|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

ביטוח ישיר מכריזה על אסטרטגיה שיווקית חדשה

- הודעה מטעם ביטוח ישיר
11/04/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

ביטוח ישיר מכריזה על אסטרטגיה שיווקית חדשה. חברת ביטוח ישיר, חלוצת שיטת הביטוח הישיר בישראל, הנה הגדולה והמובילה בתחומה וזו שהביאה לשינוי במפת שוק הביטוח בישראל. החברה פועלת עפ"י מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן.

במסגרת השקת האסטרטגיה השיווקית החדשה, תבסס ביטוח ישיר את מסר החדשנות והקדמה אותן מובילה החברה ואת התועלת הנובעות מכך ובהן: יעילות, חסכון במחיר, חסכון בזמן ודומה. האסטרטגיה תיושם על-ידי סדרת מהלכים מהפכניים במהלך השנה הקרובה.

המהלך הראשון אותו משיקה ביטוח ישיר בימים אלה הינו אתר האינטרנט החדש, שכתובתו www.555.co.il בו יוכלו לקוחות החברה ולקוחות חדשים לבצע באינטרנט הליך שלם וכולל של רכישת ביטוח לרכב. ההליך קל, נגיש ונוח, מציב סטנדרט חדש וראשון מסוגו בישראל של רכישת פוליסת ביטוח לרכב. בנוסף, יוכלו לקוחות החברה לנהל באתר האינטרנט החדש את פוליסות הביטוח בזמן אמת של ביטוחי רכב, אופנוע ודירה, לקבל מידע, טיפים ושירותים משלימים. כל השירותים ניתנים באופן ישיר ואישי ללא התערבות סוכן או תמיכה טלפונית. יתרונות אלו יאפשרו לחברה להציע את רכישת הביטוח באתר בהנחה של עד 15%.

השקת האתר החדש תלווה בקמפיין פרסומי רחב באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R". זהו הקמפיין הראשון תחת האסטרטגיה החדשה, שיעלה לאוויר ב-12.4 תחת המסר: לא הגיע הזמן להתקדם בביטוח? עם הסיסמה המובילה: תתקדם. תרוויח! הקמפיין ישים דגש על התועלת המאפשרת לצרכן להתקדם ולחסוך. הקמפיין כולל טלוויזיה רדיו, אינטרנט וקולנוע ויימשך כשלושה שבועות. היקף הקמפיין מוערך בכ-600,000$.

שינוי לוגו

לוגו החברה גם לוקח חלק במהלך החדש ועבר שדרוג: איש הטלפון צועד ומותאם לשנות ה-2000. בביטוח ישיר שמרו על הנכס הקיים תוך התאמתו לעולם חדשני ומתקדם המשלב את הגורם האנושי עם עולמות הטלפון, הסלולר והאינטרנט.

קרדיטים:

מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי; ארט דיירקטור: גל זכאי; קופירייטר: יאיר שיינברג; סופרוייזרית: ענבל מור; תקציבאית: קרן דיק; מפיקת משרד: סיגל נוגסי; מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה - נעם מנלה; פלנר - יריב גנור; פלנר ליברו - אורי אורן; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.

לדברי רענן סעד, מנהל השיווק בביטוח ישיר ביטוח ישיר הינו המותג הראשון שהביא לארץ את קטגוריית המכירה הישירה וללא סוכנים, מדובר בחברה פורצת דרך והאסטרטגיה השיווקית החדשה באה בעצם לתמוך ביתרונה של החברה ככזו. השקת שירות הרכישה באינטרנט היא אבן דרך נוספת המוכיחה את היות ביטוח ישיר חברה חדשנית ומתקדמת שתתן מענה תחרותי ברמת המחירים כמו גם ברמת המוצרים. לדברי סעד דרך מכירה באינטרנט ניתן יהיה לפרוץ ולהגדיל את נתח השוק של הקטגוריה הישירה. סעד מעריך שהצרכנים הופכים מתוחכמים יותר ויותר, מעורבים ונבונים ושיטת המכירה דרך האינטרנט הולמת את הרגלי הצריכה המתחדשים של קהל היעד של החברה. להערכתו בתוך שנה 10% מפעילות החברה תעשה באמצעות האינטרנט.

רקע ביטוח ישיר

ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90, ופועלת במספר תחומים מרכזיים: במסגרת ענף ביטוח כללי פועלת החברה בשלושה תחומי פעילות: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. בתחום ביטוח חיים, עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חסכון וביטוחי בריאות. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'.

תאריך:  11/04/2007   |   עודכן:  11/04/2007
סנדיק קומיוניקיישן, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת ניין ווסט הנמצאת בבעלות חברת סופר ברנדס (מקבוצת סקאל) ומונה 17 סניפים בפריסה ארצית, פותחת שלושה סניפים חדשים במהלך החודשיים הקרובים בהשקעה כוללת של כ-250 אלף דולר, הסניף הראשון נפתח במהלך החג.
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין חדש למותג דיאט קוקה-קולה לימון המדגיש את "החוויה הסנסורית".
פרויקט ייחודי המשותף למרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח), ובית הספר המרכזי להוראת השואה ביד ושם, הביא להקמת מאגר מידע לתלמידים ולמורים בנושא השואה.
10/04/2007  |  הדר רז  |   הודעות כלליות
חברת "גלובל פקטורינג" רכשה פוליסה למימון פעילות יצואנים ומכירות מקומיות, שתאפשר לה לממן היקף עסקות של למעלה מ-100 מיליון ₪ ב-2007, מחברת ביטוח האשראי הבינלאומית "Euler Hermes".
נוברטיס אופטלמיקס יוצאת בקמפיין פרסום להשקת ג'נטיל, תחליף דמעות להקלה בטוחה לעיניים יבשות. היקף הקמפיין 500,000 ש"ח.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il