חברת "AHAVA" במהלך שיווקי חדשני, במהלכו כותבים הבלוגרים הפופולריים ביותר בישראל ככל העולה על רוחם, על חבילת מוצרים של החברה.
החברה פנתה לכ-70 בלוגרים מהנקראים ביותר והציעה להם לקבל חבילת טיפוח של מוצרי "AHAVA", ולכתוב עליהם בבלוג שלהם ככל העולה על רוחם. המהלך השיווקי של החברה, אשר התבצע באמצעות חברת האינטראקטיב "twisted", יצר לאחרונה דיון סוער בבלוגוספירה, אשר גלש גם לדפי העיתונות הכתובה.
חלק מהשאלות שעלו והסעירו את הרוחות בעקבות ההצעה היו האם נכון להתייחס לבלוגרים כאל עיתונאים? והאם הכנסת המימד הצרכני לעולם הזה, יהרוס אותו.
בבסיס העניין עומדת עלייה דרמטית בחשיפה לאינטרנט ולבלוגים על חשבון המדיה הוותיקה והמערכתית. שינוי זה מחייב מחשבה מחדש של כל חברה בנוגע לאסטרטגיה השיווקית והפרסומית שלה.
עד כה התרכז בארץ הפרסום באינטרנט בעיקר בבאנרים, אולם כעת המגמה שמסתמנת בעולם, הסתמכות על בלוגרים כמנהיגי דעה, מגיעה גם לישראל.
חברת "AHAVA" היא בין המובילות את הדרך האלקטרונית החדשה, אשר מעוררת מחלוקת ערה בקרב אנשי שיווק רבים.
אוהד ברגר, מנהל תקשורת שיווקית של "AHAVA": "אנו בטוחים באיכות הגבוהה של מוצרי "AHAVA" ולכן לא הייתה לנו בעיה עם הכתיבה החופשית של הבלוגרים. המהלך השיווקי החדשני מראה תוצאות כבר היום. אי אפשר להתעלם מהשיחה שנוצרה סביב המותג בעקבות המהלך בזמן הקצר שעבר. רוב הפוסטים מכילים ביקורות חיוביות על המוצרים ומאחרים, אנחנו לומדים על הדרכים לשיפור המוצרים".
אלון מוליאן, מנכ"ל “twisted” והוגה הפרויקט: "המהלך השיווקי אשר יזמנו עבור חברתAHAVA מעורר מחלוקת צפויה, וזאת בעקבות החדשנות והשינוי המהותי שהוא עומד לחולל בכל מה שקשור לפרסום ויחסי ציבור ברשת".