חברת על-בד משואות יצחק, המייצרת ומשווקת מגבונים לחים, מוצרי היגיינה נשית ומוצרי ספיגה, פרסמה (יום א', 6.11.16) את דוחותיה לרבעון השלישי של 2016.
ההכנסות ברבעון השלישי של 2016 הסתכמו בכ-392 מיליון שקל, גידול של 4% בהשוואה ל-375 ברבעון המקביל. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-1.15 מיליארד שקל, גידול של 3% לעומת הכנסות של כ-1.11 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2016 הסתכם בכ-26.8 מיליון שקל המהווה 7% מהמחזור, גידול של 70% בהשוואה לרווח תפעולי של 15.8 מיליון שקל המהווה 4% מהמחזור ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של 2016 הסתכם ב-74.6 מיליון שקל, המהווה 6% מהמחזור, גידול של 30% לעומת רווח תפעולי של 57.3 מיליון שקל המהווה 5% מהמחזור בתקופה המקבילה אשתקד.
על-בד מסיימת את הרבעון השלישי של 2016 עם רווח נקי של כ-15.7 מיליון שקל, גידול של 24% בהשוואה לרווח נקי של כ-12.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-43.9 מיליון שקל, גידול של 34% לעומת רווח נקי של 32.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2016 כמו גם בתשעת החודשים הראשונים של השנה נאמד בכ-4% מסך ההכנסות.
תזרים המזומנים שנבע מפעילות החברה ברבעון השלישי של 2016 הסתכם בכ-91 מיליון שקל בהשוואה לכ-54 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ההון העצמי של החברה הסתכם נכון לסוף הרבעון השלישי של 2016 בכ-514 מיליון שקל, כ-38% מסך המאזן.