|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
כתיבת המומחים
5 המקומות שחייב לבקר בהם בניו-יורק
ליברמן. מאפיונר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90] רוזן. בדיקה מקיפה [צילום: ליאב פלד]

תיק ליברמן / על החשדות החמורים והמאפיונר שברח

הנציב בודק: מדוע ליברמן לא נחקר <br>למרות עדות - חצי מיליון ש"ח שוחד

במסגרת החקירה בפרשת נתיבי ישראל נמסרה עדות והוגשה למשטרה הקלטה שבה נאמר: "היה בא ויזניצ'ר אומר לשמעון: תשמע, ליברמן צריך חצי מיליון שקל" על-פי החשד שעלה, כספי שוחד מקופת חברת נתיבי ישראל יועדו לליברמן למרות זאת, שי ניצן נמנע ממתן הנחיה לחקור את ליברמן בעקבות פניית News1 פתח הנציב דוד רוזן בבדיקת הפרשה ועוד: ליברמן חזר בו בבית המשפט וברח מדרישתו להאשים את הח"מ בשל כינויו: מאפיונר בכך הוא מנסה לחמוק מבירור והכרעה בדבר התנהלותו המאפיוזית
18/01/2020  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת ישראל ביתנו   |   תגובות
קוסטליץ. טיעון שיקרי בבית המשפט [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

איתמר לוין
אביה אלף: שי ניצן ביקש ממני לשקר

ליברמן נתקף בהיסטריה
יואב יצחק
חושש מחקירות נגדו מצד הרשויות בישראל ומצד חוקרים פרטיים הדולקים אחריו * יש לו סיבות טובות לכך - חשדות חמורים התגלו; עסקיו וחשבונותיו נסרקים בארץ ובחו"ל, כולל של בני משפחתו * חשד נוסף שעלה: קצינה בכירה במשטרה הדליפה עבורו מידע מחקירות רגישות; פרטיה שמורים במערכת News1
לרשימה המלאה

בניו של שר הביטחון ליברמן נפגשו בחשאי במוסקבה עם היזם משה ישעיהו - כשנזקק לשחרור שטח אש להקמת ישוב נוה תמרים
יואב יצחק
חשיפת News1 * העובדות: יולי 2018 - איש העסקים משה ישעיהו קיים פגישה חשאית במוסקבה עם יעקב ליברמן ועמוס ליברמן, בניו של שר הביטחון ליברמן * אוגוסט 2018 - קבינט הדיור אישר סופית הקמת ישוב חדש, נוה תמרים, לאחר עיכובים של עשרות שנים * מקרה או לא, משרד הביטחון בראשות ליברמן - שהתנגד להקמת הישוב במשך 19 שנים בשל סמיכות האתר לשטח אש - הסיר במפתיע את התנגדותו בסמוך ו/או לאחר פגישת ישעיהו עם בניו של שר הביטחון ליברמן * פרויקט המיליארדים יצא לדרך
לרשימה המלאה

משרד הביטחון בראשו ליברמן שחרר 'שטח אש' להקמת ישוב נוה תמרים; היזם הצטרף כשותף לבניו של ליברמן
יואב יצחק
גילויים נוספים: הקשר העסקי בין עמוס ליברמן ויעקב ליברמן לבין היזם משה ישעיהו, עמו נפגשו בחשאי במוסקבה ביולי 2018, מעורר תהיות * העובדה שמשרד הביטחון בראשות ליברמן שחרר חודש לאחר מכן שטח אש בנגב לטובת היזם ישעיהו - על-אף התנגדותו לכך במשך 19 שנים, מחייבת את הרשויות לבדוק ו/או לחקור פרשה זו * שי ניצן שהיה אחד הפרקליטים שהובילו סגירת תיק החקירה לליברמן בפרשת חברות הקש, הוא המאתרג הראשי את ליברמן בפרשת ישראל ביתנו
לרשימה המלאה

פאינה ודאוד נמנעים מחשיפת חלקו של ליברמן בעבירות בפרשת ישראל ביתנו
יואב יצחק
בית המשפט המחוזי גזר על דאוד גודובסקי 7 שנות מאסר בגלל חלקו בפרשת ישראל ביתנו * פאינה קירשנבאום צפויה ל-8-5 שנות מאסר * למרות זאת - שניהם שותקים ונמנעים ממסירת המידע בדבר חלקו של ליברמן בפרשה * ל-News1 נמסר: שניהם מעדיפים לשמור על בטחונם האישי ושל בני משפחותיהם ולקבל תמיכה כספית בהמשך * התובע בתיק ד"ר מאור אבן-חן - שפועל בניגוד עניינים למרות מעורבות בן משפחתו בעבירות (עמנואל מודריק) - נמנע מחקירת ליברמן ומתנהל בתיק זה כמו קונסיליירי בארגון פשיעה
לרשימה המלאה

בחודשים האחרונים חשפנו מידע רב בדבר אתרוגו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על-ידי הפרקליטות והמשטרה. פרסמנו מידע המעלה חשד, לפיו ליברמן מעורב בעבירות שוחד ומרמה, בדרכים שונות, בשתי פרשות: פרשת ישראל ביתנו, פרשת נתיבי ישראל. למרות זאת, ליברמן זכה ליחס מיוחד מצד פרקליט המדינה שי ניצן, שנמנע - משום מה - ממתן הנחיה לזמנו לחקירה. כן-כן, זה אותו שי ניצן שפעל בזמנו כדי לגנוז את תיק החקירה נגד ליברמן בפרשת חברות הקש, ואף ניסה לשדל את הפרקליטה אביה אלף לשקר לטובתו של ליברמן. התנהלות תמוהה ומטרידה המעוררת מחשבות - שמא שימש ניצן כגיס חמישי להגנת ליברמן.

עתה אנו חושפים, כי בעקבות פניית News1 פתח נציב תלונות על מייצגי המדינה בערכאות, דוד רוזן, בבדיקה מעמיקה: מדוע ליברמן לא זומן למסירת עדות גם בפרשת נתיבי ישראל שבה נשמעה עדות (והקלטה) לפיה סכומי כסף גדולים יועדו כשוחד לליברמן. פנייה קודמת שלנו נבדקת גם היא על-ידי הנציב: מדוע לא זומן ליברמן לחקירה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ומשפט בפרשת ישראל ביתנו (ראו גם בהמשך).

עניינים אלה טעונים בדיקה/חקירה מקיפה, כמו גם השאלה: מדוע לא פעלו המשטרה והפרקליטות, בנחישות הראויה, כדי "לשכנע" את פאינה קירשנבאום ואת דאוד גודובסקי להפוך לעדי מדינה נגד ליברמן. ראו כתבתנו בנושא - פאינה ודאוד נמנעים מחשיפת חלקו של ליברמן בעבירות בפרשת ישראל ביתנו; והאם קירשנבאום וגודובסקי נמנעים, מחשש לחייהם, ממסירת המידע המפליל נגד ליברמן, גם במחיר הליכה לכלא לשנים רבות (ראו גם: מדוע דאוד ופאינה שותקים).

אביגדור ליברמן ברח

נקדים ונאמר: ליברמן הגיש נגד הח"מ שתי קובלנות פליליות פרטיות בגין שלושה פרסומים שביצענו ב-News1 (ראו: פרסום 1, פרסום 2, פרסום 3). ליברמן, מצחיק שכמותו, טען בקובלנות לפגיעה ב"שמו הטוב". האיש, שידוע ברבים כסחטן ורמאי ונוכל ומתנהל באופן מאפיוזי, מנסה להטיל עלינו אימה כדי למנוע את חשיפת מעשיו, ולהשיג תעודות יושר מבית המשפט. האיש, שעדים נעלמו ו/או נהרגו/מתו באופן מסתורי בעת שהתנהלו חקירות נגד ליברמן ו/או נאמניו, מנסה להפחיד אותנו (אחרי שהצליח לשתק עיתונאים אחרים).

ביום 16.01.20 התקיים דיון ראשון בשתי הקובלנות, בנוכחות ליברמן, בפני השופטת אליאנא דניאלי. והנה, הקובל-ליברמן, שמיהר להגיש קובלנות ולהפיצן ברבים, ברח כבר בדיון הראשון, באמצעות בא-כוחו ירון קוסטליץ, מתביעתו בגין זאת שפרסמנו שהוא: מאפיונר. וזה מעניין, כי נוכח בריחתו/נסיגתו ניתן אולי לקבוע מעתה: ליברמן ובא-כוחו היטיבו עתה להפנים כי נוכח מעשיו של ליברמן בעבר ותדמיתו הרעה, הביטוי מאפיונר - שלפי תפיסת הח"מ זו עובדה לגבי ליברמן (אמת דיברתי) - לא יכול לשמש עילה לתביעה מצידו בגין לשון הרע. ליברמן נדרש לאחד את שתי הקובלנות שהגיש, למסמך אחד, קובלנה אחת. ממנה ייגרע הביטוי מאפיונר. באפריל 2020 צפוי להתקיים דיון בקובלנה המתוקנת/המאוחדת.

ליברמן ובא-כוחו לא ברחו בכבוד. עורך-הדין קוסטליץ - המייצג תוך ניגוד עניינים מובנה (לטובת ליברמן, כמובן) את ישראל יהושע, אחד הנאשמים המרכזיים בפרשת נתיבי ישראל, בחר להציג טיעון שיקרי בבית המשפט, כדי "להחליק" את נסיגתו. קוסטליץ, חלקלק שכמותו, טען לעברם של באי-כוחי בתיק זה, עמוס ון-אמדן ושלומית הראל-שוורץ, כי הביטוי מאפיונר אינו נכלל בכתב הקובלנה ועל-כן אין צורך להכריע בסוגיה זו במסגרת הקובלנה. קוסטליץ ניסה בדרך מניפולטיבית להטעות את בית המשפט בדברי הבל, למרות שביטוי זה הוצג ואף צוטט מהכתבה, ואף הודגש בקו-תחתי, כחלק מרכזי בקובלנה השנייה (בפרשה שבה מעורבים שני בניו ה"צדיקים" - יעקב ליברמן, עמוס ליברמן).

בכתב הקובלנה הרי צוטט מפורשות: "העובדות מדברות בעד עצמן, ומעלות חשש כבד, גם מחמת עברו של ליברמן כמאפיונר, המחייב בדיקה ו/או חקירה כדי להסיר חשש: שמא מדובר ביחסים אסורים" (ראו צילום בתחתית העמוד).

בדרך זו ניסה קוסטליץ, דרך של תצלח, לחלץ את ליברמן מבירור התנהלותו כנוכל רמאי ומאפיונר בשורה של פרשות, לרבות בפרשת חברות הקש - ממנה נחלץ בעור שיניו בדרך המצריכה חקירה. מיותר כמעט לציין: אנו נעמוד, כמובן, על הדיפת קובלנותיו ההזויות שנועדו למנוע חשיפת מעשיו. נמשיך לחשוף מעשים חריגים שלו ושל מקורביו ובני משפחתו, לרבות אחריותו האישית של ליברמן, אם כשותף למעשים ואם כאחראי מתוקף תפקידו כשר ו/או כיו"ר ישראל ביתנו, בשורה של מעשים בלתי חוקיים: עבירות שוחד ומרמה, שיבוש הליכי חקירה ומשפט בדרך של שימוש בהדלפות מחקירות, גניבת כספים ועוד ועוד.

באתרנו News1 כבר התרענו: באי-כוחו של ליברמן, ובהם עו"ד גיורא אדרת, המייצג את הנאשמת פאינה קירשנבאום, ועו"ד ירון קוסטליץ, המיייצג את הנאשם ישראל יהושע, מרשים לעצמם קצת יותר מדי. לראיה, הם לא נמנעים מייצוג הנאשמים הנ"ל, על-אף ניגודי עניינים מובנים בינם כעורכי דין ו/או בין הנאשמים הנ"ל לבין ליברמן, קל וחומר מחמת זאת שעל-פי החשד, קירשנבאום ויהושע מחזיקים מידע העלול להפליל את ליברמן בשל חלקו בפרשות ישראל ביתנו ונתיבי ישראל. ברי, כי בנסיבות שנוצרו, ובמיוחד כאשר אדרת וקוסטליץ מייצגים את ליברמן בעניינים שונים, הם "יתקשו" למלא חובתם לסייע לבית המשפט בבירור האמת, ולעשות עבודתם כדבעי כדי ליתן עצת עורך דין לקירשנבאום וליהושע: למסור את האמת הידועה להם - במסגרת הסדר טיעון שיכלול עונש מופחת - בדבר חלקו של ליברמן בפרשות השחיתות הנטענות.

החשד: "היה בא ויזניצ'ר אומר לשמעון - תשמע, ליברמן צריך חצי מיליון שקל"

פרשת נתיבי ישראל שבה עסקינן להלן היא אחת המסועפות והמסואבות שהגיעו לחקירה. חלק מהחשודים המרכזיים ידועים כאנשיו וכנאמניו של ליברמן. העיקרי שבהם: אלכס ויז'ניצר - שהיה ועודו אחד האישים המקורבים והנאמנים ביותר לליברמן. ויז'ניצר מונה בזמנו על-ידי ליברמן, מכוח תפקידו כשר התשתיות, לתפקיד מנכ"ל נתיבי ישראל. בכתב אישום שהוגש מואשם ויז'ניצר בלקיחת שוחד, בסחיטה באיומים, בהלבנת הון ובעבירות על פקודת מס הכנסה.

תוצרי החקירה המסועפת עצומים. היקף העבירות וכספי השוחד שזלגו לגורמים שונים מסתכם בעשרות מיליוני ש"ח. אחד המסמכים המעניינים נוגע לליברמן אישית: עדות מטעמו של קבלן עפר, ישראל בר, המואשם במתן שוחד בסכום של מיליון ש"ח, שכוללת תמליל שיחה שהוקלטה במכשיר הנייד של טלפון נייד בן ציון סולימאני. נושא זה פורסם לראשונה על-ידי העיתונאי איתי רום (תוכנית המקור, 26.11.19). אנו מציגים להלן את החלק הרלוונטי מתמלול השיחה:

על-פי תמליל השיחה, חלק מכספי השוחד שהועברו לויז'ניצר יועדו בפועל לליברמן. הנה חלק מתמליל השיחה (תומלל על-ידי הצוערת הדר ויצהנדלר, יאל"כ):

צד א'- מע"צ תמיד באיזשהי צורה הייתה קשורה לליברמן
צד ב'- כן
צד א'- זה אלכס ויזניצ'ר, זה בן אדם של ליברמן
צד ב'- כן אני יודע נו
צד א'- אתה מבין
צד ב'- הבנאדם הזה עם החשבונית מה הוא היה קשור לליברמן?
צד א'- מי שמעון?
צד ב'- לא זה שהיה מביא את החשבונית לוקח את השוחד
צד א'- לא זה היה קודם
צד ב'-אה, מי זה היה איך קראו לו?
צד א'- זה קובי דיין
צד ב'- אה הוא קובי דיין
צד א'- כן
צד ב'- אה הבנתי...
צד א'- אתה הכרת את קובי דיין?
צד ב'- הכרתי פעם אני זוכר שהוא בקומבינות, הוא היה מביא
צד א'- הוא היה דואג לך שתקבל את החריגים
צד ב'- הוא היה דואג לך לחריגים מביא חשבונית ומקבל את הכסף
צד א'- כן הוא מקבל 2% מהחשבון
צד ב'- והוא דואג לך לחריגים
[..]
צד א'- הוא היה מסדר לך את זה
צד ב'-הוא היה מסדר לך זה היה עולה לך ככה וככה
צד א'- לא, אבל זה שאמרת שגם המפקח היה מקבל בלעדיו יענו הסגן מנהל מחוז
צד ב'- לא, אנחנו לאט-לאט התיידדנו איתו (לא ברור) שמעון היה לו גישה ישירה
צד א'- איך קראו לו שמעון אלבז?
צד ב'- לא...
צד א'- אזולא, אזולאי
צד ב'- שמעון היה לו גישה ישירה לויזניצ'ר
צד א'- ויזניצ'ר...
צד ב'- ויזניצ'ר היה בן אדם של ליברמן
צד א'- ושמעון הכיר אותו, היה בא ויזניצ'ר, אומר לשמעון: תשמע, ליברמן צריך חצי מיליון שקל
צד ב'- ככה הוא היה אומר לשמעון?
צד א'- כן
צד ב'- ובוז'י היה נותן מעביר
צד א'- עכשיו בעבודה האחרונה, נתן איזה פעמיים חצי מיליון שקל
צד ב'- לליברמן יעני
צד א'- יעני זה הגיע כאילו לליברמן, אבל מה הוא לא סידר כמעט כלום
צד ב'-(צוחק) סתם אכל...


החשד נגד ליברמן טעון חקירתו

הנה-כי-כן, נמסרה עדות במסגרת החקירה ושיחה מוקלטת, לפיה יועד לליברמן שוחד בסכום של חצי מיליון ש"ח. למרות זאת, ליברמן לא נקרא לחקירה באזהרה ואף לא, למצער, לעדות פתוחה. הנציב רוזן התבקש לבדוק זאת והוא אכן הודיע שכך יעשה. אנו לא נרפה מהפרקליטות וגם לא מליברמן עד שנקבל תשובות ברורות. בתגובה לאיתי רום הכחיש ליברמן את כל החשדות נגדו. בעיני רוחי, הכחשתו שווה כקליפת השום. השאלות האם אכן קיבל שוחד או האם מדובר בדברי הבל, טעונות הכרעה בחקירה מעמיקה ו/או בבית המשפט.

העדות: ליברמן שיבש הליכי חקירה ומשפט
אדלשטיין, הוטרד [מרים אלסטר/פלאש 90]

הנציב רוזן בודק במקביל, בתגובה לפנייתנו, מידע נוסף שאותו חשפנו ביום 26.11.19. לפי אותו מידע, שמקורו, בין היתר, בעדותו של עד המדינה מרדכי (מוצי) דהמן במסגרת החקירה בפרשת ישראל ביתנו - ליברמן שיבש הליכי חקירה ומשפט. מאותה עדות עולה חשד, לפיו ליברמן קיבל באמצעות מקורבו הדלפה מחוקר בלהב 433 בדבר חקירה סמויה נגד בכירים בישראל ביתנו.

על-פי אותה עדות, בעקבות זאת פנה ליברמן אל יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ובדק עמו האם אכן מתקיימת חקירה סמויה נגד בכירים בישראל ביתנו, והאם מתבצעות האזנות סתר לפאינה קירשנבאום. במדינה מתוקנת, ליברמן היה נחקר מיד. אלא שלא כך אירע. ליברמן מאותרג.

ב-News1 חשפנו, כי פרקליט המדינה שי ניצן, והפרקליט המלווה בפרשה עו"ד מאור אבן-חן, לא יזמו ו/או לא פעלו לפתיחת חקירה במחלקה לחקירות שוטרים, למרות מידע מבוסס שהובא במהלך החקירה מפיהם של חשודים לפיו קצינים בכירים במשטרה הדליפו מידע לאנשי ישראל ביתנו עוד בשלב החקירה הסמויה. הנציב התבקש לבדוק, וכך הוא עושה: מדוע ניצן ואבן-חן לא זימנו את ליברמן לחקירה.

  • המשך יבוא

קטע מהקובלנה שהגיש ליברמן נגד הח"מ: בדיון בבית המשפט ביום 16.01.20 הוא ברח וחזר בו מתביעתו בגין הביטוי "מאפיונר"
תאריך:  18/01/2020   |   עודכן:  18/01/2020
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנציב בודק: מדוע ליברמן לא נחקר למרות עדות - חצי מיליון ש"ח שוחד
תגובות  [ 39 ] מוצגות   [ 39 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שפרירית
18/01/20 13:16
 
התחילו בקדנציה 1
18/01/20 13:45
 
שפרירית
18/01/20 17:50
 
אין כלום כי ...
19/01/20 02:33
 
שושנה ד.
18/01/20 20:44
 
מגיב ותיק
18/01/20 21:54
 
מידע מדהים
19/01/20 02:20
 
רננה
19/01/20 06:31
2
שפרירית
18/01/20 13:27
 
250מליוןש" שבזבזה
27/01/20 09:08
3
חנוכיה
18/01/20 13:45
4
7_7_7.
18/01/20 14:21
5
שםלי
18/01/20 14:29
6
7_7_7.
18/01/20 14:32
7
מגיב ותיק
18/01/20 14:32
8
7_7_7.
18/01/20 14:37
9
7_7_7.
18/01/20 14:57
 
חיון
18/01/20 18:53
 
לפיד,גנץ, אשכנזי
18/01/20 19:18
10
7_7_7.
18/01/20 15:00
11
אקטואלי
18/01/20 15:24
 
חםםםם
18/01/20 17:19
12
ארי כספי
18/01/20 16:47
13
א.ל. רמת-גן
18/01/20 20:06
14
בטוח שלא
18/01/20 21:05
 
של יואב וזיכת את-
19/01/20 02:14
15
c1d9
19/01/20 02:16
16
אא
19/01/20 02:37
 
שםלי
19/01/20 10:52
17
הקורבן
19/01/20 10:14
18
7890
19/01/20 12:56
 
להגמר פיסית
27/01/20 09:36
19
אקטואלי
19/01/20 14:10
20
גרמני לא אנטישמי
19/01/20 19:09
21
ומי יעזור להפיל א
22/01/20 08:15
22
רוני מירושלים
30/01/20 23:37
23
נתין מדמנת ישראל
31/01/20 14:57
24
ישע .
4/02/20 09:42
25
יויום
8/03/20 00:09
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת ישראל ביתנו
החברה המרכזית לפיתוח השומרון (חל"פ שומרון) היא חברה פרטית בבעלותם של היישובים בתחום המועצה האזורית שומרון, העוסקת בבניית תשתיות, בהסעות, ובהקמת יישובים. המשטרה פתחה בחקירה במסגרת פרשת ישראל ביתנו, בעקבות תלונת חבר דירקטוריון החל"פ, יואל נוימן, לאחר ששני דוחות ביקורת העלו חשדות להתנהגות פלילית בחברה.
28/12/2019  |  איילת פישביין  |   תחקירים
בית המשפט העליון דחה (יום ב', 9.12.19) את ערעורו של דוד גודובסקי, לשעבר ראש אגף הארגון בישראל ביתנו, על הרשעתו בעבירות שוחד בסך מיליון שקל והלבנת הון. בית המשפט העליון קיבל חלקית את ערעורו של גודובסקי על חומרת עונשו והעמיד אותו על שש שנות מאסר, במקום שבע שנות מאסר שנגזרו עליו בבית המשפט המחוזי בתל אביב (השופט ירון לוי).
09/12/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
ביום 26.11.19 חשפנו ב-News1 דבר אתרוגו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בפרשת ישראל ביתנו, ואי-זימונו לחקירה בפרשה החמורה, למרות כמה עדויות שהעלו חשד לפיהן ליברמן שיבש הליכי חקירה ומשפט בעת שפנה אל יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ובדק עמו האם מתקיימת חקירה סמויה נגד בכירים בישראל ביתנו, והאם מתבצעות האזנות סתר לפאינה קירשנבאום. פרסמנו עוד, כי פרקליט המדינה שי ניצן, והפרקליט המלווה בפרשה עו"ד מאור אבן-חן, לא יזמו ו/או לא פעלו לפתיחת חקירה במחלקה לחקירות שוטרים, למרות מידע מבוסס שהובא במהלך החקירה מפיהם של חשודים לפיו קצינים בכירים במשטרה הדליפו מידע לאנשי ישראל ביתנו עוד בשלב החקירה הסמויה.
07/12/2019  |  יואב יצחק  |   כתבות
היחצ"ן ויועץ התקשורת רונן משה ירצה תשעה חודשי עבודות שירות וישלם קנס של 900,000 שקל על חלקו בפרשת ישראל ביתנו. שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, בני שגיא, אימץ (יום א', 1.12.19) את הסדר הטיעון בין הצדדים.
01/12/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות, השופט (בדימ') דוד רוזן, פתח בבדיקה שאותה מכנים בנציבות: "קדם בירור", בעקבות פניית News1, שעיקרה: מדוע לא הורו פרקליט המדינה שי ניצן, והפרקליט המלווה עו"ד מאור אבן-חן, על חקירה באמצעות המחלקה לחקירות שוטרים, בחשד לדליפת מידע מוכמן מהחקירה בפרשת ישראל ביתנו, לבכירים ובראשם ליו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן. רוזן החליט להיכנס בעובי הקורה, עקב המידע הממשי שהועבר, מידע הכולל עדות שנמסרה במשטרה.
26/11/2019  |  יואב יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית החדשה מרחיבה את רפורמת דרך שווה ומגדילה הנחות לתושבי הפריפריה הגאוגרפית והחברתית    נוסעי אוטובוס בפריפריה החברתית ישלמו יותר מפי 2 מאשר מקביליהם בפרי...
רפאל בוכניק-חן
רפאל בוכניק-חן
במערכות היררכיות דוגמת הצבא, נהוג לייחס משקל עודף לממד פקודות הצבא כאמת מידה ערכית, אף בהינתן צבר של מוניטין שנקשר לדמותו של קצין, בכיר ככל שיהיה
אלון קוחלני
אלון קוחלני
פס"ד חדש מעלה ספקות בדבר אפקטיביות האסדרה הקיימת בתחום הגנת הצרכן, הנשענת על תמרוץ במקום להטיל חובה למנות קצין ציות (עש"א 2038-10-21 סטארה קוסמטיקס בע"מ נ' הרשות להגנת הצרכן ולסחר ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il