בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
עוה"ד: מצלמות האכיפה בכבישים נכשלו
|
ועדת התעבורה של הלשכה אומרת, כי מספר ההרוגים ממשיך לעלות מדי שנה למרות פריסת המצלמות ● קוראת להקצות תקציבים להפעלת יותר ניידות של משטרת התנועה
|
הצהרות ומציאות [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
|
|
|
|
|
ועדת התעבורה בלשכת עורכי הדין טוענת, כי מצלמות המהירות לא הועילו למאבק בתאונות הדרכים ומציעה להקצות יותר משאבים להפעלת ניידות של משטרת התנועה. הדברים נאמרים בנייר עמדה שהעבירה הוועדה (יום ג', 14.2.17) ליו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, לקראת ישיבתה בנושא בשבוע הבא. לדברי הוועדה, "מיום פריסת המצלמות ברחבי המדינה לא זו בלבד שלא הייתה ירידה בכמות ההרוגים, אלא קיימת עלייה מתמדת מדי שנה, כפי שהדבר עולה מנתוני השנתון הסטטיסטי של משטרת ישראל". עוד אומרים מחברי נייר העמדה, כי למערכת לא נערכו ניסויי שטח משמעותיים והיא אינה עומדת בתקן הישראלי. הוועדה טוענת עוד, כי קיים פער בין הצהרותיו של השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, לבין המצב בשטח. בעוד ארדן הבטיח ש-90% מהמצלמות יוצבו בצמתים כדי להיאבק בחצייתם באור אדום, נתוני משרדו מלמדים, כי 58% מבין המצלמות מיועדות לאכוף ציות לתמרורים ולמהירות המירבית, 35% אוכפות מהירות בלבד, והיתרה - איסור נסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית. על נייר העמדה חתומים עוה"ד דוד דויטש, יוסף יעקובי, עמיחי מנדלבאום ותומר גונן.
|
תאריך:
|
14/02/2017
|
|
|
עודכן:
|
14/02/2017
|
|
איתמר לוין
|
+"חוסר מודעות של הנהגים החדשים לשיטת הניקוד"
|
13:26 14/02/17 | מירב ארד | לרשימה המלאה |
כך אמר התלמיד דני קציר, מתאם פעולות הכנסת של מועצת התלמידים בישיבה בוועדת הכלכלה של הכנסת ▪ היו"ר, ח"כ כבל: ללא מסה של מאות ניידות לא תהייה לשינוי בשיטת הניקוד כל משמעות ([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
|
|
עוה"ד: מצלמות האכיפה בכבישים נכשלו
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
עודד ב
|
14/02/17 22:49
|
|
2
|
|
אי הבנה
|
15/02/17 08:45
|
|
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ב', 13.2.17) להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת משרד התחבורה לתקן את פקודת התעבורה, שנועדה להחמיר את הענישה כנגד נהגים עבריינים. ההצעה כוללת החמרת הענישה כנגד נהגים שייתפסו נוהגים בשכרות, מבצעים עבירות בריונות ועוד. עוד כוללת ההצעה צעדים שנועדו להתמודד עם העומס בבתי הדין לתעבורה, ובכללן לחייב את המבקשים להישפט להפקיד את הקנס מראש וכפל קנס למגישי תביעות סרק. עם זאת היו"ר איתן כבל הזכיר כי הוועדה כבר דנה בהצעה בעבר והוא הבהיר כי עמדתו היא שהחקיקה לבדה לא יכולה לתת את המענה לקטל בדרכים. "צריך קודם שיראו את השוטרים וצריך שהם יאכפו את העבירות. בסוף הכל קשור לאכיפה ונראות", אמר.
|
|
|
שני גברים, בן 23 ובן 37, נהרגו הלילה (יום ו', 27.1.17) בהתהפכות קו אוטובוס 462 של חברת אגד תעבורה שהיה בדרכו מאריאל, דרך מעלה לבונה, לירושלים לתהום בעומק של 60 מטרים. במקום נמצאו גם מספר פצועים - חלקם באורח קשה והשאר קל ובינוני. הפצועים פונו לבתי חולים בירושלים.
|
|
|
השר לבטיחות בדרכים, ישראל כ"ץ, ממשיך לאייש את משרד התחבורה בקצינים בכירים לשעבר בצה"ל. הפעם זו תת-אלוף (מיל') רחל טבת-ויזל, שתמונה לתפקיד מנהלת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. טבת-ויזל מחליפה את מרדכי בהירי דואני, שהודיע על סיום תפקידו כמנהל הרשות לאחר שנתיים וחצי בתפקיד.
|
|
|
ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, אישרה (יום ב', 23.1.17) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, על-מנת לאפשר ליו"ר המועצה או ממלא מקומו הקבוע לקבל גמול סביר.
|
|
|
ועדת הכלכלה אישרה (יום ג', 17.1.17) את בקשת משרד התחבורה לתקן את צו התעבורה הכוללת, בין היתר, החמרת ענישה על עבירות חמורות ועבירות שונות של רוכבי אופניים חשמליים.
|
|
|
|
|
|
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
|
|
|
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
|
|
|
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|