צה"ל עומד להעלות קמפיין פרסום רחב היקף לנושא החזרת ציוד צבאי. בקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום אליקים ושות' יושקעו בין 1.5 ל-1.7 מיליון שקלים. את קמפיין הטלוויזיה והרדיו יוביל בהתנדבות דידי הררי, תחת הסיסמא: "נותנים יד לצה"ל - מחזירים ציוד צבאי". הקמפיין יעלה בערוץ 2, בתחנות הרדיו האזורי, בגלי צה"ל, בגלגל"צ, במודעות ברשת שוקן, ובשלטי חוצות.
הקמפיין אמור לטפל באחת מהבעיות הקשות בתחום הכלכלי של צה"ל. על-פי ההערכה של משרד הביטחון, מדי שנה נגנבים מצה"ל אלפי פריטים בשווי מיליוני שקלים. מדובר במגוון רחב של פריטים, החל בכלי נשק, דרך אפודי מגן, מכשירי קשר, פצצות, מחשבים נישאים, מסמכים מסווגים ואפילו כלי רכב. במסגרת הקמפיין, תבוצע פניה אישית ישירה לקהל היעד.
קהל היעד שהוגדר על-ידי הצבא ומשרד הפרסום הוא- גברים בני 25 עד 50.
מנהל תקציב: דני אליקים; תכנון אסטרטגי: משה בלאיש; תקציבאי: עדן רובינסון; מנהל קריאטיב: אליעד א. רגב; קופירייטינג: גבי בר חיים; ארטדיירקטור: עמרי טל