|   15:07:40
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

תרומתי לאנושות

להיות דעתן זה חשוב, אך עד כמה כל אחד מאיתנו הוסיף משהו לאנושות, משהו שבלעדיו היא לא הייתה יודעת? אז מה אתה עשית בשביל אנושות?
09/11/2015  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   העולם הערבי   |   תגובות
אספסוף מוסלמי [צילום: AP/Mohammed Zaatari]


הוצאת השריעה אל מחוץ לחוק הבינלאומי

יפה מאוד מצידם של גולדסטון, שאבעס, בית הדין הבינלאומי בהאג, שוברים שתיקה ושער ירקות להצמד לגרוננו כלהקת קרציות ולהפריע לנו להגן על ילדינו מפני הטרור. אך כיצד ייתכן שכל גדולי המשפט בעולם שכחו שסקילות, הצלפות וקטיעת איברים לא יכולים להיות מקובלים בתקופתנו?

לא יאומן, כל מומחי המשפט בעולם חיכו לי? אז יש לי הודעה משמחת: הגעתי. ממחר בבוקר נא לפעול כדי להוציא את השריעה אל מחוץ לחוק הבינלאומי ולפעול בכל האמצעים כנגד משטרים סוררים! תודה.

אמנת הדתות א'

יפי הרפש חזקים מאוד בקמפיינים. כאשר הייתה להם הזדמנות לשחרר מאות רוצחי יהודים הם יצאו מגדרם כדי להציל חייל חטוף. כאשר הייתה להם הזדמנות לקבור חיילים הם יצאו מגדרם כדי לכבול את צה"ל, למנוע נוהל שכן, למנוע שימוש באש חזקה כדי להגן על בנינו, ואכן בצוק איתן הייתה להם הצלחה גדולה: קברנו בנים רבים.

אבל מרוב התלהבות ממאבקים למען הטרור, הם שכחו קמפיין אחד קטן: להחתים את כל הדתות על אמנה נגד אלימות. האפיפיור יחתום, הוא הרי יצא ביוזמתו בקריאה נגד אלימות. הרבנים יחתמו, הם גינו מעשי רצח. מי נשאר?... למה מחכים, לאישור שלי? קיבלתם. חבל"ז, צאו לדרך.

אמנת הדתות ב'

קרי הכריז שהאיסלאם הקיצוני אינו מייצג את האיסלאם. עם כל הכבוד לשייח קרי הנכבד, הוא לא סמכות. חובת ההוכחה להתנער מהאיסלאם הקיצוני ולהוכיח שהוא לא חלק ממנו, מוטלת על האיסלאם!

אי לכך ובהתאם לזאת יש לפעול למען החתמה על אמנה נוספת בה ידרשו כל מנהיגי האיסלאם להוקיע ולהקיא את הקיצונים מקרבם באופן שישכנע קודם כל אותנו, אך גם את צאן מרעיתם. עליהם להכריז באופן חד-משמעי שהאיסלאם הקיצוני הוא כופר, מחלל את שם האל, יש להסגירו לשלטונות, הוא לא יזכה לאורגיות עם עשרות בתולות אלא יקבר קבורת חמור וישרף באש הגהינום. לטיפולכם המהיר, אודה.

החטא ועונשו

צרחני הכיבוש כל הזמן צורחים כיבוש, כיבוש, אז נשאל אותם חידת טריוויה חביבה: מהו החטא הטוב ביותר בגינו ניתן העונש הרע ביותר? איוב היא דוגמה פרטית, תשובה קצת יותר אקטואלית היא כמובן: הנאכבה.

במלחמת השחרור לא נלחמנו באותה רמת מוסר של האויב, משניצחנו לא עשינו לו את מה שהוא ניסה לעשות לנו. למעט מעשי טבח נדירים לא אנסנו, שחטנו, השמדנו, אפילו לא גירשנו. התנהגנו באנושיות, חמלנו, גילינו אבירות של מנצחים.

על ה"חטא" הזה קיבלנו עונש שלא ברא השטן. אילו בסה"כ היינו מתנהגים כמקובל באותה תקופה, משיבים לאויב שקם עלינו להשמידנו כגמולו, אפילו אם בסה"כ היינו מגרשים אותו, גן עדן היה כאן!

בגלל שהתנהגנו כבני אדם, בגלל שהיינו אנושיים אנו נאלצים לקבור את בנינו ללא סוף, לספוג טילים ופיגועים, יש לנו את הרשעות הפלשתינית וערביי ישראל בוורידים. כמובן את האנטישמיות, ההקפאות, הלחצים, החרמות, המשטים והסכמי השלום מצד העולם ואירופה. והכי גרוע יש לנו את השמאלנים. הם מושכים בשיניים שמאלה, הימנים בציפורניים ימינה, המדינה לא יכולה להתקדם. נתקענו.

עד כאן העובדות. כעת אפשר לדון על דעות: היה כדאי? האם שווה לקבור את בנינו כדי לרחם על האספסוף של המופתי הנאצי אשר קם עלינו להשמידנו? תדונו. דוגמה (של בני בנקר) אולי תסייע לדיון: בעליו של כלב שהיו צריכים לקצוץ את זנבו ריחם עליו, אז הוא קיצץ לו כל פעם קצת. וכך עד עצם היום הזה אחד מקצץ ואחד נושך...

יידישקייט אוריינטאלי

קצת תרבות לעת ערב. לא ראיתי שהמדע ממהר לחשוף את האמת על תרבות ערב, גם המדע מחכה לי? טוב אז אני אסביר: תרבות ערב היא תרבות של שנאה, תרבות פרימיטיבית, ברברית, המתקשה להגמל מן ההרגל לאנוס, לשחוט ולרצוח. הקיבעון כה עמוק שמיליארד אנשים לא מצליחים לנהל דמוקרטיה אחת (מה שלא מפריע להם להתלונן סדרתית על דמוקרטיות של אחרים).

בנוסף לכל הצרות לא קשה להבחין שהתרבות הזו לוקה בסינדרום של מבחר סטיות מין קשות כגון: מילת נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, פדופיליה ממוסדת, רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים, נישואי תענוג, שי צנוע של עשרות בתולות לשהידים מצטיינים, חטיפת נשים גם אפשר למצוא אצל הקיצונים, וכו'. אם פיספסנו איזושהי סטיה, עמה הסליחה.

מפחדים מערבים? גם אני משקשק, אבל המדע היה אמור להתקדם קצת מאז ציד המכשפות. האם האמת המדעית תהיה כפופה לאלימות האיסלאמית?... הייתה פעם קריקטורה כל כך מצחיקה: האפיפיור כותב על הלוח בכיתה הרבה פעמים: "לא אומר יותר שהאיסלאם אלים", כשמחבל מכוון אליו נשק.

מודעות לתרבות

האנושות בתקופתנו טרם הבינה לעומק את חשיבות המושג תרבות. האם יש תרבות שחיתות בשלטון הישראלי? כולם "יודעים" שכן, אבל מתקשים להבחין בהבדל "הפעוט" בין דעה לעובדה. היכן כתוב שיש תרבות שחיתות בשלטון? שהשלטון בישראל רקוב ומושחת מבסיסו?

לא כתוב, אין הסכמה, אין מידע. איש לא יכול להכריז בתקשורת באופן רשמי שיש תרבות שחיתות. ד"ר מילשטיין ממהר להסביר את שורשי תרבות השחיתות השלטונית, אבל גם אותו לא הצלחתי לשכנע שהוא מסביר את שורשיו של משהו שאינו קיים, רשמית לפחות.

לעניות דעתי הבלתי מקצועית, בלתי מוסמכת ובלתי נחשבת, תרבות השלטון בישראל נמצאת במצב של ריקבון מתקדם והיא מורקבת מן המאפיינים הבאים: סטטוס-קוו שיטתי של מחדלים, שערוריות, כשלים, חלמאויות, מנהל לא תקין, חוסר רגישות לכספי ציבור. רעות חולות, נורמות פסולות, ניהול כושל, פגמים בטוהר מידות. נפוטיזם, ג'וביזם, אגואיזם, חזיריזם, פרוטקציוניזם. זלזול, בזבוז, נהנתנות, הוללות, הפקרות, אטימות, היבריס, סיאוב, שחיתות. חוץ מזה הכל פרפקט.

יכול להיות דבר כזה? מתי בפעם האחרונה בדקתם? שכחתם. כמו עדר של גלמים, כולם מתעקשים לרדוף כל פעם אחר "העשב השוטה" התורן ולא נופל האסימון. כל הזמן מתעסקים בעצים ואף גולם לא מעלה על דעתו לבדוק האם יכול להיות שמסתתר איזשהו יער בסביבה. המשפטנים דגים מושחתים בעזרת חכה, במקום שסוציולוגים יאספו אותם עם רשת.

מי זאת השחיתות הזו? המפלצת שהאנושות שהגיעה לירח תמיד ניגפת בפניה? מה השפעתה, היקפה, ממדיה, מאפיניה? כמה היא עולה לנו? פרופ' זליכה אמד אותה ב 50 מיליארד שקל בשנה ("כעול הביטחון"), האומדן שלי 500. מי צודק? מתי בפעם האחרונה בדקתם? שכחתם.

יש תחום שאין! תחום תרבות השלטון הוא חור שחור אחד ענק! התחום אינו נמצא בטיפולו של שום גוף, מחוץ לתודעה לחלוטין. למרבה התסכול משום מה איש בתקופתי אינו מצליח להבין זאת.

קיבעון לקונספציות

הנאורים קנאים לדמוקרטיה כל עוד היא לטובת הערבים. כאשר העם רוצה לשלוט הם מונעים ממנו לשנות ערכים בתירוץ "עריצות הרוב". האמת היא שאנו חיים תחת הטרור הרוחני של "עריצות התרבות". תרבות הנאורות אונסת אותנו לחיות לפי ערכים שאיש לא בחן ואיש לא בחר, איש לא הרהר ואיש לא ערער, וגם לא יכול לערער. כאשר נבין זאת יגיע עידן קץ הקונספציות.

פתרון קסמים לפשע

"חוק פגיעה פיצוי" יהפוך את הפשע לבלתי משתלם. במקום לריב עם השופטים על עונשי מינימום, שידונו לכמה מאסר שהם רוצים. אבל כבר בהליך הפלילי (באופן שייתר את ההליך האזרחי) בכל פעם שיש פוגע ונפגע, הפוגע יפצה את הנפגע בסכום עתק. סכום הולם (תרתי משמע) עד כדי כך שכולם ירצו להיות נפגעים. נגמר הפשע, ביי ביי. לצעירים ולמיעוטי יכולת אפשר לפרוס את התשלום לעשרות שנים.

פתרון קסמים לבעיות החברתיות - הפרטתן

נפרט קצת.

כן כן. בעיות שאתם משתגעים, לא מסוגלים ולא מעלים על הדעת שאפשר לפתור, אני פתרתי במילה אחת. בוודאי תרצו קצת יותר פרטים. בשמחה: הרי מר מפריטיתיהו סובל מסיוטי לילה בכל הנוגע לדברים שהוא שכח להפריט. למרות זאת משום מה את הטיפול בבעיות החברתיות הוא מתעקש לשכוח להפריט. מדוע האליטות לא מצליחות לעזור לנו אלא רק לעצמן? משום שזה כל כך קשה? לא. משום שהן אינן רוצות. מי היה מאמין, הרצל צדק. בכל הנוגע לכלכלה, החזירים הקפיטליסטים מעניקים לעצמם את כל הלגיטימציה לתאוות בצע. רק בנוגע לדבר הכי חשוב: ניהול חברה, שכחנו לספק מוטיבציה יעילה.

חברה פרטית שתגויס להיאבק בהון השחור תפתח מיד מלשינון. שכרה יהיה שיעור מסוים מן הכספים שתחשוף, היא בעצמה גם תעניק למלשינים שיעור כלשהו. זהו, הבעיה נפתרה, מחר בבוקר יש לנו 200 מיליארד שקל ביד ומיד. כך גם חברה שתיאבק בסיאוב, וחברה שתיאבק בשחיתות. הן יקבלו שיעור מסוים ממה שיחסכו למדינה, תהיה להן מוטיבציה אז הן יצליחו בגדול. בלי הטובות והתירוצים של "משרתי הציבור" המסכנים שכל הזמן נכשלים.

שכר הבחירים

כמובן גם שגוף חיצוני צריך לקבוע את שכר ותנאי המנהיגים והבכירים. למשל ועדה שיהיו בה שופט בדימוס, מבקר מדינה בדימוס ולוחמים חברתיים. יותר טריוויאלי מזה? איך לא חשבו על זה קודם...

מה פשר הקשר

כ 100% מהנורמות על פיהן מתנהל המשק פועלות לטובת קובעיהן! מקרי? לא בטוח. איש אינו מבחין בכך. התקשורת מכנה זאת "הון-שלטון", המדע מכנה זאת "קשר האליטות". אבל לקלוט שמה שקורה תמיד בכל מקום ובכל זמן קורה גם כאן ועכשיו, קרי גם אצלנו החזקים מנצלים את הכלל, לא הצלחנו.

הגולם קם על יוצרו, משרתי הציבור החליטו משום מה ונימוקם עמם שהם מעדיפים שהציבור ישרת אותם. לאן המדינה רצה קדימה בהתלהבות כה גדולה מבלי לדעת לאן? אוריינטציית אליטות. מסתבר שסרטי המדע הבדיוני לא כל כך דמיוניים. כדור-הארץ אכן נכבש, רק בהבדל קטן: לא על-ידי חייזרים אלא חזירים, לא על-ידי חוצנים אלא חוצפנים.

מבלי שאיש ירגיש

32 טריליון דולר מחביאים עשירי העולם במקלטי מס. סכום של 50 מיליארד דולר יכול לפתור את כל הבעיות החברתיות של ישראל. ב 30 טריליון נכנסים 600 חבילות שי כאלו, כלומר הסכום יכול להציל 600 מדינות.

המשמעות: אם אנו משאירים 2 טריליון לצורך תזרים מזומנים, הרי מחר בבוקר אפשר להציל את כל האנושות מבלי שאיש ירגיש! האנשים השווים יותר, בני הגזע העליון לא ירגישו, הם ימשיכו לנגב את ישבנם המלכותי בנייר טואלט מזהב כי מדובר רק בכסף שנרקב בצד.

מזעזע, אפשר מחר בבוקר להציל את כל האנושות מבלי שאיש ירגיש, והעולם... אדיש.

ריסט עולמי חדש (קומוניזמני) הקפיטליזם קרס! הקפיטליזם במתכונתו הדורסנית-חזירית קרס! קשה לנו לקלוט זאת, עד שנפנים זאת עוד יזרמו הרבה טריליונים מן העניים לעשירים, אך בסופו של דבר לא יהיה מנוס מלהכיר בכך. כל

הבעיות הכלכליות הן אשליה. 90% מן ההון של האנושות נמצא בידי 10% מן האנשים. אנחנו בעיצומו של שוד לאור היום, האנושות שודדת את עצמה לדעת. זו כלכלת שוד וכולנו ישנים.

מתי נתעורר? כשכל הכסף של האנושות יהיה בידי אדם אחד? בכלכלה כסף צריך להסתובב, לא לזרום לכיוון אחר. הפתרון: איתחול הכלכלה. הדפסת כסף חדש, חילוט והלאמת כל הרכוש וחלוקתו מחדש במשורה. מיד למחרת בבוקר ממשיכים עם הקפיטליזם כרגיל.

למעט 3 שינויים פעוטים כדי למנוע חזרת הבעיה: 1. ביטול הבורסה! לא כלכלית, הפרזיטים ישלחו ללשכת עבודה. מי שאוהב לשחק בכסף שילך לקזינו. 2. הפיכת הבנקים למלכ"רים! לא עושים כסף מכסף. מי שרוצה כסף שילך לעבוד ויתרום משהו לאנושות. 3. תקרת מס: מס הכנסה גבוה מאוד על סכומים גבוהים, למשל המס על משכורות של 50 אלף שקל יהיה 99%. כמובן ענישה מטורפת בשיעורים של חילוטי רכוש על עבירות כלכליות. פיקוח ובקרה כפולים, מכופלים והדוקים.

מותר להכליל?

האימא של הקונספציות (שמשבשת את הדעת לכל העולם בתקופתנו) היא האמונה התפלה לפיה אסור להכליל! ידעתם את זה? מרגע שהנאורים יתירו להכליל כל העולם יראה אחרת.

כמובן שאין הכללה אווילית יותר מן ההכללה אסור להכליל. כל ההכללות קשות, אבל האמת היא שהכללה היא דבר קל מאוד. לעתים אני שואל את עצמי מה יש בי שאין באף אחד אחר בתקופתי? אני יודע להכליל. לא יאומן, זה הכל. התוצאה: אני מבין היכן אני חי, משמע אני יודע לפתור את הבעיות.

חוקי הטבע החברתיים

חוק הטבע מספר 1 הוא כמובן החזק מנצח. באופן טבעי החזק הוא רע, לא שמעתי על הרבה עריצים נערצים שהשתלטו על אימפריות והתחילו לעשות מעשים טובים. יצר לב האדם רע מנעוריו, יש יצר טבעי לעוד, לפריצת גבולות. המסקנה: כדי לקיים חברה צריך לרסן את עצמנו. לא גיליתי את אמריקה, אבל ניסחתי, רשמתי, הענקתי לכך את תואר הכבוד. זה הכל. המדע עוד לא עשה זאת.

חוק הטבע מספר 2 הוא כמובן חוק העדר, הפרספקטיבה המכלילה. הקיבעון לתרבות, לנורמות, למוסכמות, לערכים, לקונספציות. צריך רק לדעת להכליל והעיניים נפקחות. כמובן, כמובן, אבל איש עדיין לא הבין זאת.

לסיכום

יישום דבר אחד ממה שהוצג להלן ישנה את פני האנושות מן הקצה אל הקצה. יישום כל ההצעות יפתור כמעט את כל הבעיות החברתיות (בעיות שכולם "יודעים" שהם נועדו לדון קישוטים). אפילו די בהעלאתן לתודעה כדי שיפתח תהליך שרשרת תודעתי שבסופו העולם יהפוך מגהינום לגן עדן.

רעיונותי לא מגיעים לכדי השפעה רק משום שאינני מצליח להגיע לתקשורת. בנדיבותי או ביאושי ויתרתי על זכויות יוצרים וקניין רוחני ואישרתי לכל מי שרוצה לשווק את התובנות הללו לעולם בשמו. האנושות מבחינתי היא כמו זקנה שאינני יכול להעביר אותה את הכביש בכח. חבל.

המשפט שלי לסיום: מעולם לא היה פתרון קל יותר לבעיות קשות יותר: דיון אחד בתקשורת בנושא תרבות השלטון בישראל. דרוש אותו מן העתונאי הקרוב אליך כי אם לא תדרוש הוא לעולם לא יהיה.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  09/11/2015   |   עודכן:  09/11/2015
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תרומתי לאנושות
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ע_הראל
9/11/15 15:52
 
אהרון שחר
9/11/15 21:09
2
אהרון שחר
9/11/15 21:26
3
וינטר הניה
13/11/15 17:00
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  העולם הערבי
משבר התיירות במצרים בעקבות התרסקות המטוס. מצרים השקיעה בשנה שעברה מיליוני דולרים בפרסומות לפירמידות העתיקות ולאתרי נופש שטופי שמש על אוטובוסים בלונדון ובשלטי חוצות בניו-יורק כדי להחיות את תעשיית התיירות שלה, החיונית לכלכלת המדינה, אך נראה כי המאמצים עלולים כעת להתרסק ביחד עם המטוס, שייתכן כי הופל על-ידי ארגון הטרור דאעש.
06/11/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
מעבר רפיח, שעל גבולה של רצועת עזה עם מצרים, הינו המוצא היחיד של תושבי הרצועה למדינות העולם. בשנתיים האחרונות הם סובלים מבעיות הומניטריות קשות מכיוון שהמעבר סגור ברוב ימות השנה.
06/11/2015  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
לשלושה אירועים בולטים בעת האחרונה מסוגלות גבוהה להשפיע על מעמדה והחלטותיה של חיזבאללה בלבנון. כתבה זו בוחנת את השפעתם האפשרית של אירועים אלו על התנועה.
03/11/2015  |  ד"ר עמרי ניר  |   כתבות
בעוד אנו שקועים בגל הטרור, מתרחשות במדינות הסובבות אותנו התפתחויות בעלות משמעות אסטרטגית ארוכת טווח: מאירן ועד מצרים, מעירק ועד לבנון, מירדן ועד טורקיה
29/10/2015  |  אריאל י. לוין  |   מאמרים
ד"ר סעד אלדין אלהלאלי, מרצה בכיר באוניברסיטת אלאזהר שבמצרים, הביע את עמדתו על המהומות וגל האלימות במסגד אל-אקצה. אלהלאלי קורא למוסלמים שלא להיסחף אחרי גל האלימות והטענות כי המסגד בסכנה. זאת, כדי שלא לגרור את האזור כולו למלחמת דת שלה יהיו תוצאות חמורות.
16/10/2015  |  מנשה שאול  |   כתבות
רשימות נוספות   /   העולם הערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
תימן ניתקה את יחסיה הדיפלומטים עם אירן  /  עופר וולפסון
יותר מ-700 נרמסו למוות בעלייה לרגל למכה  /  עופר וולפסון
חיזבאללה פורש מלחימה במורדים בסוריה  /  עופר וולפסון
אין גבול  /  יובל ברנדשטטר
אל-בגדדי איננו בן-לאדן   /  אריאל י. לוין
בשאר אסד צוחק אחרון  /  יוני בן-מנחם
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il