אגד יוצא בקמפיין ציבורי חדש לכבוד יום העצמאות ה-61 למדינת ישראל. הקמפיין יעלה במהלך שלושת השבועות הקרובים ויכלול באנרים באינטרנט ומיני-סייט אינטראקטיבי ייעודי, תשדירי רדיו ושילוט על-גבי האוטובוסים.
את הקמפיין יצר משרד הפרסום יורו ישראל בעלות כוללת של כ-750 אלף שקלים.
לדברי אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק של אגד, "אגד מוביל את התחבורה הציבורית במדינת ישראל. אנחנו המסיע הלאומי הגדול ביותר והמקצועי ביותר בישראל. מאז הקמתו חרת אגד על דגלו שותפות מלאה בבניין המדינה, במאמציה ובאתגרים עמם היא מתמודדת. הקמפיין יוצר את הפלטפורמה האינטרנטית הגדולה ביותר לפרסום איחולים למדינת ישראל ביום העצמאות ה-61. כל אזרח המעוניין להביע את עצמו יכול לעשות זאת באופן אישי. הקמפיין מעצים את הערך המרכזי של אגד, המוביל בשירות ומעורבות למען הציבור - לאכפתיות לאומית. ככזה רואה אגד את עצמו מחויב לקהילה ולמתן פלטפורמה למעורבות של הגולשים באמצעות חילופי ברכות לכבוד אירוע לאומי מאחד - החג של כל העם, תחת הסיסמא המלווה את אגד - 'כי אכפת לנו'".
לאה וסרמן, מנהלת השיווק והפרסום באגד, הוסיפה כי "במסגרת הקמפיין, יוכל כל גולש להיכנס למיניסייט ייעודי, דרך באנרים שיתפרסמו בשורה של אתרי אינטרנט מובילים בעברית וברוסית, או בכתובת ייעודית -
www.eggedwish.co.il. המיניסייט כולל דגל ישראל גדול, המחולק לאלפי חלקים, כאשר בכל חלק מוסיף הגולש ברכה משלו".