בשורה לגליל המערבי. ב-26 במאי 2019 (יום א'), יתוספו 19 רכבות יומיות בקו נהריה-תל אביב-באר שבע. כזכור, החליט שר התחבורה ישראל כ"ץ על צמצום תדירות הרכבת לפני מספר חודשים בעקבות הפעלת הקו המהיר לירושלים.
רכבת ישראל תפעיל בקו נהריה-תל אביב שלוש רכבות בשעה, במקום שתי רכבות כיום, בכל כיוון, בשעות העומס. כתוצאה מכך, תדירות הרכבות בין חיפה לתל אביב תגדל לארבע רכבות בשעה, בשעות העומס, במקום שלוש רכבות כיום. מדובר בתוספת כוללת של 15-12 אלף מקומות ישיבה ביום לנוסעי הרכבת.
תוספת השירות תינתן באמצעות רכבות דו-קומתיות ("דאבל דק") וקרונועים (IC3) שיפעלו בקו, ויקלו משמעותית על העומס בשעות השיא. המהלך התאפשר לאחר ניסוי שבוצע לפני כחודש על-ידי רכבת ישראל.
על-פי לוח הזמנים החדש, הרכבות החדשות ייצאו מנהריה לתחנות באר שבע, בשעות: 05:27, 06:27, 07:27, 08:27, 09:27, 15:27, 16:27, 17:27, 18:27 ו-19:27. כמו-כן ייצאו רכבות מבאר שבע לנהריה בשעות: 04:53, 05:53, 06:53, 07:53, 12:53, 13:53, 14:53, 15:53, 16:53, 17:53 ו-18:53.
רכבות אלה יעצרו בתחנות: עכו, מרכזית המפרץ, חיפה מרכז השמונה, חיפה בת גלים, חיפה חוף הכרמל, ת"א אוניברסיטה, ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, לוד, רמלה, קריית מלאכי יואב, קריית גת, להבים רהט, ובאר שבע צפון ומרכז.
בחודשים הקרובים צפויים להגיע קרונות וקטרים נוספים שהוזמנו מחו"ל. עם הגעתם, צפוי שיפור שירות משמעותי ברכבת ישראל, שיאפשר להקל משמעותית על העומס, בשעות השיא.