|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

ההורים ברעננה מזנבים במשטרה

קבוצת הורים ברעננה פועלת במקביל לחקירת המשטרה בעניין גילוי האנס שפועל ברעננה במשטרה מוחים; ראש העיריה אובד עצות
13/03/2007  |     |   מאמרים   |   תגובות

   רשימות קודמות
  כיצד פעל הפסיכולוג המתחזה
  השר "השולף" וביטחון הציבור
  עיריית ת"א מטרידה את תושביה
  מדינה תחת חקירות
  האבסורדים של פרקליטות ת"א

בבוקרו של יום חמישי, 22 בפברואר 2007, התעוררו אזרחי ישראל בכלל ותושבי רעננה בפרט כשהם נחשפים לידיעה המחרידה לפיה ילד בן 11 נאנס בערבו של יום. הדבר אירע בחדר המדרגות שבפתח ביתו, בעת שקשר את אופניו, זאת כשהוריו שוהים בבית.

ביום שלמחרת האירוע הקשה ובאותו היום שבו נחשפו תושבי רעננה לידיעה החדשותית הקשה, נקטו בתי הספר ברעננה בסדרת הסברה והדרכה לילדים. ההורים אשר אמורים היו להיות שותפים לנושא, יודעו בדיעבד, באמצעות מכתב שכל תלמיד קיבל מבית הספר שבו הוא לומד, מכתב המופנה להוריו והמתאר בלשון קצרה ותמציתית כי הילדים קיבלו היום שיעור בהסברה שעניינו, התמודדות בעקבות האירוע שהיה בליל אמש.

עוד באותו היום, התקשרו הורים רבים למשטרה כדי להבין מה קורה, ומה עושים? על-פי דברי הורים איתם שוחחנו, מדובר היה בשיחה שהוגדרה "שיחת הרגעה בלבד". אחת מאותם הורים אמרה ל-Nfc: "השמיעו לי ולהורים אחרים את מה שרצינו להאמין שעושים. במשטרה נאמר לי שהם נוקטים במגוון רחב של פעולות כדי לגלות מי תת האדם שהרס ילד ומשפחה".

במקביל, הורי קטינים ברעננה תגברו את השמירה על הילדים באמצעות ליווי צמוד, הדרכה להליכה בקבוצות בלבד, הצטיידות בטלפונים סלולריים והגבלת התנועה של הילדים בשעות החשיכה.

במהלך השבוע שלאחר אונס הילד בן ה-11 החלו להיחשף ברעננה, פרשות קשות נוספות שעלו ובאו בעקבות התעוררות מערכת ההסברה והדרכת הילדים, פרשות כמו: אב שניצל מינית את בתו הקטנה, ופועל ניקיון בבי"ס מקומי ברעננה שמטריד ילדות בחדרי שירותים.

מקץ שבוע ימים מיום המקרה שבו הותקף הילד בן ה-11, התפרסמה ביום רביעי, 28 בפברואר 2007, ידיעה קטנה המדווחת כי עיריית רעננה החליטה לשכור שירותי חוקר פרטי כדי לטפל בעצמה בגל תופעות ההטרדות המיניות ומעשי האונס בעיר, וזאת מבלי לחכות לתוצאות עבודת המשטרה.

אולם על-פי הגדרות הורים מפוחדים בעיר, ה"פצצה" נופלת רק ביום שלמחרת, דהיינו בבוקרו של יום חמישי, 1 במרס 2007.

בשעה 08:00 בבוקר דיווחו מהדורות החדשות בהרחבה על חשיפת מקרה הקודם לאונס הילד והזכירו מקרה נוסף שאירע במועד סמוך (כחודש לפני האירוע הקשה שבו היה מעורב הילד בן ה-11), כמו כן, דיווחה התקשורת על האופן שבו טיפלה המשטרה בנושא וכן הוסיפה ואמרה כי גם עיריית רעננה החליטה לבטל את החקירה הפרטית, חקירה שהיא וראש העיר נחום חופרי יזמו.

בשלב הזה שבו הורים רבים נדהמו לשמוע על הפסקת פעילות החקירה הפרטית, פנו חלקם ברוב כעס למשטרה. שם הבטיחו להם ההורים המוחים כי יחזרו אליהם לאחר בדיקה, אך לטענתם של הורים אלה, לא מימשו במשטרת רעננה את הבטחתם להורים המודאגים.

בצר להם, פנו אותם הורים ליו"ר ועד ההורים המרכזי בעיר, ובעצה אחת הוסכם בינם לבין עצמם כי חייבים להפעיל כמה שיותר הורים כגוף אחד אל מול המחדל העירוני. בתוך כך, נקבעה פגישה של ועדי בתי הספר היסודיים בשיתוף עם חטיבות ביניים ברעננה. הייתה זו ישיבה דחופה שהתקיימה בבי"ס ברטוב בעיר ביום שלישי שעבר (27 בפברואר), ושעל-פי ההורים שנכחו באותה פגישה, לא יצאו ממנה עם החלטות משמעותיות.

במהלך בדיקת Nfc התברר, כי למשטרה היה מידע לפיו אירע אירוע ניסיון תקיפה דומה אשר אירע באותה שכונת מגורים ברעננה כחודש לפני שהותקף הילד בן ה-11. על-פי הבדיקה ולאור דיווחי ההורים, מדובר באירוע שבו הותקף ילד מאחור ועדיין לא ברורה מהות האירוע.

לדברי ההורים, אף הוגשה תלונה במשטרה על-ידי אביו של הילד אשר בו בוצע ניסיון התקיפה בידי אותו אלמוני, אך בנו הקטין של אותו אב מתלונן, נחקר במשטרה לגבי פרטי המקרה שאותו הוא חווה, רק לאחר מקרה האונס של הילד בן ה-11, אונס שאירע כזכור ביום רביעי 22 בפברואר 2007.

אותם הורים ברעננה מעידים כי האב שהגיש את התלונה, נתקל ביחס חשדני מצד השוטרים. לדבריהם, אותם שוטרים טענו וניסו לבדוק בתחילה כי ככל הנראה מדובר בסכסוך בין ילדים. לדברי אותם הורים, רק בלחץ שהפעיל האב המתלונן הסכימו לבסוף השוטרים לרשום את תלונתו. מעדויות של הורי ילדים ברעננה עולה, שהאב המתלונן סיפר במשטרה כי במשך מספר ימים לאחר הגשת תלונתו במשטרה, לא קיבל כל פנייה מהמשטרה, וכי בנו שהותקף והוא-האב לא נחקרו לגבי המקרה שבגינו הוגשה על ידו התלונה במשטרה.

רק לאחר לחץ שהפעילו ההורים על עיריית רעננה, התקבלה התייחסות רשמית, היחידה לאירוע, התייחסות שהגיעה ממחלקת הביטחון של עיריית רעננה. זו הודיעה כי בכוונתם לתגבר את הסיורים ברחובות העיר.

אותו אב מתלונן סיפר להורי התלמידים הלומדים בבית ספרו של בנו, כי המשטרה פנתה אליו רק כשבועיים לאחר שבנו הותקף בפתח ביתם. החוקרים ביקשו בפנייתם לשוחח עם בנו, בקשה שהגיעה בעקבות ניסיון התקיפה השני שהסתיים כאמור ללא הצלחה. אותו גורם משטרתי שפנה לאב אמר לו כי ייתכן שקיים קשר בין שני המקרים. נזכיר, כי אירוע צמוד אירע כחודש לפני אותו אירוע שבו נאנס הילד בן ה-11. האב הודיע לאותו גורם משטרתי כי הוא מסכים להיפגש עם החוקרים, אך הזימון לשם גביית עדות בנו הגיע אליו, לדבריו, רק כעבור מספר ימים - מספר ימים קריטיים, ורק לאחר שהתרחש כבר האונס האחרון.

האירוע לא נחקר על-ידי חוקרי ילדים, כנדרש על-פי החוק במקרים שבהם מעורבים קטינים בעבירות מיניות, זאת מאחר שאותו האירוע לא הוגדר על-ידי המשטרה כאירוע תקיפה מינית. המשטרה שייכה את האירוע שבגינו הוגשה תלונת האב לעניין העבירה המינית רק לאחר תקיפת הילד בן ה-11, ולכן על-פי המשטרה זומן הילד השני לחקירה בעניין תלונתו רק לאחר אירוע אונס הילד בן ה-11.

במשטרה מפרידים בין האירועים, ואומרים כי האירוע הראשון שלא צלח, נחקר על-ידי משטרת מרחב השרון ואילו מקרה האונס מיום 22 בפברואר 2007 מטופל על-ידי מחוז המרכז וכי על חקירת האירוע וכן על כל פרט מפרטיו קיים צו איסור פרסום.

ההתכתבויות בין נציגי ההורים לראש עיריית רעננה

בין לבין מתנהלים חילופי האשמות ותכתובות קשות בין הורים מודאגים ברעננה לבין ראש העיריה, נחום חופרי. במכתב נזעם שהעבירה במייל, ישירות לראש העיריה, אחת מהאמהות המודאגות, נכתב:

רינת אשכנזי: "שלום מר ראש העיר! מחר, בעת שתנפנף ידיך לתושבי רעננה בתהלוכת ה"עדלאידע", ממש בעת בה מאות ילדי רעננה יצפו בך ויפזזו מאחוריך בשמחה, תחשוב טוב-טוב האם ואיך אתה שומר עליהם בעת הזו שמאיימת על נפשם וגופם, סכנה פושעת חולנית ואיומה של אנס! עשרות הורים מתארגנים מהבוקר הזה בו נודע בחדשות כיצד משטרת רעננה הפקירה את ילדינו (שהם גם ילדיך באופן מנהלי).

כולנו הצטערנו מאוד לשמוע שבלחצי המשטרה הפסקת, מה שאולי אולי היה מניב קצה חוט, את החקירה הפרטית... למה? עמך הסיבות... אנחנו לא נישאר בצילה של עצלנות המשטרה וקרטועה של העיריה. הסבירות לאנס שמסתובב בינינו גבוהה מאוד, שהוא סדרתי גם כן גבוהה, אז מחר, נפנף ידיים לתושבים אבל תפסיק לנפנף את הדאגה לילדים לביטחונם ותדחוף בעוצמה נחישות שאמורים להיות לראש עיר את תפיסת האנס. בברכת "עד שכן ידע" וייעשה. רינת אשכנזי - תושבת ואם ברעננה".

רינת אשכנזי: "תזכורת: למעלה מ-72 שעות עברו מההודעה שנשלחה, "עשרות משפחות מחכות (ומכותבות)".

ראש עיריית רעננה, נחום חופרי: "רינת שלום! מכתבך לא ביקש תשובה, ולכן גם לא התקבלה כזאת".

רינת אשכנזי: "בפעם הבאה אשאיר סימני שאלה ברורים יותר כדי לזכות במענה. התייחסותך במקרה כה חמור כמו שרשרת התקיפות המיניות בילדי רעננה, הייתה מציינת רגישות מצידך. התעלמות בכל מקרה לא משרתת אף אחד. ולעצם העניין, מדוע הורדת את החקירה הפרטית? אילו וכמה משאבים מקצועיים פועלים לתפיסת הפדופיל? ומה התייחסותך לטיפול הכושל של משטרת רעננה עד כה?
ראשית, הגברת הסיורים עשויה לתרום להרתעה כלשהי ועל כך יש להודות. ועם זאת- טיב היחסים בין המשטרה לעיריה אינו מעניינם של תושבי העיר. מה פירוש המושג 'לא לקלקל את הדיאלוג עם המשטרה?'.

אין מתפקיד העיריה לדאוג לכבוד המשטרה, אלא לייצג בנחישות חד-משמעית את עניינם של ילדי רעננה במקרה הזה - גם במחיר
'קלקול היחסים עם המשטרה'. המסר למשטרה הוא שלפני שהם יושבים בחשיבה על השנה הבאה שישנסו מותניים ויתמקדו בתפיסת האנס.
למשטרה היו שלוש (ואולי היו יותר? אך אנו לא יודעים!), מקרי תקיפות מין ילדים בחודשיים, כדי להרכיב פאזל שלם - רק מה, מישהו במשטרה לא עשה את עבודתו.

העיריה המייצגת את תושביה מול המשטרה לא עשתה את כל שביכולתה לדרוש מהמשטרה לעשות את עבודתה. אם למישהו במשטרה יש בעיה להתעמת, להתייחס, לענות על אוזלת היד הזו אז אפשר להגיע לערכאות גבוהות שם ידרשו מכובדי המשטרה להתייחס בפרוטרוט.
אם תחבור אלינו ואל ועדי ההורים של רעננה בדרישה לגיוס פומבי מלא ומיידי של המשטרה, לעבור ברעננה להפוך כל אבן, רגע לפני שילד נוסף משלם את המחיר ומשפחה נוספת נהרסת, אולי אז נתחיל להרגיש שיש מי שמייצג אותנו מול הזרועות המבצעים.

חובת העיריה לדאוג לתושבי העיר אינה נופלת מחובתה של המשטרה. גם על העיריה מוטלת החובה, לסייר, לחפש ולהפוך כל אבן במטרה למצוא את האנס. גם אם הדברים אינם מוגדרים בדיוק בחוק, אין זה מונע מהעיריה והעומד בראשה לקחת אחריות לפעול ולעשות ולא לחכות ש'מישהו אחר' יעשה את העבודה בשבילו. האם עלינו להקים משטרת סיור פרטית בכדי שהמסר יובן כהלכה? האם אנחנו רוצים להגיע למצבם של תושבי הדרום שנאלצים לירות בפורצים בכדי שהרשויות ירימו את הכפפה וימלאו את חובתם הערכית והמוסרית להגן על התושבים שבחרו אותם?!

לשאלותיי על החקירה הפרטית ועל הכשל של המשטרה עד האונס אודה להתייחסותך. בברכה, רינת".

ראש עיריית רעננה נחום חופרי: "רינת שלום! העיריה תגברה את כוחות הסיור שלה ברחבי העיר משלוש ניידות מסיירות ביום, לשבע ניידות סיור. אני בקשר קבוע מדי יום עם מפקד מחוז מרכז במשטרה אשר החליט שחקירת האירוע היא בעדיפות ראשונה במחוז כולו. הוא גם הבטיח להוסיף שתי ניידות קבועות לעיר. אנחנו לא יכולים לדעת מה בדיוק עושה המשטרה, אלא נאלצים לסמוך על הדיווחים שלה. אנחנו ממשיכים במאמצינו לסייע באיתור האנס תוך שאיפה לא להיכנס לעימותים עם המשטרה.

"בעקבות שני האירועים שקרו - התקיפה לפני חודש וחצי והאונס לפני שבוע וחצי ובעקבות אירועים נוספים הקשורים לביטחון אישי, אנחנו מקיימים חשיבה עם המשטרה על יצירת מודל של משטרה עירונית בעיר. זה לא יביא ביטחון מחר, אבל בטווח של חצי שנה, שנה אני בטוח שנשפר את השירות גם בתחום זה. לצערי, אני יודע שחלק מהדברים לא פורטו דיים, אבל זה כדי לא לקלקל את הדיאלוג עם המשטרה שאני מחויב בו". בברכה, נחום חופרי".

תגובות:

דוברת עיריית רעננה, איילת גרנדמן:

בעניין אונס הילד ברעננה - אירוע התקיפה המינית שהתרחש ברעננה הוא אירוע חריג מאוד וקשה. רעננה היא עיר בטוחה ושלווה. מרגע שדווח האירוע, צוותי החירום של העיריה מלווים את הילד ומשפחתו.

למחרת האירוע אגף החינוך ושירותי הרווחה העירוניים הנחו את כל הגננות, המורים בבתי הספר והיועצות החינוכיות בעיר לערוך שיחות עם התלמידים על המקרה. מטרת השיחות היו לספק לתלמידים מידע בסיסי על האירוע, לאפשר להם לבטא את רגשותיהם ולעבד דרכי התמודדות עם הנושא. השיחות נערכו על-בסיס העקרונות האומרים כי הנפגע לעולם אינו אשם והאחריות הינה של הפוגע, וכן החשיבות לספר לאיש אמון, ולא לשמור דברים בסוד.

בהמשך לשיחות שנערכו עם התלמידים וברוח השיחות, נשלח מכתב לכל בתי התלמידים המפנה את תשומת לב ההורים למקרה האונס, כיצד יש להתייחס לנושא בבית, ומפנה את ההורים לקבלת סיוע במוקדי החירום העירוניים במקרי הצורך.

המכתב נכתב במשותף על-ידי ראש העיר, צוות אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי העירוני.

בעניין פעילות הביטחון של עיריית רעננה- כל הפעילות הביטחונית בעיר מתואמת ומשותפת לעיריית רעננה ולמשטרת ישראל.
מערך הביטחון העירוני הוכפל ו-7 סיירות ביטחון, מסיירות בכל העיר במשך 24 שעות ביממה. משטרת ישראל תגברה אף היא את מערך הניידות שלה המסיירות ברחבי העיר.

המשטרה מנהלת חקירה מאומצת לאיתור האנס. מחלק הנוער במשטרת ישראל והמרחב כולו עוסקים בנושא הכולל פעילות מודיעינית ותצפיתנית.

ראש העיר נמצא בקשר יומי עם פיקוד המשטרה ומקבל עידכונים שוטפים על עבודת המשטרה.

בעניין חשיפת מקרה התעללות במשפחה - בעקבות השיחות שנערכו בבתי הספר, התלוננה אחת הילדות כי היא מוטרדת מינית על-ידי אביה. מאותו רגע הנושא מטופל על-ידי גורמי הרווחה והשירות הפסיכולוגי והחינוכי ונמצא תחת חקירה משטרתית.

במקום שעובדים נכון מתגלים מקרים מסוג זה שהם חולה רעה בכל העולם. בעיר עובדים כל השנה על נושא האלימות ומעודדים שיח בנושא על-מנת שנוכל לסייע.

בעניין הפעילות העירונית הקבועה בנושאי אלימות - תפיסת החינוך ברעננה רואה בבית הספר מוסד מחנך וערכי, המעניק לתלמיד מוגנות וביטחון. כן רואה העיריה עצמה אחראית לתלמידיה גם לאחר שעות הלימודים ומחוץ למערכת הבית ספרית ומעמידה את מרב הכלים והגורמים המקצועיים בכדי להתמודד עם סוגיות שונות בהן שימוש באלימות, בסמים ובאלכוהול.

במסגרת זו עובד אגף החינוך בעיריה בשיתוף פעולה מלא עם המחלקה לקידום נוער, אגף התרבות והנוער, מחלקת הרווחה, עובדות סוציאליות ועוד, במטרה לזהות, לאתר ולטפל בנושאים אלו.

פעילויות ייחודיות שיוזמת עיריית רעננה - בית הספר כמוסד מחנך: חזון ראש העיר הוא להשיב לביה"ס את מקומו כמוסד מחנך וערכי, המעניק ביטחון לנמצאים בין כתליו, ולעשות הכול כדי למנוע אלימות מילולית, בריונות והצקות במוסדות החינוך.

מניעת אלימות ואקלים מיטבי: הנוהל העירוני בנושא מניעת אלימות בבתי הספר הורחב, ובנוסף לעיסוק במניעת אלימות פיסית, עוסקים גם במניעת אלימות מילולית והצקות חברתיות. השנה אנו עורכים סקר מיוחד בקרב ילדים בגילאי 18-12 בנושא הביטחון האישי של ילדי רעננה 24 שעות ביממה: בבתי הספר, במקומות הבילוי, ברחובות ובגנים הציבוריים.

בכל חטיבות הביניים תופעל תוכנית "עמיתים" בשיתוף "אל-סם", תוכנית מערכתית המציגה את הסכנות והנזקים הצפויים משימוש בסמים ואלכוהול.

בכל התיכונים תופעל תוכנית "רטורנו" לשיפור אקלים בית הספר ולצמצום שימוש בסמים ואלכוהול, שתכלול הרצאות, ביקורים ב"רטורנו" - כפר לנגמלים, פגישה עם נגמלים ותוכניות עבודה משותפות עם "אל-סם".

דוברת משטרת מחוז המרכז רפ"ק שירה ליברמן מסרה בתגובה ל-Nfc:"הועבר הסבר לראש עיריית רעננה לפיו אף גורם לא ייכנס לתחום אחריותה של המשטרה, אף על-פי שהגורם לא התעסק בחקירה אשר נמצאת בתחום אחריות משטרת ישראל. למרות זאת ולפיכך, הודיעה המשטרה כי אין מניעה מצידה, שאם כי יש צורך בפעילות מניעה או אבטחה, אין למשטרה כל התנגדות שיבוצעו פעילויות מעין אלו, למרות שהמשטרה עורכת אף היא סיורים ופעילויות שונות הקשורות באבטחתם של קטינים ברעננה ובאזור כולו".

תאריך:  13/03/2007   |   עודכן:  14/03/2007
מוטי אקסמיט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההורים ברעננה מזנבים במשטרה
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הניה ׂ
14/03/07 02:03
 
רונית בר חיים
14/03/07 12:18
2
אם אין אני לי - מ
14/03/07 03:58
3
רמיי
14/03/07 10:14
4
גילת
14/03/07 12:32
5
amity
14/03/07 16:55
6
רעננה שלנו
15/03/07 08:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גבריאלה, פקידת הקבלה הקתולית של מלון "הולידיי-אין" בעיירה ההולנדית ליידן, שבין אמסטרדם להאג, קידמה את פנינו ב"שלום" לבבי ונרגש, באותו רגע שבו עמדה על זהותנו כישראלים. לפני שמונה שנים עשתה גבריאלה באחד הקיבוצים בצפון הארץ, כמתנדבת, ובמשך מחצית השנה ששהתה אצלנו, הספיקה ללמוד עברית בסיסית, שאותה לא שכחה עד היום. מסייעים לה בכך הישרלאים הפוקדים, חדשות לבקרים, את בית המלון.
13/03/2007  |  ראובן לייב  |   מאמרים
להבדיל מועדת אגרנט, לאחר מלחמת יום הכיפור, אשר הפילה את כל "התיק" על צה"ל ועל הרמטכ"ל דדו, שלא בצדק, לא בצורה הוגנת ולא הגיונית לעומת "הרחקת" הדרג המדיני בראשות ראש הממשלה ושר הביטחון, מהכישלון ההתחלתי וקריסת הקונספציה המודיעינית של "סבירות נמוכה", לא כך ועדת וינוגרד.
13/03/2007  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
בשנים הראשונות לחייו, בסביבה עם גירויים וללא כל הדרכה או הוראה מכוונת - מתפתחות אצל התינוק (ומאוחר יותר אצל הילד) תנועות מולדות, כמו זחילה, עמידה, ריצה וקפיצה. ההתפתחות המוטורית היא רציפה. היא מתרחשת בהתאם לציוני דרך התפתחותיים אוניברסליים ונקבעת בהתאם ללוח זמנים ביולוגי מולד. הופעת המיומנויות המוטוריות של הילד ברצף אחיד, משקפת את הבשלת מערכת העצבים המרכזית שלו, שהנה תהליך גנטי, המתרחש בסדר וברצף אחידים. עם זאת, התהליך מושפע במידה רבה מהסביבה ומהגירויים שהיא מספקת; סביבה המספקת לתינוק גירויים להתנסות תנועתית-חושית, מעודדת את ההתפתחות המוטורית שלו ומקדמת אותה, ובתוך כך מסייעת בטיפוח כשרים מוטוריים והכרתיים בגיל מאוחר יותר. יתר על כן, עידוד וגרייה התפתחותית מסייעים להידוק הקשר שבין ההורה לתינוק.
13/03/2007  |  נועה לויאן-אלול  |   מאמרים
בישיבת תאום-תכנון של בית מלון גבוה בלונדון, הציגו גורמים ממשטרת לונדון ונציגי המחלקה למניעת מעשי טרור, מגוון רחב של איומים שיכולים להשפיע על פעילותו התקינה וההמשכית של בית המלון. הם הציעו מספר רב של שינויים בתכנון שמטרתם הייתה הגברת הביטחון בתוך המבנה וסביבו. הם הציגו גישות עיצוביות דפנסיביות שגרמו לשינוי עקרוני בתכנון והגדילו בצורה משמעותית את התקציב המתוכנן לבניית בית המלון במרכז לונדון.
13/03/2007  |  יוסי מטלון  |   מאמרים
דבר כזה טרם קרה. יושב לו גוף מעין שיפוטי, שהוא כמעט בית משפט של ממש, ומודיע מה יהיה תוכן פסק הדין שלו שיפורסם בעוד חודש. וכל זאת למה? כי התקשורת משכה אותו בלשון.
13/03/2007  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il