|   15:07:40
דלג
  יוסף אליעז  
משפטן, משורר ופובליציסט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

ממשלה הולכת וממשלה באה <br>

ממשלתו של ביבי לא תפקדה, וחדלה מלתפקד בכוונת מכוון המדינה התנהלה ללא תקציב שנתי, כך שחלק ממשרדי הממשלה ממש שותקו
27/06/2021  |   יוסף אליעז   |   יומני בלוגרים   |   ממשלה 36   |   תגובות
נתניהו. ה"דון" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

ג'נטלמנים, ופה ראוי להזכיר שורה של אישים, כמו משה שרת, גולדה מאיר, יצחק רבין ואפילו אהוד ברק, אשר ידעו לקבל יפה הן את ההצלחה ונטילת העול והן את הכשלון והעברת העול, או "השרביט", בצורה מכובדת כראוי במדינה דמוקרטית. ביבי "העביר" את כהונתו בגסות, רחוק מאוד מלנהוג כג'נטלמן וכך נהו אחריו ופעלו כמוהו רוב שריו ויו"ר הכנסת.

בהעברות השלטון עד ימינו אלה נמסרה מדינה מסודרת, מתפקדת, עם תקציב ידוע, עם צוות פקידים וממלאי תפקידים בכירים מקצועיים ומכובדים. הממשלה היוצאת פינתה מקומה בשקט ובכבוד לממשלה הנכנסת. תמיד היו במדינה בעיות קשות במרבית התחומים, החל בביטחון, בכלכלה, באוצר, בחינוך, בדת, ביחסי החוץ, והמשך בעולמות המשפט, החברה, הקליטה, הביטחון הכלכלי וקשרי האחווה עם יהדות העולם לשלל גווניה.

ממשלתו של ביבי לא תפקדה, וחדלה מלתפקד בכוונת מְכַוֵּון. המדינה התנהלה ללא תקציב שנתי, כך שחלק ממשרדי הממשלה ממש שותקו. יחסי ישראל עם שכנותיה ירדו לשפל עמוק ובעיקר עם ירדן, מצרים, ולהבדיל - עם הרשות הפלשתינית. היחסים עם משענתה הנאמנה של ישראל, ארה"ב, התדרדרו, בעיקר עם המפלגה הדמוקרטית. משרד החוץ שׁוּתָּק למעשה, ראש הממשלה כרת "בריתות שלום" ראוותניות עם מדינות ערביות ידידותיות מעל ראשיהם של שר החוץ וצוות משרדו, ולא חדל מלנפנף בהישגיו אלה. ההסברה הישראלית כמעט אינה קיימת, כשהיא חיונית תמיד ובימים קשים אלו של חילופי מהלומות עם אירן, חיזבאללה וחמאס חשובה היא בפרט. אירופה וארה"ב מלאות בערבים שמלבים את שנאת ישראל והאנטישמיות בארה"ב ובאירופה.

ביבי כפף את המדינה לצרכיו, השפיל את כל נושאי התפקידים הבכירים במערכת, ממפכ"ל המשטרה והיועץ המשפטי וְעַד שופטי העליון לרבות עיתונאים שאינם "בַּמִילְיֶה" של רה"מ, וכמובן את המפגינים נגדו. פקידים בכירים לא מונו, החל ממפכ"ל משטרה שֶׁמּוּנָה, הותקף, ולא נקבע לו מחליף, כך גם פרקליט מדינה, שגרירים וקונסולים. לתפקידי שרים מונו רק מקורבים ונאמנים לביבי אך חסרי כל כישורים לתפקידם, כמו למשרדי האוצר, ביטחון-הפנים, הבריאות, החינוך ומשהו לאמסלם ועוד.

בקורת המדינה נמסרה לידיד מובהק של רה"מ, שבפיו יש לשון אך אין שיניים, שהמציא שיטה חדשה למילוי תפקידו: במקום ביקורת קפדנית - חלוקת שבחים וציון הישגים. למעשה כל המדינה שועבדה, על סף פירוק, לשיקולי הצלת ביבי מחרב המשפט שמעל ראשו, לטיפוח תדמיתו, להטבת תנאיו הכספיים ותנאי משפחתו הקרובה. כל העת מרחפים מעל הממשלה היוצאת צללים כבדים וריח עז של שחיתות שאיש אינו מצליח לסלקם: פרשת הצוללות לישראל ואלו למצרים; השלום עם הנסיכויות שמטוסי 35-F טסים בהסתר מעליהם; הזמנת הארוחות ממיטב המסעדות בעת שיש טבחים ומבשלות מקצועיים בבלפור; מיליונים הושקעו בהכשרת מטוס מיוחד ומיותר ("שרה 1"?) למסעותיו, מכוניות משוריינות וצבא מאבטחים למנהיג, לרעייתו ולכל אחד מבניו וכמובן - הכשרת מבצר נוסף לזה שבבלפור, עבור רה"מ החלופי כאשר יהא זה ביבי.

בכל שורר חוסר אחריות. בתאונות העבודה הנוראות בבניה, בכבישים העמוסים מדי, במצב מערכת הבריאות ובמצב בתי החולים בכלל והלחימה הכושלת בקורונה שנכשלה בשל שיקולים פוליטיים של רה"מ, כשלון עליו ניסה לחפות בהתפארות על השגת החיסונים תוך הסתרת מחירם שהמריא בשל האיחור בהזמנתם. המדינה לא התמודדה עם כניסת מסתננים מיו"ש באופן חופשי (עם רכביהם!!), דבר יום ביומו ולילה בלילו, מבעד לגדרות הסמליות והפרוצות בצפון הנגב. מאות אלפי מסתננים מיו"ש ועזה חיים בקרב הבדואים בדרום ואלו משתוללים בכבישים ומשתלטים עוד ועוד על אדמות מדינה וגם על קרקעות פרטיות. החקלאות בצפון ובדרום נתונה למשיסה ולתשלומי "פרוטקשן". הצבא מנוע מלהגן על מחנותיו מהם נגנבים בלא הרף כלי-נשק וציוד של חיילים, שלא לדבר על שימור שטחי האש. פשוט: ההפקרות כללית.

כאשר קורה אסון נורא, כמו במירון, כל החשודים הפוטנציאלים, מרה"מ ששריו, חברי הכנסת החרדים ורבניהם דרשו מהמשטרה להסיר את כל המגבלות להגעה למקום. כולל השר לביטחון פנים, שפעל בניגוד מוחלט לתפקידו. כמובן שכל אלו שצילינדר השר, המגבעת או השטריימל בוער על ראשם מתנגדים להקמת ועדת חקירה ממלכתית. אסון רודף אסון - שוב המגזר החרדי הפועל עצמאית וללא פיקוח נפגע באסון חסידי ויז'ניץ בצפון ירושלים.

כל מנגנון המדינה נרתם להעלאת קרנו של ביבי תוך הזנחת תפקידיו. מי שלא שירת את ה"דּוֹן" פוטר או שׁוּתָּק בחוסר תקציב. כל חוסר התפקוד, העדר תקציב ואי-הסדר הכללי הושאר לממשלה הנכנסת, שהיא מתבססת על כרעי תרנגולת מוסלמית וְנִ"מְרֶצֶ"ת. השקר והמרמה, הפרת ההסכמים ללא בושה או נקיפות מצפון, פיתוי עריקים והעדר הממלכתיות וחוסר האחריות הפכו לקו מנחה במדינה, ובמצב זה היא נמסרת לממשלה החדשה תוך כפירה בתוצאות הבחירות ומסע השמצות נורא כלפי השרים החדשים, בנוסח "העברת השלטון" על-ידי טראמפ לביידן, וגרוע מכך.

אולם בצד ההשמצות, ההסתה, משלוח הבריונים לבתי השרים החדשים, מארב לכל אי-הצלחה או כשלון בתיקון מיידי של הנזקים שביבי הותיר ראוי לציין את התנהגותו המחפירה של יו"ר הכנסת היוצא לוין. לוין דאג להותיר את ההחלטה בשאלת מצעד הדגלים לבנט, ואף הטמין מוקש נוסף - בהתירו למרצ ולרשימה המשותפת לקיים בתוך הכנסת את הדיון המופקר תחת הכותרת "גזענות או אפרטהייד"? היתר שהוא בושה למתיר עצמו, לליכוד ולמנהיגו. אכן - בשאלה אשר בכותרת הזו כבר טמונה התשובה.

אסיים כתבה כואבת זו בבדיחה ביחס לאותה כותרת:

בבית המשפט פונה השופט חָמוּר-הַסַּבֶר לנאשם ושואל: "אתה מודה או לא"?
הנאשם:"ראה אדוני, אני אסביר מה שקרה..."
השופט: "אל תספר לי סיפורים, עליך לענות רק ב"כן" או "לא".
הנאשם: "יסלח לי כבודו, אך יש שאלות שאי-אפשר לענות עליהן רק בכן או לא".
השופט כבר כועס אך חושב ללגלג מעט: "תן לי דוגמה לשאלה כזו, ואז תוכל להשיב באריכות".
הנאשם חושב לרגע ועונה: "יסלח לי כבודו אם אשאל: האם כבודו כבר הפסיק לקחת שוחד?..."

פזיזות הרת-אסון

בשני נושאים חטאה או טעתה קשות הממשלה היוצאת ערב הָפְסִידָּה את השלטון:

א. חגיגה והתייהרות מוקדמות מדי של התגברות על הקורונה כאשר העולם סובל מווריאנטים כמו הבריטי, ההודי והדרום-אפריקני, וכאשר גבולות ישראל פרוצים בכלל ונתב"ג בפרט. כך גם התירה להסיר המסכות גם בחללים סגורים;

ב. בהתירה למעשה את השימוש בסמים קלים. בידוע הוא שרבים המתחילים שימוש במריחואנה או בחשיש מחפשים ריגושים חריפים יותר ועוברים לסמים "קשים".

כמו-כן כצפוי כבר נמלאו בתי החולים לבריאות הנפש בצעירים שלקו בהזיות ואף בהתקפים פסיכוטיים קשים. גם יותר ויותר נהגים נתפסים כשהם נוהגים בהשפעת סמים, תוך סיכון חייהם הם וסיכון חיי כל עוברי-דרך. הדברים היו ידועים והרצון הפופוליסטי להצטייר כ"ליברלים", וכמיטיבים עם העם העביר את הממשלה ושריה על דעתם (וזו לא הייתה גבוהה במיוחד).

אני קורא לחזור למצב הקודם של איסור השימוש בקנביס, למעט מטעמים רפואיים ברורים, בטרם נאבד את שפיותם של עוד ועוד משתמשים ואת חייהם של המסוממים והעוברים ברחובות ובדרכים.



תאריך:  27/06/2021   |   עודכן:  28/06/2021
יוסף אליעז
+המשטרה מגבילה מחאות סביב בית רה"מ
00:54 28/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מהפגנות שקטות וקטנות במרחק 150 מטרים ועד הפגנות גדולות במרחק 400 מטרים מביתו של נפתלי בנט ברעננה  ▪  מותר יהיה להפגין עד חמש הפגנות בשבוע - ארבע בימים א'-ה' ואחת בסוף-השבוע
(הווילה של משפחת בנט [צילום: סטריט וויו])
+מנכ"ל משרד הבריאות התפטר מתפקידו
20:43 27/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
פרופ' חזי לוי הגיש את ההתפטרות לשר הבריאות, ניצן הורוביץ, זמן קצר לפני כינוס קבינט הקורונה  ▪  נציגי משרד הבריאות יציגו בפני השרים מתווה להרחבה מחודשת של ההגבלות החברתיות ולהרחבת ניטור מי השופכין
(פרופ' לוי. שנה אינטנסיבית בתפקיד [צילום: פלאש 90])
+צחי ברוורמן סיים את תפקידיו עבור הממשלה
19:05 27/06/21  |  עידן יוסף
מזכיר הממשלה ומנכ״ל משרד רה״מ (בפועל) היוצא, צחי ברוורמן, סיים (א׳) את תפקידו. ברוורמן שימש כמזכיר הממשלה מנובמבר 2016 וכמנכ״ל משרד רה״מ בפועל מדצמבר 2020.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודה לברוורמן על שירותו בתפקידיו אלו, שיבח את פועלו בשנים בהן שירת את הציבור ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו.
+ארדן יסיים תפקידו כשגריר בוושינגטון, יישאר באו"ם
18:32 27/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השר לשעבר גלעד ארדן, שמונה בשנה האחרונה לשגריר ישראל בוושינגטון, שוחח עם ראש הממשלה, נפתלי בנט, וביקש לסיים את תפקידו בשגרירות בוושינגטון מייד עם מינוי שגריר חדש לארצות הברית או לכל המאוחר בחודש נובמבר
()
+"סמוטריץ' סוחר בנושא רגיש"
12:41 27/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תקפה אישית את יו"ר הציונות הדתית: "בצלאל סמוטריץ' עסוק בגידופים והשמצות בלתי פוסקות על כל מה שזז. מר סמוטריץ' הנכבד, אתה רוצה להתנגד לחוק? בבקשה. נראה אותך. על מי אתה מאיים בדיוק? על אזרחי ישראל?"
(עידית סילמן. יו"ר הקואליציה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+אושר הממשלה: יאיר פינס - מנכ"ל משרד רה"מ; בלינקוב - מנכ"ל האוצר
12:18 27/06/21  |  מירב ארד
הממשלה אישרה (יום א') בישיבתה השבועית את מינויו של יאיר פינס לתפקיד מנכ״ל משרד ראש הממשלה, וכן את מינויו של שלום שלמה לתפקיד מזכיר הממשלה. כמו-כן אישרה הממשלה את הצעתו של שר האוצר אביגדור ליברמן למנות את בלינקוב למנכ"ל משרד האוצר. בלינקוב (65) מכהן מזה שלוש שנים כיו"ר חברת נת"ע, שימש בעברו בתפקידים רבים במגזר הציבורי, ביניהם הממונה על התקציבים באוצר, מנכ"ל משרד הפנים ויו"ר דירקטוריון חברת נמלי ישראל. כמו-כן, כיהן בלינקוב בתפקידים שונים במגזר בפרטי, ביניהם סמנכ"ל כלכלה ולוגיסטיקה בחברת בזק, מנכ"ל הוט ומנכ"ל 012 קווי זהב.
([צילום: יוסי זמיר, פלאש 90])
+השרה שקד: "חוק האזרחות יעלה להצבעה ללא שינויים"
11:12 27/06/21  |  מירב ארד
שרת הפנים איילת שקד אמרה בכניסתה לישיבת הממשלה כי "חוק האזרחות יעלה כלשונו ובלי שינויים. האופוזיציה צריכה להבין שהיא אופוזיציה לממשלה ולא למדינה"
+פרי באושים
10:19 27/06/21  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - נהנה, דלים, תרם?  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות ואושר
(שאשא-ביטון. רעיונות הבל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+עו״ד נעמה קאופמן-פס - מנכ״ל חדשה למשרד החקלאות
09:43 27/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במסגרת תפקידה האחרון הובילה עו״ד קאופמן-פס תפיסה של קידום התעשיה המקומית תוך חיזוק יכולות התחרותיות והחדשנות וזאת כממונה על התעשיה במשרד, שימשה כרשמת האגודות השיתופיות
(נעמה קאופמן-פס [צילום: דוברות משרד החקלאות])
+בין כיבוש לאפרטהייד
09:42 27/06/21  |  דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
לא חלף שבוע אחד מהשבעת ממשלת בנט/לפיד וכבר רוב אזרחי ישראל היהודים מרגישים שהם נתונים תחת כיבוש ומשועבדים למשטר אפרטהייד
(ממשלה שנולדה בחטא [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+הגנות צרכניות על הלקוח בעת ניוד במעבר בין בנקים
09:12 27/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק קובעת שהבנק הקולט את הלקוח בעת הליך הניוד יהווה "כתובת אחת" עבור הלקוח והוא יהיה אחראי לתקן תקלות בתהליך הניוד ולפצות את הלקוח במקרה של נזק
([צילום: יח"צ])
+פיל בקנה
09:07 27/06/21  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה
לדעתי, שר הביטחון הוא השר הכי חשוב בממשלה  ▪  לא כשהקורונה חוזרת  ▪  בנט עשה קריירה במשרד הביטחון דווקא כשהייתה קורונה  ▪  ומי מפריע לגנץ לעשות את זה עכשיו?  ▪  עכשיו זאת לא חכמה. כולם התחסנו
(גנץ. ג'ירפה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+מחיר פליטת גזי החממה: 31 מיליארד שקל בשנה
08:44 27/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
העלות החיצונית של גזי חממה, המשפיעים על משבר האקלים, הסתכמה ב-11.3 מיליארד שקל  ▪  המזהם שפליטתו גורמת לעלות החיצונית הגבוהה ביותר הוא תחמוצות חנקן - 36% מכלל העלות
[צילום: נתי שוחט]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביר קארה / Abir  kara   אהוד ברק   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   בני גנץ / Benny  Gantz   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גולדה מאיר   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק רבין / Rabin Yitzhak   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מירב כהן / Meirav  Cohen   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה  שרת / Moshe Sharet   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   קארין אלהרר / Karin  Elharar   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 36
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - נהנה, דלים, תרם? "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות ואושר
שר החקלאות ופיתוח הכפר, עודד פורר החליט (יום א', 27.6.21) למנות את עו״ד נעמה קאופמן-פס למנכ"לית המשרד אשר תחליף את המנכ״ל היוצא נחום איצקוביץ. עו״ד קאופמן בעלת שני תארים במשפטים ותואר שני במינהל עסקים, משמשת היום כמשנה וכממלא-מקום מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשיה.
27/06/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
שמחתי לשמוע שהכנסת קיימה יום עיון על הנושא "בין כיבוש לאפרטהייד". אין ספק שמדובר בנושא אקטואלי, כאוב ובעל חשיבות עצומה ורק טבעי שכנסת ישראל תעסוק בו. גם אין ספק בכך שמדובר בבעיה שנוגעת לכולנו ואסור לנו לטאטא אותה מתחת לשטיח. ובאמת לא חלף שבוע אחד מהשבעת ממשלת בנט/לפיד וכבר רוב אזרחי ישראל היהודים מרגישים שהם נתונים תחת כיבוש ומשועבדים למשטר אפרטהייד. רוב אזרחי ישראל קמים בבוקר, מביטים מהחלון ורואים שלטון זר שלא בחרו בו ואינו מייצג את רצונם ואת השקפתם. אזרחי המדינה היהודים מודיעים בתדהמה שנבחרי הציבור שבהם הם בחרו בגדו בהם והוליכו אותם שולל ולו ידעו מראש מה אלו מתכוונים לעשות לא היו מצביעים עבורם.
27/06/2021  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
שר האוצר, אביגדור ליברמן, יביא (יום א', 27.6.21) לאישור ועדת השרים לענייני חקיקה את הצעת החוק שמשלימה את רפורמת הניידות בין הבנקים באמצעות קביעה של הגנות צרכניות על הלקוח בעת ביצוע הניוד במעבר בין בנקים.
27/06/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
הם אומרים שהוא פיל.
27/06/2021  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גלנט הבטיח שוויון    גלנט איים על ביבי בווטו על חוק גיוס שהוא בלוף    באנו לעודד אותו להתמיד    אילו יצא אלינו היה נתקל במאות שהם קהל אוהד
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
עדנה ויג
עדנה ויג
המשורר הרצל חקק היה בן כשנתיים בעלייתו לארץ, אך הוא מתאר בשיר את העלייה    הוא זוכר את כל שאירע    הם הגיעו מעירק "מבבל בהסתר" לפרס "לארצה של המלכה אסתר"
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
הטילים בארסנל של אירן לא יצברו שכבות אבק    האירוע אכן לא נסתיים, אבל דומה שנפתח צוהר אשר דרכו ניתן לחשב את המעשה הראוי לעשותו בעתיד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il