם מקבלים את התמורה להשקעה שלכם. יש לכם צורך להתחיל הכל מחדש ואכן קיימת זוית כזו המאפשרת לכם לעשות זאת. בהצלחה.

אריה - בחודש הקרוב תתחילו לחוש את תקופת טרום יום ההולדת ובמיוחד שמרבית הכוכבים בשמים היום נמצאים אצלכם בבית תת-המודע. זה הזמן לתת לאינטואיציה הטבעית שלכם להוביל ולא לחכות שאחרים יחליטו בשבילכם. בשבוע הקרוב וגם במהלך כל החודש הקרוב יימצא הכוכב וונוס המביא איתו תקווה, אהבה והתקדמות כלכלית בבית החברים והחברה שלכם, כך שלפחות תחום זה יפנק אתכם באוירה ואנרגיה טובה.

בתולה - מבחינה אישית אתם עוברים עכשיו תהפוכות וייתכן שאינכם רואים את המציאות בצורה האוביקטיבית באמת בגלל מעבר נפטון על המזל שלכם שגורם לכם בלבול, ערפול וחוסר יכולת לראות את הדברים בצורה בהירה. בעבודה לעומת זאת נראה שתצליחו בתוכניותיכם ואנשים יעריכו אתכם מאוד ויהיו מוכנים להקשיב וללמוד מכם. למדו לתת קצת יותר אמון בקרובים לכם ותראו שלא תתאכזבו.

מאזניים - בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים בתקופה הזו בשילוב הכוכב יופיטר שנמצא כבר במזל שלכם ונותן לכם את מגוון ההזדמנויות להגיע למקומות שבאמת חשוב לכם להגיע ולהוכיח את עצמכם ואת יכולותיכם. עובדה זו תקל עליכם במעט את העומס הכלכלי בו אתם נמצאים ושבעטיין נאלצתם לשנות את סדרי העדיפויות בחייכם בשנה האחרונה. דחפו ככל יכולתכם בנושאי קידום הקריירה שלכם.

עקרב - למרות שאתם מרגישים שהכול קשה לכם בגלל נסיגת סטורן בבית הכספים שלכם, יש לכם הזדמנות גם ללמוד מכך. דבר ראשון הוא, שלא הכל ניתן להשיג בקלות ויש דרך מסוימת לעמול על-מנת להגיע לתוצאות. למעשה, זוהי תקופה מאוד בונה ומעצבת. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל יכולים להתחיל לנשום לרווחה כיוון שבחודש הבא יזוז הכוכב וימשיך במסעו קדימה.

קשת - עברתם השנה כברת דרך משמעותית ועכשיו, נראה שאתם מרגישים שמחכים לכם חיים אחרים ממה שחוויתם עד כה. אולם כדי להגיע אליהם עליכם לנתץ סגנון חיים שאתם עדיין מושכים איתכם כבר זמן רב ושלמעשה לא מתאים לכם, אך איכשהו בגלל פחדים משינויים לא מימשתם את תוכניותיכם. כל התירוצים נסתיימו והגיע העת לפתוח עצמכם לחיים שאתם באמת מאחלים לעצמכם.

גדי - אתם נמצאים בתקופה של חשבונות נפש מאוד משמעותיים. מצד אחד יש בכם את הרצינות הנדרשת על-מנת להוכיח את עצמכם ומצד שני אתם רוצים לפרוק עול ולהרשות לעצמכם דברים שבדרך כלל לא הרשיתם לעצמכם כיוון שנראו לכם מתירניים מדי. למרות ההתלבטויות שלכם, זה הזמן שלכם להיות ספונטניים בחשיבה ובמיוחד עכשיו שמרבית הכוכבים נמצאים בבית השותפויות שלכם.


דלי - אתם נמצאים בתקופה טובה על-מנת לבחון את הערכים שלכם בכל תחומי החיים ולנסות ולשנות את מה שלא מתאים לכם. בכל מה שקשור בנושאי עבודה נראה שהחודש הקרוב יהיה מאוד דומיננטי עבורכם והקרובים אליכם יוכלו ליהנות מכל מה שיש לכם להציע בהיבט האישי. כמו-כן, דאגו שהתכונות הטובות שלכם יתועלו גם בהיבט המקצועי. נסו את מזלכם בלבקש תמיכה והעלאת שכר – בהצלחה!

דגים - בחודש הקרוב נראה שאת כל האנרגיה והמוטיווציה שלכם תעבירו למימוש תוכניותיכם עם אנשים קרובים ובעיקר צעירים מכם במשפחה והקשורים אליכם בקשר קרוב מאוד. היזהרו לא לתת מעצמכם יותר מדי, כיוון שאז תתרוקנו אנרגטית ותמצאו את עצמכם מותשים. איזון ופרופורציה הוא שם המשחק בשלב הזה וגם יוביל אתכם לעשייה וליחסים הנכונים ביניכם לבין הקרובים לכם.

תאריך:  02/07/2017   |   עודכן:  02/07/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שטיפת ידיים היא פעולה די בסיסית במהלך שגרת היום שלנו. אנו נוהגים לשטוף ידיים לפני האוכל, לאחר שנגענו בדבר מה שהיה מלוכלך ועוד. אך האם יש בפעולה הגיינית זו קשר ליצירת רעיונות ומטרות חדשים? לפי מחקר מאוניברסיטת טורונטו, מבית הספר לניהול, כנראה שכן.
02/07/2017  |  איתן טמיר  |   כתבות
סיפור אסון דוד הקיטור בקיבוץ נען נשכח עם השנים וידוע רק למעטי מעט. האסון התרחש ביום רביעי 3 בספטמבר 1958 בסביבות השעה 5 אחר-הצהריים. הילדות בנות חברי קיבוץ נען, אילנה ברגשטיין ועדה אוטיקר שהיו בנות 12 לערך, ולמדו באותה כיתה בבית הספר בנען, הלכו בקרבת המקלחת הציבורית של הקיבוץ השוכנת במרכז הקיבוץ. בעמדן סמוך למקלחת ומשוחחות בניהן, התפוצץ לפתע דוד הקיטור ששכן בצמוד למקלחת ונועד לחמם את המים למתקלחים בה.
02/07/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
"סימן טוב הוא לסופר", כתבה בעיתון "על המשמר" הסופרת רבקה גורפיין, "כאשר יצירותיו שנויות במחלוקת, סימן טוב אפילו יותר מאשר לו זכה להסכמה כללית."
02/07/2017  |  יהודה שלם  |   כתבות
ספרה הנוכחי המאגד את מכלול יצירותיה של עדה אהרוני הן בפרוזה והן בשירה - למעשה מביא מחקר מעמיק ומקיף על קורותיה ומפעל חייה בנושא השלום, ביצירה ובעשיה רבתית
02/07/2017  |  אדלינה קליין  |   כתבות
שבוע נערך בברלין כנס הצ'טבוט של אנשים ומחשבים, Chatbot Summit. משתתפים רבים גדשו את אולם הדיונים, כדי לשמוע על ההתפתחויות האחרונות בעולם החדש והמרתק הזה, ולפגוש את נציגי החברות הגדולות והקטנות שעוסקות או מתעניינות בו. אחד המושבים בכנס עסק בשאלה: מה יעשה הצ'טבוט לעולם התקשורת?
02/07/2017  |  יהודה קונפורטס  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il