"שירת העצבים" הינו מופע סאטירי חד ונוקב מאת אפרים סידון, על ישראל של שנת 2008. ההצגה מציגה במשחק, תנועה ופרפראזות על שירי הקונצנזוס הישראלי את החיים בישראל, ודנה בנושאים מגוונים - בחירות, מלחמה, משבר כלכלי, מצב חברתי רעוע ועוד. ההצגה מציבה מראה מצחיקה, מרירה ומתסכלת של כולנו, על-ידי שש שחקניות ההצגה, כולן בוגרות סמינר הקיבוצים.
טקס האריה השואג התקיים ביום ו' האחרון 24.07.09 בנוכחות משרדי יחסי ציבור רבים עיתונאים ואנשי תקשורת. השנה התמודדו כ-50 קמפיינים ובקטגוריית תרבות ואמנות התמודדו ארבעה משרדים. משרד דורית שמואלי, הגיש השנה, לראשונה מועמדות לפרס וזכה. דורית שמואלי, הודתה למנכ"ל צוותא על העבודה המשותפת והאתגרים שמציבה צוותא לקהל השוחר תרבות במופעים, הצגות והפקות המציבים לא אחת מראה לא פשוטה של החיים בארץ ובחברה הישראלית. כמו-כן, הודתה שמואלי לצוות המשרד וסכמה: "אני מאמינה בעבודה בצוותא".
פרויקט יחסי הציבור למופע "שירת העצבים" נתקל בקשיים רבים ואתגרים בלתי שגרתיים, כגון תכנים נוקבים ואנטי ממסדיים בעליל שלא התאימו לקהל המסורתי של צוותא, שחקניות אלמוניות בתחילת דרכן, תחום עמוס ותחרותי בו היה צורך ליצור בולטות ובידול להצגה על-פני ההצגות האחרות של התיאטראות הממוסדים בהם הופיעו שחקנים מפורסמים וותיקים יותר, מצב ביטחוני ומדיני לא יציב, וכך הלאה. צוות המשרד השכיל למנף את המצב בארץ (מבצע "עופרת יצוקה", הכאוס הפוליטי, בחירות 2009, חקירת רה"מ אהוד אולמרט, היחס לניצולי שואה שלא קיבלו את כספם, רצח ואונס נשים, משפט נשיא המדינה לשעבר משה קצב, ההתעללות בזקנים, אלימות בקרב הנוער, עוני, וכיוצ"ב) לצורך קישור ההצגה האקטואלית למצב בישראל. עבודת יחסי הציבור המאומצת שנעשתה הובילה לאזכורים תקשורתיים מרובים בכלי תקשורת ההמונים - חלקם בראיונות וכתבות עומק בעיתונים המובילים, חלקם בהשמעה של שירים מתוך המופע בכל תחנות הרדיו המאזנות וחלקם באייטמים טלוויזיוניים.
משרד דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור הוקם בשנת 2000. המשרד מתמחה במגוון שירותי ייעוץ אסטרטגי, דוברות ויחסי ציבור ומייצג מגוון רב של לקוחות מתחומי העסקים והכלכלה, תרבות ואמנות חברה ובריאות. מודל העבודה שפיתחה דורית שמואלי בתחום התקשורת מציג איזון בין שלושה גורמים מרכזיים: הלקוח, התקשורת והציבור.
תחרות "האריה השואג" מתקיימת אחת לשנה ומאגדת בתוכה פרויקטים שונים מתחום יחסי-הציבור, המתמודדים בקטגוריות של רפואה, חינוך, חברה, פוליטיקה, שיווק, כלכלה, תרבות, טכנולוגיה ומשברים.
התחרות נועדה לתת ביטוי למעמדו החשוב של ענף יחסי הציבור, התופס מקום מרכזי בחשיבה האסטרטגית והשיווקית של כל חברות עסקיות וארגונים ציבוריים. ועדת השיפוט כללה נציגים של הנהלת איגוד המפרסמים, הפרסומאים, נציגי ענף יחסי הציבור, אנשי אקדמיה ונציגי יפעת בקרת פרסום ואנשי תקשורת, ובראשה עמדה ד"ר לאה מנדלזיס - מוותיקות האיגוד ומרצה בכירה במכללת ספיר.