|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

קוונטיקו

ישנן תוכניות שלמות של הושטת יד למוסלמים אוזן קשבת לבקשותיהם, תלונותיהם ומאנותיהם הם מסכנים ביותר, כולם רודפים אותם, מפלים נגדם איום ונורא ממש - פגיעה יומיומית בזכויותיהם הבסיסיות. לכן, אגב, הם כה מסוכנים
10/12/2015  |   ארי בוסל   |   מאמרים   |   תגובות
אובמה. מושיט יד [צילום: AP/Evan Vucci]

המושב האחרון בכנס מילקין השנתי בבורלי הילס הוקדש לשיח קצינים מצבא ארה"ב. האולם היה מלא מפה לפה, למרות שמרבית מאלפי המשתתפים בכנס עזב כבר. נשארתי, כי נדמה היה לי שמשך שבע השנים האחרונות תחת ממשל אובמה, נשארה חלקה אחת טהורה והיא כוחות צבא ארה"ב.

כל אימת שאני בא במגע עם אנשי כוחות הביטחון, ליבי עולה על גדותיו מהערכה לפועלם, אסיר תודה אני לעצם קיומם, אולי מכיון שאני יודע פרושו של שירות צבאי וחשיבותו של צבא מה הם. גדלתי על תורתה של סבתי, מורה במקצועה, ציונית בעצם מהותה, שניצלה מאותה תופת נוראית. "גם אם לא נולדת, לא גדלת ואתה לא חי בארץ, חלה עליך חובה אחת - והיא לשרת בצה"ל". כך בדיוק היה, שכן מדינה מודרנית - יש לנו. צבא חזק המגן עלינו - יש לנו. וכך גם חובה - מוטלת עלינו. חובה שברצון אנחנו ממלאים. רצון מהול בהמון תודה.

כך גם בכנס זה, בו התמהיל בין קפיטליזם לבין סוציאליזם נוטה לעבר זה האחרון אך רץ על כספי זה הראשון. פעם, לפני שנים לא רבות, ישראל כיכבה בכנס. הפעם היה מושב או שניים ותו לא. האם אבד חינה של ישראל, או - יותר גרוע - נעשה נסיון ממשי להתרחק מישראל, שכן כל הנוגע בה (או מזכיר אותה) נעשה מוקצה מחמת מיאוס? המארגנים טענו שודאי לא כך הוא, אך לי נדמה היה אחרת.

דבר אחר ברי היה לי משך כל המושב כולו, מושב הסיום של אותו כנס שנתי של מילקין בבורלי הילס: הקצונה הגדלה לה היום, שתהיה המובילה מחר, קהו חושיה. יצאתי במפח נפש, שכן הקצונה הבכירה של מחר תצטרך להתמודד עם אתגרים קשים מאד, ודוקא מהם הייתי מצפה לחדות ראיה מוחלטת, אך לא כך הדבר.

U.S. Department of Homeland Security

לא רק בצבא ארה"ב המצב מדאיג. במחלקת ביטחון פנים (DHS), המוסלמים חדרו עמוק והם למעשה מכתיבים ומנהלים את צורת המחשבה שם. ישנן תוכניות שלמות של הושטת יד למוסלמים. אוזן קשבת לבקשותיהם, תלונותיהם ומאנותיהם. הם מסכנים ביותר. כולם רודפים אותם. מפלים נגדם. איום ונורא ממש - פגיעה יומיומית בזכויותיהם הבסיסיות. לכן, אגב, הם כה מסוכנים.

הנה לדוגמה רופא שנוסע כל הזמן לסוריה דרך טורקיה למטרות הומניטריות. איני יודע למי הוא מגיש עזרה, לכוחות דאעש אולי? אך איש לא מעז לשאול, כי זה לא מנומס ויסכן את האשליה של טובת הציבור. "ארי, הפסק להפריע לסיפור, אתה מפריע לדוקטור הטוב, הרחום והרחמן, מלהביע את בעיותיו". כל אימת שהוא חוזר, רשויות ההגירה שואלות אותו שאלות משאלות שונות ומשונות, מעכבות את חזרתו, וזמנו הלא יקר עד מאד.

הם אפילו העזו להגיע עד לביתו לחקור, וזה ממש העלה את חמת המוסלמים: איך הם העזו?! הנה דוקטור טוב לב, רחום ומרחם, שכל כוונותיו טהורות כשלג צחור, המרחיק לסוע עד לסוריה ואולי אף מעבר, וכל אימת שהוא חוזר, רשויות החוק מתנכלות לו בזדון וברוע לב! הם מביישות אותו בפני הקהילה כולה, בעצם בואם למשרדו או לביתו לחקור, לשאול, לחטט ולהמציא אישומים שונים ומשונים.

עתה, כשאנו מבינים את מצבם המר של המוסלמים, צריך להציע דרך פעולה להטיב עמם, לשפר את מצבם, לבטל את הגורמים למר גורלם. הסכיתו ושמעו מה הם דורשים: רשימה מיוחדת של עובדי ארגונים לזכויות אדם, שיהיה עבורם מסלול מיוחד עם חזרתם לארה"ב, כך שלא יצטרכו להתעכב בתור כמו בני תמותה אחרים. זה רק בעניינו של הדוקטור. הרשימה ארוכה עד מאד.

אם סיפור זה נראה מופרך לחלוטין, הוא רק אחד מני רבים. מחלקת ביטחון פנים מנהלת שילוב קהילות (והכוונה בעיקר לקהילה המוסלמית, אוהביה ומסנגרניה) בכמה ערים ראשיות בארה"ב, כשהדרגים הגבוהים ביותר במחלקה (מהעומד בראשה) ועד לנשיא עצמו מעורבים אישית, נוטלים חלק בתוכנית ורוצים בהצלחתה.

מסכנים, או כה מופלים לרעה, המוסלמים, וכל כך הדורש תיקון של עיוותים. כך מסנוורים הם אותנו בבדותות, ומשכנעים הם את עצמם במסכנותם ובצדק דרישותיהם.

לתוכנית נחשפתי על-ידי עורכת דין המטפלת בהגירה (ובעיקר בהגירה בלתי חוקית), לה לקח שנים לחדור ולהתקבל לתוכנית. מאז היא התחילה בהדרגה להביא אחרים, חלקם מעוללי רעידות אדמה (ובהם נכלל אני, דון קישוט הנלחם ללא לאות בתחנות הרוח הניצבות מולו) ואחרים מוסווים, לא ניתן להגיד האם יהודים הם או מוסלמים (לדוגמה, האירנים שהיגרו לארה"ב לפני מספר עשורים). חיל גדול מאוד היא בונה, לאט וביסודיות, כחומת נגד לפלישה של המוסלמים לכל חלקה טובה במערך הגנת העורף והבית מפנים.

אירופה בידינו, ארה"ב הבאה בתור

צבא ארה"ב. מערך ביטחון פנים. ספרי לימוד במערכת החינוך במדינות רבות (שם נלחמת נוצריה אדוקה אוהבת ישראל והיהודים, לורי קרדוזה-מור, שעומדת בראש הארגון Proclaiming Justice to the Nations - PJTN). שטיפת מוח שיטתית, איטית אך יסודית. ראיה רחוקת טווח - צעד אחר צעד, השתלטות מוחלטת על כל רובד של ארה"ב.

רק אזור אחד נותר שהשפעתו רחוקת לכת ושם ערבי הוא בד"כ טרוריסט, וטרוריסט הוא אינו דבר טוב. שם הסטריוטיפים נכונים שכן הם משקפים את המציאות. כך לפחות היה עד לאחרונה, וגם שם חלו שינויים כבירים.

אני עוסק כמובן בשטח הבידור - סרטים, בטלוויזיה ובבתי הקולנוע.

בארץ כבר מזמן חל שינוי טקטוני: הערבים נהיו "דוד" הקטן, הטהור, הנחמד אך הנרדף. הישראלי, הכובש, הקולוניאליסט, האימפריאליסט הוא הרשע, גולית המודרני, או אפילו הנאצי בן המאה ה-21.

הקולנוע הישראלי יוצר ללא הפסקה, אך מספר גדול מדי מתפוקת הסרטים מבית היוצר הישראלי הוא של סרטים אנטי-ישראלים מובהקים (ומרביתם במימון ממשלת ישראל, קרי משלם המיסים הישראלי נגדו הם יוצאים בראש חוצות). כזה כשרון, רק למה הוא מופעל נגד הענף עליו אנחנו יושבים, זאת נבצר מהבנתי. האם עד כדי כך רע בארץ? כך כל גרוע עצם קיומנו?

בארה"ב השטח כולו נשלט על-ידי יהודים, ליברלים, דמוקרטים, מגה-עשירים, בעלי כוח ויוהרה שאין כמותם. אין פלא שמאשימים אותנו שאנחנו שולטים בכל.

לפני כך וכך שנים יצא סטיבן ספילברג בסרט מינכן, ובו ההשוואה בין רוצחים (אלו שאוהבים לקרוא לעצמם "פלשתינים," "לוחמי חרות לשחרורה המוחלט של פלסין") לבין קורבונותיהם.

היה גם הסרט של מל גיבסון על צליבתו של ישו (The Passion of Christ). אם חסרה הייתה אנטישמיות, בא גיבסון וסיפק לה חומר תבערה.

איני יודע אם הולכים בעקבות סנוניות אלו, או אולי זו אופנה חדשה דוקא מבית היוצר של הנשיא אובמה: עיסוק במוסלמים והאדרת שמם ותדמיתם. יצירת תדמית חדשה לגמרי, יש מאין, בהתעלמות מוחלטת מהמציאות ויצירת בדיה דמיונית לחלוטין, אלף לילה ועוד לילה.

הסנונית הראשונה הייתה סדרה בה היה ערבוב מוחלט בין האקרים, מתכנתים, צרכנים קבועים של סמים קשים ואנשים מוזרים (חולי נפש חלקם) שחיים בעולם משלהם, הנוגע אך לא נוגע בעולם השפוי, זה בו אנו חיים. בין ההזיות, האשליות והשימוש המתמיד בסמים, קשה היה לי להבדיל בין דמיון למציאות, אך דבר אחד בלט: בחורה צעירה, מתכנתת מוכשרת עד מאד, מהירה, מלאת מרץ ו-מוסלמית בלבוש שאינו משאיר צל של ספק להיותה מוסלמית מודרנית, "אחת משלנו".

בשלב כלשהו זנחתי את התוכנית לחלוטין, בעיקר בגלל ששולי החברה אינם הזרם העיקרי. והנה, באה המציאות וטפחה על פני בעוז, בכוח כה רב שגרמה לטלטלה ולפחד שאחז בי.

קוונטיקו

מרק גורדון הפיק. ABC שילמה ומשדרת מדי יום ראשון בעשר בלילה, המפרסמים רתוקים לסדרה ומזרימים את כספם ויותר צופים רואים את התוכנית בשידור לאחר שעת השידור הרשמית, קרי ב-DVR או ב-On Demand. התוכנית שמה קוונטיקו, בית הספר לסוכני הבולשת האמריקנית, ה-FBI.

תארו לעצמכם תוכנית על ביה"ס לקצינים, בה"ד 1, ע"ש לסקוב. הלא תוכנית כזו זוכה מידית לתשומת ליבו של כל אחד ואחת בארץ. כל ישראלי הוא או בוגר ביה"ס ושרת כקצין או שרת תחת פיקודו של קצין או קצינה שחרתו על דגלם את המושג "אחרי" כמו גם "דוגמה אישית," "אומץ לב," "דבקות במשימה," "לא זונחים פצוע בשטח" ועוד כהנה וכהנה פנינים שאצלנו הן אורח חיים, לא דבר שמתגנדרים בו.

בארה"ב, תוכנית על קוונטיקו, גולת הכותרת של הבולשת הפדרלית, כשכל המועמדים צעירים, מוכשרים, סקסים ויפים ודאי תזכה לתשומת לב רבה. כבר מאז תחילת הפרסומות טרם העונה החלה, ההתמקדות הייתה באחת המועמדות (יתברר שאלו תאומות, כך שיש שתים, את הכל אנחנו מקבלים כפלים) שראשה מכוסה בבורקה, כיסוי הראש המוסלמי.

הנה תוכנית על אמריקה הנורמלית, על אותם תשעים וחמישה אחוזים שבמרכז, לא קיצוניים לצד האחד או האחר, לא יוצאי דופן במובן זה או אחר, וכמובן צריך להעלות על נס את תרומת האיסלאם לחברה, שכן אמריקה, לפי הנשיא, היא אומה עם שורשים איסלמיים עתיקי יומין, מאז הקמתה, אחת מהמדינות המוסלמיות הגדולות בעולם. כיון שכך, יש לצפות שכיתה נכנסת של מועמדים להיות סוכנים של הבולשת תכלול גם מוסלמים, וכמובן ביניהם - אישה מוסלמית, לא פחות ולא יותר!

המוסלמים אנשים מוכשרים, פטריוטים, אוהבים מושבעים של כל דבר שקורן "אמריקה", ולכן הצורך להראותם בתוכניות טלוויזיה ובסרטים לא כטרוריסטים או פושעים כי אם כחלק אינטגרלי וחשוב ממרבד הקסמים ששמו אמריקה. סיני? טאייוני? אולי יפני? קנדי? לטיני? לא - חייבים להתמקד במוסלמים. ראשית, כך שהם ירגישו טוב עם עצמם, מקובלים ומכובדים. שנית, כך שאנחנו נתרגל למציאות "עתיקת היומין" של מוסלמים כחלק אינטגרלי בארה"ב.

יוצרים יהודים שהם שונאי עצמם, כאלו יש למכביר בארץ וגם כאן. בלהיטות הרבה להביא לאקרנים כמה שיותר מוסלמים מודרנים, מרק גורדון והבכירים ב-ABC נתנו ידם להפיכת המציאות, להתאמתה לרצונו של אובמה.

במציאות בה אנחנו חיים, מוסלמים רוצחים בירי עשרות אנשים בפריז, אחד אחרי השני. דבר לא עזר, ודאי לא תחינות, רק התרוקנות המחסנית והצורך להחליפה. באותה מציאות, מוסלמים שולחים את ילדיהם עם סכינים לרצוח יהודים מדי יום, המטיפים מצדיקים והפוליטיקאים מעודדים. גם באותה מציאות, מוסלמים שורפים אנשים בעודם בחיים (טייס ירדני), מפילים מטוסים, אונסים ומוכרים נשים לשפחות וילדים לעבדים ולצעצועי סקס, עורפים ראשים, מתפרצים לחגיגה ויורים בכל (סן ברנרדינו, קליפורניה), ועוד היד נטויה.

בבית הלבן המוגן אין טרוריסטים. אין טרור. ואנשים המבצעים דברים איומים הם "אנשים פרטיים, אינדיבידואלים" שהתבלעה דעתם. הם אולי צעקו "אללה-הוא-אכבר", אך אין הם מוסלמים כלל ועיקר. כיוון שאין טרוריסטים, אסור להשתמש במילה. כך מונחים כוחות הביטחון לזרועותיהם השונות. כיון שהמוסלמים צדיקים תמימים, אסור חס וחלילה לתשאל או לבדוק אותם. את אמי הם עוצרים באופן אקראי בשדה התעופה, אך גבר מוסלמי שזה עתה חזר מטורקיה ומעבר לה (אימונים להצטרפות לדאעש?), הס מלתשאל!

רק ב-ABC עולם משלהם. באותו עולם, מי שזומם פעולות טרור הם ... היהודים והישראלים. הישראלי הטרוריסט הוא בלתי מהימן בעליל. הוא חותר, מאלתר, מרמה ומאד לא אמין. איני יודע איך בכלל הביאו אותו לאור השמש מהתחתית האפילה בה הוא נמצא בד"כ. בניגוד לכל שאר המועמדים, הוא היחיד שאינו מתאים להיות במגזין של "אנשים יפים, צעירים, סקסיים ומושכים". מסתבר שיש לו סודות כמוסים ביותר, לדוגמה שירותו הצבאי בעזה.

"צבא הכיבוש" וכל הדברים הנוראים שאנחנו עושים בעזה הוא נושא חשוב שיש לדון בו לפני הכיתה כולה. לאחר שהסודות יוצאים לאור בפומבי, היהודי הנבזה נשבר, פורץ בבכי ומודה: "בצעתי את המוטל עלי, את הפקודות שניתנו". למי שהתירוץ לא חלחל מספיק, הרשו לי להזכיר שלא מעט קצינים נאצים השתמשו בתירוץ זה, לרבים אחרים היה מספיק אומץ וגאווה להגיד שעשו את שעשו מאמונה שלמה, והיו עושים זאת (רצח עם של המקקים היהודים) פעם נוספת, אם רק ניתנה הייתה להם ההזדמנות.

דבר אחד, קטן, דורש תיקון, ובטוחתני שהוא יתוקן עד לעונה הבאה: היהודי הבזוי-המאוס-חלאת-האנושות חותר עם שליח מישראל לו הצמידו זקן ענק מלאכותי שנראה כך בדיוק. אולי ניסו להציגו כ"מתנחל" מסוכן (המתמחה בייצור פצצות, הטמנתן והפעלתן), אך כל שעלה בידיהם הוא להזכיר לצופה ערבי מוסלמי, טרוריסט בן ימינו.

בעולם בו ישראל וצה"ל הם דבר בזוי ונבזה, אין פלא שהמוסלמים הם טהורים ותמימים. זה הוא עולם בו הנשיא חי בו, בלי אירועי טרור, בלי כל צורך לפעול בסוריה או נגד דאעש. עולם בו משליכים ידידים לתהום ומסבירים לעולם עד כמה אנחנו לא בסדר, בנו האשם לצורך של מוסלמים להתקומם.

זה הוא העולם של אובמה והמפלגה הדמוקרטית. זה הוא עולם לו שייכים חיים סבן, דפנה זיימן, סטיבן ספילברג, ברברה סטרייסנד ורשימה ארוכה ארוכה של ישראלים לשעבר ואמריקנים יהודים סופר-ליברלים בו טוב ורע התהפכו, אהדה ואהבת אמת לישראל התאדו ואת מקומן תפשה שנאה אמיתית, רצון להכריח את ישראל להשתנות לדפוסי מחשבתם ותפישת עולמם של האמריקנים הדמוקרטים הנאורים.

אלא שאנחנו חיים בשכונה אחרת, ובמזרח התיכון, טרור הוא דרך חיים, והמוסלמים סוגדים למוות, כמה שיותר מחריד, כך יותר טוב: ילדים שוחטים יהודים, גברים אונסים כל מה שנקרה בדרכם, נשים מפוצצות עצמן, והיד נטויה, ויד הדמיון יוצרת ללא הפסק.

אולי כדאי לשלוח את ראשי האולפנים, ואת מרק גורדון יוצר "קוונטיקו" לשם, לשם השוואה אקדמית בלבד: עד כמה דומה התרחיש שהם מאכילים את צופיהם לאשר קורה במציאות ממנה הם מנסים להתעלם - ממש כמו בת יענה הטומנת ראשה בחול.

יושבים להם המוסלמים וחוככים את ידיהם, עד כמה הם מצליחים. כבר מזמן ארופה נפלה בידיהם, ארה"ב בדרך, וסופה כבר נראה באופק.

תאריך:  10/12/2015   |   עודכן:  10/12/2015
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קוונטיקו
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
למה הטובים שותקים
10/12/15 22:07
2
יוסי אבידור
12/12/15 09:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
על-פי ההלכה היהודית, סרבנות גט הוא מצב שאדם נשוי מסרב לסיים את נישואיו באופן רשמי על=פי ההלכה, למרות שהנישואים אינם מתממשים בפועל, ועל-ידי כך הבעל בעצם מונע מאשתו או האישה מבעלה להמשיך הלאה בחייו ולהינשא לאדם אחר. הסיבה העיקרית לסרבנות גט בימינו היא הרצון של הסרבן להשיג תנאים מסוימים בהסכם הגירושין, ומקרים אלו מכונים לפעמים סחטנות גט. סיבות נוספות לסרבנות גט יכולות להיות נקמנות או קנאה כלפי בן הזוג, ולעיתים התנגדות עקרונית לנתינת גט הלכתי.
10/12/2015  |  חנה לנדאו  |   מאמרים
מִקֵּץ הַדְּבָרִים לֹא טוֹב לָאָדָם לִבְטוֹחַ
10/12/2015  |  אברהם הללי  |   מאמרים
אין מה להשוות את אטימותו של פרנקלין רוזוולט במלחמת העולם השנייה, כשכלא אזרחים יפנים במחנות עבודה בגלל שארץ מוצאם נלחמה בארה"ב, או כשסירב לתת ליהודים בשואה או אחריה להגר לארה"ב, ובמיוחד כשסירב להפציץ את אוושוויץ, גם כשידע מה מתרחש שם - לשאיפתו של דונלד טראמפ לנהוג בזהירות כלפי אוכלוסייה שממנה יצאו גדולי הטרוריסטים והרוצחים בעולם כולו במאה הזו. בעוד שהראשונים נכלאו, הרי טראמפ לא הציע לכלוא את כל המוסלמים שבארה"ב. הוא רק חוזר ואומר (למי שמבין אנגלית וצופה בו בערוצי הטלוויזיה הזרים) שהנסיבות הן כאלו שעל אמריקה לנהוג בזהירות יתר, וראשית כל, עד שהמצב יתייצב, והטרור יחוסל - על אמריקה לאסור על-כניסת מוסלמים הבאים מאזורי "המדינה האיסלאמית" החדשה. ובקשר להכרזתו שיגרש את כל המסתננים בחזרה למקסיקו, ויתיר להם לחזור רק עם ויזה - הרי גם אנו היינו רוצים להוציא מתוכינו את כל המסתננים שבתוכם פושעים, מסוממים רוצחים ואנסים שהפכו את דרום ת"א לגהינום ליושביו. רק שלנו אין לאן להחזירם...
10/12/2015  |  עליס בליטנטל  |   מאמרים
פרשת "מקץ" חידדה לי את מה שכולנו יודעים - שאף אחד מאתנו לא התחתן עם יצור מושלם. במהלך החיים המשותפים, ובעיקר בהתחלה, נוכחנו לגלות כל מיני נקודות שונות בבן/בת הזוג שלא שמנו לב אליהן לפני החתונה, וגם אם שמנו לב אליהן, היינו בטוחים שמהר מאוד נצליח לעבוד עליהן ביחד ולשנות את המצב. אך מה קורה כאשר עוברים כמה ימים ושום דבר לא משתנה, וכשהימים הופכים לשבועות, והם לחודשים ואולי אפילו שנים? מה אז עושים?
10/12/2015  |  הראלה ישי  |   מאמרים
אז אלו היו המכבים נגד היוונים. היום יש במזרח התיכון שורה ארוכה של מוקדי סכסוך אחרים, ובחרנו להצביע על המרכזיים שבהם
10/12/2015  |  אריאל י. לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il