|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

תקופה קשה

ניתוח מפת המדינה בשילוב מפת ראש הממשלה בנימין נתניהו – כיצד הם מחוברים יחדיו בתקופה סוערת זו
10/06/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
נתניהו. תקופה קשה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מפת המדינה שלנו עוברת שינוי משמעותי בעקבות כוכב שהגיע השנה לבקר בבית השותפויות והתדמית של המדינה ולא יניח לכולנו עד אשר יקרה השינוי המיוחל שחלקנו הגדול מקווה שאכן יגיע.

על-מנת שנהייה מדויקים יותר בהבנת המתרחש, חשוב שנפנים את האנרגיה של הכוכב המוכר בשמו אוראנוס והוא ורק הוא יכול לחולל את השינויים והזעזועים במדינה שלנו. הדבר הראשוני לעשייה, הם השינויים המתבקשים ביחסים הבין אישיים שבין איש לרעותו במדינה, כיוון שבעקבות האירועים הפוליטיים הם עולים על שרטון יותר ויותר ומיום ליום. בשנה הקרובה יש לכולנו הזדמנות להתמתן ולהפנים את העובדה כי אין לנו ארץ אחרת והגיע הזמן להפסיק להשתלח זה בזה.

בחודש הקרוב, חודש יולי ייכנס כוכב מרקורי לנסיגה. כוכב זה ידוע ביכולת שלו להשפיע על התקשורת המילולית והכתובה וישפיע על התדמית שלנו מול פני העולם. מצב נסיגה מחצין ומקצין את הטעון תיקון בצורה חמורה והדבר אכן ילווה בדאגה ובעצבנות ממשית, כיוון שגם כוכב המלחמה המוכר בשמו מארס = מאדים, ילווה במהלכיו נסיגה זו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו עובר את אחת התקופות הקשות בחייו והדבר ניכר במפה האישית שלו. מבחינתו זהו עלבון צורב על כך שלא הצליח להרכיב ממשלה. הוא מרגיש עצמו בודד במערכה ובטוח שכולם בוגדים בו. למעשה אם לא ישכיל בחודש הקרוב להתנהל נכונה, הוא מזמן לעצמו את תחילת הסוף שלו שעלול להגיע בספטמבר 19.

החודש הקרוב יהיה רווי בקשיים עבורו ועד אמצע אוגוסט, אז יצטרך להחליט סופית כיצד הוא מגבש דעותיו ונערך לקראת העתיד. נראה שהעתיד לא ממש ורוד עבורו, כיוון שכוכב סטורן הוא הכוכב שמביא לקשיים ועיכובים ממשיך להשפיע על ראש הממשלה, כששיא נוסף יהיה סביב חודש ספטמבר 2020 ויתחיל סביב חודש אפריל 2020. גם אם בשנה הקרובה עדיין איכשהו יישאר בצמרת, הרי ששנת 2020 תהייה שנת המהפך המשמעותי עבור ראש הממשלה, כמו גם עבור מפת המדינה שנכנסת לשנתה הנומרולוגית החמישית שהיא גם שנת הגורל של המדינה. משמע, מהפך משמעותי תוך שינויים עמוקים, משמעותיים ורבי טווח.

כל השנה הקרובה יהיו מהפכים סביב נושא התדמית שלנו מול העולם, היחסים הבין אישיים בתוך המדינה בין האדם לרעהו וחוסר מנוחה משמעותי בכל תחומי החיים – כולל בחלק הביטחוני. טעות עושה ראש הממשלה שמנסה ללקחת לליברמן את הקול הרוסי כיוון שהרוסים נאמנים לבן בריתם ובמיוחד עכשיו שליברמן הוכיח לכולם שהוא אינו פוחד מביבי נתניהו ויתר על כן, מפתו האישית של ליברמן מראה בוודאות כי הוא עולה בסולם המנדטים ומאוכזבי ביבי רבים יבחרו את ליברמן כאופציה, כיוון שחשובה להם תחושת הכוח והיציבות שבה הוכיח ליברמן את עצמו וכי אין לשנות את דעתו בקלות, לעומת הזיגזוג הנואש של בנימין נתניהו.

מאחר שראש הממשלה הינו בן מזל מאזניים המתאפיין בתלותיות יתר ולעיתים חוסר יכולת להחליט, בנימין נתניהו עושה טעות חמורה בעודו מאפשר לבנו לצייץ עבורו בכל מקום אפשרי ולמעשה הוא גודע את הענף שעליו הוא יושב.

כמו-כן, תלות יתר במערכות יחסים אישיים מונעת ממנו לחשוב בבהירות ובשיקול דעת אמיתי.
כעת ראש הממשלה נמצא במצב של פאניקה וייקח לו עוד כשנה ומחצה עד אשר ייאלץ לוותר על כסאו באופן מוחלט. ועד אז, בהצלחה לכולם ושהטוב ביותר ינצח.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - זוהי תקופה טובה מאוד להידוק וחיזוק הקשרים עם חברים ומשפחה שזקוקים לכם ולחזק את היחסים ביניכם לסובבים אתכם בכל המישורים האפשריים
▪ ▪ ▪


טלה

מבחינה כלכלית זוהי תקופה לא בטוחה, כיוון שכוכב ההפתעות בשם אוראנוס יכנס לנסיגה בבית הכספים שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שההוצאות שלכם גדלות בכל פעם יותר ויותר ואין לכם שליטה על הנעשה. נראה שלעיתים דווקא הקרובים לכם ביותר הם אלה שמבקשים מכם עזרה ולא תמיד נותנים דעתם על העובדה שגם לכם קשה. אתם בתקופה של חוסר יציבות כספית וחשוב שתפנימו את זה.

שור

זוהי תקופה משמעותית עבורכם, בעיקר בענייני כספים והרצון שלכם לספק את צורכי עצמכם בגלל ביקור השמש בבית הכספים שלכם והמדגישה את הצורך האישי שלכם במימוש האני והתנהלות בענייני כספים. הכוכב ונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים נמצא אצלכם בבית הכספים ומאפשר לכם פרגון ותמיכה, אך בגלל העובדה שהשמש היא יותר דומיננטית וחזקה צפו במקביל גם לחילוקי דעות.

תאומים

מומלץ לכם להיות הרבה יותר מפויסים עם עצמכם והסביבה ולא להגיד את כל העולה על רוחכם ללא שליטה. זה בדיוק הזמן שבו עליכם לחשוב כיצד אתם רוצים לתקשר עם הקרובים לכם על-רקע כלכלי, כיוון שנושא זה עולה מאוד על הפרק ואתם יכולים להחליט שאתם לוקחים לעצמכם פסק זמן מסוים עד אשר תעלו אל פני השטח את מה שאתם רוצים להגיד. חזקו את היחסים האישיים שלכם.

סרטן

כוכבים המקושרים עם עשייה ותקשורת נמצאים במזל שלכם ולכן נראה שאתם עובדים בצורה מאוד אינטנסיבית על נושאים שחשובים לכם במיוחד והפעם אתם עובדים כדי להשלים חסכים ולהשלים פערים שלאחרונה החסרתם. אתם לפני יום הולדת וחשוב מאוד שתלמדו להוריד לחץ ולהרשות לעצמכם לנוח מדי פעם כשאתם מתעייפים. חשוב מאוד שלא תתישו את עצמכם יתר על המידה.

אריה

בעקבות אירועים סוערים שפקדו אתכם לאחרונה מומלץ לכם להשקיע כמה שיותר זמן בעבודה, ולנסות לחדש קשרים עם אנשים שיכולים לעזור לכם לקדם את עצמכם למקומות שהייתם רוצים להגיע אליהם. נראה שההבטחות שהובטחו לכם לא תמיד מוכיחות את עצמן ואתם צריכים להיאבק על כל דבר לפני שאתם מקבלים אותו. זה הזמן הנכון להוכיח את היכולות האישיות שלכם לאנשים משמעותיים עבורכם.

בתולה

בשבוע הקרוב יהיו כוכבים רבים בבית המקושר עם הקריירה האישית שלכם ומאחר שאתם לא אוהבים ללמוד מטעויות של אחרים, אתם תמשיכו לפעול לבד ובמלוא המרץ. היתרון שלכם הוא שעם כל התרחשות אתם יכולים אחר כך לשבת, לנתח וללמוד את המסקנות הנכונות כדי לדעת איך לפעול ולתקן בהמשך. נסו לגייס לטובתכם אנשים ממעמדות שונים שיכולים לעזור לכם ולהרים אתכם למקומות החשובים לכם.

מאזניים

אתם עוברים מהפך רגשי קשה ביחס לתפיסת העולם שלכם לגבי הסביבה הקרובה של חייכם. נראה שהתחלות חדשות מגיעות אליכם לאט-לאט דרך אחריות שאתם לוקחים ומוכנים להשקיע בפרויקטים שאתם מאמינים בהם, על-מנת שיצליחו וכך תוכלו ליישם את מטרותיכם. יש לכם יכולת התמדה, אך נראה שבמקביל אתם מצליחים להכעיס אנשים שמייחלים לכך שתפלו בתפקידכם.

עקרב

אתם עוברים תקופה מאוד לא פשוטה בחייכם שכן אתם נדרשים למחויבות ואחריות רגשית וכלכלית. זה בדיוק הזמן לא לוותר על תוכניותיכם, גם אם הן גוזלות מכם זמן רב. ככל שתתכננו לטווח הרחוק, כך תצליחו במטרותיכם. מערכות היחסים שלכם אינן יציבות ואתם חווים מצבי רוח משתנים בגלל עליות וירידות שאינן גורמות לכם להרגיש בטוחים במקום שלכם ולכן אתם נוטים להתפרצויות ולדרמות רגשיות.

קשת

אתם עוברים תקופה מאוד קשה כיוון שאתם נדרשים לשנות את חייכם מהקצה ועד הקצה. האילוצים השונים אותם אתם נאלצים לעבור מנוגדים לתפיסת העולם הבסיסית שלכם וגורמים לכם למפחי נפש משמעותיים. אין לכם יכולת להכיל בשלב זה אחרים ובוודאי לא כאלה שרק מתלוננים, אך אינם עושים משהו כדי לעזור לעצמם. חכו עד לתקופת החגים כדי לחזור לפעילות מלאה.

גדי

האינטואציה הטבעית שלכם מובילה אתכם נכון למרות שלעיתים קרובות אתם תוהים אם אתם עושים את הדבר הנכון. ייתכן שאתם מחפשים תשובות במקומות חדשים אצל מי שנדמה לכם שמבין יותר מכם, אך אם תקשיבו לעצמכם תבינו שאתם בהחלט פועלים נכון ובצורה הבריאה ביותר בכל הערוצים שנפתחו בפניכם לאחרונה. הגיע הזמן להמשיך ולחולל שינויים משמעותיים ובמיוחד כאלה שאתם שואפים אליהם.

דלי

אתם עסוקים עם חברים שלאחרונה אתם מחפשים את קירבתם אך הם מאכזבים אתכם שוב ושוב. לקראת ספטמבר יהיה זה הזמן הנכון לבדוק את החברות שביניכם במדדים אחרים יותר אוביקטיבים, על-מנת שתוכלו לשפוט ולהחליט סופית מיהם אלה שימשיכו איתכם גם בעתיד. יש לכם יכולת להקל על עצמכם כאשר אתם נצמדים לאנרגיה הקלילה והזורמת שלכם באופן טבעי ובתקופה הקרובה, רבים יחפשו את קירבתכם.

דגים

המשפחה הגרעינית מטרידה אתכם במיוחד ואתם נמצאים איתם בשלב של עימותים כתוצאה מראייה שונה של היחסים והבנה אחרת לעובדות החיים. חשוב מאוד שתלמדו לצאת מהקונפליקט בו אתם חיים ותעשו סוף לצורת חייכם הנוכחית ותבקשו מאנשים שקרובים אליכם שיהיו יותר עצמאיים וידאגו לעצמם. במידה ותמשיכו לתת יותר מאשר לקבל, אין ספק שתישאבו למקום שבו לא תוכלו יותר לעזור.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  10/06/2019   |   עודכן:  10/06/2019
צילה שיר אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תקופה קשה
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אזרחית
10/06/19 17:35
2
זקי
10/06/19 20:03
3
אחיה אברהם
12/06/19 14:04
4
יצחק הרואה
13/06/19 18:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לכבוד החג הקרב ובא, להלן סקירה קצרה על סוגי החלב ומשקאות המהווים תחליפי חלב.
08/06/2019  |  אולגה רז  |   כתבות
למשפט העברי יש הרבה מאוד מה לומר בכל תחומי החיים המודרניים, לצד עמידתו על עקרונות יסוד מוסריים תרומתו הגדולה ביותר לחיינו יכולה להיות תרבות הדיון שלו
07/06/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
הצגת "געוואלד: יידישע אונטערוועלט" מתמקדת בבית מרזח שחלקו העליון מוקדש לשתיה, מוזיקה, והתחתון - לבורדל. הבעלים (ישראל טרייסטמן, הצבר הוותיק בלהקה) היה פעם חזן, ועשה הסבה מקצועית, רק ע"מ שיוכל להביא ישועה לבנו הרך, מה שקרה מאוחר מדי. העוני והמצוקה שהיו מנת חלקם של היהודים בגולה, גרמו להם להתדרדר לפשע. אך התמונה שמעלה הצגת היידישפיל, אינה עצובה, אלא מצחיקה בסיטואציות, בסיפורים וברוח העליצות השורה עליה. היא רוויה שירים עממיים מוכרים יותר ופחות, סיפורים על הפושעים הנודעים של אז, עליהם כתבו יצחק באבל ב"סיפורי אודסה", מנדלי מוכר ספרים, שלום עליכם ובשביס זינגר.
06/06/2019  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
שלושה אחים נפגשים לאחר מות אביהם ולאחר השבעה - לקריאת הצוואה במשרדו של עורך הדין. האחד הבכור, סלע, נהנתן ומכור לסמים, המסתובב בעולם בלי התחייבות לאף אחד, היפי מוזר ומגודל שיער וזקנקן, שלהלוויה כלל לא הגיע., אך לקריאת הצוואה - כן. אחותו איילה, מורה ואם חד-הורית, הנאבקת על קיומה וקיום ילדיה, שדאגה לטפל בשנים האחרונות של אביה שסבל מסרטן, והאח הצעיר - שחקן-בדרן וכוכב הילדים גור, כולם נזקקים לחלק מהירושה, אם כי השחקן-הכוכב פחות מכולם.
05/06/2019  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
ביומה השני של מלחמת ששת הימים נחת פגז שירו הסורים היישר לתוך שוחת מחסה בכניסה לראש פינה, בה שהו שמונה חילי צה"ל השמונה נהרגו במקום סיפור האסון שכונה לימים "אסון ראש פינה" הוצנע-יש שיגידו הוסתר, במשך עשרות שנים, ורק לפני כשלוש שנים נחשף לציבור הרחב
05/06/2019  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il