|
החינמון יופץ בתחנות הרכבת [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
החינמון החדש "ישראל היום", בבעלות איש העסקים שלדון אדלסון, מנהל משא-ומתן לשיתוף פעולה עם TheMarker. במסגרת ההסכם, צפוי TheMarker לספק לישראל היום תוכן כלכלי שיתפרס על-פני שני עמודים. כך נודע ל-Nfc.
בתוך כך חתם החינמון על הסכם פרסום, קידום מכירות והפצה במתחמי תחנות רכבת ישראל. בהסכם שנחתם עם חברת אדרי מדיה גרופ סוכם שהחברה תפרסם, תפיץ ותקדם את העיתון במתחמי תחנות רכבת ישראל לתקופה של עד חמש שנים, תמורת כמיליון ש"ח לשנה.
אדרי מדיה גרופ הינה בעלת הזיכיון להפעלת מדיה פרסומית רב-ערוצית במתחמי תחנות רכבת ישראל. את אדרי מדיה גרופ ייצגו עורכי הדין אריאל נדלר ואנדרי פייר ממשרד קלינמן, גולדשטיין, נדלר ושות'. את "ישראל היום" ייצג עורך הדין גור אוזן ממשרד הורביץ, אבן, אוזן ושות'.
נכון להיום חולש החינמון ישראלי, בבעלות איש העסקים שלמה בן-צבי, על ההפצה בתחנות הרכבת, האוטובוסים ובתחנות הדלק, וכניסת ישראל היום לשטחי ההפצה שלו מאיימת לפגוע בו כלכלית.