|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

האיש של נתניהו הסכים לגבולות 67'

מסמך רשמי בתהליך המשא-ומתן, המיוחס לתקופה שלפני תחילת התהליך מול אבו מאזן, מציג עמדה ישראלית פשרנית בהתוויית גבולותיה של המדינה הפלשתינית על החתום: יועצו לשעבר של נתניהו - רון דרמר
08/03/2015  |   News1 News1   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
רון דרמר [צילום: AP]

נתניהו. על דעתו? [צילום: AP]

ערוץ 10 חושף (יום א', 8.3.15) כי בפגישה שאירעה לפני מספר שנים בין מקורבו של נתניהו ויועצו לשעבר, רון דרמר, לבין שליח הרביעייה בינלאומית במזרח התיכון לשעבר, טוני בלייר, נחתם בידי דרמר מסמך כוונות, שיתכן כי מבהיר עד כמה היה מוכן מייצגו של נתניהו להתגמש בתהליך המשא-ומתן.

במהלך הפגישה, שכנראה נועדה להפגין את רצינותו בתהליך, שלף דרמר נייר והתחייב על גביו בכתב כי שטח המדינה הפלשתינית העתידית, לכשתוקם, יהיה זהה לשטח אשר נכבש בשנת 1967.

על-פי הדיווח, מדובר בעמדה מרחיקת הלכת ביותר בה פורסם כי יועציו של נתניהו נקטו עד כה, ויצוין כי היא מיוחסת לתקופה שלפני תחילת המו"מ הישיר מול אבו מאזן. המסמך קונסיסטנטי לעמדות אחרות עליהן עומד נתניהו בתוקף, בהן סירוב לחלוקת ירושלים ולשיבת פליטים פלשתינים. עמדות, שבשלהן ייתכן כי המשא-ומתן נתקע.

המסמך עליו חתם דרמר, כיום שגריר ישראל בארה"ב, אוזכר גם במסגרת מסמכי ג'ון קרי, המסמכים היחידים שניתן לומר עליהם כי נחשבים לרשמיים מבחינת ארצות הברית בתהליך המשא-ומתן, בין השאר משום שנכתבו ונחתמו בתיאום מלא עם ישראל.

דרמר: "לא סוכם על נסיגה"

בתגובה לפרסום בחדשות 10, לא הכחיש דרמר את המידע, אך טען כי בסך הכול ניסה להתכתב עם העמדה הבינלאומית המקובלת בתהליך המשא-ומתן, גם אם האופן בו ייצג את ישראל נגזר מעמדתו שלו, או ממעמדו כמייצג את ראש הממשלה בתהליך.

דרמר: "בניגוד מוחלט לנטען, בשום שלב לא סוכם על נסיגה כלשהי. גם במקרה זה היה ניסיון להתניע משא-ומתן שמבוסס על עקרונות הקהילה הבינלאומית, כשלישראל שמורה הזכות להסתייג מנושאים שאינם מקובלים עליה".

תאריך:  08/03/2015   |   עודכן:  08/03/2015
עידן יוסף
+סקר חדש: פער של 5 מנדטים לטובת הליכוד
10:55 09/03/15  |     |   לרשימה המלאה
סקר שערך ערוץ i24 צופה יתרון של 5 מנדטים לליכוד (26 מנדטים) לעומת המחנה הציוני (21 מנדטים)  ▪  הבית היהודי - 13 מנדטים, יש עתיד והרשימה הערבית - 12
(הליכוד ביתרון ניכר [צילום: פלאש 90])
+האם התקשורת מעוותת את המידע?
10:35 09/03/15  |  רו"ח עידו רחמני   |   לרשימה המלאה
סה"כ 13 התייחסויות משמעותיות על נתניהו, מתוכן שתיים חיוביות, ושלוש התייחסויות להרצוג - שתיים בצורת ציטוטים של דברי ביקורת שלו על נתניהו, ועוד אחת בה דה-מרקר מצטט ביקורת של ח"כ אקוניס וממהר להראות שבעצם הוא לא מדייק. זו דוגמה מעיתון שלא הכריז מלחמה גלויה על רה"מ. העיתונים האחרים היו כמובן הרבה יותר קיצוניים בהתקפותיהם. היש צורך לפרט?
"העיסוק בו חרג מזמן מגבולות הרציונליות". נתניהו [צילום: AP]
+המערכת הפוליטית המושחתת בהיסטריה
10:30 09/03/15  |  נסים גבאי   |   לרשימה המלאה
הפוליטיקאים בישראל המוקצים בענק מחמת מיאוס, וכמעט רוב מוחלט של תושבי מדינת ישראל ירק ויורק עליהם בכל פעם שמזכירים אותם – נמצאים שבוע לפני הבחירות בלחץ והיסטריה מטורפים – והציבור המתעקש לבחור בהם שוב, זורם איתם
(בחירות 2015. פוליטיקה ישראלית מושחתת [צילום: צילומסך])
+תהיו כחלונים
10:05 09/03/15  |  יעקב שטרכר   |   לרשימה המלאה
הנושא החברתי הוא הקריטי ובהקשר זה לכחלון יש יתרון. הוא הוכיח יכולת ביצוע, הוא מעורר אמון שהמוני העם קרובים ללבו וכן הוא אדם משכיל. ממנו לא נשמע שטויות כגון מע"מ 0. כחלון קרוב יותר ל-10
(משה כחלון. בעל היתרון [צילום: תמיר ברגיג])
+מצביעים בלשון
00:46 09/03/15  |     |   לרשימה המלאה
מה הקשר בין מצע המפלגה למצעים במיטה? ומה פירוש הניב השר ישב על המדוכה?  ▪  משאל רחוב משעשע לבחירות באוניברסיטת תל אביב  ▪  כתיבה ופיתוח: ירעם נתניהו, מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית)
(בחירות עושים בעברית)
+"נאום האלמנה בעצרת הרג את בעלה"
00:33 09/03/15  |  
חגי הוברמן (ערוץ 7) תוקף את מיכל קסטן-קידר, אלמנתו של סא"ל דולב קידר שנהרג במבצע צוק איתן על נאומה בעצרת השמאל בכיכר רבין. בטור שכותרתו "הרגה את בעלה ובוכה שהיא אלמנה". לדבריו, "רק משום שהקשיבו לדעות כמו שלה בעד ההינתקות יש מלחמה. הוא הוסיף כי תפישות כאלה גורם להרג אנשים, גם אם בעקיפין.
+הרב אברג'ל: הרב עובדיה אולץ להציב את דרעי בראש ש"ס
23:58 08/03/15  |  
הרב יורם אברג'יל, מראשי הציבור הספרדי, אמר כי אלי ישי הוחלף באריה דרעי כתוצאה מאילוץ ולא מרצונו החופשי. בכינוסף אמר הרב אברג'ל: "מרן בשנה האחרונה עבר תהפוכות לא קלות. מרן אמר 'דונו אותי לכף זכות, לא עשיתי שום דבר מעצמי, כפו אותי, לחצו עליי, איימו עליי קצת, שיפרשו שיעשו כך וכך ואני זקן. נאלצתי לעשות מהלך שהוא על אפי וחמתי אבל עדיין אני אוחז שהאיש שבכל ביתי נאמן הוא - אלי ישי'".
+פעיל ש"ס נדקר ונפצע קל ביציאה מכפר ערבי בצפון
23:55 08/03/15  |  
מנהל המגזר הערבי בש"ס, מיכאל אילוז, נדקר בידו ביציאה מהמועצה המקומית עין מאהל, לאחר שסיים שם חוג-בית. מצבו מוגדר קל. המשטרה פתחה בחקירה.
+דרעי לא פוסל ישיבה עם ישי באותה ממשלה
23:40 08/03/15  |  
יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר כי יו"ר יחד אלי ישי לא לוקח קולות מש"ס. בראיון לגאולה אבן-סער, נשאל דרעי לגבי הירידה בסקרים והשיב: אנחנו לא יורדים, אנחנו בעלייה. לדבריו, ישי לא קשור לציבור של ש"ס. על החומרים אותם איים ישי לפרסם, אמר "שיחשוף, נמאס כבר!". לשאלת המנחה האם יישב איתו באותה ממשלה, השיב דרעי כי ישי לא יעבור את אחוז החסימה. והוסיף כי אינו מחרים איש.
+דינה זילבר: ננקטו פעולות נגד הדרת נשים בבחירות
23:09 08/03/15  |  
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דינה זילבר, אומרת כי ננקטו פעולות בהקשר לבחירות לכנסת ה-20 וכן בעניין ההפרדה המגדרית במוסדות אקדמאים, בתחום השילוט המגביל תנועתן של נשים, בהשחתת מודעות פרסום הכוללות נשים, במניעת ההפרדה בין נשים לבין גברים בקופות החולים וכן במניעת ההפרדה בין גברים לבין נשים בבתי עלמין, בזכות לשאת הספדים וכן במניעת הדרתן של הנשים מטקסים ממלכתיים ומאירועים ציבוריים. היא מסרה סקירה במהלך ישיבת הממשלה.
+בחירות-דמה בבינתחומי: ניצחון למחנה הציוני
22:57 08/03/15  |  
בחירות-דמה במרכז הבינתחומי הרצליה: המחנה הציוני 30.58%; יש עתיד 22.14%; הליכוד 10.25%; מרצ 8.10%; כולנו 7.60%; ישראל ביתנו 5.62%; עלה ירוק 2.64%; הרשימה המשותפת 1.65%; ש"ס 0.33%.
+יעלון: אפשר לצפות מרה"מ שלא יצעק?
22:36 08/03/15  |  
השר משה יעלון התייחס לנאום נתניהו בקונגרס: "הייתי מעדיף שלא היינו צריכים להתעמת עם ארה"ב אבל כשראש ממשלת ישראל מזהה שמתגבש הסכם קבע בין ארה"ב לבין משטר אירני משיחי, ודנים על מספר צנטריפוגות שלא באות בחשבון עבורנו ומזהה את האיום, אז אפשר לצפות שהוא לא יצעק?! כשהוא מבין שיש סיכוי לעצור את זה, הוא לא יסע?! להיות חנוקים זה לא טוב אבל להיות מאוימים מהאירנים זה יותר רע".
+הרב טאו: סיוע ל"יחד" - לא על-חשבון לימוד תורה
22:12 08/03/15  |  
נשיא ישיבת הר המור וממנהיגיה הרוחניים של הציונות הדתית, הרב צבי טאו, אומר כי סיוע למפלגת יחד אינו צריך לבוא על חשבון לימוד תורה. במכתב שפרסם, ועליו חתם גם ראש ישיבת עטרת ירושלים הרב שלמה אבינר, נכתב כי "מצוה גדולה להתגייס עבור מפלגת יחד, במאמץ גדול בישורת האחרונה. בהתנדבות לשם שמיים, כלכל מפלגה חדשה. וכל המסייע הרי הוא מחזק את התורה, מחזק את העם, מחזק את הארץ".
+המחנה הציוני הזמין את כיכר רבין לליל הבחירות
20:24 08/03/15  |  
רשימת המחנה הציוני הזמינה את כיכר רבין לליל הבחירות, בציפייה לשחזר את חגיגת הניצחון של אהוד ברק ב-99'. כך דווח במבט.
+סקר: הליכוד התחזק לאחר הנאום בקונגרס
20:16 08/03/15  |  
סקר גיאוקרטוגרפיה שנערך לאחר נאום נתניהו בקונגרס: הליכוד 26 המחנה הציוני 21 הבית היהודי 13 הרשימה המשותפת, יש עתיד 12 ש"ס, יהדות התורה, כולנו 8 ישראל ביתנו 7 מרצ 5 יחד 0.
+בנט נגד גרבוז: הקומץ שלו הוא הרוב
19:57 08/03/15  |  
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס לנאומו של יאיר גרבוז אמש בכיכר רבין בו אמר ש'מנשקי הקמעות משתטחים על קברי קדושים, אנסי ורוצחי ראש הממשלה רבין. ה'קומץ הזה' נעשה לרוב'. "ככה הוא קורא למחנה שאני עומד בראשו. לא שמעתי דבר כזה בקמפיין הזה. הקומץ הזה הוא עמנואל מורנו סא"ל בסיירת מטכ"ל שנפל חלל, החייל שהתאבד על רימון וקרא שמע שראל, הקומץ הזה הם אנשי עיירות הפיתוח - שקמים להתפלל שחרית ושמים תפילין ואלו אנשים שאתם דרסתם את תרבותם. אני גאה לעמוד בראש הקומץ הזה. אבל מה שיותר גרוע מדברי האיוולת אלו שבקהל עמדו אלפי אנשים ואף אחד לא אמר 'כולנו יהודים - כולנו אחים' מה אתה עושה?!". עוד הוסיף השר בנט: " גם ציפי ובוז'י לא פצו פה ולא מחו, אני אומר לכם - הקומץ הזה הוא רוב עם ישראל - אוהב את ישראל ולא מתנצל על זה. ועכשיו הקומץ הזה עוד 9 ימים הולך לנצח כי הוא ירים טלפונים, בכל מקום בכל זמן, יצא לכנסים וישכנע ויביא הר של מנדטים כדי להראות לכם מי הקומץ האמיתי במדינת ישראל".

+גלאון: מצע נתניהו - נגד מדינה פלשתינית
19:36 08/03/15  |  
יושב-ראש מרצ, זהבה גלאון התייחסה לתגובת הליכוד לעלון הדתי "עולם קטן" כאילו נאום בר-אילן בטל וכעת שינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את עמדתו והודיע כי הוא מתנגד להקמת מדינה פלשתינית: "לא הייתי נתפסת לתגובה לעלון בית כנסת אם זאת לא הייתה ההתבטאות המדינית הראשונה של נתניהו בכל מערכת הבחירות הזאת. למעשה 'עולם קטן' הפך כרגע, בהעדר כל מסמך אחר, למצע המדיני הרשמי של הליכוד".
+פריג': הרשימה המשותפת בקושי תחזיק מעמד
19:32 08/03/15  |  
ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) אומר כי המפלגות המרכיבות את הרשימה המשותפת לא יצליחו להחזיק מעמד לאורך זמן יחד. הוא העריך כי הסיעה תתפרק לכל היותר בתוך חודש.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האיש של נתניהו הסכים לגבולות 67'
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
באום
8/03/15 22:31
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
יושב-ראש ישראל ביתנו התבטא במילים חריפות בנושא נאמנותם של ערביי ישראל למדינה, ואמר: "מי שאיתנו צריך לקבל הכל, ומי שנגדנו צריך להרים גרזן ולהוריד לו את הראש".
08/03/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בכיר במכון התקנים משמש בחודש האחרון כיושב-ראש ועדת הכספים של מפלגת העבודה. זאת, על-אף שחוק הבחירות אוסר על עובד בתאגיד סטטוטורי להיות שותף לתעמולת בחירות.
08/03/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
נאומו של ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן, בכיכר רבין היה מטלטל. האיש דיבר מהלב, ללא תרגילים מלוכלכים ופוליטיקה זולה, ללא רטוריקה של אשף נאומים. פשוט ולעניין. ניכר היה שלא קל לאיש לעמוד בפני עשרות אלפים שבאו להאזין לו כי נמאס להם לשמוע ייאוש ועוד ייאוש. הם רוצים תקווה, אופק שיש לשאוף אליו. נתניהו מוביל לאסון, אמר דגן, ולהקת המשמיצים הגסים החלה את הקונצרט שלה בניצוחה של מירי רגב.
08/03/2015  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
כל מי שמתימר להנהיג ואינו שם את סוגיות הביטחון והחברה האמיתיות במוקד השיח עם הציבורי ערב בחירות בנסיבות כל כך רגישות, מסכן את קיומנו כאן ואינו ראוי להנהגה. כבודה של תכססנות פוליטית במקומה מונח, אולם 10 ימים לפני בחירות אלה זו כבר "שעה 12" - עת להניח לדיבורי הסרק ולעבור לעסוק בעיקר. תתפלאו אולי, אבל קריאה זו מופנית בעיקר לחשבון הנפש של הציבור.
08/03/2015  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
החבורה שהתקבצה תחת השם "מפקדים למען ביטחון ישראל" הינה חבורה הכוללת שמות נכבדים, ובחלקם אפילו נערצים. וכשקבוצה כה נכבדה ממקדת את פעילותה בהפלתו של נתניהו, קשה מאוד להגדיר אותה כקבוצת שמאלנים עוכרי ישראל החותרים ביודעין תחת קיומה של מדינת היהודים.
08/03/2015  |  אהוד פרלסמן  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
ועדת הבחירות: נחתמו 4 הסכמי עודפים  /  איציק וולף
דגן: לא חושש מהאויבים, חושש מההנהגה  /  איציק וולף
מצע המפלגות: אף מילה על אירן  /  שי ניב
ליהודי אתה כן מאמין 40 שנה בקבר?!  /  נסים גבאי
הישורת האחרונה בבחירות 2015  /  יורם דורי
כשבוז'י ויאיר משחקים בערבים  /  איתן קלינסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il