מזרחי טפחות יוצאים בקמפיין הלוואות תחת הכותרת "נפרדים מהמינוס " המציע ללקוחות כל הבנקים הלוואה של עד 30 אלף שקל ללא ריבית וללא הצמדה על מנת לעזור להם לסגור את האוברדרפט.
הקמפיין הינו קמפיין שני בסדרה, מאז הושקה האסטרטגיה החדשה של הבנק, המלווה בסלוגן, מטפלים בכסף של אנשים.
הקמפיין מורכב מסרטון פרסומת, קמפיין עיתונות ואינטרנט.
בסרטון אנחנו חוזרים לשכונה ה"דוגווילית" (עולם ללא קירות), כפי שהוצגה בסרט הראשון, בקמפיין ההשקה. בסרטון הנוכחי אנחנו נחשפים לחבר חדש בשכונה, בחור צעיר, ההולך בתוך השכונה מלווה באיש עם מכונת סימון של מינוסים. לא משנה לאן הבחור שלנו הולך "איש המינוסים" הולך אחריו ובכך מסמל את התחושה שיש לצרכנים רבים, שלא משנה מה עושים, הם לא מצליחים להיפטר מהמינוס. הבחור הצעיר שלנו בסופו של דבר מגיע למזרחי-טפחות , המשמשת כאן כסוג של עיר מקלט ומצליח סוף סוף להיפטר מאיש המינוסים.
את הסרט מלווה מעין מספר (קובי מידן) המתאר בצורה ציורית והומוריסטית את מה שעובר על הגיבור שלנו.
כל אווירת הסרט הינה נינוחה ומשפחתית, אווירה שתלווה את סרטי הבנק, המבוססת על התפיסה הבנקאית של מזרחי-טפחות, בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות, המבטאת מחויבות אמיתית של הבנק ללקוחותיו
קרדיטים:
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG
סמנכל קריאטיב: ינאי פוליטי
סמנכ"ל אסטרטגיה: זוהר מנור
סופרוויזר קריאטיב: בועז להב
קופי : אורלי פרום
ארט יסמין קורן
תקציבאית : מירב אוחיון
פלנר : עידן פלדמן
בימאית : שירי שחר
חברת הפקה: ראבל.
בית פוסט ואנימציה : ג'רונימו.