אתר AllJobs, אתר האינטרנט היחידי המרכז את כל המשרות הפנויות המתפרסמות במשק, מעלה קמפיין אינטרנט בשיטת ה- Take over (השתלטות על כל שטחי הפרסום בעמוד הראשי ובערוצים הפנימיים).
הקמפיין, מציג את העובדה, כי בשנת 2006 למעלה מ- 20,000 מנויים של AllJobs מצאו עבודה חדשה באמצעות השירות.
במחקרים שקיימה AllJobs עולה, כי רוב מחפשי העבודה, אשר סורקים את הלוחות ה"קלאסיים" לחיפוש עבודה, מגיעים בפועל רק לשליש מהמשרות הפנויות במשק. כל שאר המשרות "מתחבאות" במאות מקורות שונים בינהם: אתרי לוחות, אתרי אינטרנט ייעודיים, מקומונים, מדורי דרושים באתרי חברות ועוד. AllJobs, הוא השירות היחיד הקיים היום בישראל האוסף עבור מחפש העבודה את כל המשרות המתפרסמות במשק בכל רגע נתון מלמעלה מ-1800 מקורות שונים.
הקמפיין, באמצעות d-say interactive, יעלה בכל עמודי וואלה! ובאתר One במשך 10 ימים, בהיקף של כ-300 אלף ₪.
רויטל הנדלר שבדרון, מנכ"לית אתר AllJobs מציינת, כי הקמפיין מבוסס על ההנחה שרבים ממחפשי העבודה אינם מודעים לכך שהם "מפספסים" הצעות עבודה רבות ומוותרים גם על אפשרות בחירה אמיתית וגם על חיסכון בזמן במציאת העבודה המתאימה. "בפועל, לקוחות שלנו, שמשלמים סה"כ 35 ₪ לחודש מצליחים גם למצוא עבודה מהר, וגם לבחור מתוך כל ההזמנויות המוצעות ברגע נתון, דבר שמשפר משמעותית את שביעות הרצון שלהם בשנים הבאות".
קרדיטים: - סמנכ"ל קריאייטיב: שי ספיר,
- סמנכ"ל הלקוחות : אבי חנן,
- סופר וויזר : אטואל ויצמן.