|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

זהבה והדובים <br>

בגרסתה המתעתעת לדמוקרטיה, לכנות, לצדק, לאמת ולשלום טרפה השרה תמיר את הקלפים עם הביצים ועם מדינת ישראל בתאווה משולחת-רסן
05/05/2020  |   אורי שרגיל   |   יומני בלוגרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
גלאון. טהרנית [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

אומרת זהבה גלאון, כיפה אדומה של השמאל: "מלחמת יום כיפור נשאה בחובה מסר נוסף: תמיד יש עם מי לדבר. מצרים הייתה האויבת המרכזית של ישראל. בית העבדים מההגדה, שנלחמנו בה ב-1948, 56', 67' ו-73', שתקפה אותנו ביום הקדוש ביותר ליהודים. אחרי המלחמה, שלום עם מצרים נראה כמו פנטזיה נאיבית. היום הוא בחזקת מובן מאליו". תניח לרגע שאתה ואני קונים את זה... זהבה, תרשי לשאול: האם 'מחיר' השלום עם מצרים לא היה החזרת כל הטריטוריה ש'גזלנו' מהם? אם התשובה היא 'כן' - את ממליצה שעכשיו נחזיר לפלשתינים את כל האדמה שכבשנו מאז 48? לדברי קלינטון הנשיא, שהפיקדון הסורי היה בכיסו, גם אסד האב הסכים 'להנציח' שלום אם רק נחזיר לו את הגולן עד הגרגר האחרון לחופה של כנרת... או-קיי?

נשאלת שאלה, גברת זהבה, על מה היו כל המלחמות לפני יום-כיפור? דומני שמנית שלוש? האם ניתן לשער שתהיינה שלוש מלחמות, לפחות, עם הערבים ביו"ש עד שנחזיר להם כל גרגר חול - כולל שייך מוניס, הקיבוצים וחיפה?

כיפה אדומה, טהרנית בינלאומית זכה, שואלת כאילו בתום לב: סבתא, למה יש לך ציפורן חודרנית? למה שיניים חדות? בעיני זה מעשה הונאה, תרגיל ביחסי-ציבור. בדיוק בזו השבלונה אמר ערפאת ללאה רבין, את אחותי היקרה... והיא קיבלה! התשובה הנכונה לכל ילד שתועה ביער: אם לסבתא יש ציפורניים חודרניות ושיניים חדות - היא לא הסבתא שלך!

ראוי להזכיר את יונתן גפן, חברה הילדותי המתנקז של כיפה אדומה. הוא הגיע לזירה אחרי שהצייד הרג את הזאב ושחרר את הסבתא ובת-מעיה. גפן שאל את נשיא המדינה, שגם הוא הופיע בבקתה שבג'ונגל: "האם אתה מסכים איתי שעדיף שנוותר על קברי אבות כדי שלא נחפור עוד קברי ילדים"? (בראיון המיוחד ליום העצמאות במסגרת התוכנית "אומרים שהיה פה" של החינוכית). האם הנשיא הסכים עם יונתן כשאמר: בני עמי בחרו בדרך הטרור. כמו שסבתא עם ציפורנים ושיניים של זאב אינה הסבתא שלי - גם נשיא שבני עמו בחרו בטרור אינו הנשיא שלי - כי אני לא בחרתי בדרך הטרור, הוא לא מייצג אותי.

שלום דיקטטורי

זו תגובה טיפוסית לאנשי שמאל שהטעו ושיקרו לעצמם ללא הרף ועכשיו הם מעבירים, כמו במרוץ-שליחים, את השקר הבוער לתחום המושב שלנו. יונתן זלזלן, אם תוותר על קברי אבות - לא תחפור עוד קברי ילדים? זה מה שלמדת בגן זהבה? כן. הוא למד וכתב בשירו 'יהיה טוב' - "ואמרתי בוא נשלימה ונחייה כמו אחים/והוא אמר קדימה, רק תצאו מהשטחים". אז מה, ערפאת לא רק אח של לאה - הוא גם שלך? יהיה גם פה ממש טוב, כמו בשלום המלבלב עם מצרים, כשנחזיר ה-כל, עד הגרגר האחרון...

במאמר ב'הארץ' ב-13.8.99 כתבה הגברת יולי תמיר, פרופסור לפילוסופיה שכיהנה כשרת הקליטה ולאחר מכן שרת-החינוך: "כולנו הרענו (כפים) להסכם אוסלו למרות שלא נולד באופן דמוקרטי, המגעים היו חשאיים (למעשה פליליים), לא הייתה שקיפות ושיקרו לציבור. בעניין זה, מה שהימין טען היה נכון... רק ברגע האחרון הוא הוצג כמין עסקה של לקבל או לדחות. היו פגמים דמוקרטיים קשים בתהליך הזה (רמאות). בכל זאת אימצנו אותו בהתלהבות, ומבחינתי בצדק... אני מניחה שאנחנו לא רוצים שלום דיקטטורי (יש דבר כזה?), זה לא. אבל גם זו שאלה שקשה לענות עליה בכנות (מה זה כנות בולשביקית?). כי אם היו אומרים לנו - בסדר, רבותי. תהיה פה דיקטטורה לשנה ובסופה יהיה שלום, והשלום הזה יביא לרווחה וצדק, האם אנו קונים את זה או לא?... מבחן התוצאה (המטרה מקדשת את האמצעים) הוא פה חשוב מאוד" (התגובות במרכאות הן שלי). ומה התוצאה???

בגרסתה המתעתעת לדמוקרטיה, לכנות, לצדק, לאמת ולשלום טרפה השרה תמיר את הקלפים עם הביצים ועם מדינת ישראל בתאווה משולחת-רסן. סליחה - על איזה 'שלום' מדברת יולי כשרבין הכריז חגיגית שהוא מייבא מתוניס חבורת רוצחים, כנופיית טרור ערבית, כדי שיעשו את 'העבודה' שלנו "בלי בג"ץ, בלי בצלם"? גם היום זכאי כל יהודי לשאול את 'המשפחה' שהביאה עלינו את השכול מאוסלו - מה אמורים היו הטרוריסטים מתוניס לבצע בלי בג"ץ ובצלם? ש - לום?

כיפה-זהבה כבר נעזבה ללא פוליטיקה, שיניים ותככים. אולי משום שהסיסמה "יתנו-יקבלו-לא-יתנו-לא-יקבלו" של נתניהו עבדה הרבה יותר טוב מהסיסמה שלה ושל שריד: "לא-נשחק-לידי-רוצחי-השלום-לא-נפסיק-את-המו"מ". הסבתא הלכה לעולמה ואת הגלגלים שלה העבירו מרגל לרגל. הייתה שם תמר, עכשיו זה ניצן הורביץ. הדמויות משתנות אבל מגע השקר נמשך, העטיפה תמיד נוצצת, טהרנית וצודקת. מאז ריפתין, אורי אבנרי, אודי אדיב, יוסי שריד קובע השמאל, בדרכו ההפכפכה, את סדר-היום הציבורי שלנו.

אהבה וסולידריות

בגרמניה הייתה זו ידידתו של אבנרי, אולריקה מיינהוף שחישלה את כנופיית באדר-מיינהוף וקבעה את סדר היום האירופי. עדיפה בעיני הכנופיה - היא לא 'זייפה', לא נרקבה בכלי הדם. כל העולם ידע והבין במה נלחמים... אם זהבה חשבה שהדה-לגיטימציה של מדינת ישראל תיעלם ברגע שהיא תניח ידיה על הגה השלטון - היא צודקת! כי המדינה תיעלם. תשבוק חיים תוך כדי הרעפת גלי צונאמי של אהבה וסולידריות לכל רחבי העולם השותף לדעתה שזו מדינת-אפרטהייד, ויש לחסל אותה בכל האמצעים שהמטרה מקדשת אותם.

זעקתה הפאתטית והמתמשכת: זאב-זאב-זאב! יצרה רושם דוקומנטרי מופלג שאנחנו ממש מחסלים, פה ועכשיו, את ה'עם הפלשתיני', אם או בלי בג"ץ, לתפארת מדינת ישראל, וכי זה יעדה הכמוס של הציונות. קחו (למשל) את הזעקה העולמית שקמה על הטבח המזוויע בג'נין, על השואה שהמטנו על הדרדק מוחמד א-דורה. האסטרטגיה המתחננת של זהבה מזמינה תוקפים, אנסים ודובים שיוצאים מהיער. האסטרטגיה הנכונה היא לא להילחם על הצדקת אדמתך, אלא להעביר את המלחמה למעמקי הג'ונגל, לייצר שדות-קטל באתרי האויב...

אני מבקש לומר משהו על 'המחשבה הסוציאליסטית' והסולידריות המבורכת של מדינות אירופה הדמוקרטיות כפי שלמדנו גם ב-73. להלן דבריה של זהבה אחרת, שונה, בעלת איכויות צ'רצ'יליאניות. לאחר מלחמת יום הכיפורים נסעה גולדה שלנו לפגוש את מנהיגי אירופה בוועידת האינטרנציונל הסוציאליסטי. שם נקבה את ברנדט, קרייסקי, פומפידו ואחרים, ידידיה המובהקים של ישראל: אני מבקשת להבין, לאור מה שספרתי לכם (היא סיפרה להם שאירופה לא נתנה אישור לחניית-בינים שהרכבת האווירית מארה"ב נזקקה לה נואשות) - מה פירושו של הסוציאליזם באמת? הנה אתם כולכם אפילו ס"מ אחד מהשטח הריבוני שלכם לא הקצתם לצורך תדלוק המטוסים שהצילו אותנו מחורבן...

מה קרה לצייד שביתר את בטנו של הזאב הרע? הוא ממשיך בדרכו... כותב כרמי גילון, לשעבר ראש השב"ק במכתבו הגלוי לבנימין נתניהו ראש הממשלה: "באתי להתריע בפניך שדברי ההסתה שלך ושל פוליטיקאים ורבנים שפסקו דין רודף כנגד רבין עלולים לגרום למפגע בודד לרצוח ראש ממשלה בישראל. אז לא הקשבת לי ולא שינית דבר מדרך ההסתה האישית שבחרת בה. מר נתניהו - היום אני פונה אליך שוב. אתה עכשיו ראש הממשלה והאחריות לשלומם של השופטים מוטלת עליך. אנא ממך הקשב לדבריי והפסק את מסע ההסתה האלים כנגד שופטי בית המשפט העליון וכנגד מוסד הבג"ץ. האחריות היא שלך. אם חלילה שופט עליון ירצח בישראל דמו יהיה על ידיך... ".

שקר על גבי שקר. כרמי גילון, פקיד ממשלתי תככן, הפעיל סוכני ממשל מאומנים כפרובוקטורים ('שמפנייה', למשל) כדי להקים 'מחתרות', להסית ולהשניא, לעודד ולטפח מרי נגד מנהיגי השמאל בדרכים שרק הוא ואנשיו משיגים. אם לרגע היה סבור שרבין באמת נמצא בסכנה - היה טורח, לפני יציאתו לפריס, לצייד אותו באפודת-מגן, לעבות כנדרש את חגורת הביטחון סביבו... לא איש כרוני קמפלר יתבסס על הגג, יפעיל מצלמה ללא עוררין. לא איש כיגאל עמיר יסתובב בשטח סטרילי כאוות נפשו. דמו של רבין על ידיו של כרמי גילון ולכן משך אותן - והתפטר. כמו כנרית במכרה קורס - ראש השב"כ לשעבר שוב מצפצף ונותן לנו רמז. הוא גם מאותת לשופטים שיש באוויר משהו לא פתור. אני מציע לשופטים לדאוג ברגע שכרמי יטוס לפריס...

תאריך:  05/05/2020   |   עודכן:  07/05/2020
אורי שרגיל
+אלמונים ניתצו את אנדרטת הל"ה
18:16 05/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אנדרטת שיירת הל"ה, שהוקמה בגוש-עציון לזכרם של חללי פלוגת הפלמ"ח שנהרגו במלחמת השחרור, חוללה ביממה האחרונה על-ידי אלמונים  ▪  מועצת גוש-עציון: אבנים אפשר לשבור, לא אותנו
(האנדרטה המחוללת, היום [צילום: נתן רפאלי])
+חששות כי הרש"פ לא תמנע את הסיפוח
08:06 05/05/20  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
הרחוב הפלשתיני בגדה מגלה חששות מנושא סיפוח ההתנחלויות ובקעת הירדן לישראל וסבור כי הרש"פ מנהלת קרב אבוד ולא תצליח למנוע את הסיפוח. פלשתינים רבים חשים כי תוכנית הפעולה של הרש"פ איננה אפקטיבית, הסיפוח כבר קיים בפועל ועכשיו רק נותר לחכות להכרזה הרשמית
( הצהרת נתניהו על סיפוח בקעת הירדן [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זהבה והדובים
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צנחן
7/05/20 22:02
2
סיירת צנחנים
8/05/20 00:48
 
א.ש.
8/05/20 14:52
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס אמור בימים הקרובים לכנס ל"ישיבת חירום" את הוועדה המרכזית של פתח ואת הוועד הפועל של אש"ף לדיון בהכנות למאבק נגד כוונת ישראל לספח את ההתנחלויות ואת בקעת הירדן. אמש חזר מחמוד עבאס על איומיו בפנייה למדינות הבלתי מזדהות ואמר כי אם הכיבוש הישראלי יבצע את תוכניות הסיפוח שלו, הרש"פ תבטל את כל ההסכמים עם ישראל וארה"ב.
שר הביטחון, נפתלי בנט, אישר (יום א׳, 3.5.20) באופן סופי את מיזם הנגשת מערת המכפלה שבעיר חברון לכלל ציבור המתפללים - יהודים ומוסלמים. השר הנחה את מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, לבצע את כל הפעולות הנדרשות להפקעת המקרקעין במקום לשם הנגשת מערת המכפלה, חרף התנגדות הרשות הפלשתינית שגררה רגליים שנים ארוכות.
03/05/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
מעשי "תג מחיר" עשויים להוות פעילות במסגרת ארגון טרור - קובע (יום א', 3.5.20) שופט בית המשפט העליון, מני מזוז. הוא סוקר את מאפייניהן של פעולות אלו ואומר, שכאשר הן מבוצעות בידי יותר מאשר אדם אחד - הרי שניתן להרשיע את המשתתפים בהן בחברות בארגון טרור.
03/05/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
שלושה עמיתי מחקר במכון למחקרי ביטחון לאומי הסמוך לאוניברסיטת ת"א, והנתמך בעיקר על-ידי משפחת לואי מאוסטרליה ומבוורלי הילס, כתבו מאמר מאלף המגדיר "הזדמנות ייחודית להגברת שיתופי הפעולה, המחויבות והערבות ההדדית בין מדינת ישראל לבין קהילות יהודיות ברחבי העולם". הם מסכמים את מאמרם בקריאה "אין להחמיץ הזדמנות זו", אך קריאתם היא לעשות בדיוק מה שנעשה עד כה שנכשל כשלון נחרץ במיגור או אפילו מזעור האנטישמיות. עוד טרם המלצותיהם עלו על שפתותיהם, הן נועדו לכשלון. כפי שאמר אנשטיין, "אי שפיות היא לעשות את אותו הדבר פעם אחר פעם ולצפות לתוצאות שונות" ו-"לא ניתן לפתור אף בעיה באותה צורת חשיבה שיצרה אותה מלכתחילה".
03/05/2020  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
מי מאתנו לא ראה את או שמע על: 'הגשר על הנהר קוואי'? זה סיפור גבורה מדהים שבו שבויי מלחמה מקימים גשר עבור הצבא היפני הכובש. זו התנגשות בין תרבויות זרות וניסיון לכבוש את הבכורה בכל מחיר. פה הבכורה אינה נזיד-עדשים אלא גשר אל העתיד. בסופו של דבר, ממש ברגע האחרון, הקולונל הבריטי השבוי, אלק גינס, מתפקח-מתפכח ומפוצץ את פאר יצירתו - כי זה צו החיים. מי מאתנו ששואל את עצמו, מדוע הדפקט הזה בכלל בנה את הגשר מוטב שיצפה בסרט שנעשה בשנת 1957, שתיים עשרה שנים לתום מלחמת העולם השנייה. מובן שלא היה שום תום במלחמה הארורה...
01/05/2020  |  אורי שרגיל  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il