|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

השטן והמלאך

בארץ השנאה נגד נתניהו ואשתו, סחררו את מרבית האוכלוסייה רק הזכרת שמה גוררת תגובה פיזיולוגית ממשית בקרב כמעט כל אזרחי ישראל
23/07/2018  |   ארי בוסל   |   מאמרים   |   תגובות
מנהיג טוב צריך גם לדעת מתי להגיד די [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

נראה שנתבלעה דעתנו, פשוט כי יותר מדי טוב. גם בארה"ב דומה הדבר, אלא שכאן התרגלו להרגשה המשכרת של כוח ושררה, וכשאלו נלקחו, האבלים מתנהגים כבריונים, מנסים בכל הכוח להשיג את מה שאיבדו לאחר שמונה שנות שלטון.

אחותה של ברברה סטרייסנד סיפרה לי שהיא בשלבי סיום של ארבעה שירים חדשים, אודות "אהבה" ו"אחווה", שכן חייבים לעשות מעשה נגד השגעון שאחז בנו.

ה"שגעון" עליו היא מדברת הוא הנשיא בבית הלבן. מאז שנבחר, היא מורטת את שערותיה. בתחילה הייתה ביאוש שהפך למרה שחורה שהתרגמה לכעס איום ונורא שהוביל אותה להיות על סף מעשים בלתי שפויים בעליל. אך נראה שהזמן עשה את שלו כתרופה מרגיעה ומשככת. כל האנרגיה השלילית הפכה לאנרגיה יצירתית, מבית היוצר של משפחת קיינד (האמא של שתי האחיות החורגות). ועתה, נכונים לנו ארבעה שירים חדשים.

לראות אומן יוצר במלוא אונו הוא דבר מרתק, וכולנו עוד נהנה מהשירים והמוזיקה שהם תוצר הכפיים של אותה התלהבות.

בעוד הדמוקרטים בארה"ב אחוזי תזזית, הנשיא בשלו, לא מוטרד מהם. כל מעייניו ומאוויו נתונים בדבר אחד בלבד, להשיב עטרת ליושנה, את ארה"ב לגדולתה, וכנאמר באנגלית: Make America Great Again!

בארץ השנאה נגד נתניהו ואשתו, סחררו את מרבית האוכלוסייה. רק הזכרת שמה גוררת תגובה פיזיולוגית ממשית בקרב כמעט כל אזרחי ישראל. עד כמה חבל הדבר, שכן ראש ממשלת ישראל אמון על ביטחון המדינה והמשכיותה, ותשומת הלב הזו מסיחה את הדעת ומזיקה, לא רק למשפחתו, כי אם גם לעתידנו. קשה רק להבין מדוע הוא ומשפחתו צריכים את זה. הוא מחזיק במושכות המדינה, בסבב הנוכחי, משך עשור, והגיע הזמן אולי להעביר את ההנהגה הלאה. מנהיג טוב צריך לא רק למנות יורשים, כי אם גם לדעת מתי להגיד די ולפנות את הזירה לדור הבא. ישנם עוד אנשים שבידיהם ניתן להפקיד את האחריות, ואולי אפילו יעלו אלו על מורם או מוריהם.

ימשיך נתניהו את חייו כראש ממשלה לשעבר, כשהוא נואם ברחבי העולם ואוסף בכל אירוע סכום בשש או שבע ספרות (של ירוקים-עוברים-לסוחר), כמו שאר מנהיגי העולם שנמצאים בחדשות כל הזמן. אולי אפילו יזכה שיגיעו ראשי מערכת הביטחון והמערכת הפוליטית אליו להתייעצות מדי פעם, זכר לימים עברו, הוכחה שלא שררה הייתה זו שזיכתה אותו בהערכה ובאוזן קשבת?

אך בעוד ראש הממשלה "האוחז בכסאו" מנותק מהעם, הרי שלעם טוב מדי. כה טוב לנו ששוכחים אנחנו שמדינת ישראל, בין ה"נהר" לבין הים, מדינה של שמונה מיליוני אנשים, היא אחת המדינות הקטנות בעולם. בסין, לדוגמה, עיר בת 50 מיליון אנשים נחשבת "עיר קטנה למדי". והסינים ידועים שכשצריך, לפי דעתם, ניתן להעתיק ערים שלמות ולהעבירן ממקום למקום, על כל תושביהן.

טוב לנו עד כדי כך, שנראה לנו שאין חשיבות לכך שאנחנו לפני כל מדינת הלאום היהודי. ליהודי באשר הוא בעולם יש רק בית אחד, משפחה אחת, מקלט אחד - וכל אלו נמצאים בארץ ישראל, ארץ קטנה שהכל גלום בה.

קשה לתפוס זאת, שכן יהדות ארה"ב, הריכוז הגדול והמשפיע ביותר של יהודים מחוץ למדינת ישראל, התנתקה לה ממדינת ישראל כמו גם מיהדותם. הדת הוחלפה בסגידה לאלילי הליברליות, ולכן חשוב יותר שמדינת ישראל תהיה מדינה "דמוקרטית", "מדינת כל אזרחיה", מאשר מדינה יהודית. ניתן לחלקה. ירושלים היא בירתה-אך-לא-רק-שלה. גם לאחרים יש זכות עליה (העיר והמדינה). ואם תחדל מלהתקיים, לא נורא הדבר בעיניהם, שכן הם בראש ובראשונה - אמריקנים! (איזו טלטלה עוד נכונה להם; אך בל נקדים את המאוחר).

כך מנסה יהדות ארה"ב להשפיע במישרין על צביון מדינת ישראל. עשרות אם לא מאות מיליונים (של דולרים) מוזרמים מדי שנה לגופים הפועלים נחרצות לעצב ולהשפיע, למוטט את המדינה. אפילו הנשיא אובמה ניסה לשנות את פני המפה הפוליטית ולהפיל את נתניהו בבחירות הקודמות, כשהוא משתמש במלוא כוחו והונו להשיג מטרה זאת.

ראו לאיזה אבסורדים הדרדרנו, לאלו פסגות טפשות העפלנו: חוק השואה הפולני - השיקול היחיד חייב להיות זכר ומהות השואה, לא האם תתגבר האנטישמיות בפולין ובאירופה, שכן הם גם כך לא אוהבים אותנו. חוק שוברים שתיקה - אנשים חושבים שהשפעה על הדור הצעיר שלא להתגייס, הוא דבר שמחזק ומחסן אותנו. אכן כן, ממש כמו סרטן המנסה להתפשט לריאות, לכבד ולמוח, ואומר למנגנונים האחרונים שעוד עומדים איתן, כשהם מנסים לחסום אותו טרם יתמוטט הגוף כולו בשביו: "טועים אתם, הרשו לי להכנס, רק טוב ומיטיב אני. נסו וראו!"

חוק הלאום - כאן השטן עומד מהצד ומחכך ידיו בהנאה כה רבה. שליחיו לא צריכים לעשות דבר, את הכל אנחנו עושים עבורם. הערבים, מיעוט במדינת היהודים הזוכה לשוויון זכויות מוחלט (ללא הצורך בתרומה כלשהי דוגמת שירות צבאי או לאומי), זועמים. התרגלו הם לרעיון שהמדינה שלהם, ושכל מי שמנופף זרועותיו בהפחדה זוכה ביותר. גם היהודים חלוקים בדעותיהם, ומה חדש - שני יהודים, שלוש דעות. חמישה יהודים - 10 דעות. שישה מיליוני יהודים - שקולים לשישה מיליוני ראשי ממשלה, שכל אחד יודע "הכי טוב" מה ואיך לעשות!

חוק הלאום לא יהיה לדראון עולם ולא יגרום לעולם לשנוא אותנו יותר או פחות מהשנאה המתפרצת כבר עכשיו. נהפוך הוא, יעמיד את העולם על מקומו, עם תזכורת קלה: מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהיא הבית של כל היהודים. למיעוטים יש זכויות, כאמור בתורה כמו גם בחוק המודרני, אך הם מיעוט שגם אם יגבר מספרו, המדינה תשאר מדינה יהודית לעד.

והינה, במקום שהשטן יחכך ידיו, עומד מהצד מלאך ועל שפתיו חיוך קל. כמו מעשה בלק ובלעם, המלך והידען, שיצאו לקלל את ישראל ויצאו מברכים שלוש פעמים, הינה נפלאות האלוהים מתרחשות נגד עיניו, בימים אלו ממש: מחד קם נשיא ארה"ב ומכריז לעולם שירושלים בירת ישראל, ואפילו פועל בהתאם (שוד ושבר, העולם לא התמוטט, וגם מיליונים לא צעדו לעבר ישראל במחאה).

מאידך-גיסא, או-טו-טו יהיה חוק לאום, וההכרה הבסיסית, שלנו בעצמנו, ומכאן דרך אל-חזור, ההגיון יחזור לשלוט לאחר שנים שכנראה הסתחררנו כל-כך שלא ידענו להבחין יותר בין דבר לדבר ולהכיר באופיו האמיתי של הסרטן העומד בפתח ומתחנן (כשבת שחוק על שפתיו): "רק תנו לי להכנס לראות, לכבד, למוח, ראו איזה ניסים אחלל שם! כדאי לכם!"

פחדן, תבוסתן, יהודי עלוב

בארץ האבסורד יוצא מזכ"ל הסוכנות היהודית, יהודון מאוד חשוב ומאוד מפוחד בשם ג'וש שוורץ, ומזהיר (מחלקה ראשונה, 12.7.18, "הסוכנות: חוק הלאום - נשק ל-BDS"):

"קיים מידע לפיו תנועת ה-BDS מתכוונת להשתמש נגד ישראל בסעיף המאפשר התיישבות נפרדת על בסיס לאומי ודתי, וכן בסעיף הקובע שלערבית יהיה מעמד מיוחד, אך לא של שפר רשמית. 'בתפוצות לא מבינים את הדבר הזה של הורדת מעמד השפה הערבית כשהעברית פורחת. כך גם לגבי ההתיישבות הנפרדת - זה מתן תחמושת לתנועת ה-BDS ולאנטישמים', אמר".

הינה עוד ראש מסוחרר, והכל במשכורת מהמדינה ומיהדות ארה"ב. מתכון א-לה-מזכ"ל הסוכנות: נתקפל מראש, שמא עצם קיומנו הוא נשק ותחמושת לתנועה שקמה להפילנו. במקום לצאת לכנסת ולנאום נוסח היהודי המפוחד, אותו יהודי שחשב "שאם רק נעשה את מה שהגרמנים רוצים, לא יאונה לנו כל רע", צא והלחם בתנועת החרם. במגננה לא מנצחים, כי אם נוחלים תבוסה מוחצת ומוחלטת. רק במתקפה ובמעשה ניתן לנצח. אך צריך גם לרצות ולהיות משוכנעים בצדקת דרכנו, ואתה, כנראה, תועה בדרך.

אדרבה ואדרבה, הכרז לעולם כולו: "אני יהודי, זו ארצי. מדינת ישראל בארץ ישראל היא ביתי כמו גם ביתו של כל אחד ואחת מ-14 מיליון היהודים בעולם. היא ולא אחרת. כאן ולא בכל מקום אחר בעולם. וחוק הלאום פירושו בדיוק זה - תזכורת לנו ולעולם כולו שדבר לא השתנה משך אלפי שנים, וכל כמה שקמים עלינו להשמידנו, אנחנו עדיין כאן, עם קטן אך מיוחד, העם היהודי, שהיהדות היא דתו, אלוהים אלוהיו, ומדינת ישראל ארצו".

אוף, כמה קשה להגיד זאת בנשימה אחת, ועד כמה אני שבע רצון עכשיו. נסה זאת בעצמך וצא ולמד את כוחה של ההצהרה. אלא שביורוקרטים ופקידונים נפחדים, החוששים לכסאותיהם, משכורותיהם והטבותיהם, אכן מעדיפים שלא כך הוא. עומד לו הסרטן בפתח, והם נופלים חלל אחד אחרי השני, מפחד שמפחידים הם את עצמם. נטמון ראשנו באדמה ולא נעז להגיד מילה. מי אנחנו, מה אנחנו, העולם פשוט לא יבחין בנו. כך גישתם המוטעת.

עד כמה טוב ונעים שקם לו נשיא אמריקני שהכריז והצהיר ועשה ופעל: "ירושלים בירתה הנצחית של מדינת ישראל".

הגיע הזמן שנתעשת בעצמנו ונכריז קבל עם ועולם: "מדינת ישראל שלנו לנצח, של יהודי העולם, ונצח ישראל לא ישקר. גם לנו זכות קיום בכבוד כמו לכל אזרח אחר בעולם במדינתנו אנו, לא במדינת כל אזרחיה!"

בימינו אנו, כבימים קדמה, כדברי משל בלעם לבלק (במדבר כ"ג: 9, 21, 24 כד:5, 9):

"הן עם לבדד ישכון, ובגויים לא יתחשב"

"ה׳ אלוהיו עמו, ותרועת מלך בו"

"הן עם כלביא יקום וכארי יתנשא, לא ישכב עד יאכל טרף ודם חללים ישתה"

"מה טובו אוהליך יעקב, משכנותיך ישראל"

"כרע שכב כארי וכלביא, מי יקימנו, מברכיך ברוך ואורריך ארור".

תאריך:  23/07/2018   |   עודכן:  23/07/2018
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השטן והמלאך
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ח.כ.
24/07/18 11:02
2
bbbbbbb
24/07/18 12:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קלמן ליבסקינד, מעריב, חשף בשישי האחרון, עוד על המסמך המצמרר שנברא בימי ניצב (בדימוס) מני יצחקי, אז ראש אח"ם, מסמך "טופ סיקרט", המרכז והמלקט "מידעים מודיעיניים" אודות עשרות (כארבעים במספר) חברי כנסת ועוד כמחצית משרי ממשלה מכהנים וכן, "על הדרך" גם על ראשי רשויות עירוניות - הכל כדי שיהיה...מעניין.
23/07/2018  |  פנחס (פיני) פישלר  |   מאמרים
מי שסבר כי מינוי של פרקליט צבאי ראשי המשתייך לקהילה הגאה לא ישפיע על החלטותיו המקצועיות - התבדה. בהודעתו של אלוף שרון אפק נכתב כי "נושא השתתפותם של חיילים בהפגנות נמצא בבדיקה משפטית. אולם בכל מקרה, לא יינקטו צעדים נגד חיילים שישתתפו הערב (22.7.18) בהפגנות למען שוויון לקהילת הלהט"ב".
23/07/2018  |  עידן יוסף  |   מאמרים
אדם שיש לו תיק מס פעיל, חייב להקפיד לבדוק ולעדכן מפעם לפעם את פרטי הזיהוי, הכתובת ואף את מצב החיובים בתיק. אחרת הוא עלול למצוא את עצמו בפני חבויות מס משמעותית שלא יהיה ניתן להתגונן בפניהן, גם אם הוא יוצא מישראל לחו"ל. דוגמה לכך ניתן למצוא במקרה הבא.
23/07/2018  |  עו"ד ורו"ח רמי אריה  |   מאמרים
צה"ל נוקט בארבעת החודשים האחרונים, מאז החלה מלחמת ההתשה של חמאס נגד ישראל על גבול רצועת עזה, באסטרטגיה חדשה של מלחמה בטרור, הוא תוקף בשיטתיות ועל-פי תוכנית סדורה שהוכנה מראש את תשתיות הטרור של הארגונים הפלשתינים ובראשם חמאס כדי לשחוק את הארסנל הצבאי שלהם.
22/07/2018  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
סעיף 1(א) לחוק יסוד: ישראל - מדינת הלאום של העם היהודי קובע: "ארץ ישראל היא מולדתו ההיסטורית של העם היהודי, שבה קמה מדינת ישראל". ב-12 מלים פשוטות קבעה הכנסת בחוק יסוד, ברוב של 62 נגד 55, כי מדינת ישראל, במדינת העם היהודי, היא הריבון על ארץ ישראל.
22/07/2018  |  עו"ד אביעד ויסולי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il