במסגרת קמפיין פרסום רחב היקף להשקת קולקציית סתיו-חורף 2006/07 באמצעות חברת הפרסום נפתלי אברהם יוצאת חברת "רנואר" בפרויקט חסר תקדים ולראשונה מציגה קונספט חדשני לפרסום בהמשכים מאיילון דרום (קיבוץ גלויות) ולאורך איילון צפון עד שבעת הכוכבים - הרצליה על גבי קירות ענק וסופר ענק של חב' " נור סטאר מדיה".
"רנואר" יוצאת במהלך ראשון מסוגו בארץ במסגרתו תוצג קולקציית סתיו חורף - 2007-2006 כתצוגת אופנה על גבי קירות ענק של "נור סטאר מדיה" באיילון: קיבוץ גלויות, רוקח, קק"ל, גלילות, שבעת הכוכבים בעלות של כ- 300 אלף דולר. הקמפיין יעלה עד ה- 15/9/06 ויימשך כחודשיים, הפרויקט יהיה בקונספט של דיאלוג בין הדוגמנים (טל אלון ואנה זאיקין) תחת הסלוגן של הקמפיין :new winter new fantasy
אריה שיבר, מנהל השיווק של חברת רנואר, מסר כי: השנה החלטנו לראשונה לשלב בקמפיין לקולקציית חורף סתיו את קירות הענק, זאת לאור החשיפה הרבה, הבולטות והנוכחות שיש לקירות הענק המוצבים בשטח הפתוח באיילון, ואנו צופים שהקמפיין ימשוך תשומת לב מירבית, יבדל את "רנואר" מחברות אופנה אחרות בשוק וישיק את הפרזנטורים החדשים של רנואר.
חברת "נור סטאר מדיה" הינה החברה המובילה והיחידה בארץ המשווקת מדיית חוצות תלת מימדית באמצעות פיסול של מודלים וקירות ענק, החברה מתמחה בעיצוב ייצור ושיווק מדיה זו בארץ ובחו"ל.
אופנת "רנואר", הוקמה בשנת 1993 על-ידי הבעלים יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשתות רנואר ורנואר מן, ומונה 73 סניפים ברחבי הארץ. רשת רנואר נשים מונה 44 חנויות וב- 2003 הוקמה רשת הגברים רנואר מן המונה 31 חנויות.