חברת InfoGin נבחרה לסטארט-אפ המבטיח לשנת 2007 של TheMarker בשיתוף מיקרוסופט ישראל. החברה, ובראשה ערן ויינר, מנכ"ל ומייסד, עוסקת בפתרונות גלישה באינטרנט הסלולארי. החברה הזוכה נבחרה במסגרת כנס TheMarker com.vention שנערך בימים אלה.
חברת InfoGin מספקת פתרונות לגלישה באינטרנט באמצעות מכשיר הסלולארי, ללא צורך בתוכנת גלישה מיוחדת. הגלישה באינטרנט הסלולארי באמצעות התוכנה אותה פיתחה החברה מתבצעת באופן אוטומטי ובאמצעות מכשיר ניווט חכם. החברה מנתחת כל אתר, על תכניו והפלטפורמות שלו, מן היסוד, על-מנת להביא אותו בתצורה הטובה והנוחה ביותר ללקוח.
עשרות חברות סטארט-אפ הגישו את מועמדותן לפרויקט הסטארט-אפ המבטיח לשנת 2007 של TheMarker Com.vention בשיתוף מיקרוסופט ישראל. לאחר מיון ראשוני נבחרו 10 חברות בלבד ומתוכן נבחרו 3 הסטארט- אפים שעלו לשלב הגמר והתמודדו על התואר הסטארט-אפ המבטיח 2007.
לשלב הגמר בפרויקט נבחרו שלוש החברות - Sportigo, Oversi ו-InfoGin אשר הציגו בפני חבר שופטים בינלאומי את חזונן העסקי והטכנולוגי, במסגרת כנס TheMarker Com.Vention.
חברת הסטארט-אפ נבחרה ע"י וועדת מומחים בתחום ההון סיכון והטכנולוגיה, ביניהם : יאיר גולדפינגר, שמחה פונד - רו"ח שותף KPMG סומך חייקין, רונן סמוחה, מנהל קבוצת .Net מיקרוסופט, ברק שיין, מנהל פיתוח עסקי ISVs and Emerging Business מיקרוסופט, שלמה גרדמן - יו"ר פורום מנכ"לי ההיי-טק.
מידע מקיף על הוועידה תוכלו למצוא באתר האינטרנט
[קישור] או בקהילה ב-TheMarker Cafe, בכתובת
[קישור].