|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

חוצפה ללא גבול

הגרוע מכל הוא שחברי כנסת ממשיכים את עלילות הדם, בין אם הן "הכיבוש" או "אפליה" הלא כל בר דעת מבין שהנגיף לא מבחין בין אוהב-ערבים לבין מתרפס-ליהודים הנגיף מתפשט כאוות נפשו ומזיק לכל הערבים ונבחריהם בכנסת מיללים, בעוד מדינת ישראל פועלת בשטח
17/03/2020  |   ארי בוסל   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
טוב להם מאד [צילום: אולביה פיטוסי/פלאש 90]

לערבים הישראלים יש חוצפה שאין כמוה. חיים הם להם במדינת היהודים, ואומרים לעצמם: "זה ביתנו, זה שלנו". זכויות יש להם, חובות - אין, ודרישות מכאן ועד להודעה חדשה.

איני יודע אם הקרן החדשה לישראל פועלת כפי שפעלה בעבר לדרבן ערבים להצביע. אין ספק שבין אם זה בעידוד ישראלי, יהודי-אמריקני או שילוב של השניים, הערבים מצביעים וכוחם היחסי בכנסת הולך וגובר, וכבר הגיע לידי 15 מנדטים.

"מדינה אחת לכל תושביה", צועקים אותם ישראלים יפי-נפש ויהודים מושמדים. מדינה ללא צביון יהודי. מכשירים הם את הקרקע למדינת פלשתין שתחליף את ישראל, לאזור נקי לחלוטין מיהודים. מזכירים הם את האנרכיסטים, אירופים שהיו מגיעים ומתסיסים את האוכלוסייה המקומית לצאת להפגין מדי יום שישי, לידות אבנים, אפילו לירות.

הערבים יודעים שטוב להם, טוב עד מאד, רק אצל היהודים. אם תציעו למי מהם, אותם "פלשתינים", לכאורה, לעבור תחת שלטון "פלשתין", הם ימחו, יפגינו, יצרחו עד כלות הקול. האם הערבי ברחוב רוצה לראות את נבחריו מגנים את ישראל ואת צה"ל, הן מבימת הכנסת והן ברחבי העולם? יודע אותו ערבי, אב למשפחה, ויודעת כל אם ערביה, שנבחריהם יביאו לסופם, וכל בר דעת יתנגד לכך. צריך רק שיקום מישהו ויגיד זאת לנבחריהם בכנסת, בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים.

לא רחוק היום שבו יתעוררו יהודי מדינת ישראל ויבינו שיש לנתח את המצב הקיים ולבצע את השינויים הנדרשים, ותחילתם ב"אין זכויות ללא חובות". בראש וראשונה, כל אזרח ישראלי חייב יהיה לשרת בצה"ל או לחלופין בשרות לאומי. לא ישרת, לא יהיה זכאי להצביע. לא יהיה רשאי לרוץ לכנסת או להיות מועסק במוסדות רשמיים (קרי, לא יהיה שופט בבית המשפט העליון, אם הוא לא שרת כנדרש בחוק). אולי אז יבואו בפחות דרישות מופרזות או בציפיות מנופחות.

בדק בית

הערבים מבכים על מר גורלם? כנאה וכיאה למזרח התיכון, הם מחפשים כל הזמן אשמים. משך שבעת העשורים האחרונים, הייתה זו מדינת ישראל. כל מה שקרה, קורה ויקרה שאינו לרוחם, ישראל אשמה. וכל זמן שישראל קיימת, יש תקווה למלחמה, והנפש מתעודדת. זוכרים אתם את ההכרזה "אנחנו בפאתי תל אביב" ששלהבה המונים? נכון, לא נכון, העיקר שאו-טו-טו הציונים יושלכו לים!

ערביי ישראל לא שונים מאחיהם בשאר מדינות ערב במרחב המזרח התיכון. בחברה פשתה אלימות מילולית ופיזית כמו גם רציחות, ומי אשם בכך? "נתניהו וממשלתו". היהודים אשמים. מי אמור להוציא את ערביי ישראל מהסבך? שאלו את נציגיהם, אותם נבחרים היושבים בכנסת: זו אחריות היהודים! תמיד מישהו אחר. במקום להתחיל בבדק בית ולנסות לשנות מבפנים, לחנך ולשמש דוגמה אישית, הערבים בוכים, מאשימים, צועקים ומאיימים: ה - י - ה - ו - ד - י - ם! הערבים מסתכלים סביב ורואים שהם עצמם אלימים, הם מאיימים והם רוצחים, והמסקנה המתבקשת: היהודים אשמים ואני לא מבין את שקורה בשטח (שכן אני מפריע להם בבכים המעושה).

חברת הכנסת אידא תומא סלימאן צייצה "עוד זוועה של הכיבוש בחסות הקורונה - צה"ל מרסס פלשתינים במחסום קלקיליה בחומר לא ידוע. לכל הדעות אין שיטת הריסוס אפקטיבית במאבק בנגיף. אסור להתעלם מהזוועות שמבוצעות בחסות המשבר". כך חברת הכנסת הערבית המלומדת, שזכתה במענה משר הביטחון בזו הלשון: "את שקרנית, אנטישמית ומנוולת. אלו לא כוחות צה"ל. זו הרשות הפלשתינית שהחליטה לחטא את המחסום ומבצעת זאת". אחרי שהועמדה על טעותה, מיהרה חברת הכנסת המכובדת להודות "הוטעתי בדיווח... הפעם האחריות אינה על הכיבוש".

בינתיים הנזק כבר נגרם, שכן השקר נאמר, ואנשים זוכרים (את מה שהם רוצים לזכור). הוא מצטרף לשורה ארוכה של עלילות דם, לרוב ללא תגובה (כאן שר הביטחון ענה מייד, אך לרוב אין כל תגובה) וללא כל מחיר. אם היה נגבה מחיר, היו משתנים פני הדברים. נבחרת הציבור שכחה, או שהעדיפה להתעלם, ממאמציה של ישראל לאפשר למאות צליינים לצאת מתחומי הרשות ולחזור לארצותיהם אחרי התפשטות המגיפה והתגלותה בבית לחם.

לפנות ערב הודיע משרד הבריאות שמנין הנדבקים הוא 143, מצבם של שלושה חולים קשה, שמונה בינוני והשאר קל. בחדשות השעה התבשרנו ש"יושב-ראש סיעת הרשימה המשותפת ח"כ אחמד טיבי אומר כי יש פערים תהומיים בטיפול במגיפת קורונה בין הישובים היהודים לישובים הערבים, הן בהסברה ובמודעות והן באכיפה ובטיפול במחלה. מן הרשימה המשותפת נמסר כי בישיבת חרום של ועדת הבריאות שלה עלו כמה נושאים הדורשים טיפול מידי. בין השאר, הרשימה דורשת בבהילות ממשרד הבריאות לפרסם את ההנחיות בשפה הערבית בכל הערוצים והאמצעים".

שעת חירום

כך מי שהיה סגן יו"ר הכנסת ודאי מודע למאמצי העל של ישראל, הן עבור כל אזרחיה והן עבור שכנותיה, פעם אחר פעם מהלך כל שנות כהונתו. האם מציע האדון שמדינת ישראל לא מטפלת בחולים שכן הם "ערבים"? האם מדינת ישראל מבדילה בין "ערבי מוסלמי" לבין "ערבי נוצרי" או "ערבי אחמידי" (האחמידים מנודים ונרדפים בארצות האיסלאם אך חיים בבטחה במדינת היהודים), או אולי לגבי כלל המיעוטים הלא יהודיים - דרוזים ובהאים וצ׳רקסים - כי לפי חברי הסיעה המשותפת אנחנו מדינת אפרטהייד, מדינת שנאה גזענית?

איך נבחר ציבור כד"ר אחמד טיבי אינו מתבייש? ומדוע חבריו לסיעה לא משתיקים אותו? מנהיגים אמיתיים היו עושים מעשה במקום להתלונן ליהודים. 15 מנדטים קיבלתם - פנו לכל אחד מהבוחרים שלכם בשפה הערבית, בטלפון, באימייל, בטקסט (קרי בכל הערוצים והאמצעים) ופרסמו את הוראות משרד הבריאות. תרגמו אותן (את ההוראות, אם אין הן מפורסמות בערבית). הלא ערבית שגורה בפיכם. כנהוג במזרח התיכון, אתם מתבכיינים, צועקים, שוברים את הכלים ומאשימים את היהודים, כי חייבים לשנוא את מישהו. שעת חרום היא זאת, אך השנאה היוקדת בכם נגד ראש הממשלה כנראה העבירה אתכם על דעתכם (או אולי זה שכרון החושים מ-15 מנדטים?). צאו לפעול בשטח. אם אין מגן, היו אתם המגן לאנשיכם. אם היהודים כה גרועים, קל מאוד להפוך את משרדיכם בכנסת, עם העוזרים והדוברים והיועצים והיחצ"נים והנהגים, למטה פעילות למען אנשיכם.

יצא שמדינת ישראל דואגת לכל אנשיה, ואתם תוסיפו בונוס - דאגה כפולה לאנשיכם. יצאו כולם נשכרים. רק הפסיקו את היללות הבלתי מוצדקות "אונסים אותי, רוצחים אותי, השם ישמור, היהודים אשמים", בין נרגילה לכוס קפה.

הגרוע מכל הוא שחברי כנסת ממשיכים את עלילות הדם, בין אם הן "הכיבוש" או "אפליה" הלא כל בר דעת מבין שהנגיף לא מבחין בין אוהב-ערבים לבין מתרפס-ליהודים. הנגיף מתפשט כאוות נפשו ומזיק לכל. הערבים ונבחריהם בכנסת מיללים, בעוד מדינת ישראל פועלת בשטח. כך דווח באותו צרור חדשות השעה:

"היחידה לתאום פעולות הממשלה בשטחים העבירה לרצועת עזה כ-200 ערכות בדיקה לזיהוי נגיף הקורונה, הערכות הוכנסו דרך מעבר ארז, במסגרת המאמצים למגר את התפשטות הנגיף ברשות ולמנוע את התפרצותו ברצועה".

לטובת האנושות

מעניין שלא העזתים ולא ערביי הרשות מתלוננים. נהפוך הוא, בשעת צרה וצוקה הם תמיד פונים למדינת ישראל, המטפלת בהם בבתי החולים שלה ודואגת לתרופות וחיסונים כמו גם לשיתוף ידע מעשי. רק האנרכיסטים אוהבים לתקוף ולהעליל, וכל המרבה הרי זה משובח.

נהוג לחשוב שמי שנולד, גדל והתחנך בארץ ידע להעריך את כל שניתן לו. ישראל מייצגת את הפיכת הבלתי אפשרי לאפשרי, הפרחת המדבר, יבוש הביצות, מיגור המלריה ושאר מחלות. פיתוחים שאין כמותם בכל מקום אחר בעולם והכל לטובת האנושות. יצירתיות. אילתור. חשיבה עצמאית. עמידה על שתי הרגלים. אך לא בכי, שבירת כל הכלים, תלונות, שקרים, עלילות דם ושנאה תהומית. כה חבל שהערבים בוחרים בדרך הזו, שכן סופה שתתנקם בהם - והתוצאה תהיה מעשה ידיהם לתפארת. ראו, הוזהרתם - תוכלו להפנות את התלונות רק לעצמכם.

תאריך:  17/03/2020   |   עודכן:  17/03/2020
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוצפה ללא גבול
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
gngs
17/03/20 17:21
2
סוף סוף
17/03/20 20:41
3
שפן
18/03/20 10:19
 
אל: השפן
18/03/20 12:46
 
ב.ניצן
20/03/20 09:28
4
יוא"ב
20/03/20 17:32
5
גיו
22/03/20 10:28
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
לשכת ראש הממשלה הודיעה (יום ג', 17.3.20) כי היא דוחה על הסף את הטענות של ח"כ גנץ ואשכנזי בנוגע לאימוץ תקנות לשעת חירום לשימוש בכלים הדיגיטליים כדי להילחם במגפת הקורונה.
17/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
הרשימה המשותפת ומרכז עדאלה פנו ליועמ״ש בדרישה להורות לממשלה שלא להשתמש בתקנות לשעת חירום שהוחלט עליהן אמש ולהצהיר על חוסר התוקף המשפטי שלהן. הרשימה המשותפת ועדאלה הודיעו כי אם מנדלבליט לא ייענה לדרישה, הם יעתרו לבג״ץ בנושא. יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה אמר: "לא ניתן לנתניהו לבצע מחטף על זכויות אזרחת בסיסיות באישון לילה, נפנה לבדחיפות ליועמ"ש".
17/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
כאילו לא די לנו במשבר הפוליטי, נחת עלינו לאחרונה משבר הקורונה. המשבר הפוליטי אילץ את כולנו לחדד עמדות, להבהיר היטב, כל מחנה וגם כל אחד לעצמו, אם הוא בצד של היהודים או בצד של הישראלים. משבר הקורונה לעומת זאת אינו מכיר בגבולות שבין מדינות, הוא תקף בכל העולם פחות או יותר. אנחנו מיוחדים בכך שאצלנו הוא מקביל וחופף למשבר הפוליטי וזה כבר לא כמו בכל העולם. במאמר מוסגר אציין שאינני יודע יותר מאחרים עד כמה חמור המצב, עד כמה מסוכן הנגיף הזה, הרי יש טוענים שהתבהלה מוגזמת ויש מברכים את הרשויות על צעדי המנע הקיצוניים שהם נוקטים, אבל מנוקדת מבט הלכתית אנחנו מחויבים להישמע להוראות הרשויות בעניין זה.
17/03/2020  |  נסים ישעיהו  |   יומני בלוגרים
השבת הישראלים מפרו: שר החוץ, ישראל כ"ץ, הודיע (יום ג', 17.3.20) כי חברת אל-על תסייע בהשבת הישראלים שנתקעו בפרו.
17/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ח"כ משה ארבל מטעם מפלגת ש"ס פנה בבקשה דחופה לשר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' לקידום הקפאת חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) בשל משבר הקורונה.
17/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il