חברת הטיפוח והקוסמטיקה AHAVA - מעבדות ים המלח, תעלה בחודשים הקרובים קמפיין במספר מגזיני אופנה, צרכנות ולייף-סטייל מובילים ונחשקים בארה"ב בעלות השקעה של כ-2,000,000$
בשיעור חשיפה של כמיליוני עותקים.
המדובר במגזיני האופנה - GLAMOUR , ALLURE , INSTYLE,
במגזיני הלייף-סטייל - REAL SIMPLE , FITNESS ,SELF
ובמגזיני הצרכנות - BONUS ISSUES , BEAUTY BIZ.
שמוליק כהן, מנהל הייצוא של AHAVA: "חברת מעבדות ים המלח בשיתוף פעולה עם המפיץ האמריקני של מוצריה משלימה באמצעות הקמפיין התדמיתי המסיבי בארה"ב, מהלך אסטרטגי של ביסוס והעצמת המותג בתודעת הצרכן האמריקני. המהלך מבוסס על הרחבת היקף פריסת החנויות בארה"ב והעצמת נוכחות המותג על המדף וכעת מהלך פרסומי נדיר מבחינת היקפו במונחים של מוצרי צריכה ישראליים בחו"ל".
www.ahava.co.il תקופת קמפיין: אוגוסט-נובמבר 2006